Як продавати ювелірні прикраси в Instagram

Якщо ваш бренд ще не продає в Instagram, ми тут для того щоб сказати вам – цей майданчик може стати благом, яке ви так довго шукали. Так! Його вражаючі фільтри і шикарні оновлення приваблюють безліч людей. Є усталена думка, що цей ресурс здебільшого служить для прославляння соціального марнославства, і тут ми постараємося зруйнувати міфи. Статистика показує: зі 100% провідних світових ювелірних брендів 90% вже є в Instagram, тому що тут рівень взаємодії бренду і споживача вважається найвищим. Навіть вищим ніж у короля соціальних мереж Facebook!

smm-for-jewelry-brands

Тут ви знайдете відповіді на запитання:

  • Як продавати ювелірні прикраси в Instagram?
  • Як зробити ваш канал доступним для покупок?
  • Як зробити вашу візуальну естетику першокласною?

Активність в Instagram передбачає гармонійне поєднання безлічі компонентів. Зараз я поясню, що маю на увазі. Це набагато більше ніж просто маркетинг. Навіть більше ніж просування в мережі продуктів вашого бренду. Активність в Instagram передбачає створення іміджу вашого бренду. Адже тут він творчо розповідає свою історію за допомогою захопливих зображень, відео, тегів і описів. У залученні цільової аудиторії у вашу стрічку візуальний елемент відіграє вирішальну роль. Після того як бренд привертає їхню увагу, ви починаєте будувати з ними взаємини. Взаємодіючи з ними через історії, публічні коментарі та особисті повідомлення. Зробивши такі кроки, можна грамотно розповісти про свою присутність в Instagram.

Створіть профіль для свого бренду

На перший погляд створити профіль для ювелірного бренду в Instagram не здається таким вже складним завданням. Але тут є кілька нюансів, на які варто звернути увагу.

Виберіть ім’я. Переконайтеся в тому, що ім’я користувача точно відображає ваш бренд. Так, ви одразу подумали про те, що як правило, ім’я користувача це назва ювелірної компанії. Але в тому випадку, коли воно занадто довге, варто подумати про його скорочену версію. Нагадую: ім’я користувача в Instagram може містити до 30 символів, серед яких можуть бути додаткові символи і підкреслення. Якщо бажане ім’я зайняте, придумайте альтернативу: ім’я має бути простим, таким, що запам’ятовується, та відповідати посиланням в інших соціальних мережах.

smm-for-jewelry-brands

Завантажте фото. Після вибору імені, завантажте фото логотипу вашої компанії, так можна поліпшити впізнаваність. Щоразу, коли ваші клієнти дивитимуться на логотип, вони думатимуть про ваш бренд.

Подбайте про творчу біографію. Під час її створення будьте лаконічні, але креативні. Адже у вас всього лише 150 символів для того, щоб розповісти передплатникам, хто ви і що пропонуєте. На фотографії нижче, продемонстровано як Pandora використовує цей простір і свої хештеги, для того, щоб запросити клієнтів для перегляду своїх прикрас.

smm-for-jewelry-brands

Створюйте цікавий контент

Існує кілька важливих компонентів цікавого контенту в інстаграмі: текст, підписи, хештеги та візуальні образи, такі як фотографії та відео. Згідно з опитуванням, користувачів в Instagram на 36% більше приваблюють фотографії, а не відео, тому тут важливо знайти розумний баланс між візуальними образами. Фото можуть бути будь-якими:

  • Ювелірні вироби;
  • Демонстрація процесу створення прикрас;
  • Рекламні оголошення вашого бренду;
  • Прикраси в поєднанні з певним стилем;
  • Події, на які був запрошений ваш бренд;
  • Контент, який створюють самі користувачі.

smm-for-jewelry-brands

Важливо розміщувати професійний візуальний контент, в якому підкреслено переваги ювелірних прикрас, щоб користувачі також отримали естетичне задоволення. Я поясню: кожен продукт має бути у фокусі, добре освітлений і зрозуміло без відволікаючого фону.

У вашого бренду є свій власний фірмовий колір? А чому б його не додати на всі фотографії вашого профілю? Розглянемо цю ідею на прикладі @tiffanyandco, адже цей бренд відомий своїм приголомшливим уяву бірюзовим кольором. Його можна побачити скрізь: у скриньці для коштовностей, на задньому фоні, та де завгодно.

Кольорову гаму профілю бренду можна зробити дуже простою, у стилі монотеми. Цей стиль характеризується фотографіями, зробленими під одним і тим самим кутом. Використовуючи цей прийом можна досягти того, що в центрі уваги фотографій будуть ваші прикраси. Розглянемо монотему на прикладі @roposedalefinejewelry. Ці хлопці фотографують свої прикраси тільки на чиїхось руках.

smm-for-jewelry-brands

Варто пам’ятати про правило 80/20. Тобто 20% контенту вашого профілю призначені для самореклами, а 80% для залучення і розваги клієнтів.

7 ідей подачі візуального контенту, щоб перетворити підписників Instagram на клієнтів

Тут ми обговоримо ідеї подачі візуального контенту, які могли б підвищити впізнаваність бренду.

  1. Усі свої новинки бренд може показати на одній фотографії і не засмічувати своїм підписникам стрічку 10,20,30 фотографіями, які починають дратувати великою кількістю пропозицій. Якщо ваш бренд миготить у стрічці підписників занадто часто, це може стати однією з причин втрати аудиторії.
  2. Впізнавайте своїх клієнтів! Усі користувачі цієї онлайн-платформи обожнюють фотографувати бренди. І тому ви зможете гарантовано привернути увагу аудиторії зробивши репост їхніх фотографій, або ж створивши унікальний хештег, який вони можуть використовувати коли публікують фото прикрас вашого бренду.
  3. Не приховуйте творчих процесів і натхнення, яке за ними стоїть. А ви знали, що історії можуть впливати на ставлення та поведінку людей? Ні? Люди цінують і люблять розповіді, сприймаючи їх як відгомони дитинства. Історія звертається до емоцій, захоплює уяву і мозок починає виділяти окситоцин, який відповідає за стимулювання позитивних емоцій. Якщо у вас є гарна історія, вашій аудиторії вона сподобається.

smm-for-jewelry-brands

  1. На заходи бренду аудиторію можна залучити за допомогою фотографій. Ваш бренд був запрошений на захід? Візьміть із собою і ваших підписників, звісно ж у режимі онлайн, адже для цього можна використовувати фотографії.
  2. Під час оголошення спеціальних акцій, розпродажів і розіграшів пам’ятайте, що стислість сестра таланту, а тому уникайте багатослівності. Instagram – це платформа насамперед для візуального контенту і тому ваша аудиторія явно не хоче бачити тут довгих субтитрів.
  3. Поважайте ваших підписників. Дайте їм можливість оглянути перед покупкою ювелірну прикрасу на 360 градусів. І завдяки цьому підписники вирішать, є вони просто частиною аудиторії бренду чи покупцем його продукту.
  4. Не забудьте про те, що більшість вашої аудиторії хочуть бачити, який вигляд ваші прикраси мають у реальному житті, тому вони гідно оцінять відеоконтент. Наприклад, непогано «заходять» інформативні відеоролики про догляд за прикрасами бренду.

Ефективно використовуйте теги

Повернемося до основ: що таке хештег і для чого його використовують? Це слово або фраза без пробілів, яка починається після знака #. Хештег – це ключове слово для платформ соціальних мереж і завдяки його використанню, можна зрівняти шанси для малого бізнесу. Так-так, ви все правильно зрозуміли, при грамотному використанні хештегів незалежно від кількості підписників, ви буквально можете конкурувати з великими ювелірними брендами. Скільки можна використовувати хештегів? До 30 штук, але ж необов’язково використовувати їх усі, чи не так?

smm-for-jewelry-brands

Щоб дізнатися, які хештеги актуальні сьогодні, варто регулярно проводити дослідження. Хочете створити «робочу» добірку тегів? Ознайомтеся з «підводними каменями». Використання занадто популярних хештегів, може призвести до того, що ваші пости будуть губитися серед мільйонів інших повідомлень. При пошуку тега в Instagram висвічується інформація, скільки фотографій було ним позначено. Хештеги з кількома тисячами фотографій варто проігнорувати, оскільки вони не принесуть великого трафіку. Іноді будуть доречні навіть хештеги стилю і моди, наприклад: #стильнийблог #аксесуари #styleicon #lotd #модаістиль тощо.

Виходячи з вашої конкретної ситуації, розгляньте можливість використання тегів, які будуть пов’язані: з вашим місцем розташування, матеріалами або святами.

smm-for-jewelry-brands

Забудьте про те, щоб використовувати одні й ті самі хештеги в кожному повідомленні. Це призведе до тіньового бану! У цьому випадку ваші нові підписники вже не зможуть знайти дописи бренду.

Ювелірні компанії, які успішно продають в Instagram

Скромні профілі приватних ювелірів перетворилися на серйозного конкурента для великого ювелірного бізнесу. Як їм це вдалося? Яким шляхом вони йшли до успіху? Розглянемо профіль заслужено визнаний у 2020 році найкращим брендом Instagram – Wwake. Що ж, при одному погляді на профіль бренду, стає зрозуміло, що це чудовий вибір для тих, кому подобаються витончені та сучасні прикраси з продуманим дизайном.

J.Hannah також увійшов до списку найкращих ювелірних брендів Instagram. Адже оновлення з Лос-Анджелеса підтвердило статус прикрас поза часом. І тому Джей Ханна вважається улюбленим дизайнером серед людей, які стежать за модними тенденціями.

smm-for-jewelry-brands

За модним брендом Brinker & Eliza стоїть дует матері та дочки. Ви вже зацікавлені? Свою нішу в ювелірному світі вони зайняли завдяки творінням у стилі вінтаж.

За останні 10 років, завдяки модному дизайну та доступним цінам ювелірному бренду Mejuri вдалося досягти стрімкого зростання популярності в Instagram.

smm-for-jewelry-brands

Через їхній незвичний, великий дизайн BUCCELLATI MILAN знайшов безліч шанувальників серед молоді і не тільки. Часто великі, сміливі і навіть зухвалі прикраси цього бренду використовують підхід, який навряд чи б можна було б описати як тонкий і вишуканий. Все що створюють італійські майстри, заворожує уяву, а поспостерігати за цим можна на їхній сторінці Instagram.

Залучайте аудиторію через рекламу в Instagram

Реклама в stories

Щодня, більш ніж 500 млн. людей використовують історії в Instagram і це дає можливість компаніям досягати найрізноманітніших цілей. У USA провели опитування серед 50 000 маркетологів, і 96% з них, згідно з результатами, планує цього року продовжувати рекламу в stories, адже за її допомогою зростає не тільки впізнаваність і запам’ятовуваність бренду, а й продажі.

smm-for-jewelry-brands

Реклама у стрічці «Цікаве»

Щодня, згідно зі статистикою понад 200 млн. людей, шукають новий контент у стрічці “Цікаве”. Тож для рекламодавців, це можливість пошуку нової аудиторії в місці, де клієнти здійснюють спонтанні покупки та підтримують зворотній зв’язок з авторами та компаніями. До речі, Ви знали, що для кожного користувача ця стрічка буде унікальною? Тому що контент складається з урахуванням його інтересів.

Реклама в додатку

Один із найпростіших способів зробити рекламу бренду – просувати публікації в Instagram. Вам потрібно вибрати публікацію для просування і стежити за тим, скільки користувачів її бачить і лайкає.

smm-for-jewelry-brands

Відеореклама

Завдяки відеорекламі можна отримати всі переваги на цій платформі: тільки подумайте, тепер ваш бренд може ділитися двохвилинним відео-контентом у форматі квадрата або пейзажу.

Інфлюенц маркетинг у ювелірному бізнесі: як ефективно продавати через блогерів і лідерів думок

Напевно, кожен із нас здійснював купівлю товару, який купила і використовує відома людина, і її думці ми довіряємо. Лондонський тінейджер Джері Вілкс зізнався, що нещодавно купив водні лижі, тому що їх використовує професійний водний лижник Вітні МакКлінток. Це всього лише один із прикладів рекламної стратегії, яку використовують компанії – маркетинг впливу або інфлюенц маркетинг.

Ювелірні бренди збільшили бюджет (65% в середньому) на маркетинг впливу 2020 року, і це свідчить про те, що компанії бачать повернення інвестиції та взаємодії. А ви коли-небудь замислювалися про те, як ефективно використовувати цю рекламну стратегію для свого ювелірного бренду? Перш ніж я поділюся прийомами ефективного інфлюенц маркетингу, для початку поясню що це.

smm-for-jewelry-brands

Будь-хто з користувачів YouTube переглядав відео, де впливова людина з ювелірної індустрії розповідає про продукт, який вона тестувала. Тобто бренд в обмін на огляд надсилає ювелірну прикрасу безплатно, ми говоримо про чесний огляд, а тому якщо продукція блогеру не сподобається – це буде ризиком.

Завдяки використанню медійної особистості, бренд охоплює нову аудиторію, яку можливо він би не зміг залучити самостійно. Так, і це так! Адже інфлюенсери не просто впливові. Вони вірусні. І щоб для вашого бренду цей формат був максимально корисний, розкажіть захопливу історію, яку можна буде пов’язати з медійною особою.

smm-for-jewelry-brands

Призначте грамотні цілі

Не потрібно одразу починати співпрацю з інфлюенсером. Для початку окресліть чіткі цілі, яких ви хочете досягти від співпраці з блогером або медійною особистістю. Але при цьому важливо залишатися доброзичливим, адже від симпатії до вас залежить рівень професіоналізму, тепла й ентузіазму щодо реклами вашого ювелірного бренду. Також не забудьте взяти в інфлюенсера дані медіа-кіта і розбивку демографічних даних його підписників.

Вибирати потрібно з розумом

Починати потрібно з малого. Чому? Тому що ви повинні мати впевненість, що для вашого бренду цей формат буде ефективним. Реклама медійних осіб із мільйонами підписників коштує не просто дорого… Дуже дорого. Тому варто почати зі співпраці з мікро-впливовими особами. Керований розмір їхньої бази підписників, дає їм можливість взаємодіяти з вашою цільовою аудиторією з їхнього числа. Таким чином, вони можуть відповісти на будь-які запитання підписників про ваш продукт.

smm-for-jewelry-brands

Агентства талантів і медійних осіб

Якщо ви вирішили найняти відому впливову людину для реклами вашого ювелірного бренду, навряд чи для зв’язку з нею можна використовувати електронну пошту або телефон (хоча було б непогано). Тому, щоб дізнатися, чи готова знаменитість співпрацювати з вашим ювелірним брендом, і за якою ціною, потрібно буде звернутися в агентство.

Взаємодійте зі своєю аудиторією

Якщо ви хочете взаємодіяти з вашою аудиторією, рекомендується переключитися з особистого на бізнес-акаунт. Зараз я все поясню: бізнес-акаунт дає можливість бренду переглядати більше інформації, а отже, краще пізнати свою аудиторію. Однак не варто упускати той факт, що якщо ви перемикаєтеся на бізнес-профіль, органічне охоплення публікацій буде знижено. Цю проблему можна вирішити, вам просто потрібно буде публікувати більше свого контенту в той час, коли ваші підписники онлайн. Входячи вже в бізнес-акаунт і натискаючи на значок «Статистика» ви відкриваєте новий світ аналітичних даних ефективності профілю. Тут опубліковані відповіді на важливі питання: що можуть хотіти ваші підписники, коли вони виходять в онлайн.

smm-for-jewelry-brands

Ваш бренд хоче підвищити залученість, але давайте будемо чесними: ви даєте все, що хоче ваша аудиторія? Можливо вони будуть у захваті від ваших лайків і коментарів. Якщо ви хочете стати успішним ювелірним брендом в Instagram варто розуміти, що не існує односпрямованого підходу до реклами в соціальних мережах. Бренду важливо переконатися в тому, що ваші підписники знають, що ви їх слухаєте, і вам щиро цікаві їхні коментарі. Для того щоб привернути увагу, завоювати лояльність, ставте лайки і коментуйте їхні повідомлення.

Якщо ви ставитимете користувачам понад 350 лайків на годину – є ризик блокування. Instagram має обмеження від спамерів та автоматичних інструментів для лайків. Повідомлення бренду мають бути актуальними – не діліться спамом, це знизить рівень довіри. Щоб не пропустити важливі оновлення, пам’ятайте що Instagram часто змінює свої алгоритми, тож відстежуйте тренди.

І найголовніше – знайдіть натхнення. Для підвищення свого творчого потенціалу стежте за успішними акаунтами ювелірних брендів. Ні, я не закликаю до плагіату, можливо в їхніх оновленнях можна буде знайти підказку і старт для нових, свіжих ідей.

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання