SMM для б’юті сфери: просування послуг у Фейсбук та Інстаграм

Навіщо б’ютикам соціальні мережі?

Для того щоб зрозуміти, яку роль відіграють соціальні мережі у сфері краси або в будь-якій іншій сфері, розберіться в самій технології. Подумайте, як часто в метро, кафе або в очікуванні стоматолога ви бачите людей, які дивляться у свій смартфон, планшет або ноутбук? Facebook опублікував дані звіту, в якому йдеться про те, що з 10-ти покупців косметики, 6-ть не можуть обійтися без інтернету і їхні мобільні пристрої – це основні інструменти покупок. Тобто сьогоднішній споживач більше пов’язаний з цифровим світом, ніж з офлайн-магазинами. 

smm-for-beauty

Сучасні соціальні платформи подарували унікальну можливість впливати на потенційну аудиторію, до якої ваш бізнес, можливо, не мав доступу раніше. Ви можете бути зареєстровані в соціальних мережах для просування косметичних товарів, методів або послуг. Стратегічне ж використання соц. платформ для формування впливу на цільову аудиторію – це зовсім інша технологія впливу. Або назвемо це переконанням і формуванням послідовників бренду. Бо якщо ваші підписники в соціальній мережі лояльні, після проведення ретельно продуманої рекламної кампанії вони стануть потужною клієнтською базою.

Ви можете бути скрізь одночасно

До того як з’явилися рекламні мережі, компанії використовували традиційні методи реклами та маркетингу. Так, вони як і раніше залишилися хорошими інструментами, але в соціальних мережах ви миттєво охоплюєте маси через кілька маркетингових каналів за невелику вартість або ж безкоштовно. Ймовірно, ви можете назвати безліч фактів, пов’язаних із красою, які ви дізналися безпосередньо із соціальних мереж: поради, зачіски, рекомендації з макіяжу, косметичні процедури, продукти, послуги, ідеї.

Для того щоб «зняти вершки» реклами на соц. платформах, власники бізнесу укладають дорогі контракти з провідними маркетинговими компаніями або займаються просуванням послуг бренду самостійно. Десь між цими двома точками лежить ідеальне рішення – брендингове агентство. Його співробітники мають глибоке розуміння функцій усіх платформ, і вони можуть застосувати ці знання в рекламній кампанії та посилити голос бренду.

Як використовувати Фейсбук, Інстаграм або Ютуб у просуванні б’юті-послуг

Ми живемо у світі шалених швидкостей і мільйонів пропозицій. У цьому світі споживачеві подобається бачити зображення, а не довгий текст. Чому просування в соціальних мережах важливе для салонів краси та перукарень?

  • Можливість демонстрації своїх досягнень
  • Просування своєї команди
  • Спілкування з людьми
  • Збільшення онлайн-продажів і запитів
  • Залучення потенційних клієнтів

smm-for-beauty

Зі зростанням популярності просування б’юті-послуг у соціальних мережах, важливо, щоб компанії знали, як використовувати можливості соціальних платформ для просування своїх послуг. Потужна й успішна присутність б’юті компанії в соціальних мережах може бути забезпечена за допомогою реалізації надійної та послідовної стратегії контенту. Унікальний, якісний і креативний контент дає можливість: просувати свою діяльність, генерувати залученість і почуття спільності та стати лідером б’юті-галузі. Є багато прикладів рубрик якісного контенту які можна використовувати:

  1. Знайомство з кожною конкретною послугою з манікюру та педикюру
  2. Поради щодо вибору форми та дизайну нігтів для вашої особистості, статури та віку
  3. Поради з догляду за шкірою обличчя, рук і ніг
  4. Як обговорити свої вподобання у сфері дизайну нігтів з майстром салону?
  5. Фото перетворень до і після
  6. Нові продукти, які ви використовуєте

Facebook

Ви можете використовувати великий потенціал цієї платформи для взаємодії з її аудиторією. А це понад мільярд активних користувачів, серед яких багато хто з ваших майбутніх клієнтів і конкурентів. Ця платформа сумісна з будь-яким видом мультимедійного контенту. Це означає, що ви можете розміщувати: фото, відео та посилання на зовнішній контент – що дає можливість посилити інші ваші маркетингові кампанії в інтернеті.

smm-for-beauty

Стратегія

  1. Створювати потрібно релевантні дописи, вони мають приваблювати споживачів і викликати бажання прокоментувати. Приклад початку такого повідомлення: «Осінь почалася. Яку осінню стрижку ви оберете?». Цей тип діалогу актуальний, персоналізований і його підтримає більшість прекрасних відвідувачок салону краси.
  2. Публікуйте безліч візуального контенту. Демонструйте роботи, якими пишаєтеся: святковий манікюр, весільна зачіска, супер-ефективна маска для догляду за шкірою обличчя. Фотографії вашої роботи наочно візуалізують на що ви здатні.
  3. Сторінка бренду у Facebook – це мініатюрний веб-сайт. Коли підписники заходять на ваш профіль, вони повинні мати можливість знайти всю інформацію, яка може їх зацікавити. Для того щоб показати розташування салонів, рекламувати послуги або похвалитися позитивними відгуками, можна використовувати численні вкладки Facebook.
  4. Надайте користувачам платформи право експлуатації ексклюзивних пропозицій. Коли клієнти матимуть можливість оцінити якість послуг або товарів у Facebook, таким чином, вони відчуватимуть, що отримують щось особливе натомість. Ви можете спокусити передплатників 10% знижкою на наступне відвідування салону краси або подарунком при наступній покупці за лайк або репост ваших постів.
  5. Рекламу Facebook можна також використовувати на повну силу, якщо налаштувати таргетинг. Я поясню: можливо, вас цікавить винятково аудиторія, яка розташована поруч із вашим салоном, або ті підписники, хто підписаний на схожі профілі.

Instagram

Instagram у б’юті-сфері використовують як онлайн-портфоліо для підвищення впізнаваності бренду і продажів. Демонструючи товари за допомогою ексклюзивних фотографій, ви зможете подарувати потенційним покупцям враження від покупок, які можуть вплинути на купівельну поведінку.

smm-for-beauty

Стратегія

Для того щоб залучити більше відвідувачів на свій профіль, використовуйте трендові хештеги. Наприклад: велика кількість переглядів буде, якщо ви покажете фото святкового манікюру і використаєте один із хештегів #happyeaster.

Також не забувайте згадувати про географічне положення під час написання хештегів. Таким чином клієнти, які шукають салон поблизу свого місця розташування, зможуть його знайти.

Пам’ятайте про рубрику «до» і «після», адже вона демонструє талант ваших стилістів. Це буде не просто текстова публікація, а фото трансформації, яка переконає підписників скористатися вашими послугами краще за будь-яку текстову рекламу.

Будьте веселими і химерними: користувачі Instagram, як правило, молоді, в тренді, і їм подобаються кумедні, химерні публікації на додачу до повідомлень, пов’язаних з продуктами або послугами.

Дайте стимул вашим клієнтам завантажувати фото з тими послугами, якими вони скористалися у вашому салоні. Наприклад: зробіть стрижку в салоні (назва), відзначте її хештегом (назва). Після публікації фотографії з хештегом у своєму профілі, отримайте 10% знижки на наступну послугу.

YouTube

Коли ви плануєте маркетингові кампанії в соціальних мережах, на перший погляд, YouTube – це не очевидний вибір для просування б’юті послуг. Але факти і цифри розкажуть вам іншу історію. Статистика показує, що 2019 року YouTube щодня охоплював 1,9 мільярда активних користувачів. А тепер питання: як ваш бізнес у сфері краси може залучити клієнтів за допомогою необмеженого обсягу інформації? Створення та розміщення оригінального відеоконтенту на YouTube – чудовий спосіб. Але як це зробити?

smm-for-beauty

Стратегія

Створіть рекламний кліп. Адже аудиторія ще не знайома з вашим брендом, а гарний рекламний ролик може викликати у них бажання дізнатися більше про пропоновані вами послуги.

Відеовідгуки

Ви можете багато годин красиво розповідати про те, що ваш бренд найкращий, і це не викличе такого ефекту, як відеовідгук від клієнта, який скористався вашими послугами. Варто пам’ятати, що професійно зняті відеоролики можуть з’явитися в профілі клієнтів, які брали участь у зйомці. А це вже безкоштовна реклама.

В епоху смартфонів і гаджетів кожен телефон перетворюється на відеокамеру. І ваш канал може стати популярним, якщо він продемонструє свіжу ідею та цікавий контент. Вірусними останнім часом вважаються відео з порадами та рекомендаціями. Якщо ми говоримо про тематичні відео, то тут можливості контенту просто безмежні: обмін ідеями весільних зачісок, повсякденного догляду за шкірою стоп, інтеграція б’юті-продуктів салону у свій відеоконтент тощо.

Оформлення профілю б’юті-майстра: стиль, колір, фото

Соціальні мережі – це місце, де бренди і люди хочуть бути поміченими. Тому візуальні ефекти в оформленні профілю відіграють велику роль. Якщо кожен ваш профіль оформлений так, ніби він належить іншій компанії (немає єдиного стилю, притаманного вашому бренду), це створює розрив. Брендинг повинен об’єднувати всі маркетингові канали. Це дасть можливість потенційній аудиторії одразу ж впізнати вашу компанію незалежно від того, який сайт або додаток вони використовують.

  1. Визначтеся з колірною палітрою. Найпростіший спосіб розробити колірну палітру профілю в соціальних мережах – подивитися на свій логотип. Адже ви хочете, щоб люди асоціювали ці кольори з вашим брендом?
  2. Мінімалізм. Один з найпопулярніших стилів у світі для стрічки Instagram – мінімалізм і це не дивно. Стиль дає можливість організовано та бездоганно представити візуальний контент.
  3. Сміливий і яскравий. Так, цей стиль просто ідеальне рішення, якщо ви створюєте яскравий образ молодого бренду. Сміливі ідеї можна почерпнути у стрічці Тари Вітман @taramilktea

smm-for-beauty

  1. Монохромний. Цей стиль вкрай рідко використовується в б’юті-сфері. Але індивідуальність завжди в моді, тому ваша стрічка обов’язково буде виділятися. Надихаючий приклад продемонстрували Modern Social Media Kit
  2. Більшість відомих блогерів люблять стрічку в пастельних тонах. Та й як її можна не любити? Адже організований мінімалізм пом’якшується ніжними відтінками і виділяє центральний об’єкт фотографії.
  3. Використовуйте незвичайні шрифти і типографіку. Якщо ви плануєте публікувати текстовий контент, використання незвичайних шрифтів обов’язкове. Подивіться як використовує шрифти CANVA Infopreneur Kit Social Media.

Дизайнер і художник-шрифтовик Ерік Маринович заповнив стрічку свого профілю власними творіннями. До речі, він працював із такими відомими брендами як Nike, Target, Google, Facebook и др.

Приклади оформлення beauty акаунтів Інстаграм

Що ж, Інстаграм справедливо вважається небезпечним місцем для сімейного бюджету, особливо якщо ви підписані на відомі косметичні бренди. Ви знаєте як це буває: професійні фото гіпнотизують і змушують витрачати все більше й більше. Сховайте подалі свою банківську картку й ознайомтеся з найкрасивішими акаунтами б’юті-сфери.

Beauty Bakerie Cosmetics

Тут все оформлено в таких відтінках, що це хочеться з’їсти.

smm-for-beauty

Косметика Джуві

Уяву вражає поєднання мерехтливих і нейтральних відтінків. @aesopskincare

Дивно, як стрічка Aesop змогла гармонійно поєднувати абстрактне мистецтво і продукт. Що дало змогу створити цю синергію? Бренд змішав незвичайні дві теми і тонко розповів споживачам свою історію. @pfeffersal

Лондонська клініка Пффефер Сал створила просто неймовірний акаунт в Інстаграмм. Зображення в їхньому профілі плавно перетікають від одного кольору до іншого. Вони використовують таку стратегію: кожен пост в Instagram розцінюють як пост у блозі. Їхні дописи підкреслюють цінність кожного підписника.

smm-for-beauty

Які зображення не можна постити в акаунт?

Якщо ви читаєте цю інформацію, значить вам відомо, що люди сприйнятливі до зображень. Вони допомагають розбавити нудний, довгий текст і наочно пояснити складну для розуміння інформацію. Але ви можете опинитися в непростому становищі, якщо будете просто використовувати фотографії Google, тому що буває складно відрізнити фотографії, які можна використовувати безкоштовно, від зображень, захищених авторським правом. Є 3-и основні правила.

Правило No1. Не можна використовувати всі вподобані зображення. Простіше кажучи: ви несете фінансову відповідальність за використання на своєму веб-ресурсі або профілі в соціальній мережі зображень, захищених авторським правом. І зовсім неважливо те, що ви посилаєтеся на джерело або вказуєте ім’я автора. Якщо ви не отримали персонального дозволу – використання зображень заборонено!

Правило No2. Ви маєте знати закони про авторське право. Існує три основні категорії авторських прав, які можуть захистити також і вашу власність.

Правило No3. Ознайомтеся з ресурсами, які розміщують фото для безкоштовного користування.

  • Pixabay – тут розміщені фотографії, які можна використовувати в особистих цілях.
  • Unsplash – розміщено зображення з ліцензією СС0, що дає вам право на безоплатне копіювання та використання.
  • Refe – потрібно клікнути на вкладку з безкоштовними фотографіями і ви в справі.
  • Life of Pix – сайт стокових фото з високою роздільною здатністю.

smm-for-beauty

Фотоконтент: рекомендації від професійних фотографів

Сьогодні в епоху соц. мереж і ретушування краса фотографій важливіша, ніж будь-коли. Ви впевнені, що фотозйомка – це серйозний процес? Нічого подібного! Фотографи запевняють, що під час процесу потрібно жартувати і робити все, щоб модель була задоволена. Тоді фото вийдуть легкими та природними.

Сьогодні в тренді не ті пафосні фотографії, коли модель стоїть у неприродній позі з великою кількістю макіяжу. У тренді б’юті сфери – елегантність, простота і природний ефект світіння шкіри.

У якому пості буде задіяна ця фотографія? Це буде вузький сегмент? Вибирайте вигідний і часто використовуваний ракурс. Експлуатуйте всі деталі: колір манікюру, макіяж, одяг тощо.

smm-for-beauty

Замисліться. Яка історія стоїть за вашою фотографією? Розвивайте себе і почуття смаку. У цьому допоможуть роботи художників.

Зображення в б’юті-сфері слугують різним цілям: одні з них природні (для реклами засобів догляду за шкірою), інші модні. Які потрібні вам?

Для м’якого зображення використовуйте білі парасольки, софтбокси та денне освітлення.

Контент-план для б’юті сфери: про що писати у Фейсбук та Інстаграм

Перш ніж ми поговоримо про нові ідеї, я хочу пояснити чому якісний контент – це ключ до успіху б’юті-бізнесу. Часи пуш-маркетингу, коли ви просто транслювали свої послуги аудиторії й очікували, коли вони запишуться до вас на прийом, минули. У конкурентну боротьбу вступає занадто багато компаній. Тому виграти в цій війні можна, тільки якщо ви надасте потенційній аудиторії цінну і корисну інформацію. І далі без зайвого тексту дозвольте мені представити ідеї контенту, який може підвищити цінність вашого бренду.

smm-for-beauty

  1. Як зробити ідеальний макіяж для обличчя овальної форми?
  2. Поради щодо макіяжу для сухої шкіри
  3. Поради щодо макіяжу для комбінованої шкіри
  4. Як зробити макіяж обличчя з веснянками?
  5. Макіяж за спекотної та вологої погоди
  6. Найкращий макіяж для фотосесії
  7. Як зробити макіяж жінці старше 70 років?
  8. Гармонійний макіяж для рудоволосих жінок
  9. Макіяж для підлітків
  10. Як намалювати брови?
  11. Як зробити доречний макіяж на похорон?
  12. Макіяж для блондинок із карими очима
  13. Вибір косметики для чутливої шкіри
  14. Як зробити контуринг обличчя?
  15. Як приховати зморшки?
  16. Як доглядати за пензлями для макіяжу?
  17. Найкращі засоби для макіяжу, які не містять хімічних речовин

Не варто відчувати нестачу в ідеях контенту для вашого акаунта в соціальних мережах. Якщо ви говоритимете про проблеми цільової аудиторії і викликатимете своїх передплатників на діалог, то вони довірятимуть достатньо, щоб купувати ваші послуги або продукти.

Топ помилок б’юті майстра в соцмережах

Одна з основних причин, через яку майстри б’юті сфери звертаються до брендингової агенції, – це відсутність успіху та популярності в інтернеті. І це досить серйозно, адже помилки маркетингу в соціальних платформах можуть призвести до загибелі іміджу бренду.

Проаналізуйте свою стратегію, можливо, ви робите одну з цих помилок?

smm-for-beauty

  1. Можливо ви публікуєте контент без чіткої стратегії. Не варто розраховувати на хороший результат, якщо ви публікуєте неякісний контент. Зазвичай люди мають вроджену здатність виявляти недостовірність. І тому якщо підписники знайдуть у тексті недостовірну інформацію – це підірве довіру до бренду, що буде рівносильно його смерті.
  2. У вашому профілі багато реклами. Бренд може зробити своїх передплатників менш лояльними, якщо публікуватиме надто багато реклами. Адже користувачі використовують соціальні мережі для того, щоб на людей подивитися і себе показати. А постійні продажі в очах цільової аудиторії вашого бренду будуть виглядати егоїстично. Адже бренд говорить тільки про себе і не цікавиться проблемами своїх клієнтів. Замість цього зосередьтеся на тому, щоб бути для них щирими і корисними. Обмінюйтеся якісним контентом. Тобто, тут не йдеться про повну відсутність просування в соціальних мережах, просто обмежте кількість рекламних постів.
  3. Не потрібно автоматизувати процес. Більшість маркетологів у роботі з брендами дуже суворо стежать за своїми календарями публікацій. Такий підхід не завжди корисний, адже крім графіка, має бути місце для творчості та натхнення. Тобто календар публікацій може бути помічником у ті дні, коли натхнення відсутнє.

Особливості налаштування таргетингу в б’юті-сфері

Ви розумієте, що в наші дні не бракує косметичних продуктів. Згідно з прогнозами маркетологів у 2024 році ринок косметики досягне 805,51 мільярда доларів і 50% цього доходу дістанеться інтернет-майданчикам. Безумовно, існують ніші, де SMM ведеться формально, але це не сфера краси. Соціальні мережі для індустрії краси стали справжнім клондайком у пошуку клієнтів.

Початок налаштування таргетингу

Проаналізуйте діяльність конкурентів у цьому вам може допомогти таблиця:

  • Посилання на сторінку конкурентів,
  • Ннаскільки активна аудиторія їхнього профілю,
  • Особливості візуального оформлення,
  • Якість контенту,
  • З якими інфлюенсерами співпрацюють,
  • Ціни на послуги.

За допомогою цієї таблиці можна виявити слабкі та сильні сторони конкурентів і вирішити як їх можна «посунути». Аналіз контенту допоможе виявити проблеми конкурентів. І як би дивно це не звучало, його якість сьогодні визначають лайки і перепости.

smm-for-beauty

Кілька порад щодо роботи з трафіком

За вас уже все зробили конкуренти: знайдіть їхні адреси і таргетуйтеся за їхньою геолокацією на цільову аудиторію. Тільки варто врахувати, що ваша пропозиція має бути конкурентоспроможною. Не соромтеся демпінгувати і пропонувати запаморочливі знижки.

Сегментуйте свою аудиторію. Молоду дівчину не приваблюватиме в оголошенні фото 55-річної жінки.

Якщо в налаштуваннях таргетингу вами будуть використані виключно: стать, вік і гео, можливо, ви отримаєте справді велике охоплення аудиторії, але не цільової. Тому в налаштуваннях таргетингу враховуйте активність, інтереси та користувацьку поведінку.

Коли ви виводите трафік на свій акаунт у соціальній мережі, приготуйте вагомі аргументи, які змусять користувача підписатися на вашу сторінку: це можуть бути знижки, акції або конкурси.

smm-for-beauty

Співпраця з лідерами думок: за і проти

Незважаючи на те, що інфлюенсери часто бувають головними героями скандалів у соціальних мережах, маркетинг впливу вважається одним із найефективніших інструментів реклами. Але якщо впливова особа, яка представляє вашу продукцію, буде замішана навіть у таких незначних інфоприводах, як: накрутка підписників, неприйнятний контент тощо, то це може зачепити бренди, які рекламує інфлюенсер. Тут я представлю плюси і мінуси співпраці з лідерами думок.

Плюси співпраці

Зміцнюється довіра користувачів

Не секрет, що люди схильні довіряти інформації, яка походить не від компаній і зірок, а від таких самих людей як вони. І це вказує на цінність впливового маркетингу для охоплення людей, тому що на створення аудиторії лідери думок витрачають багато часу та зусиль. Тому в них є дуже зацікавлена аудиторія, яка їм довіряє. І коли впливова особистість рекламує бренд, аудиторія довіряє його рекомендаціям. Послідовники лідерів думок в кінцевому підсумку купують продукт набагато швидше, ніж клієнти, які дізналися про нього за допомогою традиційних рекламних каналів.

Залучення релевантної аудиторії

Тут, напевно, більше йдеться про мікровпливових осіб з певним сегментом аудиторії. Наприклад, щоб охопити клієнтів, які часто користуються послугами готелів, бренд може виступити в колаборації з блогером, який створює контент про подорожі. Або компанія, яка реалізує будівельні матеріали, може співпрацювати з блогером, який представляє лайфхаки з ремонту. Він може розповідати, як використовував її продукцію в макіяжі для дому.

smm-for-beauty

Велика віддача від вкладених у рекламу коштів

Один пост на сторінці зірки може коштувати від 100 000 гривень і вище. А деякі мікровпливові особи можуть розмістити рекламний пост на своїй сторінці всього за 3 000 грн. Це означає: бренд може експериментувати з низкою рекламних стратегій без великих витрат. Інфлюенсер – це професіонал, який знає який створити контент, щоб привернути увагу своїх підписників, а отже, економить колосальний бюджет бренду на створення контенту. Контент створений лідерами думок значно цікавіший за рекламний контент бренду.

Співпраця з лідером думок для бренду це доступ до консультацій експерта з аудиторії, який допоможе в його просуванні. До речі, ви можете повторно використовувати контент, написаний лідерами думок, на інших каналах у соціальних мережах.

Мінуси співпраці

Неправильний вибір інфлюенсера

Якщо ви неправильно обрали лідера думок, це може завдати шкоди вашому бренду: у світі формування впливу, для бізнесу асоціація з неправильним лідером думок може стати катастрофою. Скандал може виникнути через расистські заяви, накрутку ботами підписників, нерозголошення інформації про спонсорські пости та будь-яка інша дрібниця може змусити погано виглядати як лідера думок, так і пов’язані з ним бренди.

smm-for-beauty

Складно виміряти успішність рекламної компанії

Весь сенс співпраці з лідерами думок – залучення аудиторії і тут компаніям важливо пам’ятати про рентабельність інвестицій. І, щоб визначити рентабельність інвестицій, бренду важливо правильно обрати лідера думок і маркетинговий канал, який генеруватиме найбільшу кількість потенційних клієнтів. Для невеликого бренду використання послуг інфлюенсера означає також додаткові витрати на аналітика.

Безкоштовні методи просування б’юті послуг і залучення аудиторії

Для невеликих фірм-початківців слово «маркетинг» асоціюється з великим бюджетом. Однак реклама може бути не завжди дорогою. Існує безліч безкоштовних просувань б’юті бізнесу в мережі.

  1. Не втрачайте дані збору електронної пошти відвідувачів сайту. Змінюйте і розробляйте зручний спосіб анкети для збору даних із закликом до конкретної дії. Почніть створювати базу даних “теплих” і “холодних” клієнтів. База даних може бути використана для маркетингу електронною поштою, створення настроюваної аудиторії на Facebook для цільової реклами тощо.
  2. Відеомаркетинг. Якщо ви не просиділи в бункері останні 10 років, то розумієте наскільки може бути ефективним канал на YouTube для просування бренду. Вам зовсім необов’язково створювати голлівудські фільми, простий відеоблог може ефективно продавати ваші продукти і послуги. Крім того, посилання на відео можна включити у свої електронні листи і пости в соціальних мережах.

smm-for-beauty

  1. Відвідуваність сайту можна збільшити за допомогою Pinterest. Так-так, у просуванні б’юті-сфери платформа демонструє один з найвищих показників конверсії браузерів. Крім цього, ви також можете дізнатися, що найбільше подобається вашим передплатникам і публікувати відповідний контент.
  2. Створюйте та публікуйте якісний контент. Центральний елемент стратегії будь-якого цифрового маркетингу – це створення якісного контенту. Якщо ви все ще не створили блог на вашому сайті, більше не чекайте ні секунди. Зробіть це. Зараз.
  3. Використовуйте платформи для ведення блогів. Яким би гарним не був блог вашого веб-сайту, це може бути неприємно, якщо ваші з любов’ю створені тексти не отримують належної уваги. Особливо, якщо ви тільки починаєте, може бути жахливо витрачати години на роботу над зоряною статтею, коли її читають лише двоє людей (можливо, ваша мама і ваш найкращий друг).
  4. Додайте інформацію про ваш бренд в онлайн-каталогах. Є найпопулярніші, такі як: Yell, Yelp і Thomson Local. На цьому список не закінчується, варто самостійно знайти галузеві каталоги та каталоги для конкретних місць.

Онлайн-запис через соц мережі: як автоматизувати

У вас чудова команда фахівців, сучасний салон краси і, так, стійка сарафанна реклама, яка приводить до вас усе більше й більше клієнтів. У чому ж проблема? Багато клієнтів? Більше зустрічей, більше консультацій і процедур. Як можна впоратися з усім цим зростанням? Якщо ви йдете в ногу з часом, то вже шукаєте можливість автоматизувати онлайн-запис і керувати розкладом зустрічей.

Який він, ідеальний онлайн-планувальник зустрічей? Потрібно брати до уваги зовнішній інтерфейс і, звичайно ж, його серверну частину. Обов’язкова простота у використанні та наявність важливих ключових функцій, які дадуть можливість майстрам і салонам максимально ефективно використовувати програмне забезпечення. Пам’ятайте, що компаніям не обов’язково витрачати великі суми на придбання онлайн-планувальника, тому що на сьогодні найкращі з них пропонуються в експлуатацію абсолютно безкоштовно. Ось приклади онлайн-реєстратора зустрічей:

  1. Інструмент HubSpot Meetings

Ціна: Безкоштовно

За допомогою цього інструменту можна синхронізувати Google або календар Office 365. Тобто, тут можливо встановити доступні варіанти зустрічей і запропонувати клієнту послугу бронювання. Коли клієнт бронює час, це відображається у вашому календарі, і він отримує електронного листа з підтвердженням.

smm-for-beauty

  1. Setmore

Ціна: Безкоштовно

Ця платформа дає можливість створити загальнодоступну сторінку бронювання. Безкоштовний обліковий запис підтримує до 20 службових календарів і облікових записів, тому ваша команда може почати резервувати зустрічі. І ви можете налаштувати автоматичні сповіщення про зустрічі! Це дуже зручно.

smm-for-beauty

  1. Appointlet – найкращий додаток для планування.

Ціна: Безкоштовно

За допомогою цього програмного забезпечення можна налаштувати доступність зустрічей, створити сторінки бронювання та надсилати їх потенційним клієнтам. Непоганий маркетинговий хід. Сторінку бронювання можна інтегрувати на ваш сайт, в електронні листи або цільові сторінки. На вибір дається дві версії: платна та безкоштовна.

smm-for-beauty

Сервіси для оптимізації роботи та часу

Одним із багатьох чинників, які можуть допомогти гарантувати успіх і зростання бізнесу сьогодні, є продуктивність співробітників. Хто не мріє сьогодні керувати часом? Поки машина часу перебуває в розробці, залишається осягнути таємниці тайм-менеджменту. Тому сьогодні я розповідатиму про сервіси, які можуть значно спростити досягнення мети «встигнути все».

Існує 3 групи:

  1. Контроль
  2. Планування
  3. Нотатки

Any.DO. Що він може? З його допомогою можна складати список справ, розсортувати його по папках і що важливо, якщо початок вашого робочого тижня зовсім не понеділок, встановлювати робочий день самостійно. Ну а синхронізація з електронною поштою дає можливість створення нагадувань і заміток.

smm-for-beauty

Google-календар. Що ж, може здатися, що цей сервіс використовують усі, але ні. Чому ж варто звернути на нього увагу? Комфортне планування списку справ на рік вперед. І так, забути про важливу зустріч не вийде, тому що Календар сповістить вас про неї заздалегідь за допомогою СМС-сповіщення. Google-календар легко синхронізувати з усіма сервісами. І найцікавіше: якщо вам потрібно здійснити командне планування – тут є наявність функції створення спільних календарів.

Evernote. Я впевнена, що Evernote дає змогу зробити практично все: зі строкатого розмаїття функціоналу, нотатки лише мала його частина. Хочете написати статтю? Будь ласка. Шукаєте можливість додати мультимедійний файл? Теж можна. Якщо говорити коротко, то Evernote – це монстр серед сервісів-оптимізаторів.

smm-for-beauty

RescueTime. Нарешті! RescueTime – програма, яка дає змогу контролювати, наскільки ефективно ви проводите час в інтернеті. Завдяки RescueTime можна не тільки прорахувати, скільки часу нам потрібно на виконання завдання, а й побачити, наскільки непродуктивні тимчасові інвестиції. Завдяки цьому сервісу, можна порахувати скільки часу на місяць у нас іде на соціальні мережі та розважальні сайти.

Як підбирати фахівця з реклами, SMM, копірайтера

Найняти фахівця з реклами непросте рішення. А вибрати якого фахівця найняти – ще складніше. Існують тисячі маркетологів, які переконують вас у високому рівні своєї кваліфікації та грамотно себе позиціонують. Як визначити який фахівець з реклами відповідає потребам вашого бізнесу?

Зверніть увагу на особистість. Так, ви все правильно зрозуміли. Уважно вивчіть веб-сайт, домовтеся про зустріч. Коли маркетолог розмовляє з вами, він пояснює свої послуги доступним чином чи пригнічує вас безглуздим жаргоном? Якщо ви плануєте співпрацю на постійній основі, дуже важливо вибрати фахівця, з яким вам буде комфортно підкорювати вершини успіху.

Уважно вивчіть його передісторію. Подивіться портфоліо та тематичні дослідження. Чи є у нього підтверджений досвід досягнення результатів для своїх клієнтів? Чи працював він раніше з клієнтами з вашої галузі?

Оскільки безліч фахівців з реклами боротимуться за вашу увагу, важливо робити вибір з розумом. Порівнюйте рівень їхньої кваліфікації, ставте запитання. Переконайтеся, що вони можуть чітко пояснити свої методи, а пропоновані ними послуги та стратегії мають сенс для вашого бізнесу.

smm-for-beauty

Під час вибору SMM рекомендується звернути увагу на такі критерії:

Досвід. Якщо ви тільки починаєте розкрутку бренду в соціальних мережах, то вам необхідно знайти досвідченого фахівця, який розуміє як потрібно працювати. Брати людину з нуля не має жодного сенсу, оскільки її нікому буде вчити.

Що саме він робив у SMM. Так уже виходить, що навіть адміністратори груп у соціальних мережах можуть представитися SMM фахівцями. Це дві різні спеціалізації: розвиток власного проєкту і заробіток на продажі реклами – це не управління спільнотою компанії в соц. мережі. Для того щоб розкручувати бренд у соціальних мережах, потрібні додаткові навички, знання та досвід.

Хороший фахівець завжди може показати 2 – 3 кейси і не просто скріншоти, а й пояснити, як вдалося домогтися тих чи інших результатів. Хочеться зазначити, що всі необхідні навички, якості та досвід важко знайти в одній людині, тому зазвичай для повноцінної роботи з соціальними мережами однієї людини недостатньо. Потрібні четверо фахівців – таргетолог, контент-фахівець, дизайнер і керівник проєкту, який сам є SMM-фахівцем.

На жаль, не існує ще центрального органу сертифікації, який може підтвердити кваліфікацію копірайтера. І сьогодні для авторів надано масу можливостей, низький поріг входу і відсутність стандартних цін. Тому ситуація на ринку така: 60% копірайтерів упевнені, що все необхідне для написання чудового тексту це – книга за 500 грн. “Як стати копірайтером” і власний веб-сайт. Сучасна культура копірайтингу спонукає дуже високо оцінювати свою роботу. Ну а навчання і створення якісного матеріалу, на жаль, вторинні.

Для початку зрозумійте різницю між автором контенту і копірайтером. Автор контенту створює повідомлення в блогах, статті та описи. Як правило, його текст резюмує і навчає. Що стосується копірайтера, то у своїй роботі вони поєднують прийоми психології продажів і знання поведінкової моделі клієнта для того, щоб спонукати людей до дії.

smm-for-beauty

Коли ви перейшли до етапу обговорення цін, поставте собі такі запитання:

  • Чи запропонували вам різні ціни та пакети?
  • Чи відповідають їхні ціни рівню досвіду?
  • Вони готові вислухати й обговорити ваші пропозиції?
  • Вони своєчасно відповідають на ваші запитання?

Якщо копірайтер відповідає всім критеріям, створені ним тексти працюватимуть, і, можливо, вони стануть одним із найбільших важелів зростання вашого бізнесу.

Які KPI ставити виконавцям ?

Щоб було розроблено успішну систему відстеження ефективності команди, необхідно вникнути, що таке KPI і що вони роблять. Тобто на практиці коефіцієнт ефективності може бути настільки ефективним, що перестане бути просто абстрактною ідеєю. Представляю вашій увазі поганий і хороший приклад KPI. Це допоможе вам краще зрозуміти показники ефективності.

Добре: відповіді електронною поштою за певний період. Погано: кількість годин, проведених в офісі.

smm-for-beauty

Якщо поставити перед співробітником абстрактне, нечітке KPI, то відстежити ефективність вашого члена команди буде складним або навіть майже нездійсненним завданням.

Чому важливі показники членів команди? Це допоможе вам зрозуміти, хто зі співробітників працює більше, а хто менше. Кому потрібен додатковий контроль і увага. Також прийде розуміння, кому і що подобається робити.

Більшість представників сфери краси запевняють, що їм достатньо того, що їхні профілі в соціальних мережах працюють і приносять їм прибуток. Так, можливо, це і правильно: клієнти приходять і приносять прибуток, але з іншого боку, можливо, є рішення, яке зробить прибуток більшим, а витрати на SMM меншими.

Які завдання поставити команді, щоб залучити нових клієнтів?

Знайдіть відповіді на запитання:

  • Скільки потрібно лідів?
  • Скільки ви хочете клієнтів?
  • Скільки коштує один клієнт?
  • ROMI

Другорядні показники

  • Зростання або зменшення кількості підписок і відписок
  • Зростання або спад трафіку в соц. мережах або на сайті
  • Показники таргетингу

Але навіть у тому випадку, якщо було запущено масштабний проєкт, на практиці не потрібно використовувати всі показники SMM, бо це не буде раціональною інвестицією часу та ресурсів. Тому не потрібно лякатися, адже різні завдання потрібно вимірювати індивідуальними наборами показників.

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання