Пошук цільового споживача з метою перетворення його у потенційного покупця – першочергове завдання маркетологів, для виконання якого вони задіюють весь арсенал своїх методів. А здійснити продаж не завжди просто, навіть якщо людина зацікавлена у вашому товарі чи послузі. Тому місія «продажників» комплексна – від пошуку до продажу.
На щастя, існують інструменти, здатні значно полегшити процес комунікації зі споживачами та привести їх до покупки. Один із таких інструментів – квіз. У цій статті ми детально поговоримо про нього та його здатність генерувати заявки для бізнесу, а ще познайомимо вас із сервісом, який допоможе створити квіз за лічені хвилини.
Ми – команда українських маркетологів – розробили функціональний та зручний конструктор квізів ADS quiz та прагнемо розкрити для вас його функціонал.
Починаємо!
Квізи та їх види
Квіз – це коротке онлайн-опитування, створене для збору інформації про споживача, а також його контактів. Заявки, отриманої з квіза, достатньо для повноцінної підготовки комерційної пропозиції, адже вона містить відомості про потреби, смаки людини та всі принципові моменти майбутнього замовлення.
Квізи корисні не лише для представників департаментів продажів, а й для маркетологів, адже функціонал таких опитувальників дуже широкий: вони застосовуються для дослідження ринку, знайомства з цільовим покупцем, тестування гіпотез, формування зв’язку та довіри між брендом та споживачами тощо.
Давайте детальніше поговоримо про основну функцію квізів – генерацію якісних лідів (заявок). Розглянемо два сценарії збору заявок, щоб дати вам розуміння, чому ми наголошуємо саме на якості.
Сценарій перший. Ви розмістили лід-форму на сайті та отримали заявку, яка складається з імені та контактів потенційного покупця (нагадуємо, що лід-форма відрізняється від квіза відсутністю запитань). Далі спеціаліст відділу продажів має зателефонувати людині та провести бесіду у форматі «запитання – відповідь», щоб зрозуміти її потребу, вподобання щодо товару чи послуги та інші деталі. Як правило, за такого сценарію дуже важко одразу надати конкретний оффер, тому доводиться дзвонити повторно. Другий дзвінок знижує ймовірність продажу, адже людина може передумати або ж знайти контраргументи. Лише близько 4% таких заявок трансформуються в покупку.
Сценарій другий. Людина пройшла квіз і залишила заявку. Вона вказала свої побажання щодо товару/послуги, всі принципові для неї умови. Фахівцю з продажу достатньо цих даних для підготовки оффера, а озвучити його він може вже під час першого дзвінка. Людині телефонують не ставити питання, а робити пропозицію. До 25% таких заявок закінчуються продажем.
У нашому конструкторі квізів ADS quiz ви можете створювати як квізи, так і лід-форми, але ми авторитетно наголошуємо на доцільності застосування квізів, адже різниця у відсотку конверсії дуже промовиста.
Квізи можна умовно поділити на кілька видів:
- Квіз для збору контактів. З назви зрозуміло, що його покликання – поповнити вашу базу контактів. Потрібно лише розмістити форму для збору контактів наприкінці вікторини;
- Розважальний квіз на тематику вашого бізнесу сприяє формуванню дружніх зв’язків між вами та вашим споживачем. До того ж розважальні квізи урізноманітнюють контент;
- Квіз-анкета – відмінне рішення, якщо для формування комерційної пропозиції треба здобути багато даних про споживача. Ще одна сфера застосування таких квізів – HR-відділи. Можна створити опитування, яке замінить резюме та дасть можливість отримати необхідну інформацію про здобувачів посади, не витрачаючи час на перегляд резюме, де часто вказують дані, неважливі для конкретної позиції;
- Квіз, що продає, має на меті з’ясувати потребу споживача у конкретному товарі. Ймовірність продажу зростає, якщо запропонувати бонус за проходження такого квіза, наприклад, знижку чи безкоштовне післяпродажне обслуговування.
Створення квіза
За допомогою сервісу ADS quiz можна створити квіз з нуля або ж скористатися одним із багатьох шаблонів, розроблених для різних сфер бізнесу.
Наші шаблони дуже легко адаптувати під специфіку вашого бізнесу завдяки зручному інтерфейсу, а інколи можна застосовувати взагалі без змін, адже ми подбали, щоб запитання були інформативними та корисними.
Який би варіант ви не обрали – створити опитувальник з нуля чи використати шаблон – зверніть увагу, яку структуру повинен мати ефективний квіз:
- Стартова сторінка (перший екран);
- Запитання квіза;
- Форма контактів;
- Сторінка подяки.
Перший екран має зацікавити респондента. На ньому слід зазначити таку інформацію: про що буде квіз, кількість питань, скільки часу треба буде витратити. Щоб людина була більш умотивована залишити заявку, пообіцяйте подарунок за проходження квіза: гайд, відеоурок, чек-лист, знижку, безкоштовне пробне заняття, консультацію, будь-яку іншу цінну послугу.
Можете пропустити перший екран, якщо, наприклад, ви запустили квіз у рекламу, і рекламне повідомлення уже містить інформацію, зазначену вище.
Запитання квіза – основне джерело інформації для майбутнього оффера, тому подбайте, щоб вони були лаконічні та корисні. Оптимально створювати квіз на 4-6 запитань. Чим більше запитань, тим менша ймовірність, що людина пройде його до кінця та залишить заявку.
Щоб спростити респондентові проходження опитування, надайте йому конкретні варіанти відповідей. Втім якщо з квіза будуть надходити недостатньо якісні ліди, ускладніть квіз, додавши 1-2 запитання у форматі «вільне поле», щоб користувач вписав відповідь самостійно. Незацікавлені люди просто не проходитимуть такий квіз.
У ADS quiz є функція розгалуження питань (логіки питань). Це означає, що квіз матиме не лінійний характер, а пропонуватиме користувачу запитання залежно від його відповідей на попередні. Цю функцію можна застосувати як для всього квіза, так і до будь-якого одного питання.
Запитання квіза можуть бути обов’язковими або ні, мати одну відповідь або кілька. Також ви можете обрати один із 4-х форматів запитань: список відповідей, відповідь з фото, вільне введення даних та бігунок.
Не забудьте наприкінці нагадати користувачу про обіцяний бонус, щоб він охочіше залишив заявку.
Ви отримаєте лід, щойно людина залишить свої контакти у формі збору контактів. Ця сторінка може містити до 4-х рядків для введення даних. Поля «Телефон» та «E-mail» мають спеціальні маски, які не дозволять користувачу ввести електронну адресу в невірному форматі чи неправильну кількість цифр у номері. Це вбереже користувача від випадкових помилок, а вас – від неякісних лідів.
Після отримання контактів, респондент потрапляє на ваш сайт, якщо ви налаштуєте редірект, або ж на сторінку подяки. Ця сторінка, крім подяки, може містити посилання на ваш сайт, портфоліо або соціальні мережі.
Інтеграції
ADS quiz має власну CRM-систему, в якій ви можете повноцінно працювати з отриманими заявками. Проте якщо вам зручніше обробляти ліди у вашій CRM-системі або, для прикладу, в google-таблицях, можна скористатися можливостями інтеграції нашого конструктора квізів з практично будь-яким іншим сервісом.
Ви можете вивантажувати заявки через Webhook або ж надсилати на електронну пошту чи в Telegram-бот.
Всі ці опції зібрані у розділі «Налаштування».
Дублювання заявок має важливе значення для швидкості їх обробки.
Уявіть, що ви залишили заявку і чекаєте дзвінка, а вам не телефонують. Чи довго ви будете пасивно очікувати, поки з вами зв’яжуться? Якщо товар чи послуга вам дійсно необхідні, ви спробуєте знайти їх в іншого продавця, а якщо ви залишили заявку імпульсивно, то за тривалий час ви, найімовірніше, передумаєте.
Повільна реакція на заявку – одна з основних причин недопродажу. Оптимально зателефонувати людині протягом 20 хвилин. Цього достатньо, щоб підготувати оффер. Нам здається дивним, що в сучасних умовах, коли за кожного клієнта потрібно буквально боротися, деякі бізнеси дозволяють собі телефонувати через 4-5 годин, а то й наступного дня.
Тому ми рекомендуємо налаштувати відправку заявок у той канал зв’язку, де ви бачитимете їх моментально.
Аналіз якості рекламного трафіку
Квізи можна запускати в рекламу.
А щоб ви могли отримувати повну інформацію про рекламні події, ми передбачили додаткові інтеграції для передачі інформації про рекламний трафік з ADS quiz до сторонніх сервісів.
У межах конкретного квіза ви маєте змогу налаштувати Pixel Facebook та TikTok, Google Analytics та Tag Manager. Вам стане доступною інформація про аудиторію, яку охопив квіз (стать, вік, професію, сімейний стан, рівень доходу та багато іншого), та її поведінку (натискання на кнопки, джерела трафіку, час перебування на певній сторінці тощо).
Налаштування всіх інтеграцій триватиме лише 10-15 хвилин.
Інтеграція квіза у сайт
Квіз можна розмістити на сайті. Для цього достатньо скопіювати скрипт квіза та додати його у код сайту. Тоді ви матимете змогу інтерактивно отримувати заявки прямо на сайті.
Обирайте, де розмістити опитувальник: в тілі сайту, як pop-up та як кнопку.
Підсумки
- Квіз – це інтерактивний опитувальник, що здобуває інформацію для підготовки комерційної пропозиції та контакти потенційного клієнта;
- ADS quiz – простий та ефективний конструктор квізів для вашого бізнесу, з допомогою якого ви зможете легко створювати опитувальники з нуля чи із застосуванням шаблонів;
- Квізи, створені в ADS quiz, можна розміщувати на сайті, запускати в рекламу, а також аналізувати рекламний трафік з них;
- Роботу із заявками можна організувати у вбудованій CRM-системі сервісу або ж налаштувати відправку лідів у вашу базу даних, на електронну пошту чи в бот Telegram.
Наша команда постійно працює над удосконаленням конструктора. Ми надаємо постійну інформаційну та технічну підтримку своїм клієнтам та відкриті для пропозицій щодо покращення нашого сервісу.
Квізи – дійсно ефективний маркетинговий інструмент, тому ми подбали про легкість їх створення. Генеруйте якісні ліди з ADS quiz!