Якщо ви потрапили на цю сторінку, ви напевно знаєте, що відеохостинг Youtube має понад мільярд користувачів і хочете на цьому заробити. Ви не єдиний. Багато хто використовує Ютуб у комерційних цілях. Подумати тільки, ви просто завантажуєте відеоролики, а в результаті отримуєте: популярність, гроші, клієнтів, продажі.
Однією зі складових успіху вашого каналу є візуал – оформлення лого, шапка, обкладинки для відео. Багато хто вважає, що це не відіграє особливої ролі. Але пам’ятайте, два фактори: по-перше, «зустрічають по одягу», по-друге, конкуренція постійно зростає і щосекунди створюється новий канал. Розглянемо ці фактори детально.
Чому оформлення каналу таке важливе? На що це впливає і які завдання допоможе вирішити?
Шапку каналу можна порівняти з обгорткою від цукерки. Зізнайтеся, ви ж обираєте цукерку за яскравим фантиком. Якщо фантик красивий, то й цукерка напевно смачна. Такою ж логікою керується і глядач Youtube, заходить на сторінку з найпривабливішим для нього оформленням. Зізнайтеся, ви б обирали так само.
Навіщо ж оформляти канал?
- Щоб залучити більше глядачів. Глядач насамперед «клює» саме на зовнішній вигляд каналу. Адже він вказує на вашу серйозність і на якість контенту. І спробуй доведи їм, що це не так. Приємний візуал завжди приваблював і приваблюватиме. Тож якщо хочете залучити багато підписників – робіть гарний дизайн каналу.
- Виділятися серед конкурентів. Багато хто нехтує правилом «зустрічають по одягу» і геть забуває про якісне оформлення каналу. У вас може бути хоч сто разів придатний контент, користувач може просто до нього не дійти, перейшовши на канал до красивішого конкурента. Адже в нього естетика і привабливість. Він виділяється. Каналів зі схожою на вашу тематику багато. Ваше завдання – показати, що ви кращі за інших. Що ви відрізняєтеся від суперників. А крутий візуал вам у цьому допоможе.
- Піднятися в списку результатів пошукових запитів. Також дуже важливо зробити оформлення не тільки красиво, а й грамотно. Адже це – один із головних комерційних чинників ранжування. Хочете, щоб вас упізнавали? Хочете підвищити клікабельність роликів, збільшити трафік і викликати заздрість у конкурентів? До речі, у такий спосіб у вас і більше потенційних клієнтів з’явиться. А результат – зростання продажів.
Тож робити стильне оформлення каналу просто необхідно. Це впливає на його популярність. А популярність, своєю чергою, впливає на монетизацію.
Розміри елементів дизайну каналу
Щоб картинка в шапці мала максимально вдалий і ефектний вигляд, звертайте увагу на її роздільну здатність. Одна й та сама фотографія може мати різний вигляд, якщо вибрати неправильний розмір. Наприклад, картинка, яка вигідно виглядає на банері, може здаватися на лого позбавленою смаку.
Для шапки каналу краще підбирати роздільну здатність 2560 х 1440 пікселів. Значок каналу має бути 800 х 800 пікселів. А на прев’ю для відео слід дотримуватися розмірів 1280 х 720.
Банер або шапка каналу
Давайте зупинимося на банері каналу і розглянемо всі нюанси детальніше. Адже саме у нього є деяка особливість. На різних пристроях показується різна його частина. Тобто шапку каналу на смартфоні, в телевізорі та комп’ютері ви будете бачити в різних форматах.
Рекомендовані роздільні здатності для кожного формату.
Для стандартного комп’ютера ідеальний розмір фото 1546 х 423 пікселів. На смартфонах і планшетах уже буде вже трохи ширше – 1855 х 423. А для максимальної роздільної здатності монітора і телевізора ютуб віддав перевагу зоні розміром 2560 х 423. Врахуйте це і не робіть помилок, завантажуючи на канал занадто маленькі або занадто розтягнуті зображення.
Як поставити або поміняти фото на каналі?
Ну все, досить теорії, давайте розглянемо встановлення банера на практиці.
Одразу після створення каналу ви помітите, що замість шапки знаходиться сіре тло. Щоб його «розфарбувати», просто клацніть на «Додати оформлення каналу».
Ютюб запропонує вам вибрати фото з галереї або завантажити з ПК. Вибирайте самі. Радимо створити ексклюзивний банер.
Коли визначитеся, платформа одразу покаже, який вигляд ваша шапка матиме на кожному пристрої.
Якщо вас не влаштовує варіант Youtube, можете кадрувати картинку самостійно. Клацніть по напису «Кадрувати». Перед вами з’явиться таке вікно. Натискайте на «Перегляд на пристроях», щоб подивитися різні варіанти оформлення. Регулюйте фотографію за смаком і зберігайте результат.
При виборі банера керуйтеся креативом і оригінальністю. Виділяйтеся! Це ж візитна картка вашої сторінки.
До речі, звертайте увагу на вагу фото. Вона не має перевищувати 4-х Мб. Інакше ютюб просто не завантажить його. Найкращий формат це jpg.
І ще один момент. Пам’ятайте, що в правому нижньому кутку банера будуть вказуватися посилання на ваші соцмережі. Тож краще залишити його порожнім.
Встановлення лого каналу
Давайте тепер більш детально обговоримо логотип каналу. Взагалі, логотип в Youtube – це такий маленький значок, який показується в лівому боці шапки.
Він має бути квадратним. Як говорилося раніше, ідеальна роздільна здатність – 800 х 800 пікселів. Але стежте за тим, щоб при стисненні до 98 х 98 він зберігав свою якість, чіткість і саму ідею.
Для встановлення логотипу, натисніть на місце для самої аватарки. Вас перенесе на акаунт Google+.
Там слід знову натиснути на аватарку. Залишилося тільки завантажити її з комп’ютера. За бажанням можете обрізати.
Значок на відео
Також не можна забувати і про значок або плашку відео. Встановити його просто. Після завантаження відео перед вами з’явиться кнопка «Персоналізований значок». Клікаєте по ній. Далі вибирайте прев’ю.
Також ви можете поміняти значок і на старих відео. Просто перейдіть у «мої відео», виберіть ролик, на якому хочете змінити плашку. Далі натискаємо на кнопку «свій значок».
До значків теж є певні вимоги. Співвідношення сторін має бути 16:9. Розмір картинки має бути не більше 2 Мб. Переважна роздільна здатність фото – 1280 х 720. Однак багато хто радить вибирати розміри 1920 х 1080. Формат краще використовуйте JPG, PNG, BMP або GIF. Прев’ю має відображати зміст відео.
Як змінити дизайн каналу?
Що робити, якщо ви вже встановили значок, банер каналу, але він вам не сподобався? Міняти звичайно! А ми покажемо вам, як це зробити правильно.
Як змінити банер
Якщо у вас уже вибрано зображення, але ви хочете поставити інше, наведіть курсор на значок олівця. Змінити оформлення каналу. Завантажуйте нове зображення з комп’ютера або галереї Youtube. Готово. Тепер можете милуватися:)
Як змінити значок каналу
Перш за все, хочемо вас попередити, що поміняти логотип з телефону або планшета не можна. Це можна зробити тільки з ПК.
Заходимо в акаунт. Далі натискайте на іконку каналу в правому верхньому кутку сторінки. Натисніть на напис «Ваш канал». Потім виберіть «Налаштувати вигляд каналу» і натисніть на значок олівця в лівому верхньому кутку фонової картинки. Клацніть на «Змінити» і дотримуйтесь подальших інструкцій.
Стиль дизайну оформлення
Ми розглянули встановлення шапки, лого та прев’ю для каналу. Тепер слід звернути увагу на те, щоб кожен елемент дизайну поєднувався між собою. Виберіть певний стиль, щоб не вийшла сумбурна каша.
Хочете, щоб ваш канал виглядав вишукано і зі смаком? Дотримуйтеся однієї колірної гами або використовуйте виграшні поєднання кольорів. Не переборщуйте з кількістю кольорів, якщо хочете, щоб оформлення каналу було стильним.
Також під час оформлення сторінки радимо вам дотримуватися стилю вашої компанії. Які кольори та мотиви прикрашають вашу фірму? Такі ж обирайте і для Youtube каналу. Можете додати символи підприємства. Або те, що асоціюється у людей з вами.
Загалом, дизайн каналу має уособлювати вашу діяльність. Користувач має розуміти, зайшов він на канал автолюбителів чи на б’юті-блог. Також не забувайте, що потрібно креативити і бути яскравими. Але не переборщуйте. Ви ж не хочете навпаки відлякати глядача? Пам’ятайте: найкраще – ворог хорошого.
Зверніть увагу на оформлення каналу компанії GoPro. Нічого зайвого, але, тим не менш, виглядає просто і красиво. Начебто звичайне фото, а який ефектний вигляд має.
Які дизайни в моді
Безсумнівно найпопулярнішим у дизайні каналів ютюб є мінімалізм. Адже це класика. Але існують і певні тренди. Їх досить багато, тому ви зможете підібрати собі відповідний під будь-яку тематику.
Варіанти модних оформлень:
- золото/срібло
Виглядає дорого й ефектно. Повністю цими кольорами банери розфарбовувати не радимо, але як акценти підійде чудово. Буде круто виглядати в оформленні блогів із психології, моди і стилю, езотерики, технологій тощо.
- пейзажі
Пейзажі на тлі завжди мають стильний і зі смаком вигляд. Адже природа вже придумала дизайн за вас. Часто таке оформлення зустрічається в блогах про подорожі або спорт.
- градієнт
Градієнт залишається мало не на піку популярності вже третій рік. Виглядає сучасно, естетично і модно. Якщо ви розповідаєте про сучасні технології або культуру, про ігри та IT, градієнт – те, що лікар прописав:)
- квіти
Тут і пояснювати не потрібно, що квіти не підійдуть для оформлення блогу про автомобілі або комп’ютери. Ніжні квіточки чудово впишуться в дизайн блогу про моду або макіяж. І інші сфери, які цікаві дівчаткам. А також про флористику.
- мармур
Дизайн мармуру найчастіше стриманий і строгий, але неймовірно красивий. Саме тому мармур варто обрати Youtube-каналам, які розповідають про бізнес. Або для блогу підприємця.
- малюнки (арти)
Малюнки – це для блогів, присвячених дітям. Канали з мультиками, оглядами іграшок, розвиваючими відеоуроками можна сміливо «упаковувати» в дизайн із малюнками.
- еко
Концепт дизайну органік простий і зрозумілий кожному: екологічність, любов до природи, здоров’я. Тому оформлення еко матиме крутий вигляд у блогах про природу, веганство, сироїдіння і садівництво.
Який стиль дизайну обрати для свого каналу
Ми вже говорили, що для вдалого дизайну потрібно дотримуватися одного стилю. Дотримуватися правил колористики тощо. Але як же вибрати той самий стиль? Зараз ми розглянемо це питання.
Для початку чітко визначте тематику свого каналу. Про що він буде? Ви можете розповідати про своє життя, навчати аудиторію потрібних умінь, показувати свої досягнення. Влоги, DIY, cooking… Чого на вашому каналі буде більше? У такому стилі й оформлюйте свій канал. Якщо ви компанія і хочете розрекламувати свою компанію, використовуйте більше корпоративної символіки. Логотип, слоган додадуть вашому каналу оригінальності. І ви будете впевнені, що такої шапки більше не буде ні в кого. Адже це ВАШ бренд.
Фірмовий стиль каналу має бути незвичайним, яскравим і незабутнім. І показувати глядачеві ваш образ. А стиль, своєю чергою, створюється за допомогою колористики. Тому ретельно підбирайте колір для банера, прев’ю та лого. Який же колір підійде саме вашому каналу?
- бізнес і фінанси
Якщо ви плануєте розповідати про бізнес, розвиток свого капіталу тощо, використовуйте більш стримані та строгі відтінки. Наприклад, сірі відтінки, чорний, білий, темно-синій або темно-зелений.
- лайфстайл
Знімаєте події свого життя на відео? Тоді обирайте більш яскраві кольори. Блакитний, зелений, жовтий та ін. підкреслять яскравість ваших буднів. Залучать більше глядачів.
- б’юті
Розкриваєте секрети краси? Показуєте, як правильно фарбуватися, одягатися тощо? Тоді вам, як нікому іншому, слід звернути увагу на кольори шапки. Вибирайте більш пастельні відтінки. Слонова кістка, ніжно-рожевий, білий, бежевий та інші круто зроблять акцент на вашому професіоналізмі. Покажуть, що вам можна довіряти. А до ваших порад потрібно прислухатися.
- подорожі
Якісні відео про подорожі завжди цікаво дивитися. Особливо коли «обгортка» каналу привертає увагу. Обирайте яскраві стилі. Найбільше підійде яскраво-блакитний або яскраво-синій.
- діти
Якщо сторінка присвячена тематиці малюків, то сміливо застосовуйте кольорові та помітні стилі. Дітям особливо подобається коли тонів багато і вони яскраві. Але обов’язково між собою поєднуються. Червоний, жовтий, зелений, помаранчевий, блакитний, рожевий. Оформляйте канал у таких кольорах і не прогадаєте.
- здоров’я
Канал про здоров’я має бути виконаний у відтінках, які викликають довіру. Вони мають заспокоювати глядача. Тож непоганим рішенням будуть відтінки зеленого, синього, білого тощо.
- IT
Розповідаєте про сучасні технології чи програмування? Тоді вибирайте відразу поєднання яскравих кольорів на темному тлі. Наприклад, чудово підійде помаранчевий із чорним або темно-синім. Також можете використовувати зелений, жовтий.
Загалом обирайте стилі спираючись на кольори. Вони мають асоціюватися у користувача з вашою діяльністю. Наприклад, розповідаєте про те, як садити дерева? Дерева = зелений. Значить оформляйте канал у зелених тонах. Принцип ви зрозуміли.
Шрифти в оформленні Youtube каналу
Також дуже важливим при виборі стилю є підбір шрифту. Думаєте, що зовнішній вигляд букв не має значення? Переконайтеся у важливості шрифту самі.
Саме тому дуже важливо підібрати відповідний шрифт. Щоб він максимально добре вписався у ваш концепт. Давайте розглянемо стилі, які підійдуть для шапки каналу Youtube найкраще.
- Bebas Neue
Строгий, але красивий шрифт. Буде чудово виглядати в банерах для каналів про бізнес.
- Tangak
Виглядає незвично і яскраво. Пасуватиме каналам із дитячою тематикою, лайфстайлом або про подорожі.
- Futura
Теж прикольний шрифт. Виглядає просто, але дуже ефектно. Радимо його застосувати в шапках для IT-каналів або каналів про здоров’я. Хоча саме цей шрифт впишеться буквально скрізь.
- Gagalin
Виглядає злегка зухвало. Підійде блогам про спорт або про техніку.
- Journalism
Цей шрифт припаде до смаку каналам про моду. Якщо ви вирішили присвятити свій блог б’юті-індустрії, то обирайте саме його. Виглядає неймовірно стильно.
Помилки під час оформлення Youtube-каналу
На жаль, нам усім властиво помилятися. Невдалі дизайни шапок каналів зустрічаються досить часто. Під час оформлення каналу дотримуйтеся головного правила: чим простіше, тим краще.
- Все й одразу
Якщо ви погано знайомі з фоторедакторами, то краще не потрібно відразу демонструвати свої вміння. Особливо на «візитній картці» вашої сторінки. Принцип мінімалізму в такому разі працюватиме найкраще. І так, краще не комбінувати непоєднувані кольори в одному банері. І зі шрифтами теж варто бути обережнішими.
Ось приклад невдалої шапки:
Перш ніж починати роботу над дизайном сторінки, тверезо оцініть свій рівень володіння фотошопом і почуття смаку. Уявіть себе на місці глядача, подумайте, чи приємно йому буде дивитися на ваш банер.
- Дизайн каналу не пов’язаний з його основною тематикою
Однією з найпоширеніших помилок новачків є підбір оформлення не за темою. Зрозуміло, необов’язково розміщувати назву або емблему вашої компанії. Але достатньо буде показати глядачеві, що його чекає у ваших відео. Наприклад, якщо у вас канал про айті, то не потрібно в банері розміщувати фото соснового лісу.
Один із поганих прикладів:
Як ми бачимо з назви каналу, тут відео про автомобілі. Але до чого тут пляж? Безсумнівно, фотографія красива, але вона не має жодного стосунку до автосервісу. І значок, до речі, теж не в тему. Глядач прийшов дивитися не на чоловіка на тлі дерев’яної стіни.
- Погана якість шапки
Завжди вибирайте картинки з гарною роздільною здатністю. І ті, які не потрібно буде обрізати або розтягувати. Інакше вони можуть бути незрозумілі користувачеві. Виглядатимуть розмито, в пікселях.
Поради щодо оформлення
- Використовуйте банер каналу як додатковий майданчик для самореклами. Додайте в ньому свої контактні дані та розкажіть, чим ви займаєтеся. Головне – не переборщіть зі смисловим навантаженням.
- Розкажіть у шапці інформацію про майбутню акцію. Презентуйте сезонну пропозицію за допомогою банера. Не прогадаєте.
- Регулярно змінюйте шапки сторінки. До речі, можете використовувати їх як рекламу виходу нового продукту або послуги. Наприклад, нового відтінку помади
Що можна написати в шапці каналу
Якщо ви не знаєте, що саме хочете розповісти про себе в банері, читайте далі.
- слоган
Покажіть себе за допомогою короткої фрази. Досить просто і лаконічно, але буде дуже вдало виглядати на головній сторінці каналу. І тим більше, ви будете на сто відсотків упевнені, що такої фрази на Youtube більше немає ні в кого.
- логотип
Якщо ви вже зовсім зламали голову над дизайном банера, можете розмістити ваш логотип. Цим покажете, що ви – бренд. Особистий лого дасть змогу асоціюватися в покупців із серйозністю та солідністю. І, до речі, такий варіант ніхто не повторить. Пробуйте.
- ваша команда та обладнання
Пишаєтеся вашими співробітниками? А може задоволені новою технікою, яку тільки-тільки закупили? Так покажіть це! Сфотографуйте свою команду або обладнання. Презентуйте робочий процес. Буде особливо здорово, якщо ви зафіксуєте щасливих працівників. Покажіть, як вашому колективу подобається співпрацювати з вами.
- заклик до дії
Напишіть у банері, наприклад, посилання на ваш сайт. І, разом із цим, спонукайте користувача зайти на нього. Хочете, щоб глядач зайшов на вашу сторінку в соцмережах? Скажіть про це прямо!
- позитивний результат вашої роботи
Задоволений клієнт – найкраща реклама. Сфотографуйте щасливого покупця і встановіть у шапку профілю. Тільки не використовуйте фотографії з фотобанків або з фальшивими емоціями. Тоді банер послужить вам як хороша розкрутка.
Сподіваємося, наша стаття допомогла вам розібратися в оформленні Youtube-каналу. Тепер ви можете пробувати робити дизайн для нього самі. Хоча набагато краще довірити цю роботу професіоналам. Тоді ви точно зможете спати спокійно:) Адже будете впевнені в якості оформлення шапки, значка і прев’ю. Професійні дизайнери WeLoveSMM легко впораються з поставленим вами завданням. І зроблять оформлення настільки крутим, що ви ще довго не захочете його змінювати! А користувачі однозначно захочуть підписатися на вас. Бажаємо вам удачі і побільше лайків!