Сторіс в Instagram

Що таке Instagram stories і навіщо вони потрібні?

Безкоштовний додаток Instagram надає користувачам широкі можливості для створення, обробки, публікації та поширення фото- і відеоконтенту. Завдяки цьому соцмережа користується великою популярністю серед молоді та людей середнього віку. Сервіс активно розвивається, додаючи до наявних нові корисні опції. Однією з таких стала опція stories, яка з’явилася в Інстаграм у 2016 році. Історії з використанням живого, інтерактивного і менш ретушованого контенту, які розташовуються вгорі новинної стрічки, стали чудовою альтернативою звичній стрічці користувача. 

Як і звичайні пости, сторіс можуть бути представлені у вигляді фото та відеоматеріалів, які не обмежені за кількістю публікацій на добу. На них можна накласти текст, додати смайлики, наклейки та інші елементи. Але при цьому у stories є кілька відмінностей.

Особливості історій в Інстаграм:

  • Тривалість становить 15 секунд.
  • Зникають через 24 години.
  • Можуть бути збережені в Stories Highlights.

Основною перевагою сторіс перед постами є те, що завдяки короткочасним публікаціям, які зникають, зменшується кількість спаму в стрічці. А з ним кількість незадоволених передплатників і відписок від акаунта, оскільки не всім користувачам подобається спостерігати за чиїмось щоденним «потоком» постів.

Ще однією незаперечною перевагою stories є те, що вони дають другий шанс для комунікації з тими користувачами, які могли не побачити ваші пости. Адже за історіями слідкують понад 70% користувачів, тож вірогідність досить висока.

Також варто зазначити, що частина користувачів Інста-сторіс приваблюють своєю «анонімністю». Багатьом набагато простіше відповісти на опитування, ніж відреагувати сердечком або залишити коментар під постом, які будуть доступні для загального огляду.

Крім того, ненав’язливі сторіс привертають користувачів набагато більше порівняно з рекламними публікаціями, що миготять у новинній стрічці. А це означає, що з їхньою допомогою можна успішно доносити до цільових споживачів інформацію про свої товари і послуги.

Причини використовувати Instagram stories

Можливості сторіс роблять їх популярним інструментом просування різних акаунтів в Інстаграм.

  • В особистому блозі за допомогою сторіс можна:
    • Розважати користувачів.
    • Підтримувати зворотний зв’язок з аудиторією.
    • Залучати нових підписників.
    • Збільшувати охоплення.

Якщо в особистих профілях історії, як правило, використовують заради фана і піару публічної персони, то для бізнесу stories служать ще й джерелом високих продажів і заробітку.

  •  У бізнес-акаунті сторіс дають змогу:
    • Стимулювати активність користувачів.
    • Отримувати додаткові охоплення аудиторії.
    • Підвищувати рейтинг акаунта шляхом прямих ефірів.
    • Збільшувати продажі.

Як правильно користуватися сторіс в Інстаграм?

Не секрет, що ефективність будь-якого інструменту залежить від того, наскільки правильно з ним поводишся. І stories не є винятком. Тому якщо ви хочете отримати реальні результати від використання цього актуального інструменту, насамперед ознайомтеся з особливостями роботи з Інста сторіс.

Як створити stories в Instagram?

Для створення історії потрібно:

  • Натиснути на «+» в нижньому правому куті вашого аватара.
  • Зробити фото/відео на основну або фронтальну камеру або додати фото/відео з галереї, натиснувши на її значок у нижньому лівому кутку.

Є різні варіанти створення сторіс в Інстаграм:

  • написаний текст;
  • звичайне фото;

  • портретний знімок із розмитим фоном (фокус);
  • суперзум (зображення з якоюсь збільшеною деталлю);
  • прямий ефір (відео-трансляція в Instagram у реальному часі);


  • boomerang (повторювані спочатку в прямому записі, а потім у зворотному мінівідео);
  • layout (колаж із фотографій);

  • rewind (відео у зворотному перемотуванні);
  • вільні руки (записане без використання рук відео).


Перед тим, як створювати stories, виберіть у налаштуваннях тих, від кого історія має бути прихована, хто може відповідати на повідомлення, хто входить до категорії «Близькі друзі», а також чи зберігатимуться ваші сторіс у галереї або архіві.

Як обробити Інста сторіс?

Зручно, що будь-які елементи, які додаються в Інста сторіс, крім малювання, можна обробляти на свій манер: повертати, змінювати розмір і колір, положення на фото тощо.

Якщо йдеться про текст, можна не тільки змінювати його розмір і колір, а й додавати фоновий блок. Для цього потрібно спочатку натиснути на текст (якщо ви вийшли з режиму редагування), а потім на іконку з літерою А у верхньому лівому кутку. Із запропонованої палітри ви обираєте бажаний колір для фону.

До того ж на фото та відео можна додавати різні стікери:

  • емоджі;
  • картинки;
  • геолокація;
  • час;
  • опитування;
  • хэштеги;
  • зворотний відлік;
  • питання;
  • тест;
  • наклейки.

Щоб ваші фото або відео мали цікавіший вигляд, на них можна накласти фільтр. Для цього достатньо свайпнути по екрану вліво і гортати фільтри, поки не побачите серед них відповідний варіант.

Як опублікувати історію у своєму профілі?

Коли ви завершили створення та обробку сторіс, залишається виконати ще кілька кроків:

  • Натиснути кнопку «Далі».
  • Вибрати аудиторію для перегляду історії: це можуть бути всі підписники вашого акаунта, тільки близькі друзі або той, кому ви надішлете сторіс у Direct.
  • Клікнути «Поділитися» внизу сторінки або натиснути на свій аватар у нижньому лівому кутку.

Після виконання цих дій сторіс опублікована у вашому профілі, на що вказує обведений червоним аватар.

Як додати stories у розділ «Актуальне»?

Назву «Актуальне» або «Highlights» в Instagram носить спеціальний розділ, у якому користувачі можуть безкоштовно публікувати та переглядати популярний фото- і відеоконтент. Саме завдяки можливості перегляду цього розділу зацікавленими користувачами «Актуальне» активно використовують з метою реклами та донесення інформації про товари/послуги, акції тощо. Потрапити до такого архіву блогерських матеріалів можна шляхом натискання на іконку, що розміщена між описом проілю та списком публікацій.

Щоб додати історію в розділ з актуальними сторі, потрібно:

  1. Виконати авторизацію в профілі та перейти в розділ «Актуальне».
  2. Створити stories потрібного формату та змісту.
  3. Натиснути на значок «+» у лівому верхньому кутку.
  4. Вибрати раніше створені сторіс (одну або більше).
  5. За необхідності підібрати обкладинку, відредагувати і додати новий контент.
  6. Зберегти зміни.

Після вивантаження додані актуальні історії будуть доступні всім підписникам і користувачам соцмережі.

Як завантажити сторіс з Інстаграм?

Будь-яку із завантажених у свій акаунт сторіс можна натисканням іконки із зображеною вниз стрілкою, яка з’являється на екрані під час перегляду стрічки з історіями. Для скачування чужих сторіс вам знадобляться спеціальні програми:

  • InstaStory. Можливість безкоштовного скачування сторонніх сторіс стає доступною після попередньої авторизації в системі. Після чого ви переходите в профіль того користувача, історію якого хочете завантажити, і завантажуєте файл у пам’ять смартфона.

  • Repost for InstagramStory. Авторизувавшись за допомогою пароля і логіна від Інстаграм, цією програмою також можна безплатно користуватися для скачування stories, що цікавлять.

  • Repost and Save. За допомогою цього додатка на безоплатній основі можна завантажувати не тільки сторіс, а й пости інших користувачів, а також репостити історії як із зазначенням їхнього власника, так і без.

Як зберегти актуальну історію? 

Іноді виникає необхідність зберегти контент, представлений в stories, у пам’яті вашого смартфона з метою особистого використання. Інстаграм дає змогу зробити це таким чином:

  1. Авторизуватися в застосунку.
  2. Знайти і відкрити обрану для збереження сторіс.
  3. Відкрити доповнене меню («…») і вибрати в ньому пункт «Зберегти».

Після чого записаний матеріал можна знайти в галереї вашого смартфона.

Як приховати stories в Instagram?

Багато хто з вас погодиться з тим, що опубліковані користувачами у великих кількостях сторіс відволікають і часом навіть викликають роздратування. Щоб цього не відбувалося, в Instagram придумали опцію, що дає змогу приховати неугодні для перегляду матеріали на необмежений час. Алгоритм такий:

  1. Авторизуватися під своїми даними для входу.
  2. Знайти історію, яку потрібно приховати.
  3. Вибрати в кутку доповнене меню зі значком «…».
  4. Вибрати варіант ігнорування сторіс із можливих (приховати тільки пости, приховати тільки сторіс, обидва варіанти).

Аналогічним способом можна повернути можливість перегляду історій того чи іншого акаунта.

Існує і більш радикальний спосіб приховати stories від показу – відписатися від конкретного профілю. У разі блокування вашого облікового запису ви теж не зможете переглядати опубліковані блокувальником історії.

Також можна приховати опубліковані вами сторіс від конкретної людини або кількох людей. Послідовність дій така:

  1. Відкрити контекстне меню вгорі праворуч.
  2. Вибрати «Налаштування» внизу ліворуч.
  3. Клікнути «Конфіденційність», а в меню, що відкрилося, – «Історія» (для Android)/«Управління історіями» (для iPhone).
  4. Торкнутися «Приховати мої історії від».
  5. У списку передплатників, що відкрився, галочками відзначити тих, від кого ви хочете приховати свої історії.


Якщо через деякий час у вас виникне бажання знову показувати свої сторіс, виконайте вищеописані дії і в кінці зніміть галочки.

Як видалити актуальне з історій?

Якщо ви вважаєте, що деякі з ваших сторіс більше не актуальні, їх можна видалити.

Щоб очистити вашу сторінку від деяких із розміщених на ній stories, потрібно:

  • Зайти в Інстаграм під своїми логіном і паролем.
  • Відкрити головну сторінку і розділ «Актуальне».
  • Натиснути на історію, яку ви хочете видалити.
  • Відкрити доповнене меню («…») і вибрати в ньому пункт «Прибрати».
  • Підтвердити дію.


Крім того, непотрібні сторіс можна видалити і з архіву. Для цього слід:

  • Відкрити на головній сторінці профайла меню зі значком закругленої стрілки.
  • Вибрати сторіс, яку потрібно видалити.
  • Відкрити доповнене меню («…») і підтвердити видалення.

Як відзначити людину/акаунт в історії?

Ви можете позначати у ваших сторіс інших користувачів. У результаті ті, хто переглядатиме історії, зможуть натиснути на згадане ім’я (імена) і перейти за посиланням на зазначену сторінку.

Є кілька способів відзначити конкретну людину або корпоративний акаунт у сторіс. Найпростіший:

  • Натиснути на значок наклейки вгорі праворуч.
  • Вибрати готовий стікер «@згадка».
  • Ввести ім’я користувача/назву акаунта.


Якщо ж ви хочете «погратися» з розмірами шрифту та/або виділити ім’я іншим кольором, потрібно виконати наступні дії:

  • Натиснути вгорі праворуч на іконку редагування тексту Аа.
  • Вибрати потрібний розмір і колір шрифту.
  • Додати символ @ перед назвою акаунта.

Після того, як ви поділитеся такою stories, зазначений у ній користувач отримує відповідне повідомлення. Такими способами в одній історії можна згадати не більше 10 осіб.

Як і навіщо публікувати низку/кілька історій одразу?

Повторюючи алгоритм публікації одиничних сторіс, можна додавати у свій акаунт кілька історій поспіль. Щоб заволодіти увагою користувача, бажано публікувати від 6 stories одразу. Усі вони будуть автоматично вибудовуватися в порядку додавання. У результаті користувач, який з цікавості відкрив ваші сторіс, може зацікавитися контентом і переглянути всі історії, тим самим довше взаємодіючи з вашим профілем.

20 крутих ідей для публікацій сторіс в Instagram

Якщо вам цікава тема сторіс в Інстаграм і все, що з нею пов’язано, вам знадобляться запропоновані нижче ідеї для публікацій. Частина з них переважно орієнтована на особисті акаунти, частина більше підходить для бізнес-профілів, а деякі є універсальними.

Для особистого акаунта

Опубліковані на сторінках блогерів історії сприяють підтримці інтересу до популярної особистості з боку наявних фоловерів і залучають підписуватися нових.

  • Сторіс вашого дня. Знімайте цікаві моменти протягом дня, а потім зробіть із відзнятого матеріалу один або кілька 15-секундних відеороликів. За бажанням відео можна прискорити, додати музичний супровід і стікери.
  • Анонс нового поста. Опублікували на сторінці профілю або в блозі пост із цікавою і корисною, на ваш погляд, інформацією для підписників? Зробіть анонс нового контенту в сторіс, щоб збільшити охоплення.

  • Опитування. Якщо вам важко самостійно визначитися з тим, яку сукню купити, в якому образі піти на вечірку або ще щось подібне, можна влаштувати опитування серед ваших підписників. Даючи їм можливість вибрати один із двох запропонованих варіантів, ви тим самим показуєте, що вам важлива думка аудиторії.
  • До і після. Особистими історіями успіху і власним прикладом можна надихати підписників. Наприклад, показати в сторіс свою фігуру, що стала стрункішою до літа, або результат перестановки у квартирі.

  • Історія з сюжетом. Можна пофантазувати і придумати персонажа для своїх stories, в яких він буде періодично виступати героєм сюжету. На таку роль підійде як жива істота (домашній улюбленець), так і якийсь предмет або намальований персонаж.
  • Відповіді на запитання. В stories ви можете попросити своїх передплатників поставити вам будь-яке питання, яке їх цікавить, а потім поділитися відповідями.

  • Добре побажання або привітання зі святом. Публікувати пости на таку тематику не варто. А ось сторіс із побажанням гарного дня або святковим привітанням викличе до вас симпатію з боку підписників.
  • Огляд деталей. Станьте експертами для своїх підписників. Приміром, розкажіть про склад улюбленого косметичного засобу, поділіться рецептом вашої фірмової страви або деталями будь-якої іншої справи, на якій добре розумієтеся.

  • Анонс конкурсу. Повідомте в сторіс про запуск конкурсу (наприклад, на найкраще прізвисько для придбаного собаки чи кішки). А після закінчення оголосіть результат і привітайте обраного переможця.
  • Інтерактивні розваги. Запропонуйте своїм підписникам розважитися: нехай візьмуть участь у вікторині (пройдуть тест), знімуть і викладуть у себе в сторіс тематичне відео зі згадкою вашого профілю тощо.

Для бізнес-профілю

Представлені тут варіанти ідей спрямовані на підвищення лояльності потенційних клієнтів, залучення нових покупців і зростання продажів.

  • Процес створення товару/надання послуги. Покупцеві важливо бути впевненим у хорошій якості, надійності, ефективності та інших позитивних властивостях вашого продукту. Щоб переконати в цьому потенційного клієнта, продемонструйте в сторіс відео про те, як і з якої сировини виготовляється ваш продукт, якими інструментами та матеріалами користується майстер тощо.
  • Товар (пропозиція послуг) дня. Додайте в сторіс фото з товаром (пропозицією послуг) дня і ціною на нього, щоб зацікавлені користувачі не витрачали час на пошук вартості. А якщо кількість ваших передплатників уже досягла 10 000, то можна тут же прикріпити і посилання на товар.

  • Повідомлення про новий пост. Якщо на вашій сторінці з’явився новий пост із важливою інформацією для потенційних клієнтів, прикріпіть його в сторіс для привернення уваги.
  • Анонс події/нового товару (послуги). Плануєте провести онлайн- або офлайн-захід, випустили новий продукт або запустили новий курс? Не забудьте поділитися в сторіс цими новинами з вашими підписниками.

  • Покрокова інструкція. Надайте користувачам детальну інформацію про процес взаємодії з вами: розкажіть у сторіс про те, як зробити замовлення товару, зареєструватися на курс, отримати промокод на знижку, скористатися доставкою та інші нюанси.
  • Анонс конкурсу. Оголосіть в stories про проведення вами конкурсу або розіграшу, переможець якого отримає подарунок. А щоб в учасників не було сумнівів у прозорості вибору, у призначений день і час продемонструйте в прямому ефірі процес рандомного визначення переможця.

  • Соціальні докази. Хочете завоювати довіру потенційних клієнтів? Публікуйте в stories відгуки задоволених клієнтів про ваш продукт або їхні фотографії з придбаним товаром. Це свідчитиме про ваш професіоналізм і викликатиме довіру аудиторії.
  • Поради щодо використання продукту. Підкажіть користувачам, як вони можуть застосовувати ваш продукт. Наприклад, якщо ви займаєтеся продажем одягу або аксесуарів, продемонструйте стильні варіанти поєднання з іншими предметами гардероба. Або покажіть товар у дії, якщо йдеться про техніку для дому.

  • Анонс акцій та знижок. Повідомляйте про те, що протягом певного часового періоду ви надаватимете знижки на свої товари чи послуги. Завдяки прикріпленому в сторіс посту інформація охопить більше користувачів, а отже, залучить більше клієнтів.
  • Варіанти подарунків. Напередодні прийдешніх свят зробіть добірку відповідних тій чи іншій події подарунків з асортименту вашої продукції.

Обкладинки для історій в Інстаграм

У міру просування вашого акаунта кількість опублікованих сторіс збільшується. Щоб упорядкувати накопичені матеріали, найважливіші з них доцільно розділити за тематикою на окремі групи. Для особистого профілю це можуть бути «Хобі», «Подорожі», «Серіали», «Книжки» тощо, для бізнес-акаунта – «Ціни», «Товари», «Знижки», «Відгуки» тощо.

З метою підвищення інформативності тематичних груп, посилення до них призначеного для користувача інтересу і більш швидкого орієнтування на сторінці, власники профілів використовують обкладинки для актуальних історій. Ці елементи не є обов’язковими, але завдяки їм акаунти виглядають професійніше.

Види обкладинок для розділу «Актуальне»

  • Іконки. Це найпопулярніший вид обкладинок. А оскільки їхні розміри маленькі, дизайн іконок краще виглядає в лаконічній формі. Як фон такої обкладинки краще підібрати текстуру, яка передає відповідне вашому бізнесу відчуття. Для більшої виразності іконка і тло мають бути контрастними.

  • Скетчі. Порівняно з іконками їх використовують рідше. Пояснюється це тим, що створенням скетчів зазвичай займаються професійні ілюстратори, а вони не завжди опиняються «під рукою», коли виникає потреба в нових елементах для обкладинки. Але є інші способи створення скетчів, замальовок і колажів для Instagram stories. Наприклад, у додатку Canva представлений великий вибір готових наборів ілюстрацій.

  • Фотографії. У такому вигляді обкладинки доцільно використовувати в тих випадках, коли необхідно показати товар (одяг, аксесуари, прикраси, іграшки тощо). При цьому бажано підбирати фото з великими деталями або загальними планами. Різницю між несхожими знімками можна згладити за допомогою фільтрів.

  • Заголовки. Їх можна розмістити на обкладинці, при цьому залишивши саму історію без назви. Якщо ви хочете створити у користувачів враження про оформлення ваших сторіс «стримано і зі смаком», варіант обкладинки із заголовком підійде найкраще. Важливий момент: від вибору шрифту для заголовка залежить настрій обкладинки загалом і те, які емоції вона викликатиме в користувачів Інстаграм.

  • Композиції. Складені з окремих обкладинок композиції є одним із найскладніших рішень. Їх переважно обирати при оформленні обкладинок для сторіс тих бізнес-акаунтів, які прагнуть підкреслити свою надійність, точність і професіоналізм.

  • Мікс. До числа непростих прийомів належить також поєднання тексту, зображень та іконок. У цьому разі важливо домогтися читабельності слів, контрасту і гармонії всіх елементів між собою.

Варіанти створення іконок для highlights stories 

Зробити іконки для актуальних сторіс можна різними способами.

  • Готові.

Щоб створити іконку для highlights stories, найпростіше скористатися готовими матеріалами зі сторонніх ресурсів. Знайти їх можна таким чином:

  1. Ввести «готові іконки для сторіс» або «icons for instagram stories» у пошуку Google.
  2. Задати формат «Картинки».
  3. Вибрати та зберегти вподобані серед запропонованих.
  4. Відредагувати за розміром і форматом (PNG).
  5. Використовувати за призначенням.

Платні та безкоштовні готові шаблони для сторіс в Інстаграм можна зручно підібрати в додатках Canva, StoryArt, Unfold, Jane. Вони дають змогу додавати як фото, так і відео. Також велике розмаїття красивих анімованих відеошаблонів пропонують додатки Instories, Mojo (для iOS)/Mo Story (для Android), Nichi.

  • Самостійно створені.

Покроковий процес створення класичних іконок своїми руками має такий вигляд:

  1. Викласти картинку в сторіс.
  2. Клікнути на значок «+» для завантаження stories під інфобоксом.
  3. Вибрати запропоновану Instagram обкладинку з пам’яті смартфона.
  4. За бажанням додати підпис, опис, посилання.
  5. За потреби відредагувати картинку і додати додаткові зображення.
  6. Зберегти результат.

Також для створення дизайну іконки своїми руками можна скористатися графічним редактором Canva. Для цього потрібно:

  1. Відкрити додаток і вибрати створення дизайну з чистого аркуша.
  2. Вибрати колір фону.
  3. Натиснути на «+» у правому нижньому кутку і вибрати розділ «Фігури», після чого іконка опиниться в центрі шаблону.
  4. Ввести відповідний запит (наприклад, «Акції») і із запропонованих картинок вибрати відповідну.
  5. Налаштувати розмір і колір іконки.
  6. Натиснути синю кнопку у верхньому правому куті, після чого створена обкладинка збережеться у вашій галереї
  • Розроблені за індивідуальним дизайном. 

Якщо ви хочете, щоб ваш профіль у соцмережі виграшно відрізнявся від інших, розробку обкладинок для актуальних сторіс найкраще доручити професійним дизайнерам. Результатом якісно виконаної роботи стануть унікальні зображення, які привертатимуть увагу користувачів, зокрема ваших потенційних підписників і клієнтів.

Вимоги Instagram до оформлення обкладинок для сторіс

Перш ніж завантажувати обкладинку для актуальних сторіс, потрібно взяти до уваги вимоги Instagram:

  • Зображення має бути у форматі PNG.
  • Текст має бути довжиною не більше 16 символів.
  • Бажано вибирати світлі або яскраві кольори, а чорний краще не використовувати.
  • Для обкладинки більше підходять рівносторонні картинки, оскільки під час оптимізації додаток орієнтується на центр зображення. При цьому розміри майбутньої обкладинки можуть бути будь-якими (Інстаграм самостійно відформатує зображення).

Як опублікувати і налаштувати обкладинку в Інстаграм?

Щоб зробити підготовлені шаблони обкладинками для розділу «Актуальне», потрібно заздалегідь налаштувати ахів історій в Instagram. Інструкція наступна:

  • Натискаєте на кнопку з трьома смужками у верхньому правому куті.
  • Заходьте в меню, що відкрилося, в «Налаштування».
  • Відкриваєте вкладку «Конфіденційність», а потім «Історія».
  • Перевіряєте, щоб функція «Зберігати в архів» була ввімкнена.


Тепер можна приступати безпосередньо до «пакування» актуального в обкладинку. Для цього потрібно:

  • Змахнути екран вліво, як при створенні stories, і вибрати потрібне зображення з галереї.
  • За потреби налаштувати список одержувачів і доповнити ілюстрацію смайликами або фільтрами.
  • Опублікувати.
  • Натиснути на свій акаунт на головній сторінці, щоб відкрити опубліковану історію.
  • Клікнути «Виділити» в правому нижньому кутку.
  • Додати альбом в актуальне (якщо у вас їх ще немає), або додати чи вибрати з наявних (якщо у вас уже є альбоми).
  • Натиснути «Готово», за бажання виконавши попередній перегляд.

Тепер у вашому акаунті є альбом з обкладинкою, яку за необхідності можна відредагувати, клікнувши на неї.

Корисні додатки для роботи зі stories

Окрім застосунків, які пропонують готові фото- і відеошаблони для сторіс або їх створення, є й інші, які можуть бути вам корисними:

  • Repost story for Instagram – дає змогу поділитися з підписниками чужою історією, навіть якщо в ній відсутня ваша позначка.
  • HypeType – з його допомогою можна накласти на фото або відео анімований текст.

  • Storybeat з бібліотекою від Spotify всередині – дає можливість додавати музику і короткі ефекти на фото і відео.

  • Cutstory – стане в пригоді, якщо вам потрібно нарізати відео для сторіс на шматочки тривалістю 15 с.

  • Snapchat – пропонує на вибір безкоштовні маски, яких немає в стандартному наборі Instagram.

  • InShot – використовуючи цей універсальний редактор, можна прискорювати та сповільнювати відео, обрізати та склеювати його, додавати музику, накладати фільтри та ефекти (а також свій голос на відео), робити красиві переходи.


Створюйте та розміщуйте у своєму профілі, чи то особистий блог, чи то акаунт, що продає, «живі» та оригінальні stories. Вони допоможуть вам «підсадити» користувачів на цікавий серіал про ваш бренд, який у результаті буде успішно просуватися, а за умови створення з бізнес-цілями ще й приносити дохід.

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання