Накрутка підписників в Інстаграм як спосіб просування бізнесу

Більшість користувачів Instagram під час переходу на сторінку будь-якого бренду насамперед звертають увагу на кількість підписників. Так говорить статистика. Цей показник допомагає людям прийняти рішення, чи варто підписатися на акаунт або зробити замовлення. Тобто, велика кількість підписників є свого роду соціальним доказом. Так користувачі розуміють, що перед ними популярна компанія, якій можна довіряти. Тому для розвитку бізнесу і збільшення продажів у соцмережах необхідно зібрати на своїй сторінці якомога більше фоловерів. У цьому питанні допомагає накрутка підписників в «Інстаграм». 

Що потрібно знати про накрутку в соціальних мережах

Накрутка підписників – один із методів просування бізнес-акаунта. Це штучне збільшення кількості фоловерів завдяки використанню спеціальних сервісів.

Автоматичний метод має свої плюси і мінуси. За допомогою накрутки можна отримати велику кількість нових передплатників за короткий час, але найчастіше це будуть боти і нецільові клієнти, які не приносять користі для бізнесу. Вони нічого у вас не замовлять і не допоможуть підвищити активність на сторінці. До того ж, профілі з великою кількістю фоловерів, але низькою кількістю лайків і коментарів, виглядають підозріло.  

З іншого боку, користувачі менше довіряють акаунтам з невеликою кількістю фоловерів і не хочуть підписуватися на них. Та й сам Instagram активніше просуває профілі з великою аудиторією, виводячи їхні публікації в рекомендоване і тим самим сприяючи залученню нових клієнтів. Також, накрутка передплатників дає змогу поліпшити статистику акаунта в очах рекламодавців, що підвищує шанси на вигідну угоду.

Інстаграм не штрафує за накрутку, а вартість залучення підписників невисока – один фоловер коштує менше гривні.

При цьому, для отримання вигоди знадобиться накрутка живих передплатників в Інстаграм. Це обійдеться дорожче, але так ви додасте реальних людей, які ставитимуть лайки і коментуватимуть ваші пости, а не непотрібних ботів. Крім цього, паралельно необхідно займатися просуванням своєї бізнес-сторінки – подбати про стильне оформлення профілю, підготувати якісний візуал, корисний і цікавий контент, запустити рекламу. Це дасть змогу активніше розвиватися і набирати зацікавлених у вашому продукті підписників.  

Навіщо бізнесу купувати підписників в Інстаграм

Щоб успішніше розвивати свою справу, багато бізнесменів звертаються до штучного залучення потенційних клієнтів. Це дає змогу швидко розширити аудиторію, знайти нових покупців і збільшити продажі.

Крім цього, накрутка підписників допомагає:

  • просувати товари та послуги в будь-якій сфері;
  • запустити нову бізнес-сторінку з уже набраною аудиторією;
  • розвивати особистий бренд, який підштовхуватиме до купівлі вашого продукту;
  • управляти репутацією компанії;
  • виділятися серед конкурентів (показати, що ви кращі, оскільки у вас більша аудиторія).

Накрутка насамперед вигідна тим, що збільшує кількість підписників без особливих зусиль. Профіль стане привабливішим для алгоритмів Інстаграма і користувачів соціальної мережі, а лояльність до бренду підвищиться. Але діяти краще поетапно, тобто не купувати відразу 10 000 підписників, а набирати їх частинами.

Також, накрутка може забезпечити живу аудиторію, а не тільки ботів. У цьому разі користувачі підписуються на акаунт за гроші і виконують поставлені завдання (ставлять лайки, пишуть коментарі, роблять репости тощо). Однак послуги сервісів з активними фоловерами обійдуться дорожче.

Підготовка акаунта до просування і накрутки підписників

Перед залученням підписників необхідно підготувати сторінку таким чином, щоб вона стала цікавою і на ній захотілося залишитися. Створений нашвидкуруч, порожній і нудний бізнес-акаунт стане причиною відписок користувачів. Тому від накрутки не буде жодної користі. 

Пропонуємо провести невеликий аналіз власного профілю, щоб зрозуміти, чи готовий він до просування. Зверніть увагу на:

  1. Цілі. Ви маєте чітко розуміти, навіщо вам потрібні підписники (для зростання продажів, зміцнення репутації, розкрутки особистого бренду тощо). Це допоможе вибрати правильну стратегію розвитку.
  2. Цільову аудиторію. Знання інтересів, потреб і болю ваших клієнтів допоможе створювати корисний для них контент.
  3. Конкурентів. Розуміння, у чому ваші суперники досягли успіху, дасть можливість розробити більш ефективну стратегію просування. А їхні упущення можна перетворити на власні переваги.
  4. Оформлення профілю. Акаунт – це обличчя вашого бізнесу або особистого бренду. Тому важливо розуміти:
  • чи приваблива шапка профілю, чи мотивує вона підписатися;
  • наскільки стильний вигляд має стрічка, чи підібрано єдиний стиль фотографій і дизайн шаблонів для постів;
  • чи зручно користувачам знаходити інформацію, чи є хайлайтс, чи виділені рубрики в постах тощо.;
  • чи залишають користувачі лайки, коментарі, чи діляться публікаціями або зберігають їх собі.
  1. Контент. Важливо публікувати різноманітні матеріали, але такі, що відповідають тематиці бізнесу, цікаві та корисні аудиторії. Тож оцініть свої пости та сторіс, подивіться, які формати контенту використовуєте і що більше подобається підписникам. 

Вивчіть свій акаунт і усуньте всі слабкі місця. Наповніть його якісним контентом, забезпечте привабливий візуал, оформіть усе згідно з фірмовим стилем, якщо він є, і підготуйте контент-план, щоб розуміти, що і коли викладати на сторінці далі. Коли профіль буде готовий до просування, переходьте до набору підписників.

Як масова накрутка відіб’ється на акаунті в Інстаграм: виключаємо бан

Існує думка, що Instagram блокує акаунт за накрутку без можливості відновлення або відправляє його в тіньовий бан. Це не зовсім так. Бани – часта практика, наприклад, для Ютуба. Що стосується Інстаграма, він штрафує не за накрутку, а за спами. Щоб уникнути блокування акаунта і зниження охоплень, дотримуйтеся простих правил.

По-перше, відмовтеся від масфоловінга, тобто від взаємної підписки на тисячі акаунтів, а також від масслайкінга, коли ви лайкаєте сотні сторінок, щоб вас пролайкали у відповідь. За такі дії ви отримаєте попередження від Інстаграма або блокування без можливості відновлення.

По-друге, не робіть масову розсилку користувачам у приватні повідомлення, а також не позначайте їх на фотографіях масово, щоб привернути увагу. Люди можуть поскаржитися на вас, а багато скарг – прямий шлях до заморозки та видалення сторінки.

По-третє, не варто бездумно накручувати кількість фоловерів, не звертаючи уваги на те, чи лайкають і коментують вони пости. Так ви можете втратити репутацію та довіру користувачів.

І останнє. Будьте обережні при виборі сервісу. Недобросовісні платформи можуть використовувати для нарощування аудиторії ботів або фейкових користувачів, що не призведе до необхідних результатів. А деякі й зовсім застосовують “сірі” методи у вигляді спам-акаунтів і хештегів забороненої тематики. Це точно негативно позначиться на вашому іміджі та просуванні. Також неперевірений сервіс може збирати особисту інформацію, а це вже певні ризики і порушення конфіденційності.

Для накрутки в Instagram вибирайте надійний сервіс із залученням живих підписників.

Як розвивати профіль, щоб накрутка спрацювала

Наведемо кілька основних рекомендацій, як розвивати бізнес-акаунт, щоб перетворити нових підписників на клієнтів.

  1. Почніть зі створення контент-плану і розподілу публікацій на рубрики. Підберіть актуальні теми і використовуйте різні формати постів – тексти, фото, інфографіку, відео. Розміщуйте корисні матеріали (огляди, добірки, поради, лайфхаки), знімайте цікаві ролики, діліться експертною думкою. Так ви зможете домогтися лояльного ставлення підписників до вашої компанії.
  2. Створіть помітну шапку профілю з урахуванням SEO. Використовуйте яскраві кольори, незвичайні шрифти, ключові запити, фірмові елементи. Це допоможе, з одного боку, запам’ятатися потенційним клієнтам і швидше знаходити вас, а з іншого – привертатиме увагу і викликатиме інтерес до сторінки.
  3. Продумайте дизайн. Бізнес-акаунт має виглядати привабливо та гармонійно. Стрічку слід виконати в єдиному стилі. Для цього розробіть шаблони для постів і рубрик, стильно оформіть обкладинки хайлайтс, створіть привабливий дизайн сторіс. Так ви зможете сформувати приємне враження про ваш профіль і підвищите довіру до компанії.
  4. Не втрачайте можливість потрапити до рекомендацій. Завдяки цьому можна збільшити охоплення органічно і привернути увагу тих, хто на вас ще не підписаний. Одним зі способів є запис рілс. Знімайте короткі відеоролики, пов’язані з вашим продуктом, діліться лайфхаками, залишайте думки, поради, повідомляйте новини. Зробіть ваші відео вірусними. Використовуйте також тематичні хештеги. Завдяки їм соціальна мережа розуміє, про що акаунт, і починає рекомендувати його користувачам, які цікавляться контентом за вашою темою.
  5. Давайте рекламу. Для ефективного просування товарів чи послуг можна запустити таргетовану рекламу, яка показуватиметься лише зацікавленим користувачам соцмережі, адже налаштовується за певними параметрами. А ще можна домовитися про співпрацю з блогерами, які рекламуватимуть ваш акаунт своїм підписникам.

Використовуючи накрутку в тандемі з професійним просуванням акаунта, ви будете розвиватися швидше і зможете досягти бажаних результатів. Якщо хочете створити бізнес-профіль, який приваблюватиме аудиторію і формуватиме в її свідомості позитивний образ компанії, швидше набрати підписників і підвищити активність на сторінці, замовте просування в студії WeLoveSMM. Для уточнення деталей і розрахунку вартості послуги зателефонуйте нам за телефоном або напишіть у месенджер.

Часті запитання

Можна купити підписників в Інстаграм живих або ботів за допомогою різних сервісів. Необхідно заповнити зазначені поля, вибрати необхідну кількість фоловерів і оплатити послугу. 

Онлайн-сервіси відрізняються за вартістю за 100 і 1000 фоловерів, кількістю функцій і способом оформлення замовлення. Тому можна вибрати як тільки накрутку, так і комплекс послуг. 

Приклади сервісів з накрутки підписників:

  1. flostlab.com.

Цей сервіс пропонує просування в різних соціальних мережах шляхом накрутки. Що стосується Інстаграма, то можна замовити точкову накрутку підписників, лайків, переглядів. Щоб купити живих підписників, можна скористатися одним із трьох пакетів із можливістю вибору країни та статі. Ціна тут від 70 грн за 100 підписників. 

  1. insta-social.store.

Онлайн-сервіс працює як магазин. Ви можете купити підписників, лайки, перегляди та автоматичні лайки для певних постів. Накрутка живих підписників в Інстаграм оцінюється в 49 грн за перші 250. Максимальна кількість, яку можна купити через сервіс – 50 000 фоловерів. У них у пріоритеті перебуває безпека акаунта, тому накрутка відбувається поступово, а платежі проводяться через захищені з’єднання. 

  1. smmix.pro.

Сервіс пропонує накрутку підписників, лайків і переглядів. Працює з різними соціальними мережами. Ціна послуги залежить від якості фоловерів: боти, стандартні, реальні. Вартість звичайних фоловерів з фотографіями в Інстаграмі стартує від 65 грн за 500 осіб. Загалом можна замовити 200 000 фоловерів. Сервіс має службу підтримки, яка працює цілодобово. Замовлення виконується одразу після оплати.

  1. boom-social.com.ua.

Онлайн-сервіс працює з популярними соціальними мережами, зокрема з Інстаграмом. Робить накрутку тільки на відкриті акаунти. Можна замовити підписників різної якості, з країн СНД або України, жіночої або чоловічої статі. Вартість сотні миттєвих підписників стартує від 7 грн. Реальні фоловери надаються з гарантією і без. Різниця – у ціні. Швидкість роботи залежить від особливостей замовлення. Для того, щоб акаунт не заблокували, накрутка йде плавно.

  1. LikesID.com.

Платформа пропонує накрутити підписників в Інстаграм у природному темпі. Можна купити пакет фоловерів, лайків, автолайків і переглядів. Сервіс обіцяє хорошу якість, старт роботи протягом 30 хвилин, гарантію на місяць, повну конфіденційність і безпечну оплату. Працює служба підтримки. Мінімальна кількість підписників, яку можна купити, – 250 осіб за 1.49$, а максимальна їхня кількість – 50 000.

Платні сервіси вважаються безпечнішими, ніж накрутка підписників в Інстаграмі безкоштовно. Працює спеціалізована програма, яка враховує актуальні алгоритми соціальної мережі та надає вигляду природного зростання фоловерів. Імовірність потрапити в тіньовий бан у такому разі нульова.

Вартість одного накрученого підписника дорівнює кільком копійкам. Однак поштучно жоден сервіс фоловерів не продає. Мінімальна кількість, яку можна купити, – це 100 підписників. А деякі сервіси взагалі пропонують найбюджетніші пакети від 500 підписників. 

Приблизні ціни:

  • вартість сотні швидких підписників (ботів) – від 7-10 грн;
  • ціна передплатників середньої якості – 12-23 грн;
  • ціна реальних підписників – від 35 грн.

Вартість збільшується, якщо фоловерів сегментують за статевою ознакою і регіоном. Також на ціну впливає наявність у підписника заповненого акаунта з фотографіями і постами і те, чи веде він активне Instagram-життя.

Набрати нових фоловерів на свою сторінку можна і без великого бюджету. Для цього треба використовувати всі інструменти, які пропонує соцмережа, а також підключати до розкрутки близьких людей.

Накрутка підписників Інстаграм безкоштовно онлайн:

  1. Серед друзів і знайомих. Просіть ваше оточення підписатися на вас і розповісти про вашу сторінку в сторіс. Підписники додаються через сарафанне радіо.
  2. Інші канали. Залишайте посилання на свою сторінку в усіх соціальних мережах, де присутні, і на сайті, якщо він у вас є. Також розміщуйте його в постах, сторіс, відеовідгуках.
  3. Аудиторія TikTok. Закріпіть у шапці профілю посилання на акаунт в Instagram, за яким будуть переходити користувачі.
  4. Розсилки на пошту і в месенджери. Додавайте в кінці кожного послання посилання на вашу сторінку. Щоб повідомлення відкривали і читали до кінця, надсилайте тільки корисну інформацію.
  5. Середньочастотні та низькочастотні хештеги. Перші розширять аудиторію, другі залучать потенційних клієнтів. Шукати потрібні хештеги можна через пошук в Інстаграмі або спеціальні сервіси, наприклад, Instatag.
  6. Геотеги. Відзначайте той район, де у вас розташований заклад, або ставте мітку того місця, звідки хочете залучити нових клієнтів.
  7. Коментарі постів блогерів з вашою цільовою аудиторією. Ставте грамотні запитання, покажіть експертність, аргументуйте свою думку, відповідайте на запитання інших користувачів у коментарях. Так вас помітять.
  8. Бонуси за підписку. Це може бути чек-лист, короткий посібник, рецепт, знижка, промокод.
  9. Розіграші та конкурси. Запропонуйте користувачам виконати якісь прості дії, щоб взяти участь у розіграші подарунків.
  10. Прохання лайкати, коментувати, репостити публікації. Ставте в постах запитання, щоб перевірити, чи видно їх у стрічці.
  11. Бартер. Актуально за умови, що у вас вже є не менше 1500 активних підписників.
  12. Участь у шоу, подкастах, тематичних заходах, де буває ваша цільова аудиторія.
  13. Хайп. Слідкуйте за трендами, які відповідають тематиці акаунта. Нехай актуальну інформацію, якою всі цікавляться, користувачі Інстаграм знайдуть у вас на сторінці.
  14. Спілкування з підписниками. Підійде рубрика «запитання-відповідь», опитування, звичайне спілкування через коментарі під постами, прохання про допомогу у виборі чогось, наприклад, книги, щоб почитати в дорозі.

Також існують сумнівні методи пошуку підписників. Чому вони не найкращий варіант? За їхнє використання соціальні мережі відправлять у бан або заблокують акаунт без можливості відновлення. Це так звані чати активності, в які люди приходять за живими фоловерами, лайками та коментарями. Тут усі підписані один на одного. Так можна отримати від 100 до 10 000 підписників в Інстаграм безкоштовно. Ви кидаєте посилання на пост і пишете, яку активність хочете. Однак такі «друзі з чату» можуть здатися підозрілими Інстаграму, а рекламодавці взагалі швидко визначають штучну взаємовиручку. До того ж, часу на відповідну послугу витрачається багато. А ви б могли використати його на розвиток власної сторінки. 

Також, небезпечними і малоефективними методами є масфоловінг і масслайкінг. Користувачі рідко здійснюють відповідні дії, в основному вони скаржаться на спам. А Інстаграм жорстко реагує на такі скарги. Навіть якщо хтось підпишеться, але не стежитиме за публікаціями, кількість охоплень і рівень залученості знизяться.

Найкраще рішення, коли потрібно набрати 100 підписників в Інстаграмі безкоштовно, – зайти в акаунти конкурентів і визначити тих, хто під постами висловив зацікавленість. Можете на них підписатися і поставити кілька лайків. Імовірність відповідної підписки підвищиться. Також пошукайте нові акаунти на схожу з вами тематику і підпишіться на них. Це допоможе набрати підписників, але от чи залишаться вони з вами далі, залежить від якості контенту.

1000 або 10 000 передплатників Instagram безкоштовно набрати дуже складно, тому що користувачі неохоче підписуються на маловідомі канали. Щоб швидше залучити необхідну кількість фоловерів на сторінку, використовуйте платні методи, колаборації та інші способи.

Серед найбільш ефективних:

  • Репост чужого контенту. Якщо ви розмістите у себе чужий, але корисний контент, то зробите свій акаунт цікавішим для аудиторії. Крім цього, такими діями ви звернете на себе увагу автора, який у відповідь може зробити репост вашої публікації у себе на сторінці. Так ви можете отримати більше переглядів, коментарів і лайків. Цей спосіб особливо хороший для новачків. Тому шукайте пости за вашою темою за допомогою хештегів і розміщуйте у себе найкращі.
  • Користувацький контент. Попросіть підписників ділитися фотографіями з вашим продуктом або написати враження про послугу. Можете стимулювати їх на це подарунками та знижками. Такий контент у вашій стрічці представить соціальні докази користувачам, що підвищить довіру до вас.
  • Реклама у блогерів. Якщо клієнтів поки що немає, зверніться до лідера думок, щоб він зробив огляд вашої продукції. Але обирайте блогера з аудиторією не більше 5000 осіб. Розцінки у нього будуть прийнятними і підписники більш залучені. Співпраця з лідерами думок допомагає отримати нових фоловерів і збільшити продажі. Тільки дивіться, щоб аудиторія блогера не складалася з ботів.
  • Додавання порад у путівник IG. Тут можна вписати заголовок, розмістити опис, відео або зображення, а також використовувати старі публікації в стрічці. Є три формати путівника в Instagram: місця, товари, публікації. Цікавими і корисними порадами почнуть ділитися, зросте охоплення, залученість і з’являться нові підписники.
  • Таргетована реклама. Є ефективним, але платним методом просування. Однак при правильному налаштуванні, привабливому оформленні сторінки і корисному контенті вона дасть потрібні результати. Таргет для Інстаграм запускайте з рекламного кабінету Facebook.
  • Парсинг цільової аудиторії. Використовуйте програми, які допоможуть відібрати користувачів за конкретними параметрами. 
  • Накрутка. Купувати слід живих фоловерів з потрібного вам регіону, з реальними активними акаунтами. При цьому, щоб вони не відписалися від вас одразу ж, потрібно зачепити їхню увагу і зацікавити. Слідкуйте за привабливістю вашої сторінки з точки зору візуального оформлення та інформаційного наповнення.

І звичайно ж, проводьте аналітику. Користуйтеся не тільки алгоритмами Інстаграма, а й сторонніми сервісами, щоб дізнатися точну кількість підписників, зрозуміти рівень їхньої залученості. Це допоможе краще пізнати своїх потенційних клієнтів і скоригувати стратегію просування.

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання