Instagram є однією з найпопулярніших соціальних мереж для просування бізнес-послуг і продажу товарів. У 2020 році її аудиторія збільшилася ще на 76 млн осіб. При цьому, кількість платоспроможних користувачів становить понад 1 млрд, а щодня гортають стрічку близько 15 млн. Також, за статистикою, 90% прихильників мережі підписані хоча б на один комерційний акаунт і майже 40% ухвалюють рішення про співпрацю тільки після ретельного вивчення бізнес-сторінки. Тому просувати свої послуги або товари чудово допомагає особистий бренд в Instagram.
Що таке особистий бренд?
Сучасне суспільство перестало довіряти знеособленим корпораціям і компаніям, згодні? Воно охочіше вірить живим людям. Тому й потрібен особистий бренд як спосіб олюднення власного бізнесу.
Особистий бренд – це сформований у суспільстві образ людини, яку пов’язують з її професійною діяльністю. Наприклад, Стів Джобс – засновник корпорації Apple, Ектор Хіменес-Браво – шеф-кухар, Донателла Версаче – модельєр, Марк Цукерберг – засновник і власник Facebook тощо. У кожного з нас виникають певні асоціації, коли ми чуємо їхні імена. Ми згадуємо, як вони виглядають, як поводяться, їхній стиль, характер, репутацію. Тобто, персональний бренд являє собою образ, що впливає на імідж конкретної людини і викликає певні емоції в аудиторії.
Власний бренд може створити кожен, хто розуміє, як він працює. Джефф Безос, перший, хто дав визначення поняттю, говорив, що особистий бренд – це те, що говорять про вас інші, коли ви відсутні. Правильно вибудуваний образ дасть можливість впливати на згадані розмови. Але тут важливо не грати роль, а залишатися собою, адже фальш відчувається гостро. Так ви придбаєте хейтерів, а не прихильників. А якщо ви щирі, то лише питання часу, коли створений вами бренд обросте своєю аудиторією.
Особистий бренд в Інстаграм – ваша індивідуальність
Якщо ви вирішили заявити про себе світу, то найкращий спосіб це зробити – створити особистий бренд в Instagram. Адже соціальні мережі є найшвидшим засобом комунікації з іншими людьми. Практично всі корпорації мають свої бізнес-сторінки в Інстаграм і активно займаються їхнім просуванням. Аналогічно з відомими і знаменитими – вони регулярно публікують особисті фото, цікаві пости та інший контент, який залучає, що тільки збільшує їхню популярність.
Для персонального бренду важливо не просто показати свою активність, а насамперед підкреслити людяність. Тому на аватарці має стояти не логотип компанії, а ваш особистий портрет в оригінальному ракурсі і в красивому виконанні. Це збільшить довіру підписників.
Також важливо постити не просто красиві фотографії та розміщувати ділові пости, а показувати, чим ви займаєтеся у вільний час, розповідати про своє хобі, сім’ю, вподобання в їжі, смаки в одязі тощо. Яскраве і насичене подіями життя приверне більше шанувальників і збільшить активність на сторінці. Так користувачі зрозуміють, що у вас не фейковий акаунт і не черговий профіль, розрахований лише на заробіток.
Оскільки люди приходять у соціальні мережі, щоб відпочити, поспілкуватися, обмінятися думками і дізнатися щось цікаве, потрібно говорити не тільки про бізнес, товари і послуги, а інформувати, розважати і залучати їх. Це можна зробити за допомогою цікавих історій з життя, розповідей про те, як ви створювали свій продукт, порад, що подивитися або почитати, відповідей на запитання, лайфхаків та інших публікацій, які будуть корисні аудиторії. Візуалів також зацікавлять оригінальні картинки, відео, ігри в сторіс. Подружитися бажано з усіма категоріями підписників, щоб ваша аудиторія не скорочувалася, а збільшувалася.
Безумовно, спочатку ви будете багато працювати на особистий бренд в Інстаграм, але потім він почне працювати на вас.
Кому потрібен особистий бренд в Instagram
У вас можуть з’явитися думки, що раз ви не власник корпорації, не солідний бізнесмен, не музикант або актор, то й особистий бренд вам не потрібен. Але все трохи інакше. Образ, що підкреслює вашу індивідуальність і експертність у тому чи іншому питанні, буде корисний усім, незалежно від сфери діяльності – чи тримаєте ви інтернет-магазин, чи працюєте SMM-менеджером, маркетологом, майстром нігтьового сервісу, психологом, дизайнером, чи займаєтеся чимось іншим.
Персональний бренд в Інстаграм дає змогу:
- довести, що ви експерт у своїй сфері;
- відбудується від конкурентів;
- досягти популярності та популярності;
- повідомити аудиторії про власний досвід, досягнення та успішні кейси;
- визначити вектор розвитку на найближчі 5-10 років.
До того ж, вартість роботи звичайного фахівця і популярного експерта різниться в кілька разів. Будь ви підприємець, найманий працівник або фрілансер – особистий бренд допоможе вам вийти на новий професійний рівень. Ви більше не шукатимете замовлення, а почнете обирати, якому проєкту віддати перевагу.
Головна мета та переваги розвитку особистого бренду
Основна мета створення особистого бренду і його просування – це здобуття популярності, яка дала б вам змогу обзаводитися корисними зв’язками, заробляти більше і брати участь у цікавих проєктах. До того ж, персональний бренд не втрачає цінності з часом, якщо ви берете активну участь у його розвитку.
Маючи особистий бренд, ви зможете:
- Збільшувати продажі товарів і послуг вашої компанії, яка стане популярною завдяки зростанню армії шанувальників особистого бренду.
- Залучати у вашу професійну діяльність найкращих спеціалістів, адже люди хочуть працювати з яскравими та відомими керівниками.
- Монетизувати знайомства. Тобто вам платитимуть відсоток від угод представників різних бізнесів, зустріч яких ви влаштували.
- Стати лідером думок. Ви будете отримувати гроші за надання рекомендацій. Вашим порадам довірятимуть, оскільки особистий бренд підвищує лояльність аудиторії.
- Отримати конкурентну перевагу. Ви легко зможете відбудуватися від конкурентів, маючи ім’я та репутацію.
Однак головна перевага, якою володіє особистий бренд – це шанувальники. Їм цікаві ви не тільки як професіонал у своїй справі, а й як яскрава і приваблива особистість. Тому, якщо ви вирішите змінити діяльність, спробувати себе в новому бізнесі, ваша аудиторія піде за вами. Таких прикладів багато: Річард Бренсон, який був засновником конгломерату Vigin, став космонавтом і здійснив політ на кордон із космосом, Дуейн Джонсон був успішним рестлером, а перетворився на популярного актора, Володимир Зеленський, якого всі знали як комедіанта, став президентом України.
Особистий бренд: з чого почати?
Перед тим як почати створювати особистий бренд в Інстаграм, необхідно визначитися з метою і напрямком розвитку. Ви маєте знати, куди ви йдете і як зрозумієте, що досягли пункту призначення. Без цього і результат буде невтішний. Тому спочатку вирішіть, чого хочете, і поставте мету.
Для цього треба:
- створити концепцію, сформулювати ідею;
- упакувати образ персони;
- розробити стратегію просування особистого бренду.
Тільки в такому порядку. Відразу переходити до просування не можна. Так зростає ймовірність зробити помилки, витратити час і гроші, але не домогтися бажаного ефекту.
Робота над особистим брендом має починатися з аналізу – себе (пошук сильних сторін), конкурентів, цільової аудиторії. Це дасть змогу вибудувати правильну стратегію, щоб підкреслити індивідуальність, виділитися на тлі інших і зацікавити користувачів.
Впоратися із завданням допоможуть відповіді на такі запитання:
- Хто ви? У чому ваша унікальність? Що можете показати/дати людям?
- Навіщо вам потрібен особистий бренд?
- Що допоможе досягти мети, а що стане перешкодою?
- Яка ваша цільова аудиторія?
- Ким є ваші конкуренти? Знайдіть їхні слабкі та сильні сторони.
- Яку основну думку про себе ви хочете донести людям? Яку думку про свою особистість ви хочете створити? Розпишіть головні цінності, вкажіть місію.
- Як ви зрозумієте, що досягли мети? Перелічіть критерії для визначення.
Ключове повідомлення можна зібрати за формулою: «Я хочу, щоб…(хто?) вважали, що я…(який?) і робили…(що?)». Фраза, яка вийде, визначатиме суть вашого персонального бренду.
На початковому етапі створення образу відбувається своєрідний мозковий штурм, генерація ідей, планування. Визначається мета, стратегія і позиціонування. Ви можете самостійно відповісти на наведені вище запитання або найняти фахівців з персонального брендингу.
Після того, як визначили, хто ви, знайшли ідею, сферу, на якій розумієтеся найкраще, зрозуміли, хто ваш клієнт, і сформували ключове повідомлення, можете братися за пакування, тобто створення зовнішнього образу. Але для початку варто визначити, що входить в особистий бренд, його складові частини.
Особистий бренд і його складові
Персональний бренд складається з кількох важливих компонентів:
- Образ. Це зовнішнє сприйняття вас як людини. Воно формується в цільової аудиторії після першого знайомства. Зчитується зачіска, стиль в одязі, жести, мова, манера поведінки – всі зовнішні деталі. За ними можна виділитися серед інших і запам’ятатися. В оформленні акаунта в Інстаграм деталями образу виступають брендові кольори, які превалюють на всіх фотографіях.
- Експертність. Це ваша «суперсила». Необхідно показати передплатникам, у якій сфері ви по-справжньому знаєтеся, що робите креативніше або оригінальніше за інших, якою майстерністю володієте. Так ваші читачі зрозуміють, що ви говорите з позиції експертності та знання своєї справи. Тому регулярно розміщуйте на своїй сторінці в Instagram експертний контент. Так ви підвищите довіру аудиторії до особистого бренду.
- Цінності. Це ваша філософія життя. Тут потрібно вказати, що для вас важливо, чим дорожите, на що не наважитеся піти, яких принципів дотримуєтеся тощо. Це стосується не тільки бізнесу, а й особистого життя. Інформація про цінності стане основою для формування бренду.
- Цілі. Вони орієнтовані не на саму людину-бренд, а на цільову аудиторію. Ви транслюєте читачам, що хочете змінити глобально. Дайте відповіді на запитання, чому ви займаєтеся своїм бізнесом. Цілі будуть складовою частиною вашого внутрішнього образу.
- Історія. Це своєрідна легенда, яка оповідає про становлення вас як фахівця і цілісної особистості. Ви можете використовувати розповідь, щоб надихнути та залучити потенційних прихильників. Цей повноцінний сторітелінг може включати переломні моменти вашого життя, з вкрапленнями невдач і особистих потрясінь, показувати ваші переконання.
Зібрати всі складові частини в єдиний, гармонійний особистий бренд непросто. Тому ви можете скористатися допомогою фахівців. Тут потрібно щонайменше провести внутрішній аудит, а також зрозуміти свого цільового читача в Інстаграм.
Що входить в особистий бренд?
В основі кожного особистого бренду лежать три «кити»: професіоналізм, популярність і репутація. Професіоналізм досягається з досвідом і залежить від ваших інвестицій у власний розвиток. Популярність і репутація – це зовнішні атрибути, які приходять за якісно опрацьованої стратегії просування особистого бренду.
Розвиток бренду особистості передбачає, що потрібно ділитися з передплатниками Інстаграма знаннями, ідеями та мотивацією. Ви можете не бути професіоналом широкого спектра, а розбиратися досконально в одній вузькій темі. У такому разі ви маєте знати її «від і до», щоб не виникло сумнівів у вас як в експерті.
Популярність настає, коли ваше ім’я вже міцно асоціюється з професійною діяльністю, в якій ви успішні. Тоді на вас працюватиме «сарафанне радіо». Вас рекомендуватимуть як фахівця, послугами якого потрібно обов’язково скористатися. Аудиторія в Instagram визнає ваш авторитет і стежитиме за вашим бізнесом.
Репутація – це перше, про що варто подбати з початкового етапу формування особистого бренду. Її важко завоювати і легко втратити. Тому потрібно постійно працювати на те, щоб бути у всіх на слуху. Крім того, необхідно близько спілкуватися зі своєю цільовою аудиторією, відкривати не тільки аспекти професійного, а й багатогранність особистого життя.
Чек-лист підготовки акаунта особистого бренду в Інстаграм
Створення акаунта для бренду особистості включає 5 етапів. Правильного оформлення вимагає:
- Аватарка. Використовуйте якісне власне портретне фото.
- Назва. Тут має бути ваше ім’я. Якщо воно складне для сприйняття, тоді використовуйте унікальний нікнейм.
- Шапка профілю. Це перша коротка самопрезентація, яку прочитають підписники, коли зайдуть на вашу сторінку. Сюди потрібно включити професію і місцезнаходження. Так вас легше буде знаходити в Інстаграмі. Емодзі розділяйте пропуском. Помістіть інформацію про себе в три рядки. Останній – для посилань і закликів до дії.
- Історії або хайлайтс. Вони мають бути інформативними та зрозумілими. Їх потрібно оформляти в єдиному, основному стилі відповідно до стратегії просування вашого бренду. Тут помістіть інформацію про важливі моменти вашої професійної діяльності.
- Акаунт автора. У налаштуваннях профілю виберіть пункт «Автор», який підходить для публічних особистостей, лідерів думок, артистів, майстрів контенту, а в категоріях клацніть на той, який відповідає роду діяльності.
Після цього публікуйте контент. Почніть з поста-знайомства, історії успіху, самопрезентації. Потім переходьте до порад, оглядів, лайфхаків, не забувайте про інтерактив і обов’язково публікуйте якісні унікальні фото.
Упаковка особистого бренду: візуалізатор, фотограф, дизайнер
Після того, як ви розібралися з внутрішнім наповненням особистого бренду, саме час переходити до його оформлення. Процес створення зовнішнього вигляду називається упаковкою. До неї відносяться зовнішність, стиль в одязі, портфоліо, сторінка в Instagram, пости «про себе» тощо. Це зовнішні атрибути.
Візуальне оформлення сильно впливає на сприйняття вас іншими людьми. Щоб створити позитивне враження, потрібно, щоб кожен елемент працював на ваш образ.
Ось кілька рекомендацій, які допоможуть вирішити завдання:
- Оцініть свій зовнішній вигляд. Чи відповідає він бажаному образу або необхідно внести поліпшення? Якщо вам важко дати об’єктивну оцінку, замовте послуги дизайнера. Він пропрацює ваш індивідуальний стиль і створить унікальний образ. Наприклад, для того, щоб поліпшити запам’ятовуваність вашого бренду, потрібно сформувати «якір» за допомогою яскравої деталі. Це може бути елемент одягу, що повторюється, яскравий колір.
- Виберіть 3-4 свіжих фото, які підтримують обраний вами образ. Якщо таких немає, замовте професійну фотосесію. Кваліфікований фотограф здатен якісно обробити знімки, налаштувати пресети, деталізацію, підготувати бездоганні кадри з різними локаціями, ідеями, позами, стилями. Отримані фотографії можна використовувати для заповнення сторінки в Інстаграмі. Тому під час пакування особистого бренду допомога кваліфікованого фотографа вкрай важлива.
- Підготуйте історію власних досягнень і розмістіть її дозовано в постах Інстаграм. Не зайвим буде доповнювати розповіді преміями, портфоліо робіт, рекомендаціями, відгуками, рейтингами та іншими соціальними доказами. Складіть референт-лист про себе або прес-портрет для того, щоб одразу позиціонувати себе при знайомстві з аудиторією. Подумайте, яка інформація про вас зможе зацікавити співрозмовника і справити позитивне перше враження.
Це можна зробити самостійно, якщо ви знаєте всі фішки і прийоми, які потрібно використовувати для привернення уваги. Якщо ж не вистачає часу або досвіду, вас виручить візуалізатор. Він складе іміджбук, у якому ретельно буде опрацьовано стиль та імідж, ролі в Інстаграмі, ДНК бренду та інформаційну заяву. Візуалізатор розбирає профіль і дає рекомендації щодо його просування, складає стратегічний план розвитку акаунта і посилення особистого бренду. По закінченню роботи ви отримаєте всі інструменти для транслювання себе з вигідних сторін.
Роблячи упаковку бренду особистості, потрібно знати свою цільову аудиторію, який образ у неї з’являється, коли вона думає про людину з вашим позиціонуванням. Тому не зайвим буде провести професійний аудит. Замовте послугу у фахівця з персонального брендингу або у PR-менеджера.
Покрокова розкрутка особистого бренду в Instagram з нуля
Після визначення концепції та оформлення профілю можна приступати до просування особистого акаунта в соціальній мережі Instagram. Однак будьте обережні і не допускайте помилок у позиціонуванні, утриманні уваги та виборі формату постів. Краще дотримуйтесь покрокової інструкції з розкрутки бренду в Інстаграмі.
Алгоритм дій:
- Представте себе користувачам
Почніть із грамотного позиціонування. Розкажіть підписникам, хто ви, яка у вас професійна діяльність, повідомте про свої досягнення і досвід, про цікаві факти з життя. Обов’язково вкажіть, чим можете бути корисні.
- Будьте доброзичливі
Якщо на вас підписалися, заходьте на сторінку і лайкайте кілька фото, залишайте коментарі. Якщо акаунт-мільйонник, напишіть особисте повідомлення з пропозицією дружити. Відповідайте на запитання користувачів, м’яко реагуйте на коментарі, включно з негативними.
- Будьте активні
Регулярно публікуйте щось нове, вибудовуйте комунікацію з аудиторією, залучайте її до дискусії або продовження діалогу. Проводьте опитування, розіграші та влаштовуйте інші активності, якщо це відповідає вашому образу. Формуйте близькі стосунки з підписниками. Також коментуйте пости інших популярних акаунтів за схожою з вами тематикою.
- Створюйте візуальний контент
Записуйте відео в IGTV: презентації, майстер-класи, безкоштовні вебінари, відповіді на поширені запитання тощо. Простежте за тим, щоб відеоконтент був експертним.
- Влаштовуйте колаборації з популярними блогерами та брендами
Пишіть блогерам, які, як і ви, зацікавлені в просуванні особистого бренду, і пропонуйте спільний проект. Подумайте, що корисного і цікавого можете запропонувати вашій спільній аудиторії.
- Постіть історії
Якомога частіше користуйтеся функцією «сторіс». Публікуйте щодня інформативні, корисні та яскраві сцени з вашого життя. Регулярна поява історій підвищує охоплення та інтерес до вашого профілю.
- Записуйте прямі ефіри
Коли ваша аудиторія налічуватиме кілька сотень, починайте записувати прямі ефіри на актуальні теми у вашій ніші та демонструйте свій професіоналізм. Про майбутні вебінари повідомляйте в сторіс, а найкорисніші залишайте в хайлайтс.
- Пишіть живі, якісні, корисні тексти
Розміщуйте яскраві та захопливі пости, які захочеться дочитати до кінця. Можете навчитися у професійних авторів мистецтву написання постів або найняти SMM-фахівця. Експертний матеріал порекомендуйте підписникам зберігати. Ставте релевантні хештеги і позначки, щоб користувачі легко могли знайти всі пости за темою. Обов’язково відповідайте на коментарі під публікаціями.
- Спостерігайте за «колегами» по ніші
Проаналізуйте акаунти популярних блогерів, які розвивають особистий бренд. Перегляньте, які пости люди більше лайкають, під якими залишають коментарі. Ви можете запозичити деякі прийоми та інструменти із привернення уваги підписників, але не копіюйте сліпо.
Не варто забувати, що можна займатися розкруткою акаунта не тільки на своїй сторінці, а й купувати рекламу у популярних блогерів за суміжними тематиками. Також можна влаштовувати самопіар особистого бренду за межами Інстаграма – на тематичних вечірках, прийомах, майстер-класах, презентаціях.
Давайте своїм передплатникам те, що вони хочуть отримати, ненав’язливо і грамотно. Тоді ви будете визнані і популярні, а заодно зможете підвищити продажі своїх послуг або товарів. Адже особистий бренд насамперед – комерційний проєкт, а потім уже приваблива особистість.
Навіщо потрібен особистий бренд в Інстаграм
Коли ви формуєте персональний бренд, виникає питання: чому варто просувати його в Інстаграмі, а не на інших майданчиках, наприклад, сайті? Власний веб-ресурс – це чудовий варіант для продажу товарів і послуг. Якщо вас цікавить цей шлях, обирайте сайт. Якщо ж ви хочете підвищити успішність свого бізнесу, збільшити його популярність через особисту привабливість, тоді варто звернутися до соціальних мереж. Однією з найефективніших для розвитку особистого бренду вважається Instagram.
Переваги Інстаграму для власників бізнесу:
- У доступі є кілька варіантів подачі себе через фотографії, текстовий матеріал, відеопублікації, сторіс і прямі ефіри.
- Акцент робиться на візуальний контент, який легше сприймається підписниками, тому стає простіше до них достукатися.
- Присутні інструменти для отримання зворотного зв’язку від цільової аудиторії: лайки, коментарі, спілкування через директ.
- Інстаграм сам допомагає просувати корисний і ексклюзивний контент, головне тут приділяти увагу якості та унікальності фотографій, тексту, а також стимулювати підписників писати вам частіше, лайкати пости (алгоритми).
Розкручений особистий бренд в Інстаграм – це зростання продажів, авторитету і прибутковості бізнесу. Зверніть увагу, що інші продукти, які ви створите надалі, аудиторія зустрічатиме тепліше. Адже тут працює ваше ім’я і репутація.
Позиціонування акаунта – в чому суть?
Важливий етап створення особистого бренду – це позиціонування. По суті, воно визначає, як вам поводитися. В Instagram правильна модель відіграє вирішальну роль у просуванні особистого бренду. Від того, як вас сприймають люди, залежить успішність вашого акаунта і, відповідно, зацікавленість підписників у вашій професійній діяльності.
Правильне позиціонування акаунта полягає в наданні експертної інформації. Що більше корисних постів опублікуєте для своєї цільової аудиторії, то численнішою вона стане. Люди підписуватимуться на вашу сторінку, зросте залученість. Таким чином, ви визначите своїх читачів. Однак потрібно бути максимально цікавим, щоб серед усіх аналогічних профілів вони обрали саме ваш. Тобто, правильне позиціонування акаунту – це надання експертного та оригінального контенту для певної цільової аудиторії.
Публікація якісних постів має розбавлятися живим спілкуванням з користувачами, якщо йдеться не про тематичну спільноту, а про особистий бренд. Ви можете розповідати підписникам про цікаві випадки, що сталися на роботі або в особистому житті. Так ви підвищите лояльність аудиторії, яка любить слухати історії, розказані живою людиною.
Позиціонування включає надання експертного матеріалу, який підкреслить професіоналізм, і доказів своєї експертності. Тільки в цьому разі вас будуть слухати. Це можуть бути згадки про особливі досягнення та отримання нагород, сертифікати, патенти, наявність власних розробок, рішень, ріст бізнесу, згадка у ЗМІ, співпраця з великими клієнтами, відомими людьми тощо.
За умови правильного позиціонування можна завоювати увагу і прихильність тисячі користувачів. Головне – надавати якісний контент у своїй індивідуальній манері. Тоді ваш особистий бренд зростатиме.
Що таке персональний брендинг?
Перш ніж дати пояснення терміну «персональний брендинг», давайте згадаємо, що таке особистий бренд. Під цим поняттям мається на увазі образ людини, який закріплений у свідомості людей. Він спливає тоді, коли вони чують ім’я. Персональний брендинг займається вибудовуванням цього образу, формуванням сприйняття суспільством особистості людини, її якостей і здібностей. Тобто, це повністю спланований і стратегічний процес, що передбачає кілька ключових моментів.
3 етапи брендингу:
- Визначення стратегії та позиціонування.
- Створення упаковки.
- Організація просування і вибудовування комунікації.
Це досить тривала і трудомістка робота. Приготуйтеся до того, що мине чимало часу, перш ніж з’являться перші результати.
Помилково вважати, що вибудовування бренду особистості необхідне тільки політикам, кінозіркам, великим підприємцям тощо. Звичайно, потужний бренд необхідний сильним і незалежним людям. Однак, з огляду на сучасні тенденції, персональний брендинг стає незамінним інструментом для досягнення успіху в будь-якій професії. Тут немає обмежень.
Але необхідно пам’ятати, що створення особистого бренду можливе тільки тоді, коли людина усвідомлює власні сильні сторони, має систему цінностей, знає свої навички, вподобання та вміє їх правильно подати. Тоді цей процес здатен зробити її в очах суспільства особливою та неповторною.
Приклади успішних особистих брендів в Instagram
За прикладами успішних особистих брендів далеко ходити немає потреби.
Коли ми чуємо ім’я Ілона Маска – винахідника і підприємця, у свідомості виникає назва електроавтомобіля Tesla. SpaceX і Tesla Motors – це дві компанії, якими він керує. Через його особистий бренд вони здобули всесвітню популярність.
Емма Уотсон запам’яталася багатьом через роль Герміони Грейнджер в екранізації «Гаррі Поттера». Однак зараз вона відійшла від акторської кар’єри і стала борцем за права жінок, отримавши посаду посла доброї волі ООН. Компанія «HeForShe» є її дітищем і відображенням цінностей її особистого бренду. Завдяки їй жінки в найменш розвинених країнах світу отримали підтримку та освіту.
Фільми Квентіна Тарантіно високо цінуються в сучасному кіновиробництві. Цей талановитий режисер є цікавою особистістю з особливим почуттям гумору. Потужний особистий бренд дав змогу залучати в його фільми акторів першої величини: Семюела Л. Джексона, Уму Турман, Майкла Медсена, Пірса Броснана тощо.
Єлизавета ІІ також має особистий бренд. У свідомості людей, особливо її підданих, вона виступає прикладом успішного монарха, який хоч і не чинить фактичного впливу на управління державою, але ось уже протягом майже семи десятиліть підтримує її авторитет. Вона демонструє найкращі дипломатичні якості та королівські манери, щодня відповідає на листи своїх громадян.
Серед українських Інстаграм-блогерів бренд багатодітної мами з кількома бізнес-проєктами має Софія Стужук. У своєму профілі вона пропагує здоровий спосіб життя, вегетаріанство, розповідає про материнство, домашні пологи і ділиться різними порадами. Завдяки розвиненому особистому бренду кількість її підписників сягає понад 5 мільйонів.
Якщо ви вирішили створити особистий бренд в Instagram, зверніться до фахівців агентства WeLoveSmm. Наша команда допоможе розробити унікальний образ, грамотно його представити цільовій аудиторії та ефективно просувати на популярному майданчику. Щоб отримати консультацію та обговорити деталі співпраці, зателефонуйте нам або надішліть повідомлення в чаті.