Контент-план для бренду одягу: Facebook, Instagram, Telegram

Соціальні мережі – ефективний майданчик для просування бренду. З їхньою допомогою можна збільшити впізнаваність, спілкуватися з підписниками в режимі реального часу, підвищити лояльність покупців і простимулювати продажі.

Згідно з дослідженням медіа-сервісу Social Sprout, 89% користувачів, які підписані на сторінки певних брендів у соціальних мережах, купують у них же. Цей факт потрібно використовувати собі на руку. Наприклад, можна подбати, щоб соціальні мережі компанії були цікавими для підписників. Для цього офіційні сторінки необхідно наповнювати контентом на регулярній основі. Допоможе в цьому контент-план.
content-plan

Як бренду використовувати контент у соціальних мережах?

Контент у соціальних мережах – це наповнення акаунта потрібною інформацією для просування бізнесу. Для бренду одягу актуальними будуть пости з товарами, розповіді про тренди у світі моди, поради зі складання образу та багато іншого. Інформацію можна подати у вигляді тексту, фото, відео, анімації та аудіо. 

Стисло завдання контенту:

  • привернути увагу потенційних клієнтів;
  • створити імідж бренду;
  • налагодити взаємодію з підписниками.

content-plan

Контент буває таких видів

content-plan

Інформаційний. Його мета – дати користь клієнту і викликати довіру. До нього належать добірки луків, огляди, поради, тренди, лайфхаки з вибору одягу. Такого контенту має бути приблизно 40-50%.

content-plan

Розважальний. Це контент, який не дає занудьгувати аудиторії. Сюди належить гумор, спілкування, цікаві факти, меми. Можна використовувати пости і сторіс, що залучають, для підвищення активності на сторінці. Це загадки, опитування, розіграші. Пам’ятайте, соціальні мережі створювалися для веселощів, тому 20% від усіх публікацій бронюйте за цим типом контенту.

content-plan

Той, що продає. Покликаний знайти свого покупця. Це спеціальні пропозиції, акції, знижки, огляди та відгуки. Постів, що продають, має бути близько 30%.

Контент допомагає бізнесу ефективно продавати товари та послуги. Головне – постити його регулярно. Для цього необхідно користуватися контент-планом.

Що таке контент-план і навіщо він потрібен?

Контент-план – це графік публікацій, який складається для майбутнього постингу. Чітко вказується тема постів, дата і час розміщення. Контент-план можна робити на наступний тиждень, місяць, півроку і навіть рік. Щоправда, під час довгострокового планування необхідно буде його коригувати, оскільки всередині компанії можуть відбутися зміни або з’являться додаткові інфоприводи.
content-plan
Плюс контент-плану: ніякої паніки і стресу, вам не потрібно щодня думати про тему поста, адже ви заздалегідь плануєте, що публікувати, ваша робота стає впорядкованою, завжди є можливість подивитися на контент збоку і зрозуміти, наскільки він різноманітний. Ви відстежуватимете, які рубрики передплатникам цікавіші та змінюватимете їх відповідно до потреб вашої аудиторії.

Натисніть, щоб дізнатися більше інформації за темою.

Чи потрібно бренду одягу створювати контент-план для ведення соціальних мереж?

Розберемося, чому бренду одягу важливо скласти контент-план під себе. Конкуренція серед бізнесу – величезна, а наявність запланованих якісних постів допоможе виділитися. Якщо регулярно публікувати цікавий, корисний контент, ви зможете обійти інші бренди і залучити покупців. 

4 завдання, які допоможе вирішити контент-план

content-plan

Уявити зовнішній вигляд стрічки. Визначитися, які публікації робити самостійно, а які – віддати професіоналам. Наприклад, готові пости для магазину одягу допоможе зробити позаштатний фахівець або SMM-агентство. Звертаючись до маркетологів, ви зможете отримати більш якісний результат роботи, оскільки вони вже володіють практичними навичками ефективного ведення соціальних мереж.

content-plan

Поставити мету: який результат очікується від публікації контенту? Наприклад, пости, що залучають, дають змогу добре взаємодіяти з аудиторією і зміцнюють довіру, а інформаційні – підвищують лояльність. 

content-plan

Запланувати публікації заздалегідь і відстежувати реакцію підписників на пропонований контент.

content-plan

Підійти структурно до створення контенту і узгодити завдання між креативними співробітниками (копірайтери та SMM-фахівці можуть створювати текстову частину контенту, а дизайнери займуться візуалом).

Готовий контент-план допоможе заощадити час, визначити свої цілі в соціальних мережах, визначити, який вид контенту потрібен для привернення й утримання уваги потенційних покупців.

А що буде, якщо не створити контент-план і постити хаотично?

Не всі користуються контент-планом, але це помилка. Без нього ви витрачатимете більше часу на ведення соціальних мереж, а цілі присутності бренду одягу в медіапросторі виявляться розмитими. 

Споживачам може сподобатися одяг, і вони підписуватимуться на сторінки магазину, але без якісної та структурованої подачі інформації, їхній інтерес швидко згасне. Підуть відписки. Виходить, ви не зможете оцінювати, який контент подобається вашим підписникам, що необхідно поліпшити, а які теми взагалі краще прибрати.
content-plan

Можна зіткнутися і з іншою проблемою. На початку роботи вас може накрити натхнення і вам здасться, що ідей для постингу дуже багато. Але з часом ви втомитеся і контент стане одноманітним: заклики купити одяг, банальний гумор, крадіжка ідей у конкурентів – ось що залишиться на вашій сторінці. Будь-яке, навіть найцікавіше завдання, обмежиться простим «потрібно зробити пост про одяг в Інстаграм». Звучить нудно.
content-plan
Але переживати не варто. Цього не станеться, якщо ви заздалегідь розпишете теми контенту для вашого магазину. Для зручності створіть таблицю і вкажіть, у який день який пост має вийти. Якщо вам захочеться щось додати або змінити — вносьте корективи одразу там. Користуйтеся Google Таблицями або Excel.

Що публікувати в соціальних мережах бренду одягу

Ваша фантазія може розгулятися. Люди люблять одяг і люблять його купувати, тож потрібно привабити потенційних покупців якісним контентом і підштовхнути до оновлення гардеробу.

Контент-план для магазину одягу, приклад

  • Демонстрація одягу

Найпростіший і найочевидніший вид контенту. Щоб людина зацікавилася вашим продуктом, потрібно його показати. Зробіть якісні фото речей на моделях, а ще краще – запросіть на зйомку звичайних людей і покажіть, що ваш одяг носять такі ж люди, як і ваші підписники. 

Розкажіть про тканину, особливості крою, забарвлення, які доступні в асортименті. Не забувайте вказувати, чи є в наявності товар, чи можна його приміряти і як це зробити, а ще – як оформити доставку.
content-plan

  • Історія бренду

Пишатися успіхами свого бізнесу – можна і потрібно. Підписникам може бути цікаво, як розвивався бренд, що послужило натхненням для створення колекції одягу, з чого ви починали свій бізнес, які цілі перед собою ставите.

Пишіть легко і природно. Не соромтеся розповідати свою історію, навіть якщо в ній є шорсткості та невдачі. Що природніше ви говоритимете про свій бренд, то більше довіри викличете в аудиторії.
content-plan

  • Новини

Якщо ви збираєтеся розширюватися і скоро відкриєте новий магазин у місті N, підписникам варто про це дізнатися. А може, ви переобладнали ваші примірочні і тепер вони стали ще комфортнішими? Теж чудовий привід поділитися новиною і запросити користувачів прийти за покупками.content-plan

  • Трендові луки

Полегшіть підписникам життя і самостійно зберіть класний лук з вашої колекції одягу. Покажіть, з чим носити ваш светр, а що вдягнути під спідницю. Діліться новинами зі сфери моди, розповідайте секрети підбору одягу.

Складіть тематичні образи: що вдягнути на побачення, роботу, вечірку, прогулянку містом або фотосесію. Використовуйте будь-який асортимент одягу, який є у вашому магазині.

Мотивуйте людей робити селфі у вашому одязі, викладати їх у соціальні мережі та відмічати ваш магазин. За найкраще фото і найкласніший лук можете дати знижку під час наступної покупки. content-plan

  • Відгуки покупців

Нехай ваш одяг оцінять. Запрошуйте підписників писати чесні відгуки в Директ, а після – публікуйте їх на своїй сторінці. Але пам’ятайте, люди втомилися від великої кількості захоплених і неправдоподібних відгуків, тому не бійтеся бути відкритими і чесними. Коментарі обов’язково мають бути від реальних покупців.

Щоб люди хотіли залишити відгук про ваш магазин одягу – знову мотивуйте. Подаруйте за найдокладніший коментар невеликий подарунок, наприклад, якийсь аксесуар або знижку на сукню з нової колекції.content-plan

  • Знижки

Люди люблять, коли бренд не скупиться і може подарувати знижку. Наприклад, навіть невелике зниження ціни підштовхує користувачів купити товар, але що важливіше – це зміцнює лояльність ваших покупців. Багато хто підписується на сторінки брендів, щоб бути в курсі всіх знижок, тому обов’язково надавайте можливість людям придбати щось за меншою вартістю.

Якщо ви не знаєте, на який товар дати знижку, пограйте з аудиторією: запропонуйте підписникам самостійно вирішити це питання. Наприклад, ви можете попросити вибрати, який саме одяг удостоїться знижки наступного тижня. Такий пост для магазину одягу, що залучає, урізноманітнює ваш контент.content-plan

  • Інформаційний контент

Це будь-які відомості, що приносять підписникам користь. Розкажіть, як змінюється світ моди, які тренди незабаром з’являться, як визначити свій розмір одягу, опишіть види тканин, що використовуються в пошитті речей, тощо. Діліться інформацією, яка поліпшить життя людей.content-plan

  • Розважальний контент

Пости із закликами купувати одяг – це ефективно, але від великої кількості такого контенту можна швидко втомитися. Не бійтеся постити гумор, пов’язаний з одягом і модою загалом. Дайте можливість підписникам посміхнутися, відпочити.content-plan

  • Конкурси

Завершуємо наш рубрикатор найулюбленішим видом контенту всіх підписників – конкурсами. Відірвіть від серця свій одяг і подаруйте його активним користувачам. Цей жест допоможе задобрити аудиторію і поліпшити ставлення до бренду. 
content-plan

Наведені вище види контенту відмінно заходять у соціальних мережах Facebook, Instagram і Telegram. У кожного з майданчиків, який магазин одягу використовуватиме для просування, є своя специфіка, тому контент-план відрізнятиметься деякими нюансами. Наприклад, в Instagram потрібно зробити акцент на візуалі, у Facebook можна запостити експертний текст, а Telegram любить короткі інформативні повідомлення. 

Як скласти контент-план для бренду одягу для Facebook

Facebook позиціонує себе як соціальна мережа для людей віку 30-45 років, а це значить, тут реєструється платоспроможна аудиторія. Для бізнесу одягу – це плюс.

На цьому майданчику відмінно заходить експертний, інформаційний контент з часткою розважального. Створюючи сторінку магазину одягу в Facebook, ви робите візитну картку вашого бізнесу. Тому тут міксуйте всі види контенту, але більше викладайте корисні та розважальні пости.
content-plan
Публікуйте фото одягу магазину, а також знімайте відео. Наприклад, краще показати одяг у русі (відеоформат), ніж у статиці (фото). Але в ідеалі, потрібно поєднувати і те, і інше. Робіть акцент на інформативності постів, розміщуйте опис, характеристики товарів, вказуйте наявність асортименту, способи оплати та доставки.

Особливості контент-плану для бренду одягу для Telegram

Telegram – універсальна платформа, що підходить для просування будь-якого бізнесу. І магазин одягу точно не виняток. Дуже важливо створювати унікальний контент для цього майданчика і не дублювати пости з інших соціальних мереж. 

Перевага Telegram у тому, що ви можете публікувати контент у будь-який час. Тут ваші пости не загубляться, як у стрічці Facebook та Instagram.
content-planНайактивніша аудиторія тут – люди 35-44 років. Знову ж таки, цей вік платоспроможний, тому бренду одягу однозначно є сенс створювати свій канал на цьому майданчику.

Комунікація з підписниками тут вибудовується особливо легко завдяки можливості спілкуватися в чаті. Для цього створюйте добірки з декількох образів одягу і влаштовуйте голосування, який лук здасться найвдалішим. Нехай люди вибирають, залишають коментарі, обговорюють ваші пости.

Telegram – месенджер із функціями соціальної мережі. Ваші можливості великі: додавання посилань, запуск трансляцій, чат-боти – сміливо використовуйте ці інструменти для розвитку каналу магазину одягу.

Контент-план для бренду одягу для Instagram: що врахувати

Instagram — популярна соціальна мережа, головна перевага якої – візуальна складова. На майданчику переважно реєструються молоді люди віком від 18 і до 34 років. Наприклад, у Facebook рекомендується більше уваги приділяти якості тексту та його інформативності, але в Instagram краще змістити акцент на зображення та анімацію. 
content-plan
Сюди приходять подивитися фото і відео, тому візуальний контент має бути дуже якісним. Ви можете додавати кілька знімків у карусель або публікувати ролики тривалістю до 60 секунд. 

Інший варіант використання контенту – відео IGTV. Вони тривають довше 60 секунд і теж чудово підходять для демонстрації одягу, відеовідгуків, проведення конкурсів і прямих ефірів.
content-plan
Ще однією особливістю цієї соцмережі є легкість і спілкування. Тому не варто перевантажувати користувачів тоннами тексту, а краще показати переваги візуально, додавши опис товарів. 

Тут слід розміщувати пости, що продають, інформаційні та розважальні, з акцентом на залучення аудиторії. Тобто, основний контент для бренду одягу в Інстаграм – це демонстрація речей, образів, добірки луків, рекомендації стилістів, опитування, інтерактиви, відгуки.

Контент-план для сторіс магазину одягу

Instagram дає змогу створювати привабливі сторіс для магазину одягу.

Stories — це розділ, в якому ви можете опублікувати фото або відео, що зникають через 24 години. Такий інструмент чудово підійде магазину одягу, адже з його допомогою ви зможете ефективно звернути увагу на новинку, хіт продажів, тренд сезону тощо.
content-plan
Це означає, що крім постів у стрічку, обов’язково треба розміщувати сторіс. 

Також ви можете створити розділ, у якому зберігаються архіви історій. Його назва – актуальний або хайлайтс. 

Наповнюйте хайлайтс інформацією про товари, умови оплати і доставки, таблицями розмірів одягу, відгуками покупців, адресами магазинів і багатьом іншим, що може зацікавити аудиторію і підвести її до покупки.

Іконки хайлайтс роблять в одному стилі. Займіться цим самостійно, використовуючи різні сервіси, або поставте завдання графічним дизайнерам. 
content-plan
Instagram – майданчик, без якого бренду одягу точно не обійтися. Однозначно наш лайк даній соціальній мережі, адже тут ви можете вигідно презентувати свій товар, роблячи наголос на перевагах, тут сидить багато ваших потенційних покупців, а зробити замовлення зручно прямо в Директі, якщо у вас немає сайту.

Як скласти контент-план для бренду одягу

Спочатку потрібно розуміти, яке завдання закриє ваш контент-план. Для магазину одягу релевантні такі цілі: розширення клієнтської бази, збільшення активності на сторінці, підтримання репутації бренду і, звісно ж, продажі. 

Створення контент-плану – поетапна робота. Мало підібрати теми, треба провести певну аналітику перед початком роботи.

Алгоритм створення контент-плану

  • Аналіз цільової аудиторії

Щоб ефективно продавати, потрібно знати, кому саме ви пропонує одяг. Познайомтеся зі своїм покупцем, використовуючи такі характеристики: стать, вік, освіта, захоплення, сімейний стан, платоспроможність.

Наприклад, якщо ви продаєте одяг класу «люкс», найімовірніше, ваш типовий покупець – людина середнього віку і з хорошим доходом. Бренд спортивного одягу орієнтуватиметься на вузьке коло людей, які захоплюються спортом, і серед них може бути молодь. Враховуйте ці особливості.content-plan

  • Вивчення соціальних мереж конкурентів

Ви маєте знати конкурентів в обличчя. Точніше, їхні соціальні мережі. Подивіться, як ведуть свої сторінки інші бренди одягу: content-plan

  • Що публікують?

Можливо, пости певного типу викликають в аудиторії більше реакції? Візьміть це на замітку і використовуйте у своїх соціальних мережах.content-plan

  • Які у конкурентів чисельні показники?

Порахуйте, скільки лайків і репостів збирають пости інших брендів. Ваше завдання: орієнтуватися на ці показники і намагатися їх перевершити.content-plan

  • В який час публікують?

Подивіться час публікації постів у конкурентів. Якщо в цей період передплатники активні і взаємодіють з контентом, спробуйте публікувати в цей же час.content-plan

  • Мозковий штурм

Визначте теми, які будуть цікаві передплатникам. Зробіть це такими способами:content-plan

  • Опитування в соціальних мережах

Запитайте прямо, пости якого характеру хотіли б бачити люди на вашій сторінці. Підписників можуть цікавити публікації з показом одягу або розіграші та знижки. Так ви зможете зрозуміти потреби своїх підписників і створите репутацію бренду, відкритого до спілкування з покупцями.content-plan

  • Статистика за запитами

Ви напевно пам’ятаєте питання, які вам ставлять у процесі купівлі вашого одягу, у вас є відгуки або вас про щось постійно запитують у коментарях – ось це і є ті теми, які будуть цікаві вашій аудиторії. Спробуйте зрозуміти, що саме хвилює покупців і використовуйте це в контенті.content-plan

  • Аналіз конкурентів

Не крадіть ідеї конкурентів, а надихайтеся ними. Наприклад, бренд-конкурент зробив пост про тренди осені 2024 року? Чудово. Ви можете надихнутися темою і зробити огляд на трендові кольори в одязі. 

Подивіться, які хештеги ставлять інші магазини в соціальних мережах і використовуйте їх теж. Так ви зможете ефективніше просувати свою сторінку. А оцінити активність конкурентів можна за допомогою додатків: Popsters, LiveDune, Feedspy.content-plan

  • Частота публікацій

Якщо публікацій на сторінці магазину занадто багато, ви набридаєте підписникам. Занадто мало – про вас можуть забути. Важливо знайти баланс. Вивчайте особливості просування бізнесу в усіх трьох соціальних мережах: Facebook, Instagram, Telegram. Навчіться розуміти, як люди поводяться в кожній з них. 

А ще – вивчіть, як часто розміщують пости ваші конкуренти. У цьому вам допоможуть інструменти Popsters і TargetHunter. Якщо ви побачите позитивну реакцію підписників на такий графік, публікуйте приблизно з такою ж частотою.content-plan

  • Вибір програми для контент-плану

Для створення контент-плану потрібна програма, в якій зможуть працювати співробітники і всім буде зручно.

Стандартно на допомогу приходять Google Таблиці. Це часто використовуваний варіант. Крім нього, спробуйте майнд-карти, канбан-дошки, списки або презентації. 

Є й планувальники контенту. Серед них: Hootsuite, Buffer, SocialPilot, Dlvrit і багато інших. Щоправда, на відміну від Google Таблиць, послуги планувальників часто платні.

У будь-якому разі, ви можете обрати той додаток, який буде ефективним саме у вашій команді.content-plan

  • Розробка контент-плану

Контент-план може бути як розгорнутим, так і скороченим.
Наприклад, якщо ваш бренд одягу – велика компанія, і вас просуває велика кількість фахівців, використовуйте розгорнутий контент-план. content-plan

Як працювати з розгорнутим контент-планом

Прописується дата, теми, формат публікації, вказується коротко про що буде пост, надаються посилання на джерело, звідки взято матеріал, позначаються відповідальні за роботу. Наприклад, за контент-план для сторіс магазину відповідатиме SMM-шник, а за фотозйомку – фотограф.

А скорочений план підійде для маленьких груп співробітників і для тих, хто вже добре розуміється на соціальних мережах, у яких просувається бренд.content-plan

Як працювати зі скороченим контент-планом

Часто це просто календар із назвами постів. Такий вид плану не потребує багато часу.

Радимо створювати контент-план терміном від 2-х тижнів до місяця. Деякі фахівці можуть продумувати пости на пів року і навіть рік наперед, але за цей час у вас може змінитися багато речей і знадобиться зовсім інше бачення бренду, а значить і інший контент-план.

Якщо ви складаєте графік публікацій уперше, працюйте над короткостроковим планом. Заготовки на 2 тижні – оптимальний варіант для початківців. 

Пам’ятайте, що перед створенням контент-плану обов’язково треба провести підготовчу роботу – зібрати дані про цільову аудиторію і вивчити конкурентів. Тоді й теми ви зможете підбирати більш ефективно. content-plan

Список інструментів для планування контенту

Пропонуємо найзручніші інструменти для складання контент-плану:

  • Google Таблиці;
  • Google Календар;
  • Trello;
  • Evernote.

content-plan
А також сервіси для автопостингу вашого контенту:

  • LiveDune;
  • SMMplanner;
  • Loomly;
  • Planable;
  • Kuku.io;
  • SocialKit.

content-plan
Обирайте будь-який із запропонованих варіантів і тестуйте у своїй роботі.

Поширені помилки під час створення контент-плану

Помилки можуть знизити ефективність просування бренду одягу в соціальних мережах і зацікавленість людей у вашій продукції.

Щоб контент був цікавим для передплатників, дотримуйтесь основних правил:

content-plan

Не постіть інформацію безцільно. Ви завжди маєте знати, для чого пишете статті для магазину одягу. Ставте перед собою конкретні завдання: продати одяг, підтримати комунікацію з підписниками, залучити нових відвідувачів сторінки, зміцнити репутацію бренду тощо.

content-plan

Прислухайтеся до потреб своєї аудиторії. Обов’язково відстежуйте, на які пости підписники дають більше реакції, що пишуть про вашу роботу, які залишають відгуки про ваш одяг. Соціальні мережі надають можливість перебувати з покупцями в постійному діалозі. Користуйтеся цим.

content-plan

Розміщуйте інформацію, яка відповідає тематиці вашого профілю. Буде досить дивно, якщо на сторінці магазину одягу з’являться публікації на психологічні теми.

content-plan

Не використовуйте одноманітний контент. Люди швидко втомлюються від банальності та відписуються.

content-plan

Не крадіть контент у конкурентів. 

content-plan

Завжди дотримуйтесь графіка виходу постів.

content-plan

Не зловживайте рекламними повідомленнями. Від реклами у великих кількостях люди швидко втомлюються і у них з’являється бажання відписатися від сторінки.

Не бійтеся робити помилки. На помилках вчаться. Вони допоможуть краще зрозуміти свою аудиторію і зробити контент, який зацікавить з першого відвідування сторінки.

А якщо ви відчуваєте невпевненість у своїх силах або не хочете витрачати на це свій час, замовте контент-план у студії WeLoveSmm. Зв’яжіться з нами в месенджерах або телефоном для початку співпраці.

Поширені запитання

Познайомтеся зі своїми підписниками. Розкажіть про свій магазин, напишіть історію його створення, опишіть конкурентні переваги. 

Розробіть Tone of voice ваших соціальних мереж — те, як ваш бренд одягу спілкуватиметься з підписниками. Ви можете бути доброзичливими, серйозними або турботливими. Усе залежить від специфіки бренду. Наприклад, спортивний магазин асоціюється з доброзичливим, розважальним або навіть хуліганським стилем спілкування, а одяг для вагітних жінок – з турботою.

Шапка профілю — це блок інформації, розміщений над стрічкою користувача. До нього входять аватар, нік, опис діяльності та посилання. Весь текст має бути не довшим за 150 символів. 

Вам потрібно:

  • Написати основну інформацію про магазин: який одяг ви продаєте і в чому ваша УТП (унікальна торгова пропозиція).
  • Вказати ваші переваги: наприклад, безкоштовна доставка, еко-матеріал, доступні ціни.
  • Додати посилання на Taplink з детальною інформацією про послуги вашого магазину або на сайт (якщо він у вас є).

Використовуйте всі можливості Facebook, Instagram і Telegram. Робіть пости, показуючи свій одяг, запускайте таргетовану рекламу, влаштовуйте колаборації з блогерами або купуйте в них рекламу, проводьте розіграші, ставте хештеги (можете навіть придумати власний), проводьте прямі ефіри, показуючи свій одяг. Наприклад, ідея для прямого ефіру: міні-показ одягу бренду бренду магазину. 

Пропонуємо таку схему: 

Понеділок: опублікуйте фото або відео одягу на моделях, додайте докладний опис (розміри в наявності, кольори, матеріал, вартість і доставку).

Вівторок: добірка трендових речей цього сезону. Використовуйте свій одяг у добірці.

Середа: розкажіть, чому саме у вашому магазині найкраще купувати одяг. Ви шиєте одяг на замовлення або у вас безкоштовна доставка? Зробіть про це пост.

Четвер: знову продублюйте фото або відео одягу на моделі з коротким текстом: «Одяг для настрою» або «Підходить для весняної прогулянки в парку».

П’ятниця: проведіть конкурс і розіграйте щось зі свого асортименту. Але не робіть це занадто часто – люди до них звикнуть і можуть перестати у вас купувати.

Субота: складіть добірку з вашого одягу на побачення для закоханої пари. А наступного тижня підберіть образ для тренування, наприклад.

Неділя: поділіться лайфхаками. Наприклад, як незвично зав’язати шарф або скомбінуйте в цілісний образ ваш одяг.

Це один із можливих варіантів контент-плану для бренду одягу. Ви можете надихатися запропонованими ідеями і шукати нові рубрики, які зроблять вашу сторінку ще цікавішою.

  • демонструйте одяг;
  • розповідайте про бренд;
  • створюйте модні луки;
  • публікуйте відгуки;
  • діліться новинами та успіхами;
  • знімайте розпакування. 

Reels — це відео в Instagram тривалістю 15-60 секунд (аналог Tik Tok).
Робіть ролики на такі теми: 

  • добірки луків з одягом, що і з чим поєднувати з асортименту вашого магазину; 
  • покажіть якість речей зблизька: шви, строчки, ґудзики, матеріал і багато іншого;
  • проводьте експерименти: наскільки сильно мнеться тканина одягу, чи псуються речі після прання, як розтягується матеріал;
  • діліться лайфхаками: як попрасувати одяг без праски або скласти в шафу, щоб не займав багато місця в будинку;
  • покажіть, як створюється ваш одяг на виробництві;
  • знімайте естетичні відео з людьми в одязі вашого бренду.

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання