Ціни на рекламу Facebook 2024

 

Facebook – один із найпопулярніших майданчиків для просування бізнесу та спілкування. На грудень 2022 року аудиторія соціальної мережі налічувала 2,96 мільярда користувачів, серед яких є і ваші потенційні покупці.

З огляду на таку велику аудиторію, Facebook пропонує різні інструменти для просування бізнесу. Для розкрутки сторінки можна використовувати як платну, так і безкоштовну рекламу, щоб набрати підписників, збільшити продажі та підвищити впізнаваність бренду. Про особливості налаштування реклами та її вартість розповімо в цій статті.

fb-adv-prices

Чому вигідно просувати бізнес у Фейсбук

Основна перевага цієї мережі – популярність і велика кількість реєстрацій. Щохвилини до Facebook приєднується близько 400 людей. Тут сидить різнопланова аудиторія, але більшість людей підтримує цінності успіху, розвитку, знань і кар’єри. А найактивніші користувачі – люди від 18 до 44 років. Запускаючи рекламу, орієнтуйтеся на ці дані.  

Facebook допомагає підвищити впізнаваність бренду, створити позитивне ставлення до компанії, зібрати однодумців в одному місці, збільшити продажі та залучити нових клієнтів.

Як корпоративна сторінка у Фейсбук допоможе вашому бренду:

  • у профілю є свій аватар і обкладинка, що дає змогу викликати в аудиторії асоціації з конкретною компанією;
  • сторінка індексується пошуковими системами;
  • підписники можуть налаштувати геометку (наприклад, клієнт відвідав ваш ресторан і вказав своє місцезнаходження там);
  • є можливість залишити відгуки;
  • доступна таргетована реклама.

Як бачимо, переваги для реєстрації бізнес-сторінки вагомі.

Створіть свій профіль, виконавши такі кроки:

  1. Перейдіть на сайт business.facebook.com/create і виберіть функцію «Створити акаунт».
  2. Введіть своє ім’я і підтвердіть особистість за допомогою облікових даних Facebook.
  3. Призначте адміністраторів сторінки.

Тепер у вас є акаунт компанії, він же – ваша візитна картка в соціальних мережах. Далі можна приступати до просування. 

fb-adv-prices

Послуги розкрутки сторінки Facebook

Просування у Фейсбук – це комплексна робота, що складається з певних кроків. Перед розкручуванням потрібно провести аналітику – проаналізувати конкурентів і їхні профілі в соціальних мережах, зібрати дані про цільову аудиторію, вивчити особливості бізнесу, який належить просувати. 

Що входить у просування:

  • Розробка стратегії просування

На базі даних про цільову аудиторію і конкурентів, а також з урахуванням сильних сторін бізнесу розробляється стратегія розвитку бренду.

Ціна: від 3700 грн

  • Оформлення бізнес-акаунта  

Профіль компанії має виглядати привабливо та стильно. Для цього слід підготувати сучасне оформлення стрічки, шапки та обкладинки акаунта. За наявності фірмового стилю в дизайні треба використовувати його елементи. Якісний візуал миттєво привертає увагу та формує перше враження. 

Ціна: від 2900 грн

  • Написання текстів

Чіткий виклад думок і корисна інформація створюють позитивне враження про компанію. Вам необхідний контент-план, у якому прописуються види і формати постів, основні теми і кількість публікацій. Цікавий, корисний і такий, що залучає, контент буде залучати нових підписників, підвищувати лояльність і довіру користувачів.
Ціна: договірна, за кількістю символів

fb-adv-prices

  • Підготовка візуального наповнення

Візуальна інформація сприймається краще, ніж текст. Тому фото і картинки на сторінці компанії повинні викликати тільки позитивні емоції і бути в хорошій роздільній здатності. Використання елементів фірмового стилю при створенні шаблонів для постів зміцнить впізнаваність бренду.
Ціна: від 2700 грн

  • Ведення сторінки

Сюди входить регулярна підготовка контенту і його подальший постинг, налаштування реклами, комунікація з передплатниками і клієнтами, а також створення звітів.

Ціна: від 2500 грн

  • Запуск таргетованої реклами

Таргет у Facebook – це оголошення, які показуються зацікавленій аудиторії. Це ефективний спосіб розкрутки акаунта. Налаштування реклами виконується виходячи з рекламного бюджету клієнта.

Ціна: від 12 900 грн

  • Звітність і рекомендації

Наприкінці місяця вивчають статистику, відстежують показники: охоплення, перегляди, покази, ліди тощо. Оцінюється ефективність стратегії та успішність її застосування в просуванні бізнесу в соціальних мережах. Отримавши дані, формується звіт і прописуються рекомендації на наступні місяці з ведення сторінки.

Ціна: договірна

fb-adv-prices

Вартість таргетованої реклами Фейсбук

Починаючи рекламну кампанію, ви закладаєте рекламний бюджет – суму, яку готові виділити на показ оголошень потенційним покупцям.

Ціна реклами у Фейсбук складається з двох типів витрат: одноразової оплати за налаштування кампанії та за покази рекламного поста. Загальна сума залежить від доходів вашої організації та готовності виділити певну кількість грошей, а ціна за результат – від стратегії призначення ставок. 

Правильно обрана стратегія призначення ставок дає змогу відстежувати такі бізнес-результати, як збільшення загальної суми продажів, кількість клієнтів і підвищення охоплення. Можна скористатися й автоматичним призначенням ставок, тоді система самостійно розподілятиме ваш бюджет на час просування.

Бюджет встановлюється на добу або на весь період рекламної кампанії. Перший варіант підійде, якщо вам потрібно отримувати щоденні та стабільні результати, закладаючи завжди одну й ту саму суму, а другий – якщо ви хочете поставити певні рамки й обмежити рекламні витрати на весь термін просування.

Для налаштування бюджету, зайдіть у вкладку «Бюджет і розклад». Визначте суму на день або на весь період реклами.

Важливо: жоден таргетолог не зможе відразу визначити точну суму грошей на рекламну кампанію. Доведеться пробувати і коригувати вартість. Що краще ви знатимете цілі реклами, свою ЦА, добре опрацюєте креативи і текст оголошення, то більше шансів на ефективну рекламу. 

fb-adv-prices

Вартість реклами Facebook через біржу

Біржа реклами Фейсбук дає змогу рекламодавцям використовувати такі види активностей:

  • розміщувати стандартну рекламу;
  • поширювати контент у форматі вірусного маркетингу;
  • публікувати інформацію з метою отримання зворотного зв’язку.

Виконавці, до яких ви звертаєтеся на біржі, зобов’язуються робити репости або згадувати вашу рекламу, ставити лайки, залишати коментарі або вказувати промо-посилання на ваш товар у своїх акаунтах. 

Вартість реклами на біржі залежить від тематики профілю, активності та залученості користувачів. Пам’ятаємо, що у Фейсбуці культивуються цінності успіху, тому найкраще тут просувати послуги експертів, навчальні курси, інтернет-магазини, бізнеси у сфері розваг, краси та спорту.  

Ціна одного завдання на біржі варіюється від 1,5 до 6,5 грн. Якщо профіль належить фахівцеві, реклама може коштувати значно дорожче: від кількох тисяч до 25 000 грн.

fb-adv-prices

Вартість реклами в пабліках і групах Facebook

Знайти покупців можна і в спільнотах за інтересами. У пабліках Фейсбук ефективно виходить просувати особисті блоги і різні бізнеси. Перевага такої реклами – в дешевизні, але цей формат просування все ж поступається таргетованій рекламі.

Щоб ваша реклама у спільнотах принесла результат, враховуйте такі нюанси:

  • публікуйте рекламу в різний час в одних і тих самих пабліках, відстежуючи статистику і популярність постів;
  • створюйте для реклами різні оголошення (щоб не набридати аудиторії, тексти мають відрізнятися, адже немає нічого гіршого за одноманітну рекламу);
  • відстежуйте популярність реклами в пабліках різної спрямованості (дивіться, у якій спільноті ваше оголошення сприйняли краще, головне – підбирайте пабліки за схожими інтересами з вашим бізнесом).

Ціна розміщення реклами в пабліках договірна. У кожній спільноті її ціна може відрізнятися – залежно від популярності групи, кількості та активності підписників, а також специфіки вашого товару.

fb-adv-prices

Ціна оформлення бізнес-сторінки у Facebook

На відміну від Instagram, де переважає симпатія до картинок і відео, Facebook більше орієнтується на користь, обмін знаннями та зв’язки. Тож не дивно, що ця соціальна мережа тяжіє до корисних постів і лонгридів, але все одно їх потрібно якісно візуально оформляти, щоб привертати увагу.

Гарне візуальне наповнення акаунта вигідно презентує компанію, товари та послуги.

Оформлення бізнес-акаунта складається з:

  • дизайну аватарки та обкладинки;
  • підготовки закріпленого поста;
  • розробки шаблонів для постів та історій (мають бути зроблені в єдиному стилі);
  • створення дизайну для реклами, конкурсів, ігор тощо.

Якісний візуал не тільки привертає увагу, а й формує позитивне враження про бренд, зміцнює репутацію компанії та підвищує лояльність аудиторії.

Вартість робіт – від 2500 грн.

fb-adv-prices

Ціна на дизайн-супровід Фейсбук під ключ

Дизайн-супровід – це комплекс послуг, серед яких розробка візуальних елементів:

  • аватара;
  • обкладинки сторінки;
  • шаблонів для постів і сторіс.

Пам’ятайте, акаунт – це обличчя вашої компанії. Він має бути яскравим, чіпляючим і привабливим. Щоб сторінка мала презентабельний вигляд, дизайн профілю краще виконувати у фірмовому стилі, що виділятиме вас на тлі конкурентів.

Починати слід з аватара – невеликого фото. Найчастіше тут розміщують логотип компанії. Обкладинка – це банер у верхній частині сторінки, який може виконуватися в мінімалістичному стилі (особливо, якщо цього вимагає ваш продукт), але можна і покреативити. Пости і сторіс – ваш регулярний контент, який підписники переглядатимуть і читатимуть.

Візуал обов’язково має бути зрозумілим і впізнаваним. Слідкуйте за трендами дизайну, надихайтеся ідеями і ваш дизайн буде чіпляти. Не забувайте використовувати індивідуальне лого, фірмові кольори та шрифти.

Повний дизайн-супровід обійдеться в середньому від 3000 грн на місяць.

fb-adv-prices

Ціна на дизайн обкладинки для сторінки Фейсбук

Обкладинка – важливий елемент вашого бізнес-профілю. Вона представляє компанію, відображає головний посил і цінності бренду. Може оформлятися як у статичному вигляді, так і у форматі слайд-шоу.

Просте фото має лаконічний вигляд і не перевантажує зайвою інформацією, натомість слайд-шоу дає змогу створити міні-презентацію компанії та розповісти про неї найважливіше. 

Завдання обкладинки – підкреслити індивідуальність бізнесу, зробити рекламу продукту або послуг. Розміщується у верхній частині акаунта, тому часто це перше, що бачить людина, відвідуючи вашу сторінку. Якщо обкладинка виконана якісно і цікаво, вашим профілем зацікавляться швидше.

Дуже важливо адаптувати її як для мобільних телефонів, так і для планшетів, комп’ютерів і ноутбуків. Щоб додати функціональності, розмістіть на обкладинці якийсь заклик: підписатися, замовити товари, перейти на сайт, взяти участь у розіграші тощо).

Простий дизайн обкладинки коштує 400-600 грн, а складний – від 2000 грн. 

fb-adv-prices

Ціна на дизайн постів у Facebook

Пости – це те, що ваші підписники будуть щодня читати. І хоча текстам у Фейсбуці приділяється багато уваги, не менш важливо ілюструвати їх якісними зображеннями. Дизайн публікацій має бути водночас цікавим і відрізнятися від конкурентів.

Використовуйте єдиний стиль постів. Якщо малювати новий дизайн для кожної публікації, ви втратите візуальну цілісність і гармонію вашого акаунта. А якщо виконати все в одному стилі, це навпаки, підвищить впізнаваність сторінки.

Наприклад, Rozetka часто оформляє пости в зелених тонах. І коли люди бачать цей колір, то пов’язують його саме з цим популярним інтернет-магазином. 

Що кращий візуал ваших публікацій, то більше відчуття, що ваша компанія – успішна і надійна.

Ціна розробки дизайну для одного поста стартує від 150 грн.

Ціна рекламних банерів і креативів у Facebook

Окремо від постів промальовується дизайн для рекламних креативів. Тут робиться акцент не тільки на якості зображень, а й на стилі подачі інформації, болях клієнтів (які проблеми ваш товар може вирішити), користі продукту.

Ефективно заходять банери з використанням фото до і після, оригінальні фони і ракурси, гумор, незвичайні візуальні прийоми.  

Ви можете зробити креативи самостійно, наприклад, використовуючи сервіс для графічного дизайну Canva, який підходить як новачкам, так і профі у сфері дизайну, або звернутися до графічних дизайнерів.

Ціни на рекламні банери починаються від 750 грн.

fb-adv-prices

Вартість одного підписника у Фейсбук

Вартість підписника залежить від способу, яким його буде залучено (через рекламу, конкурси, заклики підписатися тощо), країни або регіону (наприклад, за кордоном ціна залучення нових користувачів вища), тематики бізнесу і якості контенту (чим цікавіші пости, тим легше їх просувати), особливостей ЦА (найдешевші підписники – це куплені боти, але не рекомендується вдаватися до такого формату).

Як визначити вартість підписника? Розділіть суму грошей, витрачену на рекламу, на кількість залучених людей.

Приклад: розкрутка обійшлася у 20 000 грн, а нових підписників 2000. Виходить, один підписник коштував 20 грн.

Вартість одного ліда у Фейсбук

Лід – це людина, яка зацікавлена в купівлі вашого товару. Вона може як оформити замовлення, так і просто поставити початкові запитання щодо вашого продукту. Щоб оцінити ефективність реклами, потрібно порахувати, скільки грошей іде на залучення одного клієнта.

Це просто. Розрахуйте суму, витрачену на залучення замовника, розділивши загальні витрати на кількість отриманих заявок.

Приклад: витрати на рекламу становили 9000 грн, загалом було отримано 400 лідів, виходить, вартість одного дорівнює майже 23 грн.

Скільки коштує 1000 показів у Facebook

Покази – це показник, як часто рекламний пост з’являвся в стрічці цільової аудиторії. Іншими словами, це сума всіх переглядів оголошення. 

Приблизна вартість 1000 показів 200 грн.

fb-adv-prices

Ціна на рекламу в Facebook: як визначити бюджет

Критерії, за якими розраховується рекламний бюджет:

  • географія (широта охоплення);
  • ціна продукту (преміум-продукти просуваються дорожче);
  • цілі реклами;
  • тривалість рекламної кампанії;
  • сезонність;
  • розмір цільової аудиторії.

Якщо ви плануєте займатися налаштуванням таргету самостійно, потрібно добре вивчити свою аудиторію, скласти портрет потенційних покупців за основними характеристиками (вік, стать, фінансовий і соціальний стан, інтереси). Не завжди з таким завданням виходить впоратися самотужки, тому звертайтеся по допомогу до професіоналів.

Ціна в агентствах України за налаштування таргетованої реклами стартує від 6000 грн.

Скільки коштує розкрутка Facebook-сторінки та спільноти/групи в Україні

Якщо ви хочете залучити нових передплатників і потенційних покупців, сформувати сприятливий образ компанії, підвищити довіру і лояльність користувачів, без розкрутки бізнес-профілю у Фейсбуці не обійтися. 

Просування в цій соцмережі підійде бізнесам, яким важлива репутація та імідж (особливо B2B), комерційним проєктам, фахівцям у певній сфері (психологам, репетиторам, стилістам, рестораторам тощо).

Ведення сторінки Facebook включає в себе такі дії:

  • створення бізнес-профілю або оновлення наявного;
  • аналіз конкурентів і ринку загалом;
  • вивчення ЦА;
  • оформлення акаунта;
  • підготовка постів/сторіс і регулярна публікація контенту;
  • спілкування з підписниками;
  • налаштування таргетованої реклами;
  • розміщення реклами у спільнотах;
  • модерація спаму;
  • створення звітів.

Завдань багато, тому краще звернутися по допомогу до фахівців. Над вашим проєктом працюватимуть маркетологи, таргетологи, проджект-менеджери, дизайнери, фотографи та копірайтери.

Послуги маркетолога або таргетолога коштуватимуть від 5500 грн, дизайнера – від 2700 грн. Розробка стратегії та підготовка контенту коштує від 10 000 грн, а ведення акаунта – від 3000 грн.

fb-adv-prices

З чого складається вартість супроводу сторінки у Facebook

Комплексна робота з ведення бізнес-сторінки включає:

  • формування стратегії просування;
  • розробку контент-плану;
  • підготовку оформлення акаунта;
  • текстове наповнення;
  • створення візуалу;
  • адміністрування;
  • налаштування таргета.

Звертаючись до фрілансерів або в маркетингове агентство, будьте готові до різних розцінок. Чим краща репутація компанії, тим вища вартість послуг. Практичні навички досвідчених маркетологів можуть відрізнятися від умінь початківців – цей фактор впливатиме на ціну роботи. 

Вартість супроводу акаунта залежить і від регіону України. Послуги компаній або фахівців, що працюють у Києві, коштують дорожче, ніж в інших містах. Однак не завжди висока вартість = більш якісний результат.

Порівняння: абонентське обслуговування vs разові роботи з реклами у Facebook

Рекламою у Фейсбук можуть зайнятися фрілансери, SMM-агентства або ви можете працювати самостійно. 

Фрілансер – фахівець, який виконує відразу комплекс робіт: пише текст, опрацьовує візуал, налаштовує рекламу, адмініструє спільноту. Він не завжди має достатній досвід, а також не має часу, щоб добре зануритися в тематику вашого бізнесу. Усе це позначиться на результаті. Однак плюс фрілансера в його відносно недорогій вартості – не більше 18 000 грн на місяць.

SMM-агентство пропонує глибоку заглибленість у ваш проєкт і вміння працювати зі складними, різноплановими завданнями. Обираючи фірму, орієнтуйтеся на результати, яких фахівці вже досягли з іншими клієнтами. Бюджет для SMM-агентства – від 18 000 грн.

Працювати самостійно або сформувати власний відділ для виконання завдань із просування у Фейсбук – дорого і копітко. Необхідно найняти все тих же проджект-менеджерів, маркетологів, копірайтерів, фотографів і дизайнерів. Вартість створення відділу залежить від ціни оренди приміщення, облаштування робочих місць і зарплат.

Що більший бізнес, то вищою буде завантаженість за завданнями. Акаунт маленького підприємства можна вести індивідуально, наймаючи фахівців для окремих завдань (наприклад, копірайтер і дизайнер створюють пости, а ви їх публікуєте). А якщо бізнес великий і серйозний, завдання краще розподілити серед відділу профі, що володіють навичками просування в соціальних мережах, а ви будете тільки контролювати процес.

fb-adv-prices

Порівняння вартості налаштування реклами Фейсбук у Києві та Дніпрі

Робота з рекламою переважно ведеться через Інтернет. З огляду на цей факт, ціни не залежать від регіонів. Хоча вартість послуг у Києві оцінюється зазвичай вище: від 7000 до 40 000 грн.

Порівняння вартості налаштування реклами Фейсбук в Україні та Європі

Вартість реклами в Європі вища, ніж в Україні. Там дорожче коштують покази і кліки (наприклад, ціна за 1000 показів становить від 340 грн, а за клік – від 70 грн). Безпосередньо послуги європейських фахівців із запуску рекламних кампаній теж оцінюються дорожче.

Порівняння вартості налаштування реклами Фейсбук в Україні та США

Вартість 1000 показів у США сягає 640 грн, а за клік – 110 грн. В Україні просування вийде дешевше.

Facebook підходить для просування різних бізнесів, оскільки ця соціальна мережа має широкий інструментарій розкрутки. Якщо ви новачок у цій сфері і не хочете розбиратися в тонкощах маркетингу самостійно, замовте послугу у професіоналів.

Зв’яжіться зі студією WeLoveSmm у месенджері або телефоном. Ми знаємо, як просувати бізнес-сторінки через соціальні мережі, щоб ви отримали хороший результат.

Поширені запитання

Реклама у Facebook – це спосіб просування продукту або компанії на багатомільйонну аудиторію, що характеризується використанням передових технологій. За допомогою реклами в цій соціальній мережі ви підвищите впізнаваність і зміцните лояльність до бренду, залучите нових передплатників і потенційних покупців, простимулюєте продажі. 

Найпопулярніший вид реклами у Фейсбук – таргет.

Таргетована реклама – це оголошення, які бачать користувачі мережі у своїй стрічці новин або праворуч на сторінці. Перевага такої реклами – у можливості налаштувати її на конкретну аудиторію, враховуючи вік, стать, геолокацію, інтереси потенційних покупців. 

Професійне просування у Facebook починається зі створення бізнес-акаунта та його оформлення. Також необхідно проаналізувати конкурентів і визначити свою унікальну пропозицію (чому людям корисний ваш продукт). 

Для розкрутки можна використовувати як платні, так і безкоштовні методи. До платних відносяться таргетована реклама і пости в спільнотах. Для ефективного просування публікуйте цікавий контент, якісно оформлюйте пости, комунікуйте з підписниками, проводьте конкурси.

Не проходьте повз безкоштовні способи просування свого бізнесу: 

  1. Запрошуйте підписатися на сторінку друзів і знайомих.
  2. Регулярно публікуйте цікавий контент, який захочеться читати, експериментуйте з оригінальною подачею новин.
  3. Ставте хештеги під постами.
  4. Влаштовуйте конкурси і не забувайте про акції.
  5. Робіть репости своїх публікацій в Instagram, просіть підписників робити те саме.
  6. Рекламуйте один одного з блогерами-початківцями методом бартеру.
  7. Коментуйте пости медійних особистостей.

Популярні ніші для просування: 

  1. Компанії, яким важливо підвищувати свою репутацію.
  2. Інфопродукти.
  3. Інтернет-магазини.
  4. Особисті бренди.
  5. Б’юті-послуги.
  6. Навчання.
  7. Послуги експертів (репетитори, юристи, психологи тощо).

Найбільше Фейсбук орієнтований на успіх, теми бізнесу, маркетингу, психології. Але продавати можна все: одяг, ювелірні вироби, їжу, нерухомість і багато іншого.

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання