SMM для барбершопа: збільшуємо кількість відвідувань без захмарного бюджету

Ще близько 20 років тому такого поняття як «барбершоп» у лексиконі українців не існувало. Сьогодні ж брутальні заклади з особливою атмосферою і списком чоловічих процедур можна зустріти в кожному районі великих міст. 

Історія барбершопів бере початок у 30-х роках 20-го століття – саме тоді відкрилися перші перукарні для чоловіків, стилізовані під брутальні клуби. Саме ж слово «barbershop» перекладається з англійської мови як «магазин для бороди».

Чоловічі перукарні набули популярності в Європі у 2000-х роках. Брутали відвідували їх не просто, щоб підстригтися, а також з метою облагородити рослинність на обличчі. Саме в цих закладах створюють істинно чоловічий стиль і проводять процедури, які найчастіше недоступні у звичайних перукарнях. А для їхньої розкрутки та залучення клієнтів активно використовується SMM для барбершопа.

Особливості барбершопів

Ключова відмінність барбершопів – відсутність жінок. Тут не почуєш розмови про нігті й не відчуєш запаху жіночих парфумів. Однак це не означає, що вхід у чоловічі салони жінкам заборонений. Приміром, сюди можуть прийняти на роботу дівчат із навичками володіння техніками стрижки, укладки та гоління.

Крім того, атмосфера барбершопів – брутальна, з флюїдами сили і впевненості в собі. Це відбивається в кожній деталі: меблі тут оформлені в класичному строгому стилі, найчастіше оббиті шкірою. В інтер’єрі домінує оздоблення деревом, металеві деталі та бетон. Особливість кожного елемента інтер’єру – функціональність.

Серед послуг барбершопа – різні варіанти чоловічих стрижок і всілякі процедури з догляду за бородою. Доступні укладання, догляд із використанням різних олій, корекція довжини та форми, тонування або колорування. У такі «чоловічі клуби» приходять, щоб приємно провести час і привести себе до ладу. А сеанс стрижки або догляду за бородою тут проводять за філіжанкою чорної кави або з порцією хорошого віскі.

Фахівці WeLoveSMM розібралися, як влаштована ніша барбершопів, а також як ще просувати чоловічий заклад, окрім як наливати клієнтам віскі на вході.

Просування барбершопа у Facebook, Instagram і YouTube

Чому барбершопам важливо просуватися в соціальних мережах? Уявімо, що в надії на швидкий прибуток ви відкрили чоловічий салон, найняли мужніх татуйованих з ніг до голови майстрів, а потім раптово отримали інсайт.

Ви зрозуміли, що:

  1. Це висококонкурентна сфера. Конкуренція тут посилюється швидше, ніж відростають бороди у клієнтів, а самі відвідувачі стають дедалі вибагливішими. Тепер не обійтися стандартним набором стрижок – клієнти чекають на атмосферу закритого чоловічого клубу, ексклюзивність, персоналізовані пропозиції, віскі 20-річної витримки та олії для укладання зі Швеції. Ринок барбершопів щороку зростає на 42%, а маркетологи й аналітики стверджують, що тут ще достатньо місця для нових закладів.
  2. Барбершоп потрібно просувати. Причому за мінімальних вкладень і так, щоб до вас записувалися максимум клієнтів, які ставали б постійними.

Починайте просування з формування стратегії для соцмереж і визначення цільової аудиторії. Портрет клієнта допоможе визначити потреби та «болі» користувачів, особливості їхньої поведінки та послуги, за які вони готові платити більше.

Такий підхід дасть змогу підвищити лояльність споживачів, ефективно налаштувати таргетовану рекламу, створити персоналізовану комунікацію і збільшити популярність самого барбершопа.

Просування в Інстаграм і Фейсбук: ефективні тактики залучення клієнтів

Виберіть нік, який транслює вашу сферу діяльності. Можна також використовувати назву барбершопа. Але уникайте довгих неймів – користувач Інстаграму має запам’ятати його з перших заходів у ваш профіль.

Виберіть формат сторінки «Бізнес-акаунт» – це дасть змогу відстежувати детальну статистику та налаштовувати рекламні кампанії. Не забудьте прикріпити до профілю бізнес-сторінку Facebook.

У шапці профілю вкажіть УТП чоловічого салону, а також основну інформацію про нього. В Instagram діє ліміт за кількістю символів – необхідно вкластися в 150 знаків. Ви можете вставляти в опис емоджі, хештеги й активні теги. Додайте також контакти (номер телефону барбершопа, адресу, веб-сайт та інші канали зв’язку).

Хочете залишити посилання не тільки на сайт, але для зручності також помістити кнопку переходу в месенджери? Використовуйте конструктори посилань Taplink, Linktree і подібні.

Для аватарки найкраще використовувати логотип барбершопа. При його розробці важливо використовувати фірмові кольори, яскравий приклад – бренди Netflix, McDonald’s і Facebook. Переконайтеся також, що аватар сторінки хорошої якості, читабельний і виконаний у 2-3 кольорах.

Для Instagram дуже важливий візуал, адже, по суті, це перше, на що звертають увагу користувачі під час переходу на сторінку. Тому фотографії мають бути стильними, якісними та атмосферними, а оформлення профілю – відповідним тематиці.

У Facebook слід розмістити фото профілю, що відображає специфіку діяльності, а для обкладинки краще вибрати щось оригінальне, зухвале, брутальне.

Що стосується контенту, то він має здебільшого не продавати, а розважати і приносити користувачам користь. Тобто, варто публікувати більше інформаційних постів і постів, що залучають, а постів, що продають/рекламних, навпаки, менше.

Просування на YouTube: як створювати віральні ролики

Бренди прагнуть генерувати віральний контент, який притягує клієнтів. Але як створити те, що підірве Ютуб? Підключайте лідерів думок і використовуйте ефект несподіванки. Ці принципи дають змогу знімати відеоролики, які так надихнуть людей, що вони запишуть його ремікси, ретро- та міжнародні версії.

Крім того, анонсуйте дату і час виходу нового відео в інших соцмережах барбершопа. Зацікавлені глядачі встановлять нагадування, щоб не пропустити вихід свіжого контенту. В Instagram для цього навіть доступний таймер зворотного відліку часу.

Ще один популярний спосіб зробити відеоканал і бренд барбершопа популярним (а паралельно заробити на каналі YouTube) – продаж мерчу.

Так, у США з’явилися п’ять платформ, де можна продати мерч під час перегляду відео: Crowdmade, DFTBA, Fanjoy, Represent і Rooster Teeth. Творець мультяшного Павука Лукас перетворив свого персонажа на плюшеву іграшку і продав понад 60 тисяч примірників менш ніж за 20 днів. Його заробіток склав понад мільйон доларів.

То чому б не запустити серію іграшок-барберів у татуюваннях і з модними стрижками? Або футболку тілесного відтінку з імітацією татуйованого тіла і назвою вашого барбершопу?

Розміщуйте також на своєму каналі навчальні відеоролики – велика кількість людей використовує YouTube для саморозвитку: вчать іноземні мови, освоюють програмування, переглядають уроки гри на гітарі або вивчають техніки стрижки. Для цього розробники YouTube навіть впровадили Learning Playlist – розділ, який спрощує фокусування глядача на навчанні. Автори «плейлистів» можуть розбивати ролики за курсами. Використовуйте ці можливості і ви!

Як крутий дизайн профілю допомагає продавати

Оформлення бізнес-акаунта в соціальних мережах допомагає підігріти інтерес аудиторії до компанії, підвищує лояльність і впізнаваність. Стильний дизайн запам’ятовується, викликає бажання переглянути сторінку і підписатися на неї. А якщо профіль барбершопа сподобається користувачам, то й шанси на те, що вони захочуть скористатися вашими послугами, зростуть.

За допомогою живих фото і креативного оформлення ви створите образ крутого барбершопа, зможете залучити нових клієнтів, а старих перевести в категорію постійних.

Щоб отримати дизайн профілю, що продає, дотримуйтеся таких правил:

  1. Дотримуйтеся єдиного стилю оформлення, використовуйте фірмові шрифти та кольори.
  2. Будьте оригінальними, щоб зацікавити користувачів, і пам’ятайте, що дизайн сторінки – це елемент маркетингу в соціальних мережах.
  3. Правильно розставляйте акценти, щоб підкреслити сильні сторони бізнесу.
  4. Можете зробити гармонійне оформлення, щоб усі кольори й елементи поєднувалися один з одним, або ж зіграти на контрасті.
  5. Враховуйте, що хороший акаунт має опрацьований візуал, емоційні фото і контент, що залучає.

Розробляючи дизайн бізнес-акаунта і готуючи фотографії, пам’ятайте, що новий користувач звертає увагу на сторінку загалом, а підписники – на окремі картинки і пости. Це означає, що для залучення й утримання уваги аудиторії вам слід подумати про всі аспекти.

Контент-план для барбершопа: які тексти цікаві аудиторії

Контент-план являє собою графік публікацій з темами, датами і фото. При його складанні слід враховувати цілі, яких ви хочете досягти. Кожен пост має бути цікавим або корисним, привертати увагу аудиторії, підвищувати рівень довіри до вас і залучати до спілкування.

Що публікувати в соціальних мережах

  • перелік послуг, конкурентні переваги, УТП;
  • цінності компанії (що для вас важливо, що ви несете світу);
  • акційні пропозиції;
  • лайфхаки та рекомендації;
  • історії;
  • пости на тему до і після;
  • закулісся і робочі моменти;
  • майстер-класи;
  • огляди;
  • відгуки;
  • конкурси, ігри, опитування, загадки.

Люди приходять у соцмережі насамперед за спілкуванням і розвагами. Вони не хочуть напружуватися, тому текст у постах має бути легким і ненав’язливим, навіть якщо він продає або рекламний. Якщо всі публікації будуть спрямовані на продаж і отримання прибутку, це відштовхне користувачів. Спочатку їх треба «підігріти», вразити, а потім уже вони самі захочуть скористатися вашими послугами.

Розміщуйте більше інформаційних, корисних постів, проводьте розіграші, влаштовуйте опитування, пропонуйте розгадати загадки або ребуси – все це допоможе вам розворушити споживачів, підвищити активність на сторінці та збільшити кількість підписників.

Як боротися з негативними відгуками у Facebook та Instagram

З негативом у соцмережах може зіткнутися кожен. Поганих відгуків не варто боятися – з ними треба працювати. Так ви зможете зберегти репутацію, покажете аудиторії, що дбаєте про клієнтів, оперативно розв’язуючи питання, що виникло, і прислухаєтеся до їхніх побажань, виправляючи недоліки в роботі.

Як реагувати на негатив? Перш за все, заспокоїтися, не видаляти такі коментарі та не грубити у відповідь. Постарайтеся відповісти на відгук якнайшвидше, вибачтеся і поцікавтеся, чим незадоволений клієнт, тобто обов’язково вникніть у суть проблеми, перш ніж вирішувати її.

Подробиці про замовлення варто уточнити ще й для того, щоб зрозуміти, реальний перед вами відгук чи фейковий. Часто інші компанії залишають такі коментарі, щоб «підмочити» репутацію конкурента.

Якщо ви зіткнулися з підробленими відгуками або хейтом, ігноруйте їх. Так ви не станете підживлювати недоброзичливців.

Топ-5 помилок просування бізнес-профілю в соцмережах

  1. Немає SMM-стратегії. Якщо ви не розумієте що і навіщо робите, то великих охоплень і відгуків не чекайте. Перш ніж просувати себе, слід поставити чітку мету, визначити, що ви хочете отримати і в якому напрямку рухаєтеся.
  2. Похмурий контент. Однотипні пости, набридлі теми, нудний стиль викладу не приваблять підписників. А тим паче, якщо все це чергуватиметься з текстами, що продають, на кшталт «замовте стрижку», «запишіться в наш барбершоп» і повідомленнями, який ви крутий барбер. Розповідати про себе, звісно, треба, але не варто завалювати подібними постами всю стрічку. Будьте корисними для своєї аудиторії, діліться лайфхаками та порадами, публікуйте кумедні історії з життя та цікаві робочі моменти. Тоді вашу сторінку захочуть читати.
  3. Нерегулярні публікації. Просування вимагає регулярності. Це означає, що не можна на одному тижні завалювати аудиторію постами, а на другому розмістити всього 1-2 публікації. Це не сподобається ні користувачам, ні алгоритму майданчика.
  4. Відсутність реклами. Якщо ви хочете, щоб про вас дізналося якомога більше людей, без реклами не обійтися. Налаштувавши оголошення на відповідну аудиторію, ви зможете отримати нових підписників і розширити клієнтську базу.
  5. Нічим не відрізняєтеся від конкурентів. Яка особливість вашого барбершопу? У чому ваша фішка? Визначивши, що ви робите краще і чим відрізняєтеся від інших, ви опрацюєте унікальну пропозицію і вибудуєте позиціонування.

Реклама в соціальних мережах: як запустити ефективний таргетинг

Таргетована реклама – це простий і ефективний спосіб залучення нових клієнтів і підвищення впізнаваності барбершопа. Але щоб вона дала результат, необхідно дотримуватися основних правил. Це – поставити мету, правильно позначити цільову аудиторію, підготувати якісні живі фотографії та написати унікальний текст, що чіпляє, з помітним заголовком.

Як аналізувати цільову аудиторію барбершопа

Як доносити меседжі через Facebook, Instagram, TikTok і YouTube так, щоб на них відгукнулися? Якщо ви запускаєте новий бізнес і думаєте, що він буде широко затребуваним, ви мислите неправильно. У вашої компанії є цільова аудиторія і ті, хто не зацікавлений у продукті або послузі. «Цільовою аудиторією» називають групу людей певної вікової категорії, зі спільними інтересами, рівнем доходу. На них і розраховані ваші послуги.

Більша частина клієнтів барбершопів – це чоловіки віком 25-35 років із доходом вище середнього. Рідше барбершопи можуть відвідувати сини клієнтів. А ще варто орієнтуватися на студентів навчальних закладів і молодих фахівців.

Також клієнти барбершопів – це власники бороди, яким необхідна постійна професійна корекція і доглядові процедури за рослинністю. Високий рівень сервісу і приваблива атмосфера укупі з професіоналізмом барберів і правильною комунікацією в соцмережах допоможуть швидко наростити базу постійних клієнтів. Тим паче, що чоловіки відвідують перукарню і салони в 1,5 раза частіше, ніж жінки.

Як зробити глибокий аналіз реальних клієнтів барбершопа і запускати круті рекламні оголошення? Розглянемо основні способи:

  • Онлайн-опитування. Для створення інтернет-опитувань можна використовувати Google Forms або Typeform. Рекомендуємо робити розсилку форм електронною поштою і в тематичних групах соцмереж, а також налаштовувати таргетовану рекламу з посиланням на опитувальник.
  • Аналіз конкурентів. Для цього використовуйте SEMrush, SimilarWeb або SpyMetrics. Вивчивши цільову аудиторію конкурентів у ніші барбершопів, можна взяти курс на завоювання їхніх клієнтів. Або націлити маркетингову стратегію на потрібний сегмент користувачів.
  • Інструменти соцмереж. Можна використовувати Facebook Insights і Twitter Analytics. Наприклад, у розділі інсайтів на Фейсбуці зручно аналізувати статистику за сторінкою за останні два роки, щоб зрозуміти, як користувачі взаємодіють з акаунтом барбершопа. Доступний також моніторинг ефективності публікацій. Так ви зможете дізнатися, які пости користуються більшою популярністю і серед яких користувачів.

Використовуючи ці способи, можна розділити аудиторію за ступенем зацікавленості в конкретній послузі. Це також дасть змогу розібратися, чому користувач підписаний на ваші профілі або заходить на сайт, але не заходить у барбершоп. Або чому лайкає одного барбера, але досі не записався до нього на стрижку.

Способи залучення аудиторії в соціальних мережах

Щоб збільшити лояльність користувачів і залучити їх до спілкування на сторінці, необхідно створювати корисний контент, розміщувати круті фото і цікаві відео, а також розважати аудиторію мемами, загадками, головоломками, розіграшами і конкурсами.

Знижки або спеціальні акції можна проводити щомісяця.

Приклади речень:

стрижка бороди;

експрес-стрижка;

стрижка з укладанням;

масаж у подарунок до будь-якої послуги від певної суми;

розіграш трьох стрижок;

догляд за бородою та вусами в подарунок до колорування волосся.

Для залучення клієнтів можна також запустити й анонсувати в соцмережах «пакети послуг». Наприклад, з понеділка по середу робіть знижки на набори послуг: «Експрес-пакет. Експрес-укладка бороди і миття волосся за зниженою ціною» або «Препаті сет» з більш навороченими послугами і зниженою вартістю. На такі пакети можна налаштовувати таргетинг або просувати набір послуг за допомогою лідерів думок.

Приклад конкурсу для барбершопа:

Бадді, чи хотів би ти отримати стильну стрижку БЕЗКОШТОВНО?

Так, ти не спиш, ми дійсно пострижемо когось із вас, анітрохи за це не взявши. А ще наллємо віскі 20-річної витримки і зробимо твою улюблену укладку – залишиться тільки орендувати байк, прихопити шкіряну куртку і поїхати на брутальний фотосет!

Для цього запускаємо спеціальний розіграш. За його підсумками рандомним способом виберемо 3 кандидатів.

Для участі необхідно всього лише:

  • Поставити лайк під постом
  • Підписатися на профіль
  • Відзначити в коментарях двох бадді

Кожному учаснику присвоюється порядковий номер. Пам’ятай: що більше коментарів, то вищий шанс на перемогу. Але є умова: щоразу відзначати потрібно різних друзів.

Переможців оголосимо вже за 2 тижні, 24 червня.

Не прогав шанс розслабитися в істинно чоловічій атмосфері – або подаруй можливість виграти своєму бадді!

Підбираємо таргетолога, SMM і копірайтера: співробітник у штат чи співпраця з агентством?

Аудит профілю, складання SMM-стратегії, створення контенту, оформлення акаунта, налаштування реклами та інші завдання з просування профілю барбершопа – кому їх довірити? Найняти співробітника в штат або звернутися в спеціалізоване агентство – у кожного з цих варіантів є свої переваги.

Чому обирають співробітника в штат: йому можна доручити будь-які завдання в рамках його спеціалізації, а роботу – легко контролювати. З мінусів можна виділити необхідність щомісячної оплати праці та підготовку робочого місця в офісі.

Чому варто співпрацювати з SMM-агентством: у компаніях працюють кілька фахівців, які володіють необхідними знаннями і досвідом, що дає змогу ефективно просувати акаунти барбершопа у Фейсбуці, Інстаграмі та на Ютубі. При цьому кожен співробітник отримує свій список завдань.

Які завдання виконують різні фахівці:

  • SMM-фахівець – відповідає за кількість підписок і відписок, кліки, охоплення, визначає вартість одного підписника тощо.;
  • копірайтер – пише тексти, які оцінюються за рівнем унікальності та креативності, кількістю символів у пості, числом помилок або друкарських помилок у тексті, за ступенем залученості користувачів тощо.;
  • таргетолог – налаштовує рекламу і відповідає за кількість лідів, переходів на веб-сайт, кліки на рекламні оголошення, кількість звернень користувачів тощо.

Фахівці WeLoveSMM глибоко вивчають ЦА, конкурентів, формують ToV, встановлюють метрики оцінки ефективності та проводять аналітику, щоб зрозуміти, які інструменти краще використовувати для просування профілю.

Оцінювання ефективності салону барбершопу

Відкриття барбершопа не вимагає високого рівня фінансових витрат. Однак для повернення інвестицій важлива увага до просування через вузьку цільову аудиторію. Рівень ризиків роботи чоловічого салону знижується після виходу на плановий обсяг записів і напрацюванням власної бази постійних клієнтів.

З урахуванням того, що проєкт відкрився нещодавно і потребує просування, мета на першому етапі після запуску – досягти рівня 50% завантаження до шостого місяця роботи барбершопа.

Хочете досягти такого результату і збільшити прибутковість бізнесу? Зв’яжіться з нами, щоб дізнатися подробиці співпраці та вартість послуг з просування барбершопа в Facebook, Instagram і на YouTube.

Потрапляємо в самісіньке серце вашої цільової аудиторії навіть, якщо вона – брутальні та суворі бородані!

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання