Креативи для реклами в соціальних мережах: ефект для Facebook, Instagram, Telegram і YouTube

У користувачів соціальних мереж уже виробився імунітет на відкриту рекламу. Тепер мало придумати гучний заголовок і поставити гарну картинку – треба зацікавити споживачів, чітко потрапляючи в їхню потребу. Тому маркетологи задумалися над новими чіпляючими оголошеннями, які в рази дієвіші. Так з’явилися креативи для реклами. У цій статті розберемо, як створювати ефективні креативи для соціальних мереж Facebook, Instagram, Telegram і YouTube, розкажемо про основні правила та помилки, на прикладах покажемо, як працює цікавий візуал. 

Що таке креатив і його роль у рекламі

Креатив у маркетингу – це візуальна частина рекламного оголошення (фото, зображення, відео, гіфка тощо), яка є втіленням оригінальної ідеї. Його мета – зачепити й утримати увагу споживачів, спонукати їх ознайомитися з пропозицією та зробити замовлення.
creativ
Креативи, якими б якісними вони не були, не здатні в рази підняти продажі, оскільки є тільки частиною таргетованої реклами. Їхнє завдання – в іншому. Вони мають привернути увагу, викликати певні емоції та бажання отримати більше інформації про товар/послугу. Якщо це спрацювало, далі споживач може захотіти спробувати продукт і вибрати саме цей бренд.
creativ
Таким чином, у ланцюжку ухвалення рішення про покупку «увага – інтерес – бажання – мотивація – замовлення» креативи для таргету ефективні тільки на перших трьох етапах. Вони приваблюють своєю оригінальністю, мотивують вивчити продукт, клікнути на оголошення і перейти на сайт. А далі спрацьовують інші механізми, щоб переконати користувача зробити замовлення. 
creativ

Чому креативи зараз важливі? Завдання чіпляючої реклами

Креативи особливо популярні в соціальних мережах – Facebook, Instagram, Telegram та YouTube, оскільки це майданчики з величезною аудиторією. Активні користувачі найчастіше шукають товари і послуги саме в соцмережах, а значить для будь-якого бізнесу це прекрасна можливість збільшити продажі. 

Створення рекламних креативів є творчим процесом. Їх оформляють таким чином, щоб вони були націлені на конкретну аудиторію і вели до цільової дії.

Основні завдання будь-якого креативу:

Креативи для реклами

Зачепити увагу і переконати людину перестати перегортати стрічку (stop the scroll).

Креативи для реклами

Викликати реакцію користувачів: лайк, коментар, репост, запитання в директ.

Креативи для реклами

Позитивно вплинути на купівельну поведінку і перевести споживача на певний етап воронки продажів.

Креативи для таргетованої реклами створюють з різною метою:

Креативи для реклами

залучення нових лідів;

Креативи для реклами

нагадування про компанію та/або продукт;

Креативи для реклами

збільшення охоплення;

Креативи для реклами

зростання трафіку;

Креативи для реклами

перегляди відео;

Креативи для реклами

скачування програми;

Креативи для реклами

збільшення кількості переходів на сайт/інтернет-магазин/блог тощо.

Суть креативу в тому, щоб впливати на свідомість аудиторії, зачепити. У будь-якої графічної реклами є 1-2 секунди, щоб стимулювати користувача перейти до профілю компанії у Фейсбуці або Інстаграмі, на канал у Телеграмі або Ютубі. Тому дизайн креативів дуже важливий. Він має стати «магнітом» і переконати людину переглянути оголошення.

Сучасний ринок перенасичений продуктами та інформацією. Для того, щоб виділитися серед конкурентів, треба ретельно продумати ідею, потурбуватися про якісне оформлення та текст. Тоді й споживачам буде цікаво.
creativ

Алгоритм створення рекламного креативу: покрокова інструкція

Маркетологи-початківці часто намагаються помістити в креатив ту візуальну і текстову інформацію, яка подобається їм самим і, на їхню думку, зачепить цільову аудиторію. Однак таке рішення не завжди виправдане. Адже те, що приваблює вас, не обов’язково зацікавить потенційного клієнта. Щоб рекламне оголошення стало ефективним, дотримуйтесь покрокової інструкції.

План дій такий:

  1. Вивчіть цільову аудиторію

Створення креативів залежить від настроїв, потреб і бажань цільової аудиторії. Тому спочатку треба зрозуміти, хто ваш клієнт (вік, рівень доходу, сімейний статус, місце проживання, хобі), які в нього очікування, страхи та «болі», а потім уже переходити до реклами.
creativ
Зверніть увагу на слова, фрази та звороти мови, які використовують ваші потенційні клієнти в спілкуванні, описуючи свої потреби. Це стане в пригоді для створення рекламного креативу, що чіпляє. Щоб поспостерігати за манерою спілкування, відвідайте тематичні форуми і чати, читайте коментарі під постами, зокрема і під публікаціями конкурентів. Можна поспілкуватися з наявними клієнтами або знайти зацікавлених у вашому продукті серед знайомих. 

  1. Використовуйте матрицю Россітера-Персі

Для створення креативу використовують матрицю купівельного рішення. Її розробили американські фахівці з реклами Джон Р. Россітер і Ларрі Персі. Модель будується на мотивації та залученості клієнта. Своєю чергою, мотивація ділиться на позитивну і негативну. У першому випадку покупка здійснюється, щоб порадувати себе, а в другому – щоб уникнути проблем. До того ж, існує низька і висока залученість – коли продукт не обов’язковий або ж, навпаки, життєво необхідний.
creativ
Використовуючи матрицю Россітера-Персі, проаналізуйте свою пропозицію. Якщо товар або послуга потрапляє під кілька критеріїв, знадобиться різний дизайн креативів для кожного з них. Наприклад, якщо ви – юрист, який спеціалізується на автомобільних аваріях, то мотивація споживачів буде однозначно негативною, а залученість – високою. А якщо продаєте ювелірні вироби – позитивна мотивація і низька або висока залученість (усе залежить від ситуації). У випадку з юристом вибір потрібно аргументувати, а з ювеліром – робити акцент на емоціях. За такою схемою проаналізуйте свій продукт і ви зрозумієте, який підхід у рекламі буде ефективним – раціональний чи емоційний.

  1. Оберіть соціальні мережі для розміщення рекламних креативів

Відвідайте майданчики, на яких перебуває більшість ваших потенційних клієнтів, оцініть, як працюють конкуренти, і вивчіть поведінку ЦА. Це можуть бути Фейсбук, Інстаграм, Телеграм, Ютуб або ін. Скористайтеся безкоштовними сервісами, які показують статистику соціальних мереж за будь-який часовий період. 
creativ
Врахуйте, що у кожного майданчика є власні правила і формати для рекламних оголошень. Ознайомтеся з ними та оберіть ті соцмережі, які вам більше підходять і які допоможуть донести вашу пропозицію споживачам.

  1. Складіть список переваг продукту

Пропишіть тезами переваги вашого товару чи послуги. Непогано до переліку додати факти, підкріплені цифрами, і соціальні докази, наприклад, відгуки.
creativ

  1. Придумайте слоган

Слоган має бути лаконічним, але ємним, таким, що запам’ятовується і повністю відображати суть вашої ідеї. Також у девіз можна оформити ексклюзивну пропозицію, пов’язану з вашим продуктом. Наприклад, для цілодобової доставки букетів – «Доставимо букет у будь-який час».
creativ

  1. Знайдіть ідею

Якщо немає основної ідеї для таргетованої реклами, скористайтеся досвідом конкурентів або відомих брендів. Створіть історію вашого продукту: як його використовувати, які асоціації викликає, у чому користь. При цьому, завжди ставте себе на місце потенційного клієнта і показуйте, яку вигоду він отримає від покупки. Спілкуючись із покупцем, обов’язково говоріть із ним його мовою.
creativ

  1. Напишіть текст для реклами

Спираючись на переваги вашого продукту, унікальну торгову пропозицію або знижку, напишіть короткий, максимально інформативний текст. Обов’язково дотримуйтесь вимог до форматів креативів для реклами. Використовуйте різний розмір шрифту і накреслення, щоб зробити акценти. Потенційному клієнту має бути зрозуміло, що рекламується, при побіжному погляді на оголошення.
creativ

  1. Підберіть візуал

Дизайн креативів для реклами має бути унікальним, цікавим і максимально інформативним. Користувачам має бути зрозуміло, що ви рекламуєте, і яку вигоду вони отримають. Звісно, можна накласти текст поверх картинки, але будьте обережні – не всі соціальні мережі лояльно ставляться до такого роду креативів для таргета. Фейсбук та Інстаграм, наприклад, знижують охоплення. Тому обов’язково вивчіть вимоги до реклами перед тим, як зайнятися підготовкою тексту або зображення. Якщо однієї картинки все ж недостатньо, то зробіть слайд-шоу або зніміть короткий відеоролик.
creativ

  1. Завантажте креативи для таргета в рекламні кабінети

Перед тим, як використовувати креатив для реклами у Facebook, Instagram, Telegram або YouTube, переконайтеся, що ваше зображення відображається коректно. Коли завантажите файл, дочекайтеся результатів перевірки модератором.

Створення рекламних креативів хоч і є творчим процесом, але не на всі 100%. Є чіткий алгоритм, який допомагає підготувати оголошення, здатне торкнутися сердець і умів цільової аудиторії, яке відповідає всім правилам соцмереж.
creativ

Помилки під час створення креативів, що заважають привернути увагу цільової аудиторії

Неправильно налаштована таргетована реклама призводить до втрати клієнтів і зливу бюджету. Для успішного запуску потрібне створення креативів (таргет тоді буде ефективним, оскільки оголошення зможе зачепити цільову аудиторію) і правильний вибір мети – відповідно до завдань бізнесу (залишити дані, зареєструватися, завантажити файл, перейти на сайт тощо). 
creativ
Крім цього, будь-який рекламний креатив має відповідати потребам цільової аудиторії. Реклама, націлена на незацікавлених у продукті користувачів, яка не пропонує вирішення їхньої проблеми, залишиться непоміченою.

Креативи для Інстаграм, Фейсбук, Ютуб та інших соцмереж створюють для привернення уваги, підштовхування споживачів клікнути на оголошення та ознайомитися з пропозицією. Якщо цього не відбувається, реклама не працює.

Причинами неефективності креативів можуть бути:

Креативи для реклами

відсутність оферу – людина не розуміє, що їй пропонують;

Креативи для реклами

банальний текст – пропозиція не має бути, як у всіх, або з побитими формулюваннями типу схудни на 10 кг за тиждень, зароби мільйон без вкладень тощо.;

Креативи для реклами

агресивний контент – стосується як тексту, так і візуалу (відверті провокаційні картинки, неетичні висловлювання, дивні натяки, подвійні смисли тощо).;

Креативи для реклами

неправдива інформація – якщо ви не збираєтеся нічого дарувати людині, нема чого в повідомленні вказувати, що вона стала переможцем, або якщо продукт не має потрібних сертифікатів, не варто розповідати, що це сертифікований надійний товар тощо.;

Креативи для реклами

занадто довге відео – у людей часто немає бажання або часу на перегляд довгих роликів;

Креативи для реклами

неякісний дизайн – це і хаос у кольорах чи шрифтах, і примітивні зображення;

Креативи для реклами

відсутність заклику до дії – немає стимулу щось робити.

Тобто, головна проблема в тому, що креатив робиться як-небудь або, навпаки, аж надто на ньому зациклені, намагаючись впихнути в нього все, що тільки можна, для посилення ефекту. У такому разі ефект і справді буде, але не той, на який ви розраховуєте.

Також, важливо створювати дизайн рекламних макетів з дотриманням правил соціальної мережі. Існують різні технічні нюанси, які можуть перешкодити пройти модерацію або зроблять рекламу неефективною.

Основні помилки, які знижують ефективність реклами:

Креативи для реклами

Погана якість креативу або продукт показаний не у фокусі. Таке рекламне оголошення має дешевий і непереконливий вигляд.

Креативи для реклами

Невдало підібраний розмір і колір шрифту. Якщо текст написаний різними шрифтами, що не поєднуються, зливається за кольором із зображенням або його занадто багато, креатив стає складним для сприйняття і відштовхує потенційного клієнта.

Креативи для реклами

Багато відволікаючих елементів. Не включайте в креатив усе підряд – це може відволікти від пропозиції. А якщо ви вибрали формат stories, то додаткові елементи перетягнуть на себе увагу, і людина не встигне вникнути в суть рекламного оголошення.

Креативи для реклами

Неправильний розмір креативу. У цьому разі деталі виходитимуть за межі, що зробить креатив для таргетованої реклами непривабливим.

Креативи для реклами

Відсутність тексту. Якщо в оголошенні присутній тільки візуал, воно виглядає неповним. Бракує заклику до дії та чіткого зрозумілого опису суті пропозиції. Звісно, що менше тексту на зображенні, то краще. Але якщо його виключити повністю, ви ризикуєте тим, що ваш посил просто не зрозуміють.

Креативи для реклами

Заборонений контент. Не можна ставити в рекламу товари, що перебувають під забороною (наркотики, зброю, порнографію, послуги ескорту тощо), матеріали дискримінаційного характеру, образливі висловлювання, ворожі заяви тощо.

Креативи для реклами

Шахрайські офери. Обіцянки з непідтвердженим результатом або відсутністю гарантій можуть знизити ефективність реклами.

Щоб уникнути помилок у створенні рекламного креативу, вивчайте вашу аудиторію, її бажання і болі. З’ясуйте, які вигоди отримує ваш клієнт від використання продукту. Крім того, замовляйте виготовлення креативів у професійної команди. Створення неякісного візуалу в підсумку вийде дорожче і довше за часом.

Коли рекламне оголошення буде готове, зберіть фокус-групу зі своїх знайомих і протестуйте креатив на них. Поставте їм такі запитання:

Креативи для реклами

Чи зрозуміла їм цільова дія, яку треба вчинити?

Креативи для реклами

Чи розуміють вони сенс повідомлення?

Креативи для реклами

Що думають і відчувають, дивлячись на креатив?

Креативи для реклами

Що вони повинні захотіти зробити?

Вам необхідна думка зі сторони, адже оголошення, зрозуміле для вас, може викликати зовсім інші враження у людей, які не знайомі з продуктом. Так ви зрозумієте, чи працює креатив і чи отримаєте ви потрібний результат від реклами. 

Пошук ідей для креативів: техніки, що допомагають придумати образ, який запам’ятовується

Придумати щось цікаве та оригінальне – непросто. Для натхнення можна подивитись на рекламу конкурентів або відвідати різноманітні майданчики, де розміщені роботи дизайнерів, як-от Behance чи Pinterest. Також, гарним варіантом стане мозковий штурм, коли збирається команда та кожен учасник накидає різні варіанти, включно з навіть найбожевільнішими. Якщо ж усе це не допомагає, використовуйте різні креативні техніки.

8 прийомів, що дають змогу отримати цікаве рекламне оголошення:

  1. Нестандартний погляд на товар. Його можна представити в незвичайному ракурсі або показати несподіваний спосіб використання. Якщо йдеться про послугу або нематеріальний продукт, подумайте, як побудувати меседж, уникаючи шаблонів.creativ
  2. Альтернатива. Відсійте очевидні ідеї для рекламного креативу та поміркуйте, як ще можна подати інформацію, щоб людина звернула увагу на неї.creativ
  3. Асоціації. Подумайте, з чим може асоціюватися ваш продукт, які емоції викликає, який образ виникає у свідомості аудиторії, яке враження формує тощо. Це допоможе в генерації ідей. Скористайтеся методом синектики: виписуйте аналогії – прямі, суб’єктивні, символічні (пошук протилежностей), образні (заміна предмета на інший), фантастичні, а потім виберіть найяскравішу асоціацію і застосуйте її в рекламі.creativ
  4. Метод порівняння. Зіставте звичайний товар із рекламованим. Підключіть уяву (наприклад, тінь товару може нагадувати якусь тварину або будівлю).creativ
  5. Уособлення. Надайте вашому продукту життя, наділіть його людськими рисами характеру або звичками тварини.creativ
  6. Гіпербола. Суть техніки в деякому перебільшенні властивості рекламованого товару. Це підсилює повідомлення і привертає увагу потенційного покупця. creativ
  7. Літота. Це прийом, протилежний попередньому. Применшення деяких властивостей може виглядати перевагою рекламованого продукту, наприклад, під час демонстрації компактності.creativ
  8. Техніка фокальних об’єктів. Вам потрібно придумати зв’язок між вашим товаром або послугою та іншим звичайним об’єктом або явищем, навіть якщо на перший погляд їх нічого не пов’язує. Зіставлення непорівнянного викликає сильну реакцію. А це те, що потрібно в таргетованій рекламі.

creativ
Усі ці ідеї вимагають підключення фантазії, але важливо не переборщити. До того ж, наявність властивостей, показаних у рекламі, і їхня відсутність у реального продукту може відштовхнути клієнтів і негативно позначитися на репутації компанії. 

Правила зі створення креативів для таргетингу

Створення креативів для Інстаграму, Фейсбуку, Ютубу та Телеграму передбачає не лише прояв творчих здібностей. Важливо, щоб візуал був якісним і відповідав певним правилам. Це необхідно, щоб пройти модерацію та зацікавити споживачів. 

Для запуску ефективної таргетованої реклами слід:

  1. Використовувати власні реальні знімки продукту або замовити професійну предметну фотосесію для отримання унікальних якісних фото замість того, щоб завантажувати зображення з інтернету або стокових ресурсів.creativ
  2. Зберігати єдиний стиль в оформленні креативів. Особливе поєднання кольорів або використання унікальних декоративних елементів працює на запам’ятовуваність.creativ
  3. Розбавляти низку статичних креативів короткими відеороликами: зйомка в магазині, офісі, під час спілкування з клієнтом тощо. Відео варто використовувати, щоб показати процес, наприклад, надання послуги або застосування товару.creativ
  4. Застосовувати зображення людей, особливо обличчя. Вони на 30-40% збільшують імовірність позитивної реакції на рекламне оголошення.creativ
  5. Додавати емоції. Розміщуйте фото задоволених клієнтів.creativ
  6. Використовувати розваги – головоломки, ігри, запитання. Навіть звичайний креатив у вигляді слайд-шоу або gif-анімації може стати цікавішим за статичне рекламне зображення.creativ
  7. Не перевантажувати креатив рекламним текстом або візуальними елементами, що продають. Це тільки викличе роздратування у потенційних клієнтів. creativ
  8. Розставляти акценти за допомогою кольору і розміру шрифту. Відзначайте найважливіші деталі вашого оголошення: ціну, термін дії акції або відсоток знижки.creativ
  9. Вибирати розбірливі шрифти, щоб текст добре читався, і стежити за грамотністю – у рекламі неприпустимі помилки або друкарські помилки. creativ
  10. Застосовувати тренди, меми і хайп, але в помірних дозах. Це приносить хороші результати. creativ
  11. Додавати в оголошення терміновості (обмеження терміну дії, останні місця, мінімальний тираж тощо) або робити акцент на ексклюзивності. creativ

Для успіху рекламної кампанії необхідно як ретельно продумати ідею і вигідно представити продукт в оголошенні, так і підготувати оригінальний креатив. Тоді це матиме стильний і цікавий вигляд для цільової аудиторії. 

6 способів аналізу рекламних оголошень: оцінюємо креативи конкурентів

Вивчати креативи конкурентів можна і потрібно. Це не означає, що слід їх копіювати чи красти ідеї, але так ви можете отримати натхнення та інсайт для створення власного оригінального рекламного оголошення. 

Чому ще варто підглядати за іншими гравцями в ніші? Ось вам 4 вагомі причини:

Креативи для реклами

залишатися в тренді та відстежувати настрої ЦА;

Креативи для реклами

виділитися, використовуючи інші прийоми і техніки, і тим самим привернути увагу;

Креативи для реклами

вчитися на помилках інших – це ж краще, ніж на власних;

Креативи для реклами

випередити конкурентів – тобто, обернути їхні слабкі сторони на свою користь.

Існує кілька безкоштовних і платних способів аналізу ефективності рекламних креативів конкурентів. Оголошення можна шукати самостійно або скористатися спеціальними сервісами. Розглянемо популярні варіанти.

1 спосіб. Переглядайте рекламу через бізнес-сторінку Facebook. 

Завдяки впровадженню інструменту підвищення прозорості реклами в цій соцмережі ви зможете побачити, хто рекламується зараз у Фейсбук, типи креативів, а також цілі, тенденції та стратегії кампаній.
creativ
Для того, щоб вивчити рекламні оголошення конкурента, зайдіть на його бізнес-сторінку і перегорніть вниз. Ви побачите блок «Прозорість сторінки». Натисніть на кнопку «Все». У розділі «Реклама на цій сторінці», що з’явився, виберіть «Перейти в бібліотеку реклами». Перед вами з’являться завершені та діючі рекламні кампанії конкурента. Щоб відсортувати креативи за мовою, типом, платформою, датою та регіоном, скористайтеся фільтром. 

2 спосіб. Зайдіть у бібліотеку реклами Фейсбук безпосередньо. 

Так ви побачите креативи ще й в Інстаграмі. У Facebook Ads Lib введіть у пошуковий рядок назву компанії конкурента, вибравши країну і категорію реклами. Щоб зайти в бібліотеку через Instagram, скористайтеся мобільною версією соцмережі. На бізнес-сторінці конкурента клікніть на три крапки біля назви та виберіть опцію «Інформація про акаунт». Потім натисніть на вкладку «Активні оголошення».
creativ
3 спосіб. Скористайтеся опцією «Чому я бачу це оголошення». 

Так ви отримаєте інформацію про оголошення в стрічці Facebook. Але тут потрібно провести невелику підготовчу роботу – стати цільовою аудиторією конкурента. Підпишіться на його сторінку, лайкайте пости, досліджуйте сайт, залиште незавершену покупку. Тоді алгоритм таргета вбудує у вашу стрічку його рекламні оголошення. Клікнувши на опцію «Чому я бачу це оголошення», з’явиться вікно – «Про цю рекламу на Facebook». Там буде пояснення причини показу реклами. Ви зрозумієте, як конкурент сегментує аудиторію і на кого спрямовані його рекламні креативи.
creativ
4 спосіб. Проаналізуйте рекламні оголошення через хештеги. 

У рядку пошуку через хештег введіть ключове слово і назву компанії конкурента. Соцмережа покаже пости із заданою тематикою.

Використовуйте вкладки:

Креативи для реклами

«Найкращі» – популярні хештеги соцмережі;

Креативи для реклами

«Акаунти» – сторінки ймовірних конкурентів;

Креативи для реклами

«Мітки» – список хештегів користувачів до постів;

Креативи для реклами

«Місця» показує мітки геолокації.

Так ви отримаєте уявлення про те, що відбувається у вашій сфері. 

5 спосіб. Знайдіть приклади конкурентів через Google. 

Для цього введіть у пошуковий рядок назву потрібної компанії та соцмережі: Facebook, Instagram, Telegram або YouTube. Важливо прописати назву конкурента так, як вона позначена в конкретній соціальній мережі, щоб скористатися пошуком оголошень через Google. В інструментах пошукової системи виберіть необхідний вам часовий період, мову, точну відповідність. Це дасть змогу перевірити періоди активності конкурента і його останні пости.
creativ
6 спосіб. Скористайтеся спеціальними сервісами для аналізу рекламних оголошень.

Такі майданчики зазвичай платні. Використовувати можна:

Креативи для реклами

BigSpy – це інструмент для роботи з креативами для реклами у Фейсбук та Інстаграм. Ви можете шукати оголошення конкурентів до 5 разів на день на безоплатній основі у Facebook. Однак для ретельнішого аналізу потрібно скористатися розширеним функціоналом за 9$ на місяць.

Креативи для реклами

AdEspresso Facebook Ads – інструмент для обробки рекламних оголошень конкурентів і запуску власної кампанії з аналітикою. Вартість – від 49$ на місяць. Надається двотижневий безкоштовний період.

Креативи для реклами

AdLover – інструмент для Instagram. З його допомогою можна аналізувати креативи в стрічці, сторіс, у блогерів. Дозволяє завантажувати рекламні оголошення. Є безкоштовна версія з лімітом до 7 результатів пошуку і 5 запитів до аналізу. Розширені функції коштують 20$ на місяць.

Креативи для реклами

Publer – сервіс для аналізу креативів для Instagram. Доступне скачування статичних і відеооголошень. Надає аналіз спільнот у соцмережі Інстаграм. Підписка на 24 години обійдеться в 6$, а на місяць – у 27$.

Креативи для реклами

LiveDune – це сервіс для комплексного аналізу креативів Facebook, Instagram, Telegram та YouTube. 7 днів надається безкоштовно, щоб ознайомитися з функціоналом. Далі оплата залежить від рівня бізнесу, кількості відстежуваних акаунтів, рівня аналітики, глибини ретроспективи. Ціна – від 5 до 107$ на місяць.

Вивчення креативів конкурентів дасть вам змогу краще пізнати цільову аудиторію, зрозуміти, що турбує, приваблює та відштовхує користувачів під час перегляду рекламних оголошень, які техніки актуальні, який контент затребуваний і які фішки варто використовувати під час створення рекламних банерів. 

Формати та розміри креативів для Facebook, Instagram, Telegram і YouTube

Формати та розміри рекламних креативів відрізняються в різних соціальних мережах.

Що стосується Facebook, то замовити креативи для реклами можна:  

  • у стрічку новин з параметрами не менше 254 х 133 px;
  • у сторіс – не менше 500 х 889 px, але оптимально – 1080 х 1920 px;
  • для банера, міжсторінкової та нативної реклами – не менше 254 х 133 px;
  • у моментальні статті з креативом не менше 254 х 133 px;
  • у Marketplace допускаються параметри не менше 254 х 133 px;
  • в історію месенджера – 500 х 889 px;
  • у кільцеву галерею – 1080 х 1080 px.

Замовляйте креативи для реклами у форматі PNG, хоча соцмережа підтримує і JPG формат. Так ви уникнете пікселізації під час стиснення зображення Фейсбуком. Максимальна вага – 30 Мб. 
creativ
Не забувайте, що Facebook не вітає текст у дизайні рекламних креативів – його має бути не більше 20%. Платформа знижує охоплення або зовсім не показує рекламу, якщо тексту буде більше. Тому для перевірки дизайну рекламних макетів і банерів використовуйте спеціальний сервіс від Фейсбук.

При цьому, це правило не стосується креативів для реклами книжок, відеоігор та музичних альбомів, упаковок товарів, афіш концертів та інших заходів, реклами медіа та друкованих видань, а також для юридичних фірм. В інших випадках радимо зменшити шрифт або скоротити текст.

Що стосується креативів для Instagram, то їх можна розміщувати у стрічці, сторіс, IGTV і reels. Розміри для зображень такі:

  • для поста – 1080 х 1080 px або 1080 x 1350 px при вертикальному розташуванні;
  • для сторіс, відео в IGTV і рілз – по 1080 х 1920 px.

При створенні креативів для Інстаграм використовуйте формати JPG, PNG і GIF. Максимальна вага – 30 Мб. Крім того, правило кількості тексту діє так само, як і у Фейсбуці.
creativ
Креативи для реклами в YouTube запускаються через «Google Реклама». Вони мають свої особливості:

  • медійні оголошення над списком рекомендованих відео мають бути таких розмірів – 300 х 250 px або 300 х 60 px;
  • оверлеї в нижній частині плеєра потрібно створювати з параметрами 468 х 60 px або 728 х 90 px;
  • відеоролики треба розміщувати з роздільною здатністю не менше ніж 1280 х 720 px.

creativ
В каналі Telegram встановлюйте на місці аватара логотип компанії. Врахуйте, що дрібний текст може бути нерозбірливим у мініатюрах. Оптимальний розмір аватара – 500 х 500 px. Що стосується креативу у вигляді обкладинки поста, то його розмір може бути як 800 х 400 px, так і 800 х 800 px.
creativ

5 прикладів вдалих креативів для різних сфер діяльності

Пропонуємо подивитися приклади креативів, які принесли своїм власникам прибуток і впізнаваність бренду.

  1. Засіб «Renumax» для видалення подряпин з кузова автомобіля

Цільова аудиторія компанії – чоловіки, тому для рекламного креативу обрали зображення дівчат, і це не залишилося непоміченим. Крім того, у тексті оголошення хвалили чоловіків, які зробили правильний вибір. Кожен покупець засобу «Renumax» прирівнювався до «героя». Це викликало позитивну реакцію в чоловічої аудиторії віком від 25 до 40 років. Звісно, можна було підійти з іншого боку і не використовувати сексуальний підтекст, а натиснути, наприклад, на жадібність, заздрість або бажання бути першим в усьому, але дизайнери не помилилися, і така ідея добре спрацювала. 
creativ

  1. Амулет кохання

Продажі зросли за рахунок використання в креативі авторитету медійної особистості – учасниці битви екстрасенсів Мерилін Керро. Цільовою аудиторією були жінки 30-50 років, які дивилися шоу і вірили в існування надприродних сил, і крім того, були нещасними в коханні. Тож якщо ви працюєте з такою категорією жінок, можете обрати для реклами якусь артистку старшу за 40 років, яка захоплюється езотерикою, або, наприклад, ясновидицю.
creativ

  1. Жувальна гумка Hubba Bubba

На рекламному креативі спочатку помітний лише фіолетовий фон, але якщо придивитися, то збоку можна побачити губи, що надувають бульбашку. Ракурс зйомки такий, ніби людина, яка дивиться на картинку, перебуває всередині цієї бульбашки. Це незвично і притягує увагу.
creativ

  1. Nikon S60 зі здатністю розпізнавати обличчя

Автори креативу для таргетингової реклами використовували гіперболу і фантазійний сюжет. Метою було акцентувати увагу на здатності пристрою чітко розпізнавати будь-які вирази обличчя. Креатив демонстрував, як камера виділила на фото не лише обличчя жінки, а й примару. Таким чином, використовуючи ефектний образ, компанія привернула увагу споживачів до нової лінійки фотоапаратів.
creativ

  1. Безшумний пилосос від Siemens

Творці рекламного креативу для компанії Siemens застосували метод літоти. Вони показали, що пилосос працює настільки тихо, що не стане на заваді навіть під час прем’єри в театрі.

Ну і, звичайно ж, багато хто бачив рекламу Chupa Chups, в якій цукерку на паличці, що лежить на землі, обходять стороною мурахи. Таким оригінальним способом компанія вирішила показати, що навіть комахи в курсі, що в льодянику немає цукру.
creativ
Який дизайн рекламних креативів стане ефективним для різних професій? Ось варіанти:

Креативи для реклами

якщо ви фотограф, то найкращим доказом вашого професіоналізму стануть ваші ж роботи, а ще можна додати в креатив відеоролик процесу зйомок;

Креативи для реклами

якщо ви майстер манікюру, то безпрограшним варіантом стане фото кистей рук з красивим і незвичайним дизайном нігтів;

Креативи для реклами

якщо ви займаєтеся продажем одягу, розкажіть історію, візуально опишіть ситуацію або подію, на яку клієнт зможе вдягнути ту чи іншу річ;

Креативи для реклами

якщо ви косметолог, то врахуйте, що стандартні зображення «до і після» вже приїлися, до того ж соціальні мережі не вітають такий формат креативу, тому краще зробити акцент на відмінному результаті косметичних процедур;

Креативи для реклами

якщо ви працюєте в барбершопі, то можна показати клієнта «до і після» відвідування закладу, але підійдуть також атмосферні знімки з пропозицією знижки, подарунка або низької ціни.

Ефект несподіванки, унікальність, висока якість візуалу, нестандартна ідея – усе це показники ефективного креативу для реклами. Тож не шкодуйте часу та сил, щоб створити рекламний банер, дизайн якого приваблюватиме та дивуватиме. Для цієї роботи варто запросити досвідчених дизайнерів студії WeLoveSmm. Для уточнення деталей та отримання розрахунку вартості зв’яжіться з нами за телефоном або напишіть у месенджери. 

Поширені запитання

Усі креативи для таргетованої реклами в соціальних мережах можна розділити на два види: статичні та анімовані (гіфки, відео). 

Статичні банери являють собою звичайні зображення у форматі JPEG і PNG, які досить прості у виготовленні. При грамотному дизайні вони показують високу ефективність у продажах. 

Формат gif дає змогу застосовувати анімацію в оформленні макетів. Така креативна реклама забезпечує підвищену залученість цільової аудиторії.

А відеокреативи – це, по суті, невеликі ролики в MOV і MP4 форматах, які тривають мінімум 1 секунду і максимум 241 хвилину. Такі креативи для таргета наочно демонструють товар, послуги або компанію. Вони, на відміну від статичних банерів, більше приковують до себе увагу і мотивують детальніше вивчити оголошення. Але для розробки відеокреативу потрібна участь сценариста, оператора, фахівця монтажу та інших фахівців.

Також, креатив можна зробити у вигляді слайд-шоу. Такий спосіб дасть змогу більше розповісти про компанію або продукт і водночас заощадити час на створенні. 

Створити рекламні креативи можна, використовуючи кейси, свої власні ідеї або ж на прикладі конкурентів. Але тут потрібно враховувати деякі нюанси. 

Під час вибору кейсів існує ймовірність не отримати очікуваний результат, тому не можна просто скопіювати креатив або обіграти певну ситуацію в бізнесі. 

Коли ідею берете з голови, можна зациклитися на одній думці та проґавити інші варіанти, які могли б бути ефективнішими. Ідеї слід брати також із рекламних оголошень конкурентів. 

Отримати дозу натхнення можна і на спеціалізованих майданчиках, де розміщують свої роботи інші дизайнери, наприклад на Pinterest.

Найрезультативнішими способами пошуку креативів на сьогодні вважаються spy-сервіси, такі як AdEspresso Facebook Ads, AdLover, BigSpy, LiveDune, Puble. Вони сприяють появі нових ідей і думок, щоб створити унікальний креатив.

Щоб використовувати креативи ефективно, слід спочатку вивчити рекламні оголошення конкурентів. Це допоможе зрозуміти, які ідеї краще сприймаються аудиторією.  

Знайти роботи інших компаній у вашій ніші можна в соціальних мережах (у стрічці, бібліотеці оголошень, через бізнес-сторінку), через хештеги або spy-сервіси.

Ціни на креативи для таргетованої реклами відрізняються залежно від підрядника, міста, досвіду дизайнера. Замовити послугу можна в маркетингових агентствах, у фрілансерів або SMM-студіях. 

Маркетингові агентства широкого спектра, як правило, є рекордсменами за вартістю своїх послуг. Креатив, графічний дизайн якого готує команда фахівців, може досягати в ціні 50, 70 і навіть 130$, що не завжди по кишені приватній особі або невеликій компанії. При цьому, плюсом такого варіанту є преміальний дизайн. 

Створення креативів можна замовити також у невеликих SMM-студіях, спеціалізацією яких є підготовка будь-якого контенту для соцмереж і просування. У таких компаніях вартість статичного креативу стартує від 10$, а відео – від 25$. Дизайнери вивчають особливості бізнесу замовника, креативи конкурентів і потреби цільової аудиторії, щоб розробити рекламний банер, що чіпляє.

Дизайнери на фрілансі беруть за свою роботу від 2-3$ залежно від виду креативу і його складності. Ціна може бути дешевшою, ніж у студії, але тут немає гарантій, що ви потрапите на досвідченого дизайнера, а не на новачка, який тільки вчиться створювати рекламні креативи. 

Вибирати підрядників потрібно акуратно. Переглядайте портфоліо, читайте відгуки, обговорюйте заздалегідь ціну і терміни.

Якщо ви хочете привернути увагу споживачів до своєї рекламної пропозиції, замовте креативи в студії WeLoveSmm. Команда фахівців підготує унікальні фото, відео, банери, атмосферні зображення зі зрозумілим для вашої цільової аудиторії меседжем. Ви отримаєте якісне та лаконічне оголошення без зайвих деталей, яке допоможе залучити нових підписників у Фейсбуці, Інстаграмі, Телеграмі чи Ютубі та перетворити користувачів на клієнтів.   

Наші фахівці проаналізують ваших конкурентів і ЦА, а потім на базі отриманих даних розроблять унікальні креативи під завдання вашого бізнесу. Від вас буде потрібно заповнити бриф і надати інформацію про компанію та продукт. Щоб замовити креатив для реклами та отримати консультацію, заповніть форму на сайті, напишіть нам у месенджери або зателефонуйте.

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання