Кількість користувачів в Instagram з кожним роком продовжує зростати, що приваблює на платформу все більше рекламодавців. Ще одним важливим аргументом на користь запуску рекламних кампаній у цій соцмережі є той факт, що вартість кожного із залучених клієнтів або відвідувачів сайту завдяки правильно налаштованій рекламі в Instagram нижча, ніж вартість реклами на інших майданчиках.
Для тих, кому цікаво дізнатися про тонкощі запуску рекламних кампаній в Instagram різними способами, має бути корисним матеріал цієї статті.
Що найкраще підходить для реклами в Instagram?
- Нові товари/послуги, на які поки що відсутній попит у Google.
- Товари/послуги для жіночої аудиторії, а також дітей.
- Будь-які заклади та місця (кафе, ресторани).
- Заходи, навчальні курси, тренінги.
- Особисті та корпоративні бренди, туристичні фірми.
Види реклами в Instagram
Існує два основних види реклами в Інстаграм: таргетинг і реклама у блогерів.
Таргетована реклама
Налаштувати і запустити цей вид реклами можна або з акаунта, або з рекламного кабінету в Facebook. І в тому, і в іншому випадку у вас (вашого клієнта) має бути створений бізнес-акаунт на платформі.
Способи налаштування таргетованої реклами в Інстаграм
Налаштовувати і запускати таргетовану рекламу в Instagram можна двома способами: через просування постів і через рекламний кабінет Facebook.
- Через просування постів.
У цьому випадку є два варіанти:
- Реклама поста в стрічці. Тут рекламне оголошення може бути представлено у вигляді одного зображення (квадратного – 1:1, горизонтального – 1,91:1 або вертикального – 4:5), одного відео (квадратного) або кільцевої галереї (серії квадратних або вертикальних зображень). Ще одна важлива вимога до оформлення рекламних постів: на зображенні має бути мінімум тексту.
Завдяки своїй простоті цей варіант більше підходить новачкам: для запуску реклами в стрічці досить клікнути «Просувати публікацію» і вибрати всього кілька параметрів. Запускати рекламні оголошення в Інстаграм рекомендується з метою отримання охоплення для конкретної публікації. А ось для просування сайту або будь-якого іншого зовнішнього ресурсу такий спосіб не підходить.
- Реклама в Stories. Її особливість полягає в тому, що оголошення повинні мати вертикальний формат. При цьому текст має займати не більше 5-10% усього зображення (відео). Створити креатив для Сторіс можна в будь-якому графічному редакторі, на спеціальному майданчику Facebook під назвою Creative Hub або в додатку Інстаграм звичайним способом, але без публікації. Ви просто зберігаєте результат у галереї телефону, а потім відкриваєте фото або відео на комп’ютері та додаєте в рекламний кабінет.
Від звичайних рекламні історії відрізняються позначкою «Реклама», а також можливістю вставити посилання, що в органічному контенті доступно тільки для перевірених акаунтів або тих, у яких чисельність підписників перевищує 10 тис.
Запуск реклами в Instagram Stories здійснюється аналогічно налаштуванню реклами публікацій у стрічці з однією лише відмінністю: під час вибору плейсмента потрібно прибрати галочку навпроти пункту «Стрічка».
Реклама посту у стрічці або реклама в Сторіс: переваги, відмінності, залучення
Крім різниці в можливостях використання форматів, між рекламними оголошеннями в стрічці і в Сторіс є й інші відмінності. Так, максимальна тривалість рекламного відео в стрічці – 120 с. Тоді як публікації зображень в історіях відображаються протягом 5 с, а відео мають тривалість до 60 с (спочатку максимальна тривалість відео в Сторіс не перевищувала 15 с).
Як показують експерименти з форматами, у рекламних постів вищі показники конверсії, а у рекламних Сторіс вища клікабельність (CTR). При цьому реклама в Stories обходиться замовнику в рази дешевше. Але однозначно сказати про те, що ефективніше – реклама поста в новинній стрічці або реклама в Сторіс – не можна. Результат залежить від конкретного продукту, цільової аудиторії, рекламних цілей та інших факторів. Так, щоб прорекламувати короткостроковий розпродаж або акцію, краще задіяти просування в Stories. А для рекламодавців, націлених на довгострокову перспективу, більш корисною буде реклама в стрічці.
Але варто зазначити, що Сторіс стають дедалі популярнішими для використання в рекламних цілях, оскільки функціонал цього формату з часом оновлюється. Наприклад, у лютому 2019 року в рекламних Інстаграм-історіях з’явилася можливість створювати опитування. Повноекранні, вертикальні рекламні оголошення створюють у глядача ефект занурення, чим залучають користувачів до перегляду. Особливо, якщо такі Сторіс створені у форматі кільцевої галереї та їх прикрашають додані емодзі та стікери.
Ефективність використання картинок і відео в Instagram-рекламі
У рекламних оголошеннях добре працюють і зображення, і відео. Який з варіантів краще обрати, безпосередньо залежить від вашого бізнесу. Щоб зрозуміти, що краще працює у вашій ніші, потрібно протестувати обидва формати.
Якщо, наприклад, ви займаєтеся продажем одягу або автомобілів, то просто картинка не зможе передати суть продукту так, як це може зробити відеопрезентація: показати, наскільки гарно виріб виглядає на тілі моделі в русі, як їде шосе новеньке шикарне авто тощо. Саме якісне відео дає можливість показати рекламований об’єкт з найкращих боків і донести до потенційного покупця його переваги.
Якщо ж метою рекламного оголошення є лідогенерація (наприклад, під час запису на участь у якомусь заході), то до заповнення форми користувачів краще спонукати оголошенням із картинкою.
Незалежно від мети просування ціна за охоплення рекламного відеооголошення, як правило, нижча порівняно з вартістю аналогічного оголошення, створеного у форматі зображення.
Загалом аналіз рекламних кампаній в Instagram показав, що для просування бізнесу рекламодавці раніше частіше використовували картинки. Це було пов’язано з відносно короткою тривалістю відео і з цієї причини складністю «зачепити» увагу користувача. Але з моменту збільшення в березні 2019 року тривалості рекламних відеороликів у Stories (з 15 до 60 с) цей формат поступово стає більш привабливим для використання.
Також одним із чинників, що гальмують активніше використання відео в рекламних оголошеннях, є те, що частина користувачів під час перегляду стрічки в Instagram відключають звук, щоб він не заважав під час автоматичного ввімкнення відео на екрані. А це іноді заважає повноцінному сприйняттю сенсу відеоролика.
- Через рекламний кабінет Facebook.
Як правильно налаштувати таргетовану рекламу в Instagram через Facebook: покрокове керівництво
- Підготуватися до запуску.
Безпосередньому налаштуванню рекламної кампанії передує підготовка до неї. Вона полягає у виконанні таких дій:
1.1. Створити акаунт в Instagram.
Якщо акаунта в Instagram немає, насамперед його треба створити, натиснувши «Реєстрація» в застосунку.
1.2. Навести лад в існуючому профілі.
Якщо у вас уже є профіль в Instagram, його слід підготувати до прийому трафіку (перевірити, чи всі поля шапки заповнені необхідною інформацією, чи привертають увагу фотографії в стрічці, чи містять пости цікаву і корисну інформацію).
1.3. Перевірити готовність сайту або посадкової сторінки до прийому трафіку.
Мають бути підключені сервіси веб-аналітики, налаштована наскрізна аналітика, прив’язана CRM (якщо вона є) до Instagram Direct для відстеження замовлень із соцмережі безпосередньо.
1.4. Зареєструвати акаунт в Facebook.
У тому разі, якщо акаунта у Facebook немає, його потрібно створити, заповнивши поля у формі та натиснувши «Зареєструватися».
1.5. Створити бізнес-сторінку в Facebook.
Власники акаунтів в Instagram і в Facebook можуть пропустити пункти 1.1, 1.4 і одразу взятися за створення бізнес-сторінки в Facebook, обравши найбільш підходящий тип із запропонованих варіантів:
- Місцева компанія або місце.
- Компанія, організація або установа.
- Бренд або продукт.
- Виконавець, музичний гурт або публічна особа.
- Розваги.
- Спільна справа або спільнота.
- Підключити Інстаграм-акаунт до створеної бізнес-сторінки у Facebook.
Для цього потрібно клікнути зліва на головній сторінці Facebook на пункт меню «Сторінки», а потім послідовно натиснути на пункти «Налаштування», «Реклама в Instagram», «Додати акаунт». Після введення логіна і пароля до акаунта в Інстаграм залишається клікнути «Підтвердити дію». Результатом правильних дій стане побачене вами підтвердження прив’язки акаунта в Instagram до акаунта в Facebook.
- Обрати рекламний кабінет.
Після того, як ви клацнете на пункт «Створити рекламу», вам треба вибрати рекламний кабінет, у якому вона буде налаштовуватися.
Facebook пропонує на вибір кілька рекламних кабінетів: Ads Manager, який надає стандартні можливості, і Business Manager з додатковими можливостями для рекламодавців. Тому розширений сервіс Business Manager рекомендується використовувати в роботі:
- SMM-щикам, які займаються веденням великої кількості клієнтських акаунтів;
- великим компаніям, які залучають до просування свого бізнесу різних рекламних фахівців або різні SMM-агентства та зацікавлені в зручному перегляді результатів їхньої роботи.
- Обрати мету рекламної кампанії.
У Facebook вам буде запропоновано список цілей, з якого вам необхідно вибрати ті, яких хотілося б досягти за допомогою реклами в Instagram. Усі вони розбиті на три групи:
- Впізнаваність бренду.
Підходить для таких об’єктів реклами, як бренд, торгова марка, сервіс або компанія. Ціна за 1 тис показів встановлюється алгоритмами Facebook автоматично на підставі існуючого суперництва з вашими конкурентами-рекламодавцями.
- Охоплення.
У цьому випадку реклама бренду або торгової марки буде показуватися якомога більшій кількості людей в цільовій аудиторії. Водночас є можливість обмежити кількість рекламних показів одній людині на кілька днів і самостійно вказати вартість за 1 тис показів.
- Ліди.
- Трафік.
Використовується для збільшення кількості переходів на свій сайт, лендінг або додаток.
- Залученість.
Встановлення цілі цього типу дає змогу отримати більше лайків, коментарів і репостів. Підійде тим, хто продає товари.
- Встановлення програми.
Підходить тим, хто зацікавлений збільшити кількість скачувань свого додатка.
- Перегляди відео.
Якщо є відеоролик, його можна запустити з метою запрошення на якийсь захід або курс, огляду товару або реклами бренду.
- Повідомлення.
Рекомендується обирати тим, хто хоче отримувати повідомлення від клієнтів у Messenger за умови його встановлення на телефоні.
- Генерація лідів.
Дає змогу збирати контактну інформацію потенційних покупців ваших товарів або послуг.
- Конверсія.
Підштовхує людей до вчинення певних дій на вашому сайті (реєстрації, додавання товарів у кошик, здійснення покупок тощо).
- Продажі за каталогом продуктів.
Дає можливість збільшити продажі шляхом показу продуктів з каталогу e-commerce.
- Відвідування точок.
Вибір цієї мети підходить для залучення людей, які перебувають поблизу, магазинів і торгових точок, адреси яких вказані в рекламі.
- Налаштувати аудиторію.
Після того, як цілі просування обрано, необхідно виконати низку дій з налаштування аудиторії:
5.1. Ввести назву компанії і натиснути «Налаштувати рекламний акаунт».
5.2. Вибрати країну, валюту, часовий пояс і клікнути «Продовжити».
5.3. Ввести назву групи рекламних оголошень.
5.4. Обрати сайт, додаток або messenger для відстеження конверсії рекламної кампанії.
5.5. Підібрати регіон показу і цільову аудиторію: вказати вік, стать, мову і, що найважливіше, детальний таргетинг (інтереси аудиторії, сімейний стан, сферу роботи або навчання, наявність дітей тощо).
- Вибрати плейсмент (майданчик для показу реклами).
Якщо планується запуск реклами тільки в Instagram, у меню опції «Види плейсмента» виберіть пункт «Редагувати плейсменти» і залиште галочку навпроти платформи з назвою «Instagram», а навпроти всіх інших – зніміть.
- Визначити і вказати рекламний бюджет і графік показу реклами.
Налаштування бюджету і графіка показу оголошень дає змогу керувати вартістю вашої рекламної кампанії.
Ви можете визначити денний бюджет на рекламну кампанію (витрати на рекламу на день) або бюджет на весь термін (якщо він заздалегідь відомий: наприклад, реклама запускається на період дії знижок у магазині). За необхідності рекламний бюджет може бути змінений.
Щоб рекламна кампанія була ефективною, сумарна маржа (аналог прибутку) має перевищувати сумарні витрати на залучення лідів.
Для розрахунку вартості ліда можна скористатися методом прогнозу. На прикладі акаунта з продажу одягу це виглядає так. Відстежуємо кількість отриманих заявок на купівлю одиниць одягу і кількість фактично куплених речей за тестовий період. Ділимо останню величину на першу і представляємо отриманий результат у відсотковому вираженні. Це буде значення конверсії ліда в покупку. Помноживши конверсію на суму, яку ми готові витратити на залучення нового клієнта, отримуємо вартість ліда в грошовому вираженні.
Існує і фактичний метод розрахунку вартості одного ліда – за результатами проведеної рекламної кампанії. У цьому разі загальна сума витрат на рекламу ділиться на загальну кількість продажів.
Після зазначення бюджету у відповідній графі переходьте до графи «Розклад». Тут вам треба вибрати «Безперервно показувати мою групу оголошень відсьогодні» або «Встановити дати початку і закінчення» показу реклами. І натиснути «Продовжити».
- Створити рекламне оголошення.
Процес починається з вибору сторінки, від імені якої буде розміщена реклама в Інстаграм. Насамперед ви вибираєте сторінку Facebook, до якої раніше вже прив’язали свій Instagram-профіль. Після чого вам надається можливість вибрати Інстаграм-акаунт.
Наступне завдання на цьому етапі – підготувати сильний текст допустимого обсягу з ключовим УТП і вибрати формат реклами. Рекламне оголошення може бути створено у форматі одиночного фото, галереї з декількох картинок або відео. Щоб оцінити, який із форматів ефективніший для вашої аудиторії, під час запуску реклами бажано протестувати різні варіанти.
Коли рекламне оголошення готове, можна завантажувати файли. Після публікації рекламна кампанія підлягає модерації, за умови успішного проходження якої вона запускається. На це вказує статус «Активна» в графі «Статус показу».
Чому потрібно запускати рекламу через рекламний кабінет Facebook?
Запам’ятайте, що запускати рекламні оголошення через Інстаграм – погана ідея. По-перше, таким способом можна просувати тільки ті пости, які вже запущені в акаунті. По-друге, в цьому випадку відсутня можливість створювати оголошення в різних форматах і тестувати їх. І по-третє, це загрожує зливом вашого бюджету.
Ось чому кращим є запуск рекламної кампанії через рекламний кабінет Facebook.
На відміну від додатка Instagram, рекламний кабінет Facebook пропонує широкий набір інструментів для створення оголошень. Тому запуск реклами в такий спосіб дає змогу тонше налаштувати рекламну кампанію, ніж це можна зробити шляхом просування оголошень прямо з програми Instagram.
Реклама у блогерів в Instagram
Крім таргетованої реклами просувати бізнес в Instagram можна і за допомогою блогерів.
Чим корисна співпраця з блогерами в Інстаграм?
- Підвищує довіру підписників до рекламованого бренду.
- Дає довгостроковий ефект.
- Забезпечує високе охоплення цільової аудиторії.
- Сприяє залученню нової аудиторії в акаунт.
Особливості купівлі реклами у блогерів в Інстаграм
Де шукати блогерів для реклами?
Пошук блогерів для реклами в «Інстаграм» може бути організований різними способами:
- За хештегами.
Це найдоступніший варіант пошуку блогерів. У топи публікацій за регіональними хештегами потрапляє безліч популярних у тому чи іншому місті акаунтів. Але оскільки шукати доводиться вручну, на це йде багато часу.
- Через «Рекомендації для вас» в Інстаграм.
Схожість аудиторії – те, на підставі чого формується видача цього розділу. Ви можете відкрити “Рекомендації для вас” на сторінці будь-якого місцевого блогера і вибрати кілька акаунтів його колег. Цей спосіб підходить для просування товарів/послуг/брендів на нових ринках, з блогерами яких ви поки що не знайомі. Але майте на увазі, що для уникнення зливу бюджету варто обов’язково перевіряти блогера на накрутки.
- За акаунтами зі спільними підписниками.
У тому разі, якщо вам з якихось причин не вдалося спрацюватися з уже знайденим блогером, через розділ «Акаунти зі спільними підписниками» (за умови їхньої загальнодоступності) можна знайти блогера зі схожою аудиторією.
- Через чати в Телеграм.
Тут зареєстровані сотні користувачів, які активно діляться своїм досвідом співпраці з блогерами. У чатах доступна закупівля реклами у блогерів оптом, що дешевше, ніж купувати її безпосередньо. Але перш ніж домовлятися про співпрацю, бажано зібрати максимум інформації про блогера, який вас зацікавив.
- На біржах.
Для полегшення вибору на кожному з таких майданчиків пропонується рейтинг, складений виходячи з оцінок замовників. Однак, база блогерів на біржах невелика, ціни на публікації завищені, а доступ до самих майданчиків платний.
- В агентствах.
Послуги агентств, які спеціалізуються на SMM-просуванні, зокрема беруть на себе організацію співпраці з блогерами для реклами, коштують грошей. Але при цьому ви економите свій час на пошуки блогера. У SMM-агентстві «WeLoveSMM» вам допоможуть у просуванні бізнесу через перевірених блогерів на взаємовигідних умовах.
Як вибрати блогера для реклами?
Вибір правильного кандидата для розкрутки вашого бізнесу через рекламу ґрунтується на аналізі профілю блогера за такими критеріями:
- Підписники блогера відповідають цільовій аудиторії вашого бізнесу.
- В акаунта немає накруток лайків і коментарів.
- Значення ER (показника рівня залученості аудиторії в активності рекламної кампанії) не сильно відрізняється від середнього значення аналогічного показника схожих акаунтів.
- Блогер не рекламує ваших конкурентів.
- Вартість реклами у блогера знаходиться в межах цін на рекламу блогерів зі схожою аудиторією.
Як зв’язатися з блогером з приводу реклами?
Після того, як ви обрали конкретного блогера для реклами, на зазначену в шапці його профілю електронну адресу слід написати листа. У ньому достатньо повідомити про ваше бажання співпрацювати з блогером, коротку інформацію про компанію, цілі просування. Якщо виконавець готовий до роботи з вами, наступним кроком є обговорення вартості та ТЗ.
Що має включати ТЗ для блогера на рекламу?
У технічному завданні, складеному або вами, або фахівцями агентства, обов’язково мають бути прописані такі пункти:
- інфопривід;
- бажаний формат реклами (рекламний пост, товар/послуга за бартером, нативна інтеграція, спецпроект);
- текст блогера з акцентуванням уваги підписників на конкретних особливостях рекламованого об’єкта;
- терміни створення рекламного поста;
- дату і час розміщення поста, можливість видалити його і через який час;
- можливість використання промокоду на купівлю товару або замовлення послуги.
Як оцінити ефективність реклами у блогера?
Для оцінювання ефективності (ROI) рекламного поста у блогера використовують такі основні показники (вони ж цілі рекламної кампанії), як:
- конверсії;
- охоплення;
- підписники.
Тепер ви маєте уявлення про особливості налаштування та запуску реклами в одному з найпопулярніших на сьогодні застосунку у світі. Але, як у будь-якій справі, до процесу краще залучати професіоналів. Тому якщо у вас є бізнес, який ви хочете успішно просувати в Instagram, замовте професійну послугу запуску рекламної кампанії в спеціалізованому агентстві WeLoveSMM.