Просування всіх видів бізнесу в соціальних мережах має свої особливості. Розкрутка меблевого салону – не виняток. Для його розкрутки важливе креативне, цікаве оформлення профілю замість нескінченних рекламних постів з фото предметів меблів з каталогу. Якщо крім офлайн-магазину ви ще розвиваєте веб-сайт, можна також підключити торгові мітки – це значно спростить процес шопінгу в Instagram.
Навіщо потрібен SMM для меблевого салону? Як оформляти профілі в соцмережах, щоб товари хотілося купити? Які помилки швидко «вбивають» меблевий бізнес в інтернеті? Відповіді на ці та інші питання ви знайдете в нашій статті.
Особливості розкрутки сторінки меблевого салону в соцмережах
Перед покупкою більшість споживачів хочуть детально ознайомитися з товаром. Ось чому для ефективного просування меблевого салону в Instagram і Facebook важливі якісні фото меблів, зроблені з різних ракурсів.
Крім того, якщо ваша мета – розкрутити бізнес, підвищити лояльність користувачів і збільшити обсяги продажів, приділяйте час:
демонстрації переваг (чому людям варто купувати саме у вас?);
публікації інформації про доступні товари (розміри в зібраному і розібраному вигляді, матеріали та інші характеристики);
озвучування інформації про бренд, країну виробництва, деталі процесу виготовлення;
відомостями про доступні додаткові послуги (чи є опція випуску меблів на замовлення, їх монтаж, доставка тощо);
публікації фідбеків про салон в Instagram, Facebook та в інших соціальних мережах.
Технології розвиваються, а важливість соціальних платформ зростає. Якщо ви хочете йти в ногу з часом і розвивати бізнес-сторінку відповідно до трендів у соцмережах, слід постійно моніторити сферу меблевого бізнесу, аналізувати конкурентів, а також вкладати ресурси у створення якісного контенту та просування.
Як підняти продажі та відвідуваність за рахунок стильного оформлення профілю
Після реєстрації в Instagram зв’яжіть свій акаунт із профілем у Фейсбуці. Після цього переведіть Інстаграм-сторінку в бізнес-акаунт. Це дасть змогу збільшити кількість інструментів для просування меблевого салону. Наступний етап – оформлення і профілю.
У шапці акаунта вкажіть, що ви продаєте, а також складіть унікальну пропозицію. Вказуйте найпопулярніші товари, якщо асортимент великий. Придумайте простий нік – це полегшить пошук вашої сторінки. Вкажіть, чи робите ви доставку куплених меблів, а також чи надаєте додаткові послуги. Додайте контактні дані, адресу меблевого салону і посилання на веб-ресурси. Якщо хочете залишити в шапці профілю кілька посилань, систематизуйте їх за допомогою спеціальних інструментів – наприклад, Taplink або Linktree.
Якщо ви – власник мережі меблевих магазинів і маєте кілька торгових точок, вкажіть у шапці профілю адреси всіх магазинів, де можна придбати вироби. Також можна створити окремі акаунти для кожного з салонів і пов’язати їх між собою посиланнями. В основному профілі слід розмістити посилання на акаунти інших магазинів меблів, а на дочірніх – посилання на головну сторінку.
Для залучення передплатників і збільшення продажів важливо також привабливого оформити бізнес-сторінку. Адже саме за її зовнішнім виглядом користувачі оцінюватимуть компанію від самого початку.
Візуал відіграє велику роль у сприйнятті меблевого салону, а фотографії будуть надихати або відштовхувати покупців. З цієї причини, слід дотримуватися єдиного стилю оформлення стрічки, публікувати живі, яскраві, якісні знімки, колажі, цікаві ілюстрації, а також розміщувати кумедні й атмосферні ролики.
Контент для меблевого салону: що публікувати у Фейсбук та Інстаграм
Більшість користувачів люблять очима. Відповідно, просувати меблевий салон, коли на фотографіях не розбереш колір комода, складно. Ділимося основними рекомендаціями, як зробити якісні фото для профілів у соціальних мережах, навіть якщо ви новачок.
Отже, поїхали:
- Знімайте при природному освітленні. Вбудований спалах фототехніки використовуйте з обережністю – на глянцевих поверхнях предметів меблів виходить великий відблиск.
- Використовуйте штатив. Він стане рятувальним жилетом, якщо після довгого складання кухні руки фахівців погано тримають предмети вагою важчою, ніж оплата за виконану денну роботу.
- Не «завалюйте» горизонт. «Завал» горизонту виглядає на фотографіях, як мимовільний і неконтрольований нахил. Він погіршує композиційне рішення кадру. Фото втрачає статичність, має неохайний і навіть непрофесійний вигляд.
- Знімайте товар з різних ракурсів. Влаштуйте шафі або популярному у клієнтів кавовому столику фотосесію, щоб відобразити переваги та продемонструвати дизайн предмета меблів.
Публікуйте також контент про особливості виробництва, події з життя меблевого салону, кумедні історії, з якими стикалися в процесі роботи. Важливо не ставати каталогом товарів у соціальних мережах. Станьте ближче до своїх клієнтів і пам’ятайте про публікацію відгуків. Переконати в якості доступних товарів і сервісі легше, коли видно результат роботи і зворотний зв’язок задоволених клієнтів.
Пости для профілів у соціальних мережах
Протягом тижня розміщуйте в профілі 5-7 публікацій. Використовуйте контент трьох типів: такий, що продає, пізнавальний (інформативний) і такий, що залучає. У першому пості розкажіть про конкретний продукт, у другому використовуйте методи залучення аудиторії. Потрібно так зачепити користувачів, щоб вони брали участь в обговоренні.
Рекламний пост повинен містити таку інформацію:
- чіпляючий, креативний заголовок;
- докладний опис або корисна інформація для підписників;
- характеристики предметів меблів (матеріал, розмір, колір);
- ціна товарної позиції;
- особливості доставки та деталі, як замовити товар;
- CTA – заклик до дії («Телефонуйте», «Заходьте на сайт», «Надішліть улюблений емоджі в коментарях, і ми допоможемо вибрати те, що вам потрібно!» та інші);
- релевантні хештеги: #мебліднепр, #ліжкокінгсайз.
Для залучення аудиторії розміщуйте пости з конкурсами, іграми та опитуваннями. Сильний Call To Action мотивує підписників до дії та збільшує активність на сторінці.
Stories: 5+ ідей для акаунта меблевого салону
Використовуйте сторіс в Instagram, щоб продемонструвати процес виробництва товарів, надходження нових предметів меблів, а також розповісти цікаві факти про співробітників салону. Покажіть, чим вони займаються, чим цікава їхня робота і як вони взаємодіють з клієнтами. Важливо, щоб такі історії знімалися тільки з дозволу працівників.
Що ще публікувати:
- життя команди: робота в салоні, на підприємстві, корпоративи;
- відгуки клієнтів: давайте покупцям знижку за відгук або придумуйте інші бонуси для отримання зворотного зв’язку;
- перепости постів і stories: відстежуйте користувацький контент, де відзначений ваш салон. Робіть репост подібних постів у сторіс.
Розмістіть у профілі іконки актуальних stories. Публікуйте в цих розділах ті історії, до яких потенційні клієнти завжди матимуть доступ. До таких, наприклад, належать галерея товарів (фото з торговельними мітками з переходом на вебсайт), прайс-лист доступних позицій, поточні знижки, акційні пропозиції, вакансії, зворотний зв’язок про компанію тощо.
Робота з відгуками в соцмережах: як боротися з негативом
Вони дратують власників бізнесу і викликають агресію персоналу. Їх ігнорує вся команда, а це, своєю чергою, ще більше псує репутацію меблевого салону. Про що ми? Про негативні відгуки, які є в кожної компанії. Часто вони неправдиві – від конкурентів або проплачених блогерів, але при цьому все одно впливають на імідж компанії.
Часто на них або не реагують зовсім, або відповідають грубо, або пишуть шаблонні відповіді, не намагаючись вникнути в проблему. Тим часом будь-який негативний відгук і кожна проблема, з якою стикається ваш клієнт, має бути вирішена. Уявіть, що визнання компанії в нездатності закрити проблему побачить кілька тисяч людей, серед яких будуть і ваші потенційні клієнти. Після такого вони навряд чи захочуть до вас звертатися.
Що ж робити з негативними відгуками в соцмережах? Працювати з ними. Для цього слід відокремлювати реальні претензії покупців від фейкових коментарів, тролінгу та хейту. Якщо ви бачите образливий відгук, текст від бота або на вашу компанію безпідставно ллється бруд, ігноруйте це або атакуйте, пред’явивши користувачам докази, що ця людина нічого у вас не купувала.
Але якщо ви зіткнулися з конкретними претензіями, відповідайте якнайшвидше, реагуйте спокійно, вникніть у суть проблеми і зробіть усе, щоб вирішити її. Про результати обов’язково слід розповісти громадськості в окремому пості або відповівши на відгук.
Топ-5 помилок із просування в соціальних мережах
Ви могли вже припускатися поширених помилок під час просування, але навіть не знали про це. Фахівці WeLoveSMM склали анти-чеклист із помилками, які часто гальмують розвиток акаунтів у соцмережах, а разом із ними і зростання бізнесу.
Непотрібний контент
Пости мають бути цікавими, допомагати користувачеві розв’язати якусь проблему: розібратися в меблевій справі, дізнатися тонкощі встановлення кухні або обладнати дитячу кімнату. Діліться інформацією про те, як вибрати меблі для невеликої кімнати або приміщення нестандартного планування, в яких кольорах найкраще оформити спальню або вітальню, які матеріали витримують високу вологість тощо. Ось ще кілька ідей: «Як відрізнити хорошу фурнітуру від поганої», «Як вибрати матрац», «Як відрізнити шпон від масиву». Тобто, будьте корисними людям, створіть для них свого роду меблеву «Вікіпедію»!
Багато «про себе» в профілі
Повідомляти про важливі події з життя компанії не соромно, якщо це справить позитивне враження на клієнтів і поліпшить імідж меблевого салону. Інша справа, коли відповідальні за ведення профілю люди постійно «спамлять» дрібними подіями. Це не збільшує кількість продажів, а в окремих випадках навіть може відлякати потенційного клієнта.
Говоріть про себе, тільки якщо в компанії сталося щось справді важливе: з’явилася новинка, меблевий салон переміг у великому конкурсі, у вас купила меблі відома людина тощо.
Фотографії низької якості
В оформленні профілю компанії в соціальних мережах можна виділити безліч технічних тонкощів. Не економте на оплаті роботи хорошого дизайнера і професійного фотографа. Зробіть якісний аватар, розробіть стильне оформлення профілю і шаблони для публікацій. Створіть фірмовий стиль і брендуйте опубліковані фото – підписники люблять очима.
Погана комунікація з аудиторією
Люди заходять у соціальні мережі, щоб поставити запитання, поспілкуватися один з одним, а також ближче познайомитися з брендами, які люблять і купують. Якщо у профілю багато передплатників, модератори можуть закрити коментарі, щоб обмежити надісланий спам. Це помилка: взаємодія з потенційними клієнтами – важлива складова просування бренду в соціальних мережах. Вимикаючи коментарі, ви втрачаєте можливість збирати інформацію про цільову аудиторію і залучати підписників до спілкування.
Найміть ком’юніті-менеджера, який відповідатиме за комунікацію з користувачами. До обов’язків цього фахівця входить опрацювання Direct-а та відповіді в коментарях, а також видалення спам-повідомлень і розсилки.
Копіювання конкурентів
Якщо вам подобається акаунт конкурента, це не означає, що він ефективний. Не варто робити так само лише тому, що вам здається це вдалим. Вивчайте сторінки інших меблевих салонів і брендів, аналізуйте їхні сильні та слабкі сторони й використовуйте це на свою користь. Знайдіть свою унікальну фішку та створіть профіль, який приваблюватиме аудиторію та відокремлюватиме вас від конкурентів.
Як запустити таргетовану рекламу без зливу бюджету
Таргетована реклама є потужним інструментом просування, здатним збільшувати продажі і давати нових клієнтів, і при цьому вона не вимагає великих вкладень. Але щоб бюджет не зливався, важливо дотримуватися певних правил.
5 порад, як правильно налаштувати рекламу:
- Поставте мету. Щоб отримати результат, треба зрозуміти, чого ви хочете (збільшити трафік, отримати ліди, додати підписників тощо). Вибирати краще щось одне, оскільки людина може зробити лише одну цільову дію.
- Правильно визначити свою цільову аудиторію. Якщо ви запустите рекламу не на ту групу людей, толку від неї не буде.
- Розміщуйте якісні та чіткі фото/відео. Погана розмита картинка відштовхуватиме користувачів, тому важливо додавати в рекламне оголошення професійні знімки.
- Підготуйте текст, що чіпляє. Повідомлення має бути зрозумілим, інформативним та емоційним, а ще в ньому обов’язково має бути оффер і заклик до дії.
- Не змінюйте рекламу занадто часто. Деякі компанії запускають оголошення і одразу ж його змінюють, оскільки незадоволені першими результатами. Але щоб побачити реальну статистику, необхідно почекати кілька днів, тому не поспішайте.
Дотримуйтеся цих порад і правил соціальних майданчиків і ви отримаєте очікуваний результат від таргетованої реклами.
Як підбирати фахівця з реклами, SMM, копірайтера: співробітник у штат або співпраця з агентством?
Для ефективного просування меблевого салону в соціальних мережах Facebook, Instagram і YouTube важливо публікувати якісні фото товарів, чергувати різні типи контенту, а також просувати сторінку за допомогою таргетингу і рекламних публікацій у блогерів.
Самостійно опанувати інструменти ведення та просування профілів складно, особливо якщо доводиться поєднувати розвиток сторінки з основною роботою. Тому підприємці часто обирають:
- найняти співробітника в штат;
- співпрацювати зі спеціалізованим агентством.
Щоб не платити щомісяця зарплату працівникові і не облаштовувати для нього робоче місце, зручно доручити просування бізнесу в соціальних мережах спеціалізованій студії, в якій працюють різні фахівці.
Які KPI ставити працівникам і хто за що відповідає
KPI (Key Performance Indicators) являють собою ключові критерії ефективності роботи. Простими словами, це те, до чого треба прагнути. У кожного працівника свої завдання і показники ефективності.
KPI для фахівців:
- SMM-фахівець – кількість підписок і відписок, вартість одного підписника, кліки, охоплення публікацій тощо.;
- копірайтер – кількість символів у пості, кількість публікацій на день, унікальність контенту, кількість помилок або друкарських помилок у тексті, залученість користувачів тощо.;
- таргетолог – кількість лідів, переходів на веб-сайт, кліки на рекламні оголошення, кількість звернень користувачів тощо.
Під час виставлення KPI пам’ятайте, що вони мають відповідати цілям вашого бізнесу (підвищення ефективності, опис показників, що впливають на діяльність компанії, оцінка роботи співробітників, складання плану на майбутнє тощо).
Чому варто обрати студію WeLoveSMM і делегувати її співробітникам просування власного бізнесу?
Аналізуємо цільову аудиторію
Перед створенням сторінки в соціальних мережах ми складаємо портрет цільового споживача з нуля. Якщо у меблевого салону вже є актуальна сторінка, збираємо й аналізуємо ЦА з неї.
Вивчаємо ринок і конкурентів
Аналізуємо сторінки конкуруючих компаній, щоб виявити їхні сильні та слабкі місця. А потім використовуємо отримані дані для розробки стратегії, визначення конкурентної переваги вашої компанії та оригінального оформлення акаунта.
Складаємо SMM-стратегію
Формування маркетингової стратегії на старті дає змогу виділити ефективні канали та методи просування бізнесу у вашій ніші. Також прогнозуємо вартість заявок, визначаємо KPI та оптимальний бюджет.
Підвищуємо впізнаваність меблевого салону
Працюємо над формуванням іміджу вашої компанії, щоб меблевий салон став упізнаваним у своїй сфері, а лояльність і довіра споживачів збільшилися.
Просуваємо сторінку за допомогою таргетингу
Налаштовуємо таргетовану рекламу, експериментуємо зі стратегіями та креативами. Глибоко аналізуємо результати, щоб залишати те, що працює у вашому бізнесі найкраще.
Збільшуємо взаємодію зі сторінкою
Публікуємо пости і stories, які відгукуються у підписників, збирають лайки, коментарі та репости.
Хочете отримати безкоштовну консультацію? Зв’яжіться з нами за телефоном або в чаті на сайті, щоб поставити питання, яке вас цікавить, або уточнити вартість замовлення.