Як скласти контент-план для психолога

Соціальні мережі – величезний ринок. За трафіком в Україні вони на третьому місці у світі після пошукових систем і стримінгових сервісів.

Соцмережі стирають географічні бар’єри, а можливість спілкуватися онлайн у режимі реального часу зближує лікарів, психотерапевтів і пацієнтів. Тепер щоб знайти нових клієнтів, психологам не потрібно чекати в кабінетах і розміщувати рекламні оголошення в газетах або банери на вулиці. Достатньо просто вийти в онлайн, активно вести сторінки у Facebook та Instagram. Тобто, слід зустрічатися з людьми, які зацікавлені у ваших послугах, там, де вони проводять більшу частину вільного часу – у соціальних мережах. 

У цій статті розповіли, як психологу скласти контент-план, навіщо це потрібно, який контент користується особливою популярністю і як просувати свій профіль, щоб обігнати конкурентів. 
content-plan-for-psychologist

Навіщо психологу просування в соцмережах

Згідно зі статистикою, 78% малого бізнесу залучають нових клієнтів через соціальні мережі, а 80% користувачів соцмереж воліють спілкуватися з брендами через Facebook або Instagram. 

Завдяки просуванню в соцмережах ви зможете:

content-plan

демонструвати свою експертність;

content-plan

зміцнити репутацію;

content-plan

залучати нових клієнтів і завойовувати їхню довіру;

content-plan

отримувати вимірні результати для аналізу ринку та ефективності просування;

content-plan

збільшувати свій дохід.

Соцмережі можуть стати місцем для просування і запуску ефективної реклами ваших послуг. А бронювання сеансів безпосередньо в акаунті позбавить вас зайвого навантаження.

Особливості ведення акаунта психолога і психотерапевта

Дослідження показують, що клієнти приймають рішення, ґрунтуючись на досвіді та думці інших людей. Як правило, користувачі відчувають менший дискомфорт, не бояться ставити запитання і охочіше діляться своїми проблемами і переживаннями онлайн, ніж на особистому прийомі. 

Щоб зацікавити споживачів, швидше і простіше налагодити з ними контакт, потрібно:

  • Обрати одну або кілька категорій проблем, якими плануєте займатися: наприклад, мотивація і пошук себе, тривожність і депресія, панічні атаки, булімія, розлади сну, фобії, стосунки в сім’ї, корекція важкої поведінки дітей і підлітків, ПТСР. Включайте в контент-план теми, близькі до вашої спеціалізації. content-plan-for-psychologist
  • Визначити тональність публікацій (ToV). Tone of Voice – це голос, який осідає в голові, формуючи образ психолога/психотерапевта та емоційне ставлення до фахівця. А оскільки важливо взаємодіяти з аудиторією, треба продумати, як вибудовувати комунікацію. Обираючи тональність текстів, врахуйте, що таку модель спілкування ви переносите на всі канали комунікації та використовуватимете в реальному житті – починаючи від коментарів, контенту в соцмережах і на сайті, email-розсилки і закінчуючи дизайном, спілкуванням в офлайні.content-plan-for-psychologist
  • Розповідати про кейси з особистої практики — це демонструє вашу компетенцію і підвищує довіру. Пам’ятайте про лікарську етику – публікуйте приклади тільки за згодою клієнтів.content-plan-for-psychologist
  • Давати техніки з власної практики. Це допоможе зацікавити користувачів, показати їм, що ви готові ділитися досвідом і приносити користь. Публікувати можна різні тести та метафоричні карти, а також прості методики, які зручно виконати вдома. content-plan-for-psychologist

Сьогодні з психологічними проблемами стикається безліч людей по всьому світу. В Україні це особливо актуальне питання: повномасштабна війна шокувала всіх, включно навіть з тими, хто роками вибудовував життя за кордоном. 

Згідно з даними МОЗ, психологічної допомоги потребують 60% українців. Причому 1/3 людей справляються з ментальними травмами самостійно, оскільки їм вистачає внутрішніх ресурсів. А 2/3 потрібна допомога, щоб уникнути ускладнень і хронічних наслідків. Відповідно, ви можете використовувати різні ідеї для публікацій у соцмережах, щоб допомогти людям і знайти нових клієнтів.

Розробка контент-плану психолога і психотерапевта

Контент-маркетинг працює тільки за наявності чіткого плану дій. Тому важливо продумати стратегію і скласти контент-план. Це список ідей для розміщення в соціальних мережах із зазначенням дати публікації. У ньому міститься вся необхідна для постингу інформація – теми постів, тексти, візуал, посилання, хештеги тощо. 
content-plan-for-psychologist
Підготували гайд із семи основних кроків, який допоможе розробити ефективний контент-план для просування послуг психолога і психотерапевта в соцмережах.

Сформулюйте цілі просування

Перше, що потрібно зробити – зрозуміти, навіщо ви створюєте контент. Хочете отримати більше потенційних клієнтів, збільшити трафік на сайт або сформувати сильний особистий бренд? Визначтеся з ключовими завданнями, сформулюйте кількісні цілі, щоб відстежувати успіх контент-стратегії та маркетингу в соцмережах загалом.
content-plan-for-psychologist

Визначте ЦА (цільову аудиторію)

Ваше завдання – залучити людей із певними психологічними проблемами. Вам потрібно зрозуміти їхні “болі”, визначити, що їх турбує і мотивує, який тип контенту сподобається чи відштовхне. Сформуйте образ типового клієнта. Портрет має містити стандартні дані: вік, стать, місцезнаходження, сімейний статус і рівень доходів, а також відомості про захоплення і дозвілля.
content-plan-for-psychologist

Проаналізуйте конкурентів

З’ясуйте, з ким із конкурентів ви будете боротися за увагу ЦА. Це можуть бути, наприклад, психологи і психотерапевти з певного регіону України або всієї країни загалом. Непряму конкуренцію становитиме новинний, довідковий і розважальний контент, який охоплює схожі з вашими публікаціями теми. 
content-plan-for-psychologist
Досліджуючи конкурентів, фіксуйте, які типи контенту вони публікують і який із них виявився найефективнішим. Знайти конкурентів і відстежувати їхні дії в соцмережах Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest, Twitter та інших сегментах інтернету можна за допомогою онлайн-інструменту BrandMentions.

Проведіть аналіз тем і зберіть ключові слова

На наступному етапі необхідно з’ясувати, що цільова аудиторія шукає в інтернеті. Вивчіть ключові слова, які люди прописують у Google та інших пошукових системах, використовуючи інструменти Google Keyword Planner, SEMrush, Wordstream і Google Trends.
content-plan-for-psychologist

Розробіть контент-стратегію

Визначте, в яких соцмережах будете публікувати контент, з якою частотою, а також які формати хочете спробувати. Врахуйте, що в більшості випадків найефективнішим підходом буде поєднання різних типів публікацій.

Американський сервіс для аналітики активності в соцмережах Rival IQ 2021 року вивчив близько 1 млн публікацій від більш ніж 2,1 тис. брендів в Instagram і Facebook і визначив, чи існує «золота година», коли пости «залітають» у топ. У середньому, компанії публікують 4,5 поста на тиждень. Публікації, зроблені рано вранці (з 7:00 до 9:00) у понеділок і у вечірній час (після 19:00) у будні, а також практично цілий день у вихідні, показують найкращі результати.
content-plan-for-psychologist

Створюйте, публікуйте і просувайте

Створюйте та публікуйте контент відповідно до ваших цілей. Використовуйте ключові слова, які виявили в дослідженнях, витримуйте високу якість, генеруйте унікальний контент. Не поспішайте писати тексти лише для того, щоб вкластися в терміни в контент-плані. 
content-plan-for-psychologist

Аналізуйте та коригуйте контент-стратегію

Фінальний крок у контент-плані – відстеження ефективності та коригування стратегії в міру необхідності. Будьте гнучкими в підході до створення контенту. Вивчайте, які теми набирають більше лайків, коментарів і репостів, а на що користувачі реагують менше. У зв’язку з цим коригуйте публікації. 
content-plan-for-psychologist

Як заповнити шапку профілю (bio)

Профіль має містити інформацію, за допомогою якої потенційний клієнт упізнає вас і оцінить діяльність: спеціалізацію, ім’я та коротку біографію, а також посилання на сторінку запису на терапію/консультацію.

Шапка, або хедер профілю – блок із ключовою інформацією про власника. Його завдання – представити вас як експерта, «зачепити» користувачів і переконати їх підписатися на ваш блог. Хедер включає фотографію, ім’я та способи швидкого зв’язку.

Як правильно заповнити шапку профілю:

  1. Заповніть розділ «Ім’я»

Додайте до імені та прізвища слово «Психолог», наприклад: «Психолог Олег Костенко» та назву міста, якщо ви приймаєте пацієнтів у тому числі офлайн. Так користувачам, які шукають послуги психолога у своєму місті, буде простіше вас знайти. Простежте за тим, щоб ваше ім’я було однаково написано на всіх платформах.
content-plan-for-psychologist

  1. Налаштуйте URL 

URL-адресу профілю можна налаштувати в більшості соцмереж. Змініть випадковий рядок цифр і букв на своє ім’я або назву практики, наприклад: facebook.com/DrOlegKostenko или twitter.com/FindYourself.
content-plan-for-psychologist

  1. Створіть фото профілю

Помістіть на бізнес-сторінці професійне фото. Використовуйте одне й те саме зображення у всіх профілях. Розмір фото має відповідати вимогам платформ, сторінки на яких ви ведете. Можна використовувати Canva.com – безплатний веб-ресурс із готовими шаблонами варіантів зображень, які легко завантажити, підігнати під потрібний розмір і додати до них логотип.
content-plan-for-psychologist

  1. Додайте віджет бронювання та посилання на сайт

Сторінки в соцмережах мають конвертувати користувачів у клієнтів. Віджет бронювання дасть змогу клієнтам побачити ваш графік прийому і запланувати зустріч в один клік. Переконайтеся, що посилання на веб-сайт легко побачити, а користувачам не потрібно робити безліч рухів, щоб записатися на сеанс.
content-plan-for-psychologist

  1. Заповніть розділ «Про себе»

Вкажіть у першому рядку опису коротку ключову інформацію, наприклад: «7 років досвіду роботи в КПТ», «Член Української Асоціації когнітивно-поведінкової терапії», «Відкрив психотерапевтичний онлайн-центр».

Опишіть, чому клієнти повинні вибрати саме вас – для цього найкраще використовувати цифри і переконливі факти, наприклад: «Кандидат психологічних наук (PhD)» (звучить серйозно), «Консультував Барака Обаму» (ось це рівень!), «99% клієнтів оцінили наші сеанси психотерапії на 5/5 балів» (таку статистику потрібно підкріплювати скріншотами відгуків).

Перерахуйте головні досягнення: досвід, кількість клієнтів, публікації, книги. Створіть заклик до дії, наприклад: «Записатися на консультацію», «Зареєструватися на курс», «Написати в месенджері»

Уникайте загальних фраз і незрозумілих для аудиторії назв. Перевіряйте точність даних у всіх профілях: режим роботи, e-mail, номери телефонів, описи практики та спеціалізації, а також посилання на сайт.
content-plan-for-psychologist

Найпопулярніші типи постів для соцмереж психолога і психотерапевта

Одна з ключових помилок психологів у соцмережах – упевненість у тому, що профілі існують виключно для реклами послуг. Насправді головне завдання бізнес-акаунта в соціальній мережі – взаємодія з ЦА. Важливо, щоб ваші пости були цікавими та різноманітними, а не виглядали, як суцільна реклама. 

Для досягнення поставленої мети необхідно:

content-plan

говорити з аудиторією зрозумілою мовою, тобто писати пости не для конкурентів, використовуючи професійні терміни, а публікувати контент, що містить ключові запити споживачів, який відповідає їхнім потребам;

content-plan

ділитися знаннями та досвідом – розповідати про щось цікаве у світі психології, давати деякі тести та методики;

content-plan

говорити про проблеми і болі клієнтів, а не про ваш супер метод у роботі;

content-plan

публікувати такий контент, щоб вас почула цільова аудиторія – не треба намагатися лише справити враження.

Тобто, важливо урізноманітнити контент, розміщуючи не тільки рекламу послуг, а й даючи корисні відомості, інтерактиви та розваги для підвищення лояльності користувачів і їхньої залученості. 
content-plan-for-psychologist
Існують такі типи контенту:

content-plan

Пости, що продають. Тут можливі прямі або непрямі продажі. Клієнта підводять до покупки через вигідні пропозиції, акції, розповіді про свою практику, кейси. Приклади постів, що продають, для психолога: 5 ознак, коли настав час звернутися до психотерапевта, чому страшно йти до психолога, як підготуватися до першої консультації, знижки та подарунки, історії клієнтів, відгуки, відео про те, як проходять сеанси, та ін.

content-plan

Інформаційні пости. Такі публікації розкривають тонкощі роботи психолога і дають певну користь людям, даючи змогу розв’язувати свої проблеми або отримуючи відповіді на питання, які їх турбують. Особливість інформаційних постів у тому, що вони мають точно потрапляти в ЦА, щоб зацікавити і стимулювати записатися на консультацію. Щоб охопити різні інтереси користувачів, публікуйте поради, лайфхаки, огляди, а також піднімайте актуальні теми, наприклад, як впоратися з тривогою під час війни, як розвивається параноя, про що говорять ваші сни, як підвищити самооцінку тощо. Це великий блок, який має займати більшу частину вашого контент-плану.

content-plan

Розважальні пости. Можна робити як легкі публікації, що не змушують думати (гумор, меми, атмосферні фото, курйози з життя і практики), так і в ненав’язливій формі давати корисну інформацію (розбір на прикладі казки, цікаві історії з мораллю, добірки книжок чи фільмів за темою). 

content-plan

Пости, що залучають. Це окрема група публікацій, до якої входить усе, що стимулює активність користувачів – опитування, тести, загадки, конкурси, розіграші тощо.

У контент-плані психолога мають бути всі типи постів, до того ж інформаційних слід підготувати близько 50%, розважальних і таких, що залучають разом, – 20-30%, а таких, що продають, – не більше 25%. Усі теми та ідеї слід розбити за рубриками, типами, а також форматами постів (текст, відео, анімація, інфографіка тощо), а потім публікувати, чергуючи їх. 

Щоб вам було простіше розібратися в різновидах контенту, зібрали найефективніші для психолога види і формати постів. 

У стрічці профілю і сторіс можна викладати:

  1. Новинний контент

Новини генерують більше репостів, ніж пости іншого типу. Людям подобається знати про події у своїй країні та в усьому світі. Тож пов’язуйте останні новини у сфері психології зі своєю практикою, однак не беріть теми, якщо вони не мають стосунку до вашої аудиторії.

Сюди ж належить інформація, яка безпосередньо пов’язана з вашою діяльністю: зміна графіка роботи, відкриття кабінету офлайн, консультації онлайн тощо.
content-plan-for-psychologist

  1. Пости про себе (лайфстайл)

Людям подобається бачити за бізнесом людину. Потенційні клієнти більше довіряють лікарям, у профілі яких розміщені особисті фотографії та факти з життя. Можна написати, що ви, наприклад, граєте на ханзі, медитуєте, любите походи в гори або ходите на танці, щоб набути легкості в тілі та позбутися затисків.

Можливо, ви пишете колонки для Forbes? Або ведете авторський подкаст, кожен епізод якого збирає до 50 тис. прослуховувань? Діліться своїми захопленнями, успіхами і факапами в профілі, щоб привернути увагу ще більшої кількості користувачів і завоювати лояльність ЦА. 
content-plan-for-psychologist

  1. Експертні пости 

Розповідайте підписникам, як і чому стали психологом, де вчилися, яка у вас спеціалізація, з якими проблемами стикалися і як їх долали.

Що ще психолог має писати про себе:

  • чим можете допомогти відвідувачам, які проблеми можете вирішити;
  • у чому бачите свою місію, ваші переконання та принципи;
  • чим пишаєтеся – професійні та особисті досягнення.

Не забувайте давати посилання на сайт і пропонуйте підписатися на вашу сторінку. 
content-plan-for-psychologist

  1. Корисний контент 

Охоплюйте важливі теми і порушуйте питання, з якими може зіткнутися ваша цільова аудиторія. Наприклад, якщо ви – сімейний психотерапевт, пишіть про стосунки, конфлікти в сім’ї, зради, брехню, проблеми у спілкуванні та розумінні тощо.

Щоб пост привернув увагу, вибирайте заголовки, що чіпляють. Про що можна писати: 

  • поради щодо саморозвитку;
  • як виховати в собі корисні звички;
  • чим спричинені панічні атаки і як із ними справлятися;
  • як розвиваються депресії та психічні захворювання, їхні перші симптоми;
  • чи існує криза середнього віку;
  • як виникає гнів і як ним керувати;
  • 5 способів визначити свій настрій;
  • чи завжди самотність – проблема;
  • що робити, якщо в сім’ї є залежні люди;
  • як запобігти емоційному вигоранню;
  • інше.

content-plan-for-psychologist
Піднімати можна будь-які теми, які належать до вашої спеціалізації. Ви можете взяти одну глобальну і розбити її на підтеми, висвітлюючи кожну в окремому пості, або просто окреслити загалом певну проблему і дати варіанти вирішення.

  1. Відео

Відео мають один із найвищих показників залученості. До 2022 року ролики генерували 82% всього інтернет-трафіку. Уже сьогодні половина користувачів перед покупкою хочуть подивитися відео з продуктами або послугами, що їх цікавлять. І цей показник буде збільшуватися. За даними TechCrunch, у YouTube 4 млн переглядів відео за хвилину, у Facebook – 8 млрд на день.

Використовуйте різні формати відео: рекламні, навчальні та розважальні. Знімайте ролики про себе – не тільки в хвилини тріумфу, а й поразки, а також уроки, які ви з них винесли. 

Lumen5, InVideo, Content Samurai і Promo дають змогу без спеціального навчання і досвіду зробити привабливий кліп за кілька хвилин.
content-plan-for-psychologist

  1. Reels і прямі трансляції

У Reels можна знімати, завантажувати та поширювати короткі відеоролики тривалістю до хвилини, включати до них фрагменти музичних треків або оригінальний звук.

Reels належить до розважального контенту і не впливає на продажі безпосередньо. Однак використовуючи цей формат контенту, ви можете залучити нову аудиторію, підвищити її лояльність і залученість. 

Використовуйте також прямі трансляції в Youtube, Facebook, Instagram для вебінарів, навчальних курсів і сеансів групової терапії. Під час ефірів ви зможете розповісти про питання і проблеми, з якими до вас звертаються клієнти, методи, які ви застосовуєте, і результати, яких вдалося досягти. Діліться інформацією, яка цікавить вашу ЦА. 
content-plan-for-psychologist

  1. Опитування 

Створюючи цікаві опитування, ви підвищуєте залученість і зацікавленість підписників. Крім того, такий формат дасть уявлення про погляди вашої ЦА на конкретну тему.

content-plan-for-psychologist

  1. Користувацький контент (UGC)

User-Generated Content (UGC) — це матеріали, пов’язані з брендом або фахівцем, які створюють клієнти, співробітники, партнери та лідери думок. Компанія або конкретна людина не платить за його створення і поширення.

Такий тип контенту допомагає збільшити охоплення, привернути увагу ЦА, сформувати довіру і підвищити конверсію. Усе тому, що ми радше повіримо рекомендаціям реальних людей, ніж рекламі. 

Згідно з дослідженням Nielsen «Довіра до реклами у світі», 83% учасників опитування повністю або частково довіряють порадам друзів і членів сім’ї, а дві третини прислухаються до відгуків інших покупців/клієнтів.
content-plan-for-psychologist

  1. Техніки «самодопомоги»

Важливо показати користувачам, що ви налаштовані не тільки на заробіток, а й на допомогу людям. Не бійтеся давати якісь техніки, що дають змогу вирішити невелику проблему самостійно. Це підвищує довіру і лояльність аудиторії, а отже, у разі виникнення серйознішої проблеми, шанси на те, що людина звернеться саме до вас, збільшуються.

Також психологу важливо зробити самопрезентацію. Слід розповісти про себе, свою освіту, досвід, досягнення, дати зрозуміти користувачам, як ви працюєте з клієнтами, що запитуєте на першому сеансі, для кого буде корисний ваш блог тощо. Про це можна коротко розповісти в першому пості-знайомстві, а потім докладніше – у тих, що продають. 
content-plan-for-psychologist

Як просувати профіль: самостійно чи за допомогою агентства?

Щоб просувати профіль у Facebook та Instagram самостійно, необхідно знати особливості соцмереж, вивчити й освоїти інструменти таргетованої реклами, правила взаємодії з підписниками, вміти створювати цікаві пости. Поєднуючи сеанси психології/психотерапії з просуванням, ви, найімовірніше, недостатньо ефективно працюватимете в одному, а можливо, і в обох напрямках.

Доручивши розкрутку спеціалізованому агентству, ви зможете сконцентруватися на основному виді діяльності, а просуванням акаунтів у соцмережах і рекламою ваших послуг займуться підготовлені фахівці. Вони розроблять ефективну стратегію і складуть контент-план, напишуть унікальні тексти, підготують професійні фото і відеоролики.
content-plan-for-psychologist
В агентстві WeLoveSMM просуванням займається команда SMM-фахівців, копірайтерів, маркетологів і таргетологів. Регулярно відстежуємо ефективність маркетингових зусиль і своєчасно коригуємо їх за потреби. Щоб отримати консультацію та дізнатися вартість послуг, зв’яжіться з нами зручним способом або заповніть онлайн-форму на сайті.

Поширені запитання

Психологія – дуже велика сфера. Щоб користувачі розуміли, чи можете ви розв’язати їхню проблему, слід чітко позначити свою спеціалізацію, наприклад, сімейний психолог, робота з важкими підлітками, допомога в пошуку свого призначення тощо.  

Важливо розповідати про себе як про експерта, але також слід говорити про свої цінності та підходи в роботі. Це допоможе викликати інтерес і довіру аудиторії. 

Самопрезентація включає: особисте фото (не обов’язково діловий костюм, але одяг і поза мають бути відповідними до діяльності) і текст, у якому йдеться про користь, яку ви можете дати, ваш досвід, освіту та причину вибору цієї професії, вашу унікальність (що вирізняє з-поміж конкурентів).

Консультація психолога на відміну від будь-якого товару не має видимих характеристик. Це делікатний процес, який не завжди можна чітко уявити, як наприклад, послуги косметолога, масажиста, таксі або клінінгу. Тобто, людина очікує на певний результат, але як відбуватиметься сеанс, скільки часу знадобиться на розв’язання проблеми, що запитуватиме терапевт, як глибоко доведеться «копати», вона не знає. Це означає, що прямі продажі консультацій тут не підходять – користувачів треба м’яко підводити до запису, формуючи свій імідж, підвищуючи довіру і показуючи користь.  

Для просування послуг психолога важливо

  • продумати позиціонування (який образ хочете транслювати, як вас має сприймати аудиторія); 
  • демонструвати експертність замість розміщення агресивних офферів;
  • підкреслювати свою унікальність (вектор діяльності, техніки, вміння знаходити спільну мову з клієнтами певної категорії тощо); 
  • повідомляти про свої переконання, цінності в житті та роботі, щоб споживачі розуміли, що ви з ними на одній хвилі, оскільки вони звертають увагу на особистість. 

Для реклами послуг і просування слід використовувати соціальні мережі, таргетовану рекламу, особистий блог, а також різноманітні заходи та події (участь у вебінарах, спілкування з людьми на тематичних форумах і у спільнотах, соціальні проєкти тощо).

Facebook — найпопулярніша соцмережа і найкращий вибір для просування практики психолога/психотерапевта. Якщо плануєте зосередитися тільки на одній платформі, зупиніться на Facebook.  

Instagram — насамперед візуальний канал. Ви досягнете найкращих результатів, якщо володієте привабливим кабінетом або унікальними перевагами, які можна представити візуально, готові ділитися фото зі свого життя.

Відповідати клієнтам необхідно: 

  • швидко — що швидше клієнт побачить відповідь, то вища ймовірність, що він із потенційного перетвориться на реального;
  • точно й інформативно — неповна або поверхнева відповідь може призвести до втрати клієнта;
  • дотримуючись tone of voice («тон голосу») — вам необхідно заздалегідь виробити певний стиль комунікації;
  • не ігноруючи негатив – якщо користувач залишив поганий коментар, важливо зрозуміти, що йому не сподобалося, і м’яко, без наїздів розв’язати проблему, а ось відвертий хейт і незрозумілі нападки можна ігнорувати, блокуючи таких користувачів.

Діліть споживачів на тих, хто готовий замовити ваші послуги зараз, через деякий час і не готовий узагалі. У тих, хто готовий зараз або через деякий час, запитуйте, чи можете йому допомогти.

APA (Американська асоціація психологів) розробила інструкцію «Етичні принципи психологів і кодекс поведінки», застосовну до маркетингу приватної практики в соцмережах.  

Ключові положення кодексу:

  • ставте потреби клієнтів на перше місце, зберігайте конфіденційність під час спілкування в соцмережах і публікації будь-якого контенту;
  • не приймайте запити на додавання в друзі від існуючих і потенційних клієнтів в особистих профілях;
  • не публікуйте кейси про своїх клієнтів у соцмережах без їхнього особистого дозволу;
  • не ведіть клінічних дискусій або дебатів у соцмережах;
  • не вступайте з клієнтами в особисті стосунки – існує ризик того, що це знизить вашу об’єктивність, неупередженість і ефективність;
  • завжди інформуйте своїх клієнтів про вашу політику щодо соціальних мереж.

APA рекомендує звертатися до «Етичних принципів психологів» щоразу, коли у вас виникають сумніви щодо дій в інтернеті. Крім дотримання цих правил, вам необхідно розробити власну політику в соцмережах, дотримуючись своїх цінностей, пріоритетів і завдань.

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання