Аналітика Facebook як спосіб збільшити ефективність рекламної кампанії

Запустили свою першу рекламну кампанію на Фейсбук? Необхідно постійно контролювати показники ефективності реклами і прийняти для себе факт, що аналітика є найважливішою складовою успішної реклами.

З чого ж варто почати аналітику? 

Щоб моніторити результативність реклами, ФБ створив вбудовану статистику у своїй соцмережі.

Для початку розберемося в основних поняттях:

  • охоплення – показує, скільки унікальних користувачів побачили вашу рекламу;
  • залученість – це кількість взаємодій з публікацією, тобто коментарів, лайків, репостів. Показує зацікавленість користувачів у вашому контенті. За нею можна визначити, чи актуальна реклама для цільової аудиторії і які результати вона приносить;
  • конверсія – кількість цільових дій, здійснених користувачем на сайті;
  • трафік – кількість людей, які відвідали сторінку;
  • покази – кількість разів, яку реклама була продемонстрована на екранах цільової аудиторії;
  • лід – зацікавлений клієнт, який залишив свої контакти;
  • CPL — cost per lead — ціна за одного ліда;
  • СРС — cost per click — ціна за один клік за посиланням;
  • CTR — клікабельність. Вимірюється у відсотках. Визначається відношенням числа переходів за посиланням до числа показів оголошення;
  • CPM — вартість за 1000 показів. Щоб її розрахувати, потрібно розділити всю витрачену суму на кількість показів. Отриманий результат помножити на 1000;
  • частота – середня кількість переглядів реклами одним користувачем;

Аналітика допомагає краще зрозуміти цільову аудиторію і підвищити ефективність кампанії. При оцінці результативності реклами насамперед зверніть увагу на рентабельність, тобто прибутковість. Головне правило ефективності кампанії – вона має окупитися. Якщо дохід від неї перекриває витрати і приносить додатковий прибуток, значить успіху досягнуто. У разі неокупності реклами, необхідно проаналізувати її за допомогою інструментів статистики Фейсбук і відкоригувати.

Платформа Фейсбук надає глобальне зведення даних за рекламними кампаніями. У ньому містяться відомості про ефективність вашої сторінки. Статистика також містить демографічні дані аудиторії та інформацію про реакцію користувачів на ваші оголошення.

Щоб побачити інформацію про кампанію, запустіть Менеджер Реклами. Спочатку в його інтерфейсі легко заплутатися. Але навіть новачок зуміє отримати результат, якщо трохи розбереться.

Після запуску ви потрапите на панель Керувати Рекламою, де зможете ознайомитися з інформацією про свої рекламні оголошення.

Результати

Для початку зверніть увагу на вкладку «Кампанії». Щоб зрозуміти, скільки всього дій отримано, дивіться на стовпець “Результати”. Він може позначати різні показники, залежно від того, яких дій ви очікуєте від потенційного клієнта.

  • Якщо ви зацікавлені в тому, щоб користувач залишав під вашими публікаціями коментарі, лайки, репости тощо, стежте за залученістю.
  • Коли вам потрібно дізнатися кількість дій, здійснених користувачем на сайті, дивіться на показник конверсії.
  • У разі якщо ви хочете просто подивитися число людей, які відвідали вашу сторінку, спостерігайте за трафіком.

У сусідньому стовпчику «Ціни» вказана вартість за кожен результат. Тобто за одну залученість, конверсію тощо.

Покази

Слід звернути увагу і на покази. Вони зараховуються щоразу, коли реклама демонструється на екрані пристрою. Вартість за 1000 показів позначається як СРМ. За допомогою СРМ можна визначити рентабельність кампанії.

У разі, коли неможливо визначити, чи видно банер на екрані, враховується факт показу реклами на платформі. Також покази не зараховуються, якщо відбуваються внаслідок недійсного трафіку, наприклад бота.

Частота

Зазвичай рекламу показують одній людині кілька разів. Метрика «Частота» допомагає обчислити точну кількість показів. Завдяки тому, що банер демонструється кілька разів, підвищується впізнаваність вашої компанії.

Залежно від бюджету, масштабів кампанії та розмірів аудиторії, частота показів може становити один-два рази і більше.

Кліки

Також обов’язково дивіться на метрику «Кліки». Її фейсбук розділив на кілька колонок:

  1. Колонка «кліки на посилання» показує, скільки всього кліків було зроблено за вашою рекламою.
  2. Колонка СРС позначає ціну одного такого кліка
  3. Колонка CTR (клікабельність) демонструє, наскільки добре клікали по оголошенню.

Висока клікабельність означає, що ваша пропозиція зацікавила користувачів. Моніторте інформацію про цю метрику у Facebook Manager. Відстежте загальні характеристики тих банерів/оголошень, на які глядачі натискали найбільше.

Залежно від вашої бізнес-цілі стовпець «Кліки» можна використовувати по-різному. Якщо вам потрібен трафік на сайт, то дивіться на кількість кліків. Хочете збільшити товарообіг – порівнюйте їхню чисельність з обсягами продажів.

Але, щоб отримати більш точний результат, необхідно зіставити кліки з іншими показниками, наприклад, переглядами цільової сторінки.

Перегляди цільової сторінки

Перехід за посиланням цільової сторінки після натискання на оголошення називається переглядом цільової сторінки. У цьому контексті під «цільовою сторінкою» розуміється виключно URL призначення, який ви обираєте під час створення реклами. Ці перегляди враховуються, коли користувач завантажує ваш сайт після натискання на банер.

Цю метрику можна порівняти з кліками за посиланням, щоб дізнатися, скільки людей натискали на рекламу, але не дочекалися завантаження сайту.

Щоб перегляди цільової сторінки враховувалися, потрібно встановити на неї піксель.

Facebook Піксель

Цей інструмент допомагає оцінювати ефективність рекламних кампаній. Він дає можливість відстежити, коли саме користувачі FB відвідують ваш сайт і куди заходять найчастіше. На основі їхньої онлайн-активності, ви можете відстежувати конверсії. Це допоможе вам таргетувати рекламу більш дієво.

Піксель може виконувати такі функції:

  1. Аналізувати конверсії оголошень у ФБ. Піксель дізнається, на які сторінки заходить ваш потенційний клієнт перед тим, як здійснити конверсію.
  2. Створювати індивідуально налаштовану аудиторію, сегментуючи її.
  3. Відстежувати конверсії на вашому сайті, звертаючи увагу на їхню результативність.

Уся аналітика, створення стратегій і винахід нових фішок здійснюються з метою залучити більше нових покупців. Але, незважаючи на всі старання рекламодавців, користувачі переходять за посиланнями, знайомляться з інформацією про продукт, але так і не виявляють інтерес. Тому на ринку реклами стали затребувані ліди – контакти користувачів, які зацікавлені в придбанні.

У Facebook стала популярною реклама для залучення лідів. Вона допомагає збирати відомості про потенційних покупців (ПІБ, номер телефону, адресу електронної пошти тощо), дізнаватися про інтереси людей, спонукати реєструватися для користування послугами та знаходити нових клієнтів.

Але як же все-таки вичавити з рекламної кампанії максимум?

Для створення ефективної реклами необхідно створити стратегію і зробити правильний старт. Тому просування варто почати з визначення цільової аудиторії.

Складіть збірний образ вашого потенційного покупця.

Існує безліч ознак, за якими можна виділити клієнта:

  • місце розташування (країна, місто, район тощо)
  • соціальний статус (пенсіонери, студенти тощо).
  • захоплення (хобі, характер, спосіб життя тощо)
  • модель поведінки, схожі звички, уподобання (купівля будь-якої речі раз на місяць, любов до солодкого тощо)

Також можна вибирати за соціально-демографічними, психологічними та іншими характеристиками. Далі цільову аудиторію потрібно розділити на сегменти.

Сегментація

Об’єднайте потенційних клієнтів за ознаками схожих запитів. Визначити їх можна, використовуючи соцопитування через e-mail, опитувальні форми на сайтах, у соціальних мережах тощо.

Сегментація може бути як глибокою, так і поверхневою. Зазвичай вона ґрунтується на поведінці аудиторії, споживчих перевагах. Ефективність кампанії зросте в рази, якщо ви поділите ЦА на групи.

Рекламу буде цілеспрямовано показуватися споживачеві, який зацікавиться вашою пропозицією з найбільшою ймовірністю.

Різним групам буде запропоновано товар або послугу, які підійдуть їм найбільше. Тому опрацювання характеристик аудиторії істотно збільшить конверсію.

Плейсмент

Коли ви ознайомилися з уподобаннями ЦА, варто визначитися з плейсментом. Плейсмент – це місце показу вашої реклами. Вона може крутитися в стрічці новин на ПК або мобільних пристроях. Бути в певному застосунку або публікуватися в усьому сімействі ФБ (Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network). У будь-якому разі, обов’язково потрібно адаптувати інформацію про продукт для кожного застосунку по-різному.

Також можна таргетувати рекламу тільки на певний гаджет (РС, смартфони, планшети та ін.). Таким чином, ви зможете пропонувати продукт або послугу, яка буде цікава власникам виключно цього пристрою. Наприклад, чохол для телефону, встановлення застосунку або заміна скла.

Але і це ще не все! Щоб отримати від реклами ще більше…

  • Налагоджуйте контакт із потенційним клієнтом не тільки в соціальних мережах сімейства Facebook, а й у Messenger. Взаємодійте з користувачем через листування.

Вибрати Messenger можна на рівні групи в налаштуваннях плейсмента. Messenger там доступний як місце розміщення нарівні з Facebook, Instagram та Audience Network. При створенні реклами для цієї платформи використовуйте попередньо створену індивідуальну аудиторію. Тобто, вам потрібно виділити всіх, хто вже листувався з вашою компанією у ФБ. Крім того, що месенджер доступний як місце розміщення вашої реклами, ви можете створювати кампанію з метою «Повідомлення». Після натискання на оголошення, людина відразу перейде в діалог і зможе почати листування з менеджером або чат-ботом.

 Приклад реклами в месенджері:

  • Проводьте спліт-тести. У рекламному кабінеті фейсбук ви можете оцінити ефективність різних елементів. Створити спліт-тест можливо як в інтерфейсі Ads Manager, так і в Power Editor. Тестувати можна цільову аудиторію, оптимізацію показу і місця розміщення.
  • Оновіть цілі рекламних кампаній. Фейсбук збільшив кількість цілей реклами, при цьому в акаунтах користувачів можуть перебувати різні типи цілей.

Аналітика – чудовий спосіб збільшити ефективність рекламної кампанії. Вона допоможе оцінити рівень попиту на вашу пропозицію. Завдяки аналітиці ви зможете краще зрозуміти потреби своєї цільової аудиторії.

Для тих, у кого цей процес викликає безліч складнощів або просто не вистачає часу, в нашому smm-агентстві передбачені дві корисні послуги: аналітика та аудит рекламних кампаній. Ми детально розшифруємо кожен з показників, щоб ви витягли максимальний результат з реклами.

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання