SMM для майстра манікюру: як просувати beauty-послуги

55% українок регулярно ходять на манікюр, а 37% – роблять ще й педикюр. За даними звіту компанії Grand View Research, глобальний ринок покриттів для нігтів до 2024 року досягне 15,55 мільярдів доларів.

Підвищення впізнаваності – мета будь-якого майстра і манікюрного салону. Під час його відкриття важливо заявити про себе вже на перших етапах і почати отримувати дохід, оскільки необхідно окуповувати вкладені кошти. Але великі бюджети на комплексний маркетинг часто відсутні, тому варто звернути увагу на соціальні мережі та SMM для майстра манікюру.

Чому для майстра манікюру потрібні сторінки в соціальних мережах

Акаунти в соцмережах дають змогу розповісти про себе і свої послуги великій кількості людей. Користувачі побачать ваші роботи, дізнаються про переваги салону, ознайомляться з матеріалами, які використовуються в процесі, а потім зможуть записатися до вас на манікюр.

Профіль у соцмережах допомагає:

знайти нових клієнтів;

збільшити продажі, особливо якщо у вас немає сайту;

підвищити лояльність аудиторії;

перетворити разових клієнтів на постійних;

збільшити впізнаваність;

виділитися на тлі конкурентів;

вибудувати довірчі відносини з цільовою аудиторією;

працювати з негативом.

За допомогою акаунта ви зможете не тільки залучати нових клієнтів, а й утримувати інтерес постійних. Так ви розвиватимете свою діяльність і підвищуватимете дохід.

5 порад щодо ведення Instagram і Facebook

Профілі в соціальних мережах мають бути цікавими, нести користь, розважати і ненав’язливо рекламувати. Крім того, важлива комунікація з аудиторією: відповіді на коментарі та запитання в Direct-е, вирішення проблем, опрацювання зворотного зв’язку.

Щоб залучити аудиторію, дотримуйтеся таких порад:

  1. Несіть користь і діліться знаннями. Розкажіть, до яких наслідків призводить носіння незручного взуття, як перейти з обрізного манікюру на апаратний, як зберегти молодість і красу шкіри рук. Так ви підвищуєте рівень довіри користувачів до свого салону, демонструєте свою експертність і мотивуєте людей підписатися на акаунт.
  2. Вигадайте свою «фішку». Усі манікюрні салони надають аналогічний спектр послуг. Водночас кожна студія по-своєму унікальна. Щоб виділитися на загальному тлі, придумайте «фішку» або оригінальну концепцію. Наприклад, можна провести фото- і відеозйомку в стилі Gucci або Dolce&Gabbana, сфотографувати дизайни манікюру з різними предметами в руках або на тлі постерів.
  3. Пробуйте нові формати візуалу. Це дасть змогу урізноманітнити оформлення профілю. Відстежуйте тренди на Pinterest і в топових акаунтах майстрів манікюру, надихайтеся фільмами і показами на модних доріжках, а також повторюйте складні техніки манікюру..
  4. Додавайте хештеги. Соціальні мережі можна використовувати як пошукову систему – наприклад, публікуючи в тексті поста фразу «манікюр/гель-лак + станція метро» або «манікюр/гель-лак + місто». Такі хештеги дійсно працюють, оскільки багато хто так шукає салон у своєму районі. Однак написання слів на кшталт #love #нігті #вашгород не принесуть салону цільових клієнтів, а тому їхнє використання неефективне. Крім того, застосовуючи високочастотні хештеги, можна «нахапатися» ботів. А це негативно впливає на охоплення публікацій і stories.
  5. Нагадуйте клієнтам про запис. Налаштуйте Direct-розсилку для клієнтів, які були у вас кілька тижнів тому. У повідомленні запропонуйте їм записатися на наступні дати, поки ще у майстра манікюру є «вікна». Клієнт не був у вас уже два місяці? Запитайте, як ідуть справи, і запропонуйте знижку 10-15% на наступну послугу на вибір. Це посилить бажання знову відвідати салон.

Важливо також підібрати Tone of Voice, або голос бренду – манеру спілкування з підписниками в онлайні та офлайні. Для цього необхідно визначити, чи варто використовувати сленг, емоджі, обрати неформальну тональність спілкування або навпаки, більш серйозну.

Instagram як основний канал просування: з чого почати? 

Щомісяця в соціальну мережу Instagram заходять понад один мільярд унікальних користувачів. 90% з них підписані на профілі компаній. Аудиторія соцмережі активна – 63% заходять на свою сторінку мінімум раз на день, а 42% – по кілька разів на день. З них 200 мільйонів користувачів заходять на один і більше бізнес-профіль у соціальній мережі.

Як використовувати потенціал Instagram на максимум

Заведіть бізнес-акаунт. Важливо вибрати читабельний нік, який буде добре запам’ятовуватися. Додайте в опис унікальну пропозицію: «Робимо манікюр за годину» або «Запис день у день». Обов’язково вкажіть у профілі контактні дані манікюрного салону.

Закріпіть прайс-лист і адресу з картою проїзду у Highlights. Можна також додати посилання на сторінку з розкладом салону та вільними місцями. Якщо плануєте створювати кілька сторінок, закріпіть посилання на інструмент для зберігання посилань в одному місці – Linktree або його альтернативи.

Публікуйте в профіль роботи, за якими потенційний клієнт оцінить майстерність фахівців і зможе підібрати бажаний дизайн. Не обмежуйтеся «френчем» і однотонними покриттями. Додавайте до постів геомітки – це допоможе знайти цільових клієнтів, які шукають майстрів за геотегами в соціальних мережах.

Розкажіть про профіль у регіональних групах з безкоштовними оголошеннями. Це допоможе знайти перших клієнтів. Вкажіть у тексті публікації вартість послуг та адресу салону. Прикріпіть яскраве зображення. Майстра манікюру обирають за кількома критеріями: якісно, гарно, доступно, поруч із домом або роботою.

Перед розкруткою акаунта сформулюйте стратегію просування. Визначте, яких цілей ви хочете досягти, які інструменти плануєте для цього використовувати? Зафіксуйте також, які саме завдання є для вас пріоритетними.

Вкажіть у стратегії KPI – ключові показники ефективності просування. Наприклад, уже через 2-3 місяці після запуску акаунта ви хочете отримати 30 записів на манікюр через Direct або збільшити кількість підписників до 1 тисячі. Переконайтеся, що стратегія SMM-просування містить аспект позиціонування, опис портрета ЦА та аналіз конкурентів.

Салонам на замітку: 7 трендів соціальних мереж

Креативна агенція We Are Social представила щорічний звіт, де спрогнозувала ключові тренди соціальних медіа на рік уперед. Ми проаналізували цей та інші списки і сформували перелік трендів, на які салонам і фахівцям з манікюру варто звернути увагу у своїй SMM-стратегії.

Простота

Люди почали приділяти більше уваги простим речам, тому змінюється також роль соціальних платформ. Наприклад, у «ТікТоку» з’явилися спільноти на кшталт Gardening TikTok, де учасники обмінюються рекомендаціями щодо садівництва. Аналогічні рухи можна знайти і в галузі манікюру. Тож підготуйте відеодобірку мінімалістичних ідей на наступний сезон і тим самим зможете залучити нових підписників, які потім стануть вашими клієнтами.

Надійні лідери думок

Користувачі у 2021 більш критично ставляться до того, на кого і з якою метою підписуються. Аудиторія в онлайні все більше уваги приділяє цінності, яку несуть лідери думок. Популярними в соцмережах стають медики та експерти, які транслюють корисну інформацію або надають консультації, за які офлайн необхідно було б заплатити чималу суму.

Колективна творчість

Популярні соціальні мережі стають місцем, де люди можуть не тільки споживати контент, а й спільно його створювати. Наприклад, у TikTok доступні інструменти для колективної творчості – можливість заспівати дуетом або створити щось у компанії людей. Так, фанати британської співачки Charli XCX взяли участь у створенні її нового альбому в Zoom, а американська кінематографістка Міранда Джулай організувала в Instagram краудсорсинг сценаріїв.

Гейміфікація

Гейміфікація – це один з найпопулярніших, найзалучніших і найефективніших типів контенту. Використовуючи ігрові елементи, ви будете отримувати більше коментарів, а не тільки «лайки» під постом. Публікуйте цікаві ігри, квести, конкурси з виграшем тощо. Важливо не просто додати ігровий інтерактив в опис до посту, а створити цікаву гейміфіковану публікацію.

Вертикальні відео

54% користувачів більше очікують дивитися відео про товари та послуги, ніж читати про них у розсилках, записах у блозі або на картинках. Завдяки вертикальним роликам в Instagram користувачі можуть дізнаватися про нові послуги або знайомитися з цікавими роботами салону в режимі «тут і зараз». Усі відео можна знімати і монтувати на телефоні самостійно без витрат на оператора, монтаж і обробку ролика.

Субтитри на відеороликах

Часто люди заходять у соціальні мережі на роботі, в транспорті або іншому людному громадському місці, де немає можливості увімкнути звук. Для таких користувачів варто включати в ролики субтитри, тезисно розповідаючи, про що йдеться.

AR-маски

Головна функція масок у соцмережах – розважальна. Нею можна в автоматичному режимі відретушувати обличчя, урізноманітнити допис або залучити користувача до гри. Крім того, це ефективний інструмент продажів – ви можете надати людям можливість спробувати новий дизайн нігтів. AR-маски також добре працюють, коли потрібно запустити хвилю UGC (user-generated content) – користувацького контенту. Знімаючи історії з масками, у лівому кутку з’явиться ім’я автора з посиланням на профіль, за яким можна перейти і підписатися.

Оформлення профілю: як підняти відвідуваність за рахунок соковитих фото

Існує безліч варіантів візуального оформлення профілю. Це можуть бути звичайні фотографії, знімки з інтеграцією дизайну або стрічка, повністю оформлена за допомогою графічного редактора. Вибір залежить від особливостей проєкту і позиціонування салону краси.

Фахівці WeLoveSMM рекомендують планувати візуальний контент наперед. Для цього можна використовувати спеціальні програми-планувальники, такі, як Preview або Planoly.

Ділимося топовими ідеями з оформлення візуальної стрічки

  • В оформленні стрічки можна використовувати геометрію, наприклад, чергуючи фото рук крупним планом із зображеннями моделей по пояс в одязі в тон манікюру.
  • Однотонне тло і мінімум деталей створюють акцент на дизайні манікюру і доступних у салоні доглядових послугах.
  • Можна поєднувати звичайні фотографії з текстовими зображеннями, куди SMM-фахівці можуть наносити короткі поради про догляд за шкірою рук, стоп і нігтів.
  • Ще один оригінальний спосіб оформити профіль – нескінченна стрічка. Однак будьте обережні з таким візуалом. Переконайтеся, що фотографії повноцінні, коли вони відображаються в стрічці у користувачів, і люди не бачать загальної картинки.

Хоча в більшості соціальних мереж домінує візуал, про тексти не варто забувати. Під час їх написання важливо враховувати ToV, потреби та очікування цільової аудиторії.

Контент-план для майстра манікюру – спосіб отримання нових клієнтів

Яскраві живі фото, що демонструють якісну роботу майстра і прості або оригінальні дизайни манікюру, викликатимуть інтерес аудиторії, стимулюватимуть її підписуватися на сторінку, а корисні, креативні пости – залучатимуть користувачів до спілкування.

Про що писати майстру манікюру

  • продають/рекламні пости – вдалі роботи, техніки, «до і після», переваги салону, відгуки клієнтів, новинки лаків та інших матеріалів, вільні вікна та ін.;
  • Інформаційні – лайфхаки, поради з догляду, ідеї манікюру, тренди в дизайні, особливості зняття лаку, покриття, стерилізації інструментів, як правильно тримати руки в лампі, міфи і правда про гель-лак тощо.;
  • Розважальні – меми, гумор, конкурси, вікторини, опитування, ігри, загадки.

Під час складання контент-плану пам’ятайте, що насамперед ви маєте бути корисними для людей, тому діліться цікавою інформацією. Розважальні пости та інтерактив добре залучають аудиторію до спілкування і збільшують активність на сторінці, тому періодично придумуйте якісь прикольні фішки.

Можна також публікувати кумедні випадки на роботі, історії з життя майстрів, звичайні робочі моменти – так ви станете ближчими до користувачів, оскільки вони дізнаються про вас трохи краще.

Ну і звичайно, не варто забувати про те, що ви просуваєте сторінку з метою збільшення кількості клієнтів. Тому кілька разів на тиждень викладайте нагадування про свої послуги та сильні сторони.

Робота з відгуками: правильно нейтралізуємо негатив 

Соціальні мережі зробили власників салонів і майстрів манікюру доступними для споживачів. На сторінці легко можна поскаржитися на низький рівень сервісу, неякісні матеріали або грубе ставлення, відмітити під постом майстра і запустити хвилю негативної реакції.

З одного боку, це перевага для бізнесу – так є можливість почути про свої недоліки і поліпшити якість роботи. А з іншого – негативний відгук може вдарити по іміджу манікюрного салону і відштовхнути потенційних клієнтів.

Як відстежувати негативні коментарі

Найбільше негативної критики від споживачів надходить лідерам галузі. Проста формула: що більше клієнтів, то вищий у кількісному вираженні відсоток незадоволених.

Для відстеження нових згадок салону в онлайні можна використовувати спеціальні сервіси та інструменти. До таких належать SemanticForce, YouScan, BrandSpotter, IQBuzz, JagaJam та інші.

Як відповідати на критику

У великих кабінетах манікюру або мережевих салонах відгуки про сервіс передають керівникам. Якщо винен салон, він вибачається і виправляє помилку – безкоштовно змінює неякісне покриття, робить манікюр/педикюр заново або дає хорошу знижку на наступну послугу. Якщо ви бачите, що отриманий фідбек містить неконструктивну критику, роз’ясніть дії персоналу згідно із законодавством.

Конкуренти теж можуть публікувати фейкові повідомлення і навіть підключати для цього ботів. Оплата блогерам за публікації негативного характеру також не рідкість. На «брудні» технології варто реагувати, подаючи в техпідтримку соціальних мереж або ЗМІ офіційні заяви і спростовуючи звинувачення.

Типові помилки в SMM для манікюрного салону

  1. Відсутність стратегії. Без чітко складеного плану дій, а також розуміння, куди ви рухаєтеся і навіщо, досягти результату не вийде. Одного лише створення профілю в популярних соцмережах не гарантує впізнаваності та великих охоплень. Усе це можна отримати, здійснюючи певні кроки. Спочатку проаналізуйте свою сторінку, знайдіть слабкі місця, подумайте, що можна покращити, вирішіть, чого хочете досягти, і рухайтеся в цьому напрямку.
  1. Незнання своєї цільової аудиторії. Щоб бути успішнішим, ніж конкуренти, необхідно не просто збільшити кількість підписників, а додати саме тих людей, яким цікаві ваші послуги. Для цього вам необхідно розуміти, хто ваш цільовий клієнт, скільки йому років, як він живе, де працює, чим захоплюється тощо. Що більше інформації ви зберете, то краще зможете вибудувати роботу й ефективніше просувати свій профіль.

  1. Нудний контент. Якщо ви постите тільки нігті і періодично кидаєте якийсь мемчик про котиків, певну аудиторію ви, звісно, залучите. Але от чи будуть ці люди записуватися до вас на манікюр – питання. Для підвищення довіри до вас і збільшення лояльності підписників слід розміщувати різний креативний і корисний контент.
  1. Відсутність відео. Шанувальники соцмереж люблять дивитися короткі ролики, тому варто розбавляти ними свою стрічку. Так ви зможете «оживити» контент, зблизитися з аудиторією і збільшити охоплення.
  1. Відмова від запуску реклами. Відгуки та рекомендації – це добре, але для розширення клієнтської бази необхідно зібрати на своїй сторінці більше людей, зацікавлених у якісному манікюрі. Для цього і потрібна реклама, яка запускається на певний сегмент і приводить до вас потрібних користувачів.

Як запустити рекламу і не злити бюджет

Як просувати манікюрний салон у соцмережах? Найефективніші способи залучення нових клієнтів – це таргетована реклама і маркетинг впливу (influence-маркетинг). Детальніше розглянемо кожен із пунктів.

Таргетована реклама

Підійде: для салонів, чия аудиторія перебуває в радіусі 5 км; дівчатам, у яких незабаром день народження; жінкам з інтересами «краса і мода», «нарощування вій», «брови», «догляд за волоссям», «манікюр і педикюр»; ЦА брендів косметики відповідно до вашого сегмента; чоловіки з інтересами «предмети розкоші», «бізнес-клас», «яхти», «гольф», «автомобілі» – заможні чоловіки також відвідують манікюрні салони.

Крім того, ефективно налаштовувати рекламу за місяць до свят. Щоб не пропускати важливі події, складіть календар і пропишіть такі дати – 8 березня, 1 вересня, Новий рік, випускні тощо. Обов’язково розділяйте економ і luxury аудиторію, щоб розміщувати релевантні рекламні оголошення.

Реклама у блогерів

Якщо у вас уже є манікюрний салон, ефективною буде реклама у лідерів думки, тобто великих блогерів. Для приватного майстра більш актуальною буде співпраця з наноінфлюенсерами з найближчого району.

Коли не обійтися без блогерів

  1. Просування б’юті-послуг. Beauty-сфера розвивається завдяки сарафанному радіо, а блогери – це контрольована «сарафанка».
  2. Анонс короткострокової акції. Публікація у правильно обраного блогера ефективно працює, коли необхідно повідомити про спецпропозицію. Салонам манікюру і педикюру важливо мати базу перевірених інфлюенсерів – тоді ви точно можете бути впевненими в тому, що наздоженете потрібні показники.
  3. Запуск нової послуги. Як привернути увагу до нової послуги, якщо ви beauty-салон? Вирішіть це завдання за допомогою блогерів – до запуску послуг у топ-майстра оплатіть серію вертикальних відео у лідерів думок, об’єднавши їх темою «Навіщо платити більше?».
  4. Кількість передплатників не зростає. Якщо аудиторія перестала зростати органічно – це не означає, що у вас поганий контент. Можливо, настав час використовувати нові інструменти просування. Інфлюенсери відмінно справляються з цим завданням: наприклад, можна провести прямий ефір з блогером, створивши незвичайний дизайн манікюру.

Для просування бізнесу в соціальних мережах у 2021 році інфлюенсери стануть у пригоді бізнесу будь-яких сфер і розмірів. Це швидкий і ефективний спосіб розповісти про свій продукт і послуги цільовій лояльній аудиторії.

Підбираємо таргетолога, SMM і копірайтера: чому варто обрати співпрацю з агентством?

Для розкрутки профілю в соціальних мережах часто наймають одного фахівця. Але поодинці складно охопити все – написання текстів, підготовку фото- і відеоконтенту, налаштування реклами, обробку лідів, аналітику тощо. Тому до просування краще залучити SMM-фахівця, копірайтера і таргетолога (або маркетолога). Можна також замовити професійну фотозйомку. Усі ці співробітники виконують свій шматок роботи і їм ставлять різні показники ефективності KPI.

Які завдання виконують різні фахівці:

SMM-фахівець – відповідає за кількість передплатників, кількість відписок, охоплення, трафік, конверсію, оцінює зворотний зв’язок від споживачів тощо.;

копірайтер – пише унікальні тексти, продумує теми постів, складає рекламні оголошення, добирає хештеги, прагне збільшити залученість аудиторії в спілкування тощо.;

маркетолог/таргетолог – складає рекламний бюджет, відстежує кількість кліків, їхню вартість, запускає рекламу, проводить аналітику тощо.

Щоб не наймати в штат усіх фахівців і відповідно не виплачувати кожному щомісячну зарплату, а також заощадити кошти на облаштуванні робочих місць для них, замовте послугу SMM у спеціалізованому агентстві.

Головна мета студії WeLoveSMM – збільшення кількості клієнтів та їхньої лояльності завдяки послугам комплексного просування в соцмережах. Ми розкручуємо акаунти в Instagram, Facebook, на YouTube. З нуля створюємо, оформляємо, ведемо і просуваємо ваш бізнес або акаунт особистого бренду, а також створюємо рекламні відеоролики для Ютуба.

Чому варто співпрацювати з нами: 

  • 10 років на ринку, з них – 5 років у SMM.
  • 25 фахівців у штаті, які працюють із різними проєктами.
  • Проводимо безкоштовну консультацію тривалістю понад годину, виокремлюючи сильні та слабкі сторони акаунта або ніші загалом.
  • Детально вивчаємо продукт. Проводимо дослідження аудиторії та її потреб.
  • Створенням стратегії просування з прогнозами вартості заявок, визначенням KPI і бюджету.
  • Наповнюємо сторінку цікавим контентом, що продає. Проводимо фото- і відеозйомки, а також пишемо тексти.
  • Адмініструємо сторінки: працюємо за контент-планом, видаляємо спам, відповідаємо на коментарі.
  • Налаштовуємо таргетовану рекламу, пікселі та наскрізну аналітику.
  • Ведемо прозору звітність за результатами просування.

Кейси, прайс-лист і детальну інформацію про послуги шукайте на нашому сайті або запитуйте, зв’язавшись з нами за телефоном. Для отримання консультації та уточнення вартості замовлення напишіть у чат.

Довірте просування WeLoveSMM. Вирощуємо лояльну аудиторію без накрутки ботів!

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання