Як налаштувати та нарощувати продажі через Instagram

brand-instagram

Instagram вже давно перестали сприймати як несерйозну соцмережу, в якій публікують тільки особисті фото та жартівливі зображення. На цій платформі працюють тисячі чи навіть десятки тисяч брендів. Тут представлені промислові гіганти, відомі бренди та малі бізнеси. Для багатьох підприємців саме Instagram стає майданчиком, з якого вони починають продаж товарів. 

В статті за досвідом команди Shop-Express та користувачів платформи для створення інтернет-магазинів ми розберемо: 

  • Чому починають саме з Instagram? 
  • Які переваги надає ця платформа? 
  • Чи потрібен окремий інтернет-магазин для продавців, що вже використовують Instagram? 
  • Яким має бути цей інтернет-магазин?
  • Які інструменти потрібні для створення та просування інтернет-магазину?
  • Як працювати з рекламою в Instagram та оцінювати її ефективність? 

Все це допоможе вам використовувати можливості для продажів набагато ефективніше. 

Instagram Logo

Можливості та обмеження для продажу товарів в Instagram

Instagram вже давно став більш ніж платформа для обміну особистими фотографіями та відео. Це одна з найбільших платформ для продажів, і щоб продавати ефективно і прибутково, важливо правильно обрати нішу торгівлі. Потрібно знати, які товари підходять для продажів в Instagram, які будуть не актуальні, а які взагалі не дозволяється продавати. 

Найкраще продаватимуться в Instagram:

Модні аксесуари та одяг. Це може бути одяг для немовлят чи стильні речі premium сегменту для дорослих. Все, що можна презентувати на фото і успішно продавати. 

 

Декоративна косметика та косметика для догляду. Instagram чудово підходить для портретних фото, а на них можна показати результати використання косметики. 

 

Товари для побуту та декору. Все, що потрібно вдома для створення затишку комфорту та краси, можна успішно продавати через Instagram. 

 

Гаджети та електроніка. Через Instagram можна чудово продавати дрібну електроніку і персональні гаджети. Якісні фото і навіть короткі описи допоможуть це робити. 

 

Продукти. Солодощі та інші вироби, які можна доставляти принаймні в сусіднє місто, ви також зможете продавати в Instagram. 

 

Які товари складно продавати через Instagram? Тут список категорій дещо менший: 

Будь-які великогабаритні товари. Йдеться про все, від автомобілів до будинків за типовими проєктами. Але тут справа в тому, що такі товари взагалі складно продавати в форматі інтернет-магазину. Але опосередковано – збирати ліди, обробляти запити потенційних клієнтів та запрошувати їх на зустріч для “особистого знайомства” з вашою пропозицією – можна, і навіть потрібно. Лише одна умова: сторінка має бути привабливою, цікавою і майстерно представляти ваші переваги.

Складне обладнання, що вимагає ознайомлення та огляду перед покупкою – з тих самих міркувань, що і в попередньому пункті.

 

 

Заборонено продавати в Instagram: 

 

зброю, боєприпаси та вибухові речовини;

 

 

 

вироби з тютюну та електронні сигарети;

 

 

 

алкогольні напої;

 

 

 

ліки та харчові додатки без ліцензії;

 

 

 

будь-які товари, що порушують авторські права чи норми захисту торговельних марок.

 

Важливо! Перед створенням сторінки вашого магазину в Instagram ознайомтесь із політикою платформи. Вона може змінитись із моменту написання статті. 

Instagram для продажів онлайн: чому його обирають

Instagram, як мало яка інша соцмережа, дозволяє презентувати товари візуально, показати їх у використанні та сформувати емоційний зв’язок аудиторії з брендом. Звісно, це не стається саме по собі. Для хороших результатів потрібні: 

  • якісні фото;
  • правильне оформлення акаунту;
  • ефективний текстовий контент (так, він теж потрібний для Instagram, адже посилює та доповнює вплив фото);
  • регулярність ведення та правильно побудована стратегія SMM. 

Якщо підприємцю самостійно чи з допомогою SMM агенції вдасться виконати всі чотири пункти, його бізнес отримує кілька досить суттєвих переваг: 

  1. Швидкий вихід на широку аудиторію. Instagram користуються мільйони людей. Серед них є і потенційні покупці практично будь-яких товарів, від одягу та іграшок, до будівельних матеріалів та меблів. 
  2. Порівняно низький поріг входу. Запуск і ведення сторінки в Instagram дешевше і швидше, ніж розробка. Але це не стосується випадків, коли продавець має готовий інтернет-магазин
  3. Прямий контакт з аудиторією. В Instagram можна не лише продавати, але і легко контактувати з клієнтами. Ви можете збирати відгуки про продукцію, помічати та використовувати нові тренди на ринку. 
  4. Швидке збільшення впізнаваності бренду. Дуже часто про нові бренди на продукти дізнаються саме з соцмереж. І ви можете це використати завдяки Instagram.  

Виникає питання: чи потрібен окремий інтернет-магазин для продажів в Instagram, чи достатньо сторінки, що виконуватиме і функцію вітрини? 

Детальніше про запуск та оформлення магазину в Instagram в інші статті блогу

  

Недоліки Instagram як інструмента продажів 

Наш досвід показує, що починати продажі лише зі сторінкою в Instagram цілком виправдане рішення. Однак цього інструменту з часом стає замало, даються в знаки недоліки Instagram як майданчику для продажів. Головні з них: 

  1. Складності контролю та обробки великої кількості повідомлень та замовлень. В певний момент завдяки рекламі, контенту та рекомендаціям покупців магазин стане популярнішим, кількість звернень збільшиться і обробляти замовлення стане складніше. А це створює ризик втрати перспективних покупців, неякісного обслуговування.
  2. Незручність прийому оплати. Працюючи лише в Instagram, доведеться щоразу надсилати форму для оплати за той чи інший товар. Саме по собі створення таких форм і посилань не складне. Однак, їх відправка та контроль оплат займатимуть надто багато часу. 
  3. Незручна робота з клієнтською базою. Без додаткових сервісів та інструментів буде складно працювати з базою клієнтів, щоб робити допродажі та утримувати покупців. 
  4. Незручна робота з товарною базою, кількість, залишки, розміри, знижки та ін. При великих обсягах продажів через Instagram виникає необхідність регулярно звірятись із базою, а робити це самостійно щоразу не дуже зручно і просто. 

Через це майже у більшості продавців виникає питання: чи потрібен окремий інтернет-магазин, якщо вже є сторінка в Instagram. 

Власний інтернет-магазин для тих у кого є Instagram: що це дає бізнесу 

Що утримує продавців від створення власного інтернет-магазину? В більшості випадків це три фактори: 

  1. Тривалість запуску. Багато хто з продавців може поділитись реальними історіями про те, як робота над інтернет-магазином тягнулась місяці. 
  2. Вартість. Часто створення інтернет-магазину тягне витрати, при цьому вони можуть бути і неочікуваними через доопрацювання та додаткові функції реалізацію яких спочатку не включили в технічне завдання. 
  3. Організаційна складність. Власнику бізнесу потрібно обрати виконавця, скласти технічне завдання та проконтролювати відповідність умовам. Це об’єктивно дуже непросто, займає багато часу та сил та змушує відволікатись від інших задач. 

До того ж не всі підприємці-початківці розуміють, яким саме має бути окремий інтернет-магазин, що допоможе зробити наступний крок в розвитку бізнесу та продавати більше. З цим питанням треба розібратись в першу чергу. 

Яким має буди інтернет-магазин для продажів з Instagram 

Сучасний інтернет-магазин для тих, хто продає з Instagram, має відповідати кільком вимогам: 

Можливість швидко налаштувати впізнаваний дизайн. Працюючи з Instagram ви, напевно, сформували айдентику магазину або зробите це надалі. Тож елементи цієї айдентики мають бути і в дизайні магазину. З Shop-Express це просто завдяки гнучким темам дизайну, які легко змінювати налаштовуючи кольори, шрифти та змінюючи набір блоків на кожній сторінці.

Легке підключення платіжних систем. Можливість автоматизувати прийом оплат — одна з ключових переваг окремого інтернет-магазину. Тому важливо, щоб платформа, на якій він створений дозволяла підключити платіжні системи швидко та без допомоги програміста. 

Набір інтеграцій з іншими сервісами. Крім власне інтернет-магазину та платіжної системи корисними будуть інтеграції з CRM, маркетплейсами і т. д. Shop-Express має такі інтеграції, щоб спростити для кожного продавця впровадження додаткових інструментів.

SEO-friendly. Хоча просування в Google тривалий процес, нехтувати можливостями, які дає органічний трафік, не варто. Тому важливо, щоб інструменти для пошукової оптимізації на платформі були реалізовані просто і зрозуміло. 

 

Інструменти для реклами. Зручне додавання pixel та conversion api безпосередньо в інтернет-магазин спростить запуск реклами в соцмережах, сумісність з сервісами для товарної реклами в Google також важлива. Все це теж враховано в Shop-Express.

Крім цього важливо, щоб витрати на запуск та утримання інтернет-магазину були прозорими і прогнозованими. Модель SAAS (Software as service) забезпечує це повною мірою. Тобто, обравши тариф на платформі, ви чітко знатимете, які можливості отримаєте та яку суму витратите на роботу інтернет-магазину на рік. 

Магазин на платформі Shop-Express можна запустити протягом семи днів та почати продавати завдяки трафіку з Instagram. 

Рекламні стратегії в Google та Instagram: ключі до успіху

Для успішних продажів важливий правильний вибір рекламного інструменту. Тут вибір буде між Google Ads та рекламою в самому Instagram. Важливо розуміти їх відмінності. Оптимальний вибір залежить від цілей бізнесу та специфіки аудиторії. Щоб зрозуміти різницю, розглянемо обидва варіанти та особливості кожного з них.  

Вибір між Google Ads та Instagram для рекламних кампаній залежить від цілей бізнесу та типу аудиторії. Розглянемо коротко основні відмінності та переваги кожної платформи.

Instagram: формуємо попит у “холодної” аудиторії

Instagram ідеальна платформа для “прогріву” аудиторії, яка ще не знайома з продуктом або брендом. Також в соцмережі продаються товари, що підпадають під категорію “імпульсних покупок”. Наприклад, ведмедики із троянд до Дня Валентина, або побутові гаджети із цікавим функціоналом та дизайном. 

Переваги:

  • Instagram дозволяє швидко охопити велику аудиторію, знайти користувачів практично з будь-якими інтересами.
  • Є можливість сегментувати аудиторію за інтересами, віком та іншими критеріями. 
  • Завдяки візуальному контенту реклама в Instagram викликає сильніший емоційний відгук та формує зв’язок аудиторії з брендом. 

В той же час реклама в Google працює на основі запитів користувачів. Тобто потенційний покупець має вже знати, що саме йому потрібно: назву товару, бренду, функціональності. Тоді можна показати під введений запит і вашу пропозицію. Але головне – попит має бути сформований.

Обираючи між Google та Instagram для рекламної кампанії, важливо враховувати специфіку товару та очікувану реакцію аудиторії. Google краще підходить для вже зацікавлених покупців, тоді як Instagram допомагає створювати інтерес та залучати нових клієнтів.

Реклама в соціальних мережах: оцінка ефективності  

Маючи власний інтернет-магазин на додачу до сторінки в Instagram і налаштувавши в ньому аналітику, можна переходити до запуску рекламних кампаній. Помилкою було б оцінювати її ефективність лише за кількістю показів. Насправді підходів до оцінки ефективності може бути багато. Вони залежать від ніші, специфіки моделі продажів та того, чи є в магазині категорії товарів, які ви просуваєте в пріорітетному порядку. 

Так чи інакше аналіз ефективності реклами має давати відповіді на такі питання: 

  • Скільки коштує один показ рекламного оголошення? 
  • Скільки коштує один перехід в інтернет-магазин з реклами? 
  • Яка ціна залучення одного покупця з реклами? 
  • Яка динаміка зростання підписників в Instagram завдяки рекламі? 

Поєднавши цю інформацію з даними про продажі, ви зможете оцінити рентабельність бізнесу та скорегувати за необхідності стратегію просування. 

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання