Контент-план для салону краси: Інстаграм, Фейсбук, Телеграм

Спілкування з потенційними клієнтами в б’юті-індустрії в соціальних мережах не може бути хаотичним і випадковим. Якщо ви хочете отримувати максимальну віддачу від ведення акаунтів в Instagram, Facebook і Telegram, потрібно правильно вибудувати комунікацію, чітко визначити, що, як і коли публікувати.

Системно підійти до просування послуг дає змогу контент-план для салону краси. З його допомогою можна планувати витрати, наприклад на проведення відеозйомки або фотосесії, упорядкувати контент, формувати довірчі відносини з аудиторією, забезпечувати постійний інтерес до вашої сторінки.

Що таке контент-план і як зрозуміти, що він потрібен вашому бізнесу

Контент-план – це документ, який розробляється у вигляді таблиці або інтелект-карти. У ньому зазначається дата і час виходу посту, його назва, рубрика, вид контенту, додається сам текст, посилання на фото чи відео, додаткові елементи (хештеги, графіки, візуальні деталі, коментарі).
content-plan-for-beauty
Графік виходу публікацій складають на місяць, проте пости готують зазвичай на тиждень-два. Це дає змогу враховувати інфоприводи, коригувати контент за форс-мажорних обставин, додавати живий матеріал у разі участі в якихось заходах, проведенні майстер-класів тощо. Контент-план зручно зберігати в хмарному сервісі, наприклад, Google Docs. Однак ви можете вибрати іншу програму, зокрема платну з функцією відкладеного постингу. Так у вас не буде проблем зі своєчасним виходом публікацій.
content-plan-for-beauty
Якщо ви працюєте на кількох майданчиках – Instagram, Facebook, Telegram, тоді потрібно створювати окремий контент-план для кожного з них. Адже будь-яка соціальна мережа має різні аудиторії, свої особливості та правила розміщення контенту. Наприклад, публіці Інстаграму краще заходять красиві фотографії та цікаві відеоролики. Фейсбук віддає перевагу корисним матеріалам – відео по 3-5 хвилин тривалістю, серйозним статтям, лонгридам. А для аудиторії Телеграма важливі оперативність, чіткість і актуальність.

Що планування дає салону краси

Контент-план для салону краси дає змогу впорядкувати великі обсяги інформації, систематизувати роботу, координувати дії всіх, хто займається контентом (дизайнери, копірайтери, фотографи, маркетологи), урізноманітнити пости.

Графік виходу публікацій дає змогу виконати відразу кілька завдань:

content-plan

Ефективне просування салону краси. Ви обираєте завдання, які хочете вирішити наступного місяця, і під кожне з них готуєте матеріал. Якщо потрібні охоплення, публікуйте корисний контент, добірки та конкурси. Продажі допомагають збільшити знижки на процедури, відгуки, демонстрація процесу роботи майстрів та її результатів. Підвищити активність і залучити аудиторію можна за допомогою опитувань, загадок та ігор, лояльність – опрацьовуючи заперечення і проводячи акції для наявних клієнтів, а зміцнити репутацію можна через новини, досягнення, нагороди, премії, участь у різних заходах, закулісся. Тому розміщуйте різний контент, чергуйте рубрики і теми.
content-plan
Економія часу. Контент-план на місяць готується за кілька днів із розписуванням тез для кожного поста. Однак самі публікації потрібно створювати тільки на тиждень наперед, щоб за необхідності доопрацювати або змінити контент через нові умови.
content-plan
Публікація контенту для різних соцмереж. Створювати один контент-план, наприклад, для Фейсбуку та Інстаграму, можна тільки в разі часткового кросспостингу матеріалу. При цьому, додаються додаткові стовпці і планується вихід однакового матеріалу в різні дні.
content-plan
Узгодження роботи над контентом. Якщо над створенням постів працює команда, то для кожного завдання призначається відповідальний фахівець. Контент-план у такому разі перетворюється на дошку завдань, яку можна переглядати і тим самим контролювати вихід контенту.

Планування випуску публікацій значно полегшить ведення сторінок салону краси в соцмережах і зробить вашу роботу в рази продуктивнішою.

Особливості б’юті-сфери, які варто врахувати під час генерації контенту

Beauty-бізнес краще за будь-який інший підходить для просування в соціальних мережах. Адже результати роботи можна наочно продемонструвати: макіяж, укладка, манікюр, стрижка, spa-процедури. Незважаючи на це, потрібно враховувати особливості ніші, готуючи статті та відеоматеріали.
content-plan-for-beauty
Під час складання контент-плану звертайте увагу на:

content-plan

Конкурентів. Салони краси належать до локального бізнесу, тому конкуренція в соціальних мережах висока. Отже, вам доведеться боротися за увагу цільової аудиторії. Але тут є і плюс. Ви зможете використовувати контент конкурентів для натхнення, а також запозичувати у них корисні фішки.

content-plan

Прихильність клієнтів. Контент-план потрібно розробляти не тільки з розрахунком на залучення нових клієнтів, а й із заохоченнями для тих, хто звертається до салону краси повторно. Адже часто люди записуються постійно до певного майстра.

content-plan

Довіра соціальним доказам. Люди часто прислухаються до думки оточуючих, перш ніж йти до перукаря, майстра манікюру або візажиста. Тому, створюючи контент-план, включіть відгуки, історії клієнтів і будь-який інший контент, який працюватиме на підвищення довіри.

content-plan

Фото та відеодокази. На відміну від результатів праці юриста, майстру салону краси є що показати. Особливо добре працюють фотознімки «До і Після», колекція зображень якісного манікюру, святкових зачісок, макіяжу, перманентного татуажу тощо. Це залежить від напрямків, у яких ви спеціалізуєтеся.

content-plan

Тональність. Створюючи матеріал для публікацій, враховуйте «мову бренду», яку ви будете використовувати для спілкування з клієнтами. Це щось у вигляді зводу правил: звернення на «ти» чи на «ви», розповідь від першої чи третьої особи, які мовні звороти, «словечка», терміни буде вплетено в текст, чи слід використовувати сленг, гумор, яку реакцію давати на похвалу і хейт тощо.

Контент має бути цікавим і корисним для користувачів соцмереж, оскільки вони приходять сюди насамперед для розваги. Тому перед створенням контент-плану важливо вивчити конкурентів і потреби цільової аудиторії, щоб зрозуміти, які теми їй найбільше подобаються, як з нею краще спілкуватися, про що розповідати. Тоді ви зможете привернути увагу людей, стимулювати їх підписуватися на вашу сторінку і замовляти послуги. 
content-plan-for-beauty

Різновиди контенту для салону краси 

Контент на сторінках у соцмережах має бути різноманітним. Це стосується не лише тем, а й форматів. Слід використовувати різні варіанти – пости в стрічку, сторіс, рілс, користувацький контент. Крім цього, необхідно чергувати посили. Не варто розміщувати тільки спрямовані на продаж публікації – люди швидко втомляться від закликів «купіть», «замовте», «запишіться». Пам’ятайте, що соціальні мережі призначені насамперед для спілкування і розваги, тому користувачам треба пропонувати різні види контенту, кожен з яких інакше впливатиме на них – навчатиме, залучатиме, розважатиме, інформуватиме і, звісно ж, продаватиме. 

6 типів постів, які мають бути в контент-плані:

  1. Контент, що продає

Сюди входять приклади робіт майстрів, відгуки клієнтів, особливості послуг та акції. Тобто, всі публікації, які допомагають користувачам мережі обрати ваш салон краси. Тут добре працюють фотографії порівняння (до/після) з текстовим супроводом про процедуру, майстра, реакцію клієнта. Фото робіть із різних ракурсів, щоб у кадр потрапило задоволене результатом обличчя відвідувача. Також можна використовувати формат відео-бумеранга. Скріншоти позитивних відгуків краще розміщувати в Stories. Тут же дублюйте повідомлення про акції зі способами запису на процедуру і «віконцями» на найближчі дні.
content-plan-for-beauty

  1. Інформаційний контент

Розповідайте про значення різних нововведень у б’юті-сфері та показуйте сам процес. Деякі потенційні клієнти можуть не знати про те, що є такі процедури, які їм потрібні. Відповідайте на поширені запитання, прописуйте правила підготовки до сеансу, різницю між на перший погляд подібними процедурами, розповідайте про ризики, ускладнення, які можуть виникнути. Це дасть змогу зняти заперечення і підвищити довіру. Складні процедури краще описувати окремо і присвятити їм відео в IGTV. Так ви проявите турботу і допоможете клієнту визначитися. До цього ж розділу відносяться різні поради щодо вибору продукції, огляди косметичних засобів і брендів, лайфхаки, тренди у сфері краси – загалом все, що може зацікавити аудиторію і стати корисним.
content-plan-for-beauty

  1. Залучальний і рекламний контент

Можна влаштовувати конкурси, розіграші, проводити ігри та опитування. З їхньою допомогою вдається залучити нових передплатників, активізувати тих, що вже є, звернути увагу на нові процедури, підвищити лояльність клієнтів, залучити їх до життя бренду. В якості подарунків можуть виступати безкоштовні відвідування салону краси або інші сувеніри, які будуть корисні вашим відвідувачам. Класична схема розіграшу: поставити лайк посту і тегнути друзів у коментарях.
content-plan-for-beauty

  1. Навчальний контент

Сюди відносяться пости з рекомендаціями по догляду за шкірою і майстер-класи. Наприклад, як продовжити ефект від процедур у домашніх умовах, як зробити укладку самостійно, правила догляду за ламінованими віями, як захистити губи в холодну або сонячну погоду, техніки промальовування стрілки тощо. Так ви сформуєте лояльне ставлення аудиторії і покажете, що є майстром своєї справи. До цих постів можна додати легку інфографіку з особливостями різних типів шкіри, кольоротипами зовнішності, а також схеми нанесення стрілок і створення зачісок.
content-plan-for-beauty

  1. Розважальний контент

У публікаціях застосовується гумор, різні цікаві та смішні випадки з практики, меми, інфоприводи, інформація до свят відповідної тематики, добірки атмосферних фільмів тощо. Розважальні пости теж допоможуть вам продавати послуги. Наприклад, можна показувати звичайні процедури з кумедного ракурсу або казуси в роботі. Однак їх не повинно бути багато, адже вони слугують розріджувачем контенту, що продає, та інформаційного контенту.
content-plan-for-beauty

  1. Бекстейдж

Відео з проведенням процедури можуть бути захопливими. За роботою майстрів завжди цікаво спостерігати. А ще важливо, що таким чином люди побачать інтер’єр і обстановку. Також ви можете розмістити відео, де буде зрозуміло, як дістатися до салону і як проходить б’юті-процедура. Сміливо демонструйте прилади та обладнання, особливості сервісу, дитячий куточок, якщо він є, спосіб обробки та стерилізації інструментів. У цьому розділі можна вітати постійних клієнтів зі святами, співробітників – з днями народження, розповідати про нових фахівців. Такі відомості також зручно помістити в розділ хайлайтс.
content-plan-for-beauty

Усі види постів варто включити в контент-план. Це дасть змогу урізноманітнити публікації і показати користувачам, що ви хочете не тільки продати послуги, а й бути корисними. При цьому, є певні пропорції виходу різних видів контенту. 

Для салону краси це виглядає так:

  • 20% – портфоліо;
  • 20% – інформаційні пости;
  • 20% – навчальний контент;
  • 15% – бекстейдж/закулісся;
  • 15% – розважальний контент;
  • 5% – розіграші та конкурси;
  • 5% – прямі продажі та робота із запереченнями.

Тобто, більшість публікацій має бути інформативного характеру. Так ви розповідатимете аудиторії про процедури, модні фішки, даватимете поради та м’яко підводитимете до замовлень. 
content-plan-for-beauty

Рубрики: систематизуємо б’юті-контент

Систематизувати контент допомагає рубрикатор. Складіть список рубрик для вашого контент-плану, що відповідають специфіці діяльності. Надалі вони слугуватимуть вам як натхнення для написання нових постів. Детально опишіть рубрики, вкажіть зміст, мету, основний посил, періодичність виходу, тип контенту і категорію цільової аудиторії.

Рубрики, які підійдуть салону краси:

content-plan

фото і відео «До і Після», можна карусель;

content-plan

«Корисно знати» – про підготовку до процедури, поведінку після неї, а також поради та лайфхаки майстрів;

content-plan

«Добірка» – залежить від виду процедур, наприклад, дизайни для нігтів на весну-літо або модні стрижки року;

content-plan

«Команда» – рубрика про майстрів та їхній професіоналізм;

content-plan

«Образ зірки» – розбір макіяжу, зачіски, манікюру актрис, співачок, знаменитостей;

content-plan

«Майстер-клас»;

content-plan

«Очима майстра» – відео про процедуру з боку фахівця.

Можете використовувати ці рубрики або видозмінити список – видаляйте розділи, які вам не потрібні або будуть не цікаві вашій аудиторії, і додайте нові. Головне, щоб рубрикатор допомагав вам створювати захопливий контент.

Розробка контент-плану: покрокова інструкція

Створення контент-плану починається з великої підготовчої роботи.

  1. Визначаємо завдання контент-плану. Вони можуть бути такими:
  • збільшення лояльності постійних підписників;
  • залучення та утримання нових передплатників;
  • підвищення попиту на послуги;
  • формування образу бренду і збільшення впізнаваності;
  • стимулювання комунікації з клієнтами;
  • зміна стереотипної думки про послуги салону краси.

content-plan-for-beauty
Не беріться вирішувати всі завдання одночасно. Виділіть 2-3 основні, а інші стануть додатковими. Нехай кожен пост у контент-плані вирішує одне з пріоритетних завдань.

  1. Вивчаємо цільову аудиторію. З’ясовуємо:
  • рівень заробітку потенційних клієнтів;
  • рід діяльності;
  • вік;
  • стать;
  • місцезнаходження;
  • темперамент;
  • тип бажаних процедур;
  • способи інформування клієнта про салон краси тощо.

content-plan-for-beauty
На основі отриманих даних розділіть цільову аудиторію на групи і підберіть теми постів, які б їм сподобалися (наприклад, актуальні для мам у декреті, студентів, бізнес-леді). Знаючи своїх потенційних клієнтів, ви зрозумієте, що їм запропонувати і як з ними спілкуватися.

  1. Аналізуємо салони краси конкурентів. З’ясуйте:
  • назви інших салонів краси;
  • масштаби бізнесу;
  • концепцію;
  • фішки;
  • графік роботи;
  • цільову аудиторію;
  • мінуси в роботі;
  • формати і види контенту, частоту постингу;
  • активність і залученість аудиторії.

content-plan-for-beauty
Так ви отримаєте підказки, що розміщувати на своїй сторінці, які теми найбільше сподобаються аудиторії і як вона реагує на той чи інший вид контенту, а також зможете запозичити деякі фішки та прийоми. Тільки не копіюйте пости – створюйте свої, цікаві.

  1. Складаємо контент-план: прописуємо рубрики, формати, види контенту, обираємо актуальні теми, підбираємо зображення, пишемо сценарії для відео, проставляємо посилання, хештеги, дати і час публікацій. Корисно буде підключити графу з результатами за кожною публікацією, щоб відстежувати цікаві для передплатників теми і коригувати план.

content-plan-for-beauty

  1. Додаємо tone of voice. Він допоможе вам проявити індивідуальність, відмовитися від шаблонів у спілкуванні та виділитися серед інших салонів в Instagram, Facebook і Telegram. Подумайте, як говорити з потенційними клієнтами, щоб отримати потрібний вам результат і сформувати позитивний образ салону краси. Спробуйте різні види комунікації: побудьте «подругою», «експертом», «майстром салону», «власником закладу», протестуйте, що найкраще заходить аудиторії та більше підходить вам, і використовуйте це надалі.

content-plan-for-beauty
Пам’ятайте, що в кожній соціальній мережі є свої особливості, які потрібно врахувати. Так, в Інстаграмі потрібен щоденний постинг сторіс по 5-10 разів на добу, а ось кількість постів у стрічці може бути від 4 до 7 на тиждень. Робіть тут наголос на візуал – барвисті та якісні фотознімки. 

Аудиторія Фейсбуку більш доросла, яка віддає перевагу сторітеллінгу, розважальному контенту, лонгридам і невеликим відео по 3-5 хвилин. До того ж, розумна стрічка показуватиме підписникам ролики частіше за інший контент. Врахуйте цей момент, заповнюючи план.
content-plan-for-beauty
Telegram є месенджером, і його функціонування відрізняється від класичної соціальної мережі. Основні правила для контент-плану тут такі: чіткі дата і час публікації, різні види повідомлень, короткі й актуальні пости, зворотний зв’язок із підписниками, автоматизація процесу постингу. Контент повинен мати практичну користь, бути унікальним, цікавим. Копіпаст з каналів-конкурентів або з Інстаграма і Фейсбуку суворо заборонений. Оптимальна кількість постів для каналу – 1-3 на добу, але на вихідних може бути і менше. На відміну від Instagram або Facebook, публікації не губляться в стрічці, тому розміщувати матеріал можна в будь-який час. Аудиторія Телеграма цінує швидкість і зручність. Це означає, що не потрібно перенаправляти їх на інші майданчики. Пишіть максимум корисної інформації на каналі.
content-plan-for-beauty

50 ідей для постів для салону краси

  1. Фішки минулих років у сучасній б’юті-індустрії.
  2. Міфи про правила догляду за собою, які час забути.
  3. Страхи (про процедури), які не виправдалися.
  4. Що додає віку.
  5. Догляд для мам у декреті.
  6. Ідеальне селфі.
  7. Збираємося на побачення за 15 хвилин.
  8. ТОПИ…
  9. Мамі знову 17 або елегантні 45+.
  10. Історії успіху клієнтів після відвідування салону.
  11. З життя на роботі.
  12. Звідки беруться тренди.
  13. Ніколи цього не робіть або це вбиває красу.
  14. Що буде, якщо…
  15. Бонусна пропозиція.
  16. Процедури за порами року.
  17. Дитяча тема: стрижка, манікюр тощо.
  18. Теорія обману (комерційні прийоми конкурентів).
  19. Здоров’я в зовнішньому вигляді.
  20. Екзотика салону краси.
  21. Народні та професійні засоби.
  22. Весільний образ.
  23. Люкс та економ засоби.
  24. Як підготуватися до процедури.
  25. За і проти (про медичні процедури).
  26. Примхи знаменитостей.
  27. Показання та протипоказання до процедур.
  28. Що знаходиться у вашій особистій косметичці – розбір.
  29. Процедури та вік.
  30. Парні процедури.
  31. Ціни.
  32. Варіанти при обмеженому бюджеті.
  33. Образ, як у кіно.
  34. Чому не можна цього робити вдома.
  35. Для бабусь і дідусів.
  36. Особиста історія.
  37. Що лежить у вашій домашній аптечці для краси та здоров’я.
  38. Я соромлюся майстра, бо… та інше – боротьба із запереченнями.
  39. Накопичувальний ефект – чому деякі процедури вимагають кількох сеансів.
  40. З дитиною в салоні.
  41. Приємна дрібниця (про сувеніри в салоні).
  42. Вибачте, але «ні» (про відмови клієнтам).
  43. Наша команда.
  44. Універсальні засоби.
  45. Огляд трендів і брендів.
  46. Добірки – дизайнів, зачісок, кольорів, фільмів за темою тощо.
  47. Як доглядати за…
  48. Розбір складу косметичного засобу.
  49. Відповідь експерта – на запитання користувачів. 
  50. Корисні б’юті-аксесуари.

Це приблизний список тем. Під час складання контент-плану орієнтуйтеся на перелік послуг, які ви пропонуєте, і потреби цільової аудиторії. Якщо займаєтеся віями, опишіть різницю між 2D і 3D моделюванням або як за нами доглядати. Якщо пропонуєте послуги візажиста, розкажіть, як візуально збільшити губи, не вдаючись до уколів. Якщо ви – майстер перманентного макіяжу, напишіть про ті зони, з якими працюєте, і про безпеку процедури тощо.
content-plan-for-beauty

Загальні поради щодо створення контент-плану

Використовуйте такі рекомендації, щоб збільшити віддачу від створення контент-плану:

content-plan

розміщуйте цікавий, корисний та актуальний контент;

content-plan

дотримуйтесь балансу між різними типами контенту – пости, що продають, не повинні перевищувати 5-10% від усіх публікацій на місяць;

content-plan

вивчайте, як поводиться ваша цільова аудиторія в Instagram, Facebook і Telegram і чим цікавиться;

content-plan

використовуйте різні формати публікацій, а не тільки класичний текстовий пост: прямі ефіри, сторіс, інтерактиви, опитування, рілс тощо.;

content-plan

заохочуйте створення контенту самими користувачами;

content-plan

включіть у контент-план майбутні інфоприводи: свята, значущі події, заходи;

content-plan

створюйте помітний контент, яким хочеться ділитися;

content-plan

завжди перевіряйте свої пости з точки зору користі для потенційних клієнтів;

content-plan

оцінюйте реакцію публіки соціальної мережі на контент конкурентів і використовуйте у своєму контент-плані найкращі їхні рішення;

content-plan

імпровізуйте у спілкуванні з цільовою аудиторією, але пам’ятайте про комунікаційну стратегію бренду;

content-plan

створіть можливість коригування контент-плану, якщо умови змінюються, з’являються цікаві приводи і потрібно відкласти публікацію заготовленого матеріалу. 

І обов’язково аналізуйте. Вивчайте статистику, оцінюйте активність підписників, дивіться, які пости аудиторія краще сприймає, а що ігнорує. Усувайте слабкі місця, вносьте коригування в план, щоб бути ще цікавішим. 

Чи варто замовляти готовий контент-план?

Бувають такі ситуації, що керівник салону краси, бажаючи заощадити час і гроші, а також отримати швидкий результат від соціальних мереж, ухвалює рішення купити готовий контент-план. Однак якщо немає знань у правильній побудові спілкування з цільовою аудиторією, таке рішення може бути небезпечним.
content-plan-for-beauty
Здається, що шаблонний варіант спрощує завдання і не потрібно самостійно розбиратися в питанні. Але це не так. Якщо ви хочете виділятися на тлі конкурентів і зацікавити користувачів, готовий контент-план для салону краси не підійде. Звичайно, він підготовлений за всіма стандартами, має інструкцію використання з кількома сценаріями розвитку подій. Однак тут є й інший бік – готові рішення призводять до падіння довіри, адже ви втрачаєте зв’язок із клієнтами та втрачаєте їхню лояльність.

Ефективний контент-план має розроблятися індивідуально для кожного б’юті-бізнесу. Враховується бренд-стратегія, потреби клієнтів та особливості комунікації з цільовою аудиторією в соціальних мережах. Погодьтеся, що один і той самий графік публікацій не підійде для студії манікюру, орієнтованої на студентів, і для спа-салону, який надає послуги віп-клієнтам.
content-plan-for-beauty
До того ж контент-план, складений без урахування ваших бізнес-завдань, – це просто розклад виходу публікацій. Такий графік не сприяє досягненню цілей. А це означає, що ви витратите час і гроші даремно. Тому спочатку ставте цілі, а потім уже розробляйте покроковий шлях до їх досягнення.

Єдиний варіант, коли можна використати контент-план готового зразка, – якщо ви щойно зареєстрували салон краси в соціальних мережах, але абсолютно не маєте ідей, як почати.
content-plan-for-beauty
Якщо ви хочете отримати ефективний контент-план для салону краси, створений з урахуванням особливостей вашої діяльності, замовте його розробку в студії WeLoveSmm. Наші фахівці проаналізують ваших конкурентів, вивчать сильні сторони вашого бізнесу і цільову аудиторію, щоб підібрати цікаві для користувачів теми, формати і види контенту. Для обговорення проєкту зателефонуйте нам за телефоном або напишіть у месенджерах.

Поширені запитання

Пропонуємо почати з тексту-презентації салону краси або запрошення відвідати ваш заклад. 

Спочатку підберіть красиву картинку салону. Але не беріть її зі стоку. Ілюстрація має підкреслювати ваші переваги, відображати життя й атмосферу саме вашого салону.

Потім придумайте заголовок, що чіпляє. Включіть ключові слова та унікальну торгову пропозицію. Зацікавте користувачів відразу ж. Розкажіть про свої послуги та професіоналізм майстрів, продемонструйте конкурентні переваги, покажіть результати процедури та запросіть на неї. Можна також перерахувати, якими засобами ви користуєтеся в роботі. Якщо торгова марка на слуху, її назва слугуватиме для клієнтів словом-маяком. 

Продемонструйте атмосферу салону краси, згадайте про бонуси: місце для селфі, ігрова кімната для малюків, кафе, тематичний дизайн. Вкажіть на вигоди, які клієнти отримають, відвідавши салон краси – які проблеми зможуть вирішити. Потім розкажіть про способи зв’язку, як доїхати і графік роботи. Закінчіть пост закликом до дії.

У шапці профілю мають бути заповнені такі графи: нікнейм, аватар, опис, контакти. Є деякі рекомендації щодо оформлення: 

  1. Назва салону краси має бути простою, зрозумілою і не надто довгою. За нею вас шукатимуть потенційні клієнти. Якщо нікнейм уже зайнятий, додавайте місто, в якому працює ваш заклад.
  2. Фотографію профілю треба вибрати обов’язково яскраву, щоб привертала увагу. Аватар може бути і у вигляді логотипу. Але якщо на ньому є слова, шрифт має бути великим і читабельним. До того ж врахуйте, що фотографія профілю обрізається. Усі елементи мають чітко проглядатися, коли людина заходить на вашу сторінку з мобільного телефону.
  3. В описі не варто перераховувати всі види послуг. Краще розкажіть коротко, чому клієнт має прийти саме до вашого салону краси, чим ви відрізняєтеся від інших. Створіть ВАУ-ефект за допомогою незвичайного опису вигод. Добре працюють переваги у зв’язці з користю для клієнтів. Включайте інформацію про акції, бонуси та знижки, тільки стежте за її постійним оновленням. В опис також можна додати слоган, вартість найпопулярнішої послуги, якщо ціни нижчі, ніж у конкурентів, заклик до дії.
  4. У графі контактів вкажіть телефон і адресу з розпізнавальними знаками (біля метро, біля центрального входу в ТРЦ тощо), щоб клієнт зрозумів, де ви перебуваєте і як до вас дістатися. Тут також можна помістити посилання на сайт.

Заповнюючи профіль, використовуйте списки, відступи, а також емодзі, якщо вони не суперечать вашому фірмовому стилю.

Через рекламний кабінет Facebook налаштуйте показ таргетованої реклами. Потенційні клієнти бачитимуть її у своїй новинній стрічці або збоку від віконця повідомлень, а також серед сторіс. Така реклама показується тільки тій аудиторії, яка відповідає заданим критеріям, а не всім без винятку. Тому за допомогою таргета ви зможете максимально ефективно рекламувати себе як салон краси. Це вигідна інвестиція з точки зору часу і грошей. 

Також можна використовувати безкоштовні способи просування:

  • підбирати хештеги для залучення користувачів;
  • ставити лайки, залишати коментарі на сторінках у підписників;
  • попросити клієнтів підписатися або згадати салон краси у своїх сторіс за знижку;
  • домовлятися про рекламу з інфлюенсерами;
  • робити спільні прямі ефіри з експертами в суміжній галузі;
  • вказувати акаунт на друкованій продукції: візитках, сертифікатах, листівках тощо.

Але щоб набрати підписників, зацікавлених у ваших послугах, обов’язково налаштуйте таргетовану рекламу. Це найшвидший спосіб залучення трафіку.

На сторінці салону краси публікуйте: 

  • класичні знімки «До і Після», портфоліо;
  • текстові та відеовідгуки;
  • інформацію про майстрів із прикладами їхніх робіт;
  • опис заходів безпеки;
  • перелік процедур;
  • відповіді на запитання користувачів;
  • новинки в б’юті-сфері та останні тренди;
  • нагадування про майбутні свята;
  • опис препаратів, обладнання та косметичних засобів;
  • лайфхаки з макіяжу та зачісок;
  • рекомендації щодо продовження ефекту від відвідування салону;
  • думка експертів про процедури салону;
  • розбір запитань і заперечень.

А ще проводьте конкурси та розіграші, запитуйте думку підписників з того чи іншого питання, залучайте їх до свого життя.

В історіях добре викладати: 

  • актуальний прайс;
  • контакти салону краси;
  • відомості про майстрів, їхній досвід і кваліфікацію;
  • фото салону зсередини;
  • цифри про кількість наданих послуг;
  • скріншоти відгуків;
  • огляди косметики;
  • розшифровки термінів;
  • до і після;
  • протипоказання до процедур;
  • відповіді на запитання підписників;
  • тренди;
  • підтвердження екологічності, стерильності, безпеки;
  • сезонні процедури;
  • процес роботи;
  • щось із життя салону, майстрів або власника (наприклад, як проводите вихідні, домашніх улюбленців, смачну вечерю, релакс на природі, заняття спортом тощо).

Зробіть коротку нарізку відео про begin-story, розкажіть про складнощі, факапи і свої успіхи.

Рілс – це короткий відеоролик, у якому діляться корисною інформацією та лайфхаками, а також показують комічні ситуації. Його бачать не тільки підписники, а й уся аудиторія соціальної мережі. Клікабельність на такі відео в 1,5 раза вища, ніж на сторіс, до того ж, вони не зникають через добу. Тому reels вважається ефективним способом просування бренду в Instagram і Facebook.  

Для салону краси в ролику важливо показати експертність у питаннях догляду за собою, специфіку роботи закладу, відгуки, результати послуг. Матеріалом для відео можуть послужити:

  • запитання підписників;
  • експертна думка, порада та рекомендація;
  • кейси;
  • популярні процедури сезону;
  • новинки;
  • тренди;
  • підготовчий етап перед початком курсу процедур;
  • конкурентні відеоролики як у рілс, так і в ТікТок.

Цей інструмент дає змогу розширити аудиторію і збільшити трафік, особливо на початковому етапі б’юті-бізнесу. Тому рілс – чудовий спосіб заявити про салон краси. Користувач соціальної мережі буде дивитися відео і переходити на сторінку для подальшого знайомства з послугами, якщо ролик його зацікавив. 

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання