Як і на чому можна заробити в Instagram

 

За одинадцять років Instagram став четвертою за популярністю соцмережею. Через два роки після запуску проєкт приніс розробникам перший мільярд доларів, а 2019 року – $20 млрд.

У середині 2021 року кількість активних користувачів Instagram становила 1,4 млрд. Щодня на платформу заходять 500 мільйонів активних користувачів, а на найпопулярнішого блогера Кріштіану Роналду підписано 277 млн. осіб. Завдяки Instagram та іншим соцмережам з’явилася професія «асистент блогера», а творці контенту отримали можливість заробляти на постах і відео. Як перетворити «сидіння» в інстаграмі на джерело доходу, поділилися фахівці WeLoveSMM.

make-money-in-instagram

Інстаграм-рекордсмени: скільки заробляють топові блогери та мікроінфлюенсери

В Instagram можуть заробляти навіть мікроінфлюенсери з кількістю підписників від 10 тисяч. Найпопулярніші «інстаграмери» заробляють за кожен рекламний пост сотні тисяч доларів. За даними BBC, Кріштіану Роналду отримує за публікацію €1,35 мільйона, а співачка і актриса Аріана Гранде – $850 тисяч.

Знаменитий американо-канадський актор і рестлер Двейн Джонсон із 225 мільйонами підписників заробляє за рекламний пост понад мільйон доларів. Ціна за пост Кім Кардаш’ян із 214 мільйонами передплатників сягає $858 тисяч, а її сестра Кайлі Дженнер стала 2019 року однією з найдорожчих інфлюенсерів в Instagram, отримавши за пост $1,2 мільйона.

За результатами дослідження американської компанії Influence & Co, яка спеціалізується на контент-маркетингу, мікроблогер із 10 тисячами підписників може заробляти $88 за пост.

make-money-in-instagram

9 прибуткових способів заробітку в інстаграмі: від продажу товарів до розробки AR-масок

Для заробітку в Instagram не потрібні мільйонні інвестиції або вузькоспеціалізована освіта. Про те, як монетизувати свої знання і профіль в Інстаграм, поділилися фахівці студії WeLoveSMM.

1. Заробляти на інфлюенс-маркетингу

Споживачі стали менше довіряти рекламі брендів і більше – лідерам думок. Згідно з даними журналу Forbes, довіра блогерам на 65% вища, ніж класичній рекламі. Завдяки цьому феномену проявилася взаємовигідна співпраця великих компаній та інфлюенсерів. Це користувачі соцмереж із великою кількістю лояльних підписників. Influence-маркетологи – фахівці, які заробляють, залучаючи інфлюенсерів для просування брендів і продуктів. Маркетологи стверджують, що інфлюенс-маркетинг – такий самий ефективний спосіб реклами, як email-розсилка. Реклама у блогерів навіть випередила медійну рекламу.

Influence-маркетологи:

  • аналізують ринок і визначають блогерів для реклами;
  • прогнозують результати інфлюенс-кампанії;
  • створюють концепції заходів і проєктів за участю блогерів;
  • вивчають рекламні тренди;
  • аналізують ROI (повернення інвестицій) на базі результатів кампанії: збільшення відвідуваності та кількості заявок, витрат і прибутку після реклами.

Лідера думки підбирають не залежно від його «розкрученості», а з урахуванням відповідності продукту, який планують просувати. Доходи інфлюенс-маркетолога залежать від досвіду, кількості бізнес-контактів, портфоліо і хард-скілів. За даними Work.ua і Serpstat, у Києві штатні фахівці заробляють від 23 до 27 тисяч гривень на місяць.

make-money-in-instagram

2. Продавати товари

У 2021 році продавати в Instagram можна все, крім зброї, наркотичних речовин і контрафакту. Дослідження Project Instagram показало, що 81% відвідувачів шукають на платформі продукти та послуги, оскільки тут можна переглянути фото або відео товарів. 80% респондентів повідомили, що соцмережа допомагає їм ухвалити рішення про покупку.

Розробники платформи для збільшення продажів рекомендують:

  • регулярно публікувати свіжий контент;
  • показувати процес створення товарів, бекстейджі;
  • зберігати важливі stories в «актуальне», щоб вони завжди були доступні користувачам;
  • публікувати відеоролики та анімації;
  • ділитися користувацьким контентом (UGC);
  • публікувати керівництва з використання товарів.

Рівень доходу від продажу товарів і послуг залежить від виду, асортименту та вартості продукції, масштабів і розкрученості бізнесу, а також від бюджету на просування. Щоб успішно продавати товари в Instagram, підбирайте правильну тональність комунікації з цільовою аудиторією (ToV), розмовляючи з потенційними покупцями однією мовою. Так ви зможете встановити емоційний зв’язок, донести свої цінності та виділитися на тлі конкурентів.

Щоб зібрати в блозі цільову аудиторію, створіть портрет ідеального покупця з урахуванням віку, статі, рівня доходів, місця проживання, інтересів, особистісних і поведінкових факторів. Знаючи все про своїх цільових покупців, ви зможете ефективно взаємодіяти з аудиторією і правильно налаштовувати таргетовану рекламу.

make-money-in-instagram

3. Працювати ком’юніті-менеджером

Завдання ком’юніті-менеджера – формувати і зміцнювати спільноту активних лояльних користувачів бренду, залучати до неї нових користувачів. Це обличчя і голос компанії в соцмережі.

Ком’юніті-менеджер:

  • розробляє і реалізує стратегію комунікації бренду і ЦА;
  • спілкується з активними підписниками;
  • відповідає на запитання клієнтів;
  • розбирає повідомлення в Direct-е;
  • обробляє негативні відгуки та коментарі;
  • координує дії з командами з маркетингу та PR.

До hard і soft-скілів ком’юніті-менеджера відносять комунікабельність, прокачані навички ведення листування та проведення презентацій, досвід управління соцмережами та вирішення проблем. Доходи ком’юніті-менеджера залежать від розмірів компанії та популярності бренду. Середня зарплата ком’юніті-менеджера в Україні, за даними 683 вакансій на Work.ua – 18 тисяч гривень.

make-money-in-instagram

4. Працювати асистентом блогера

Як правило, рутинні обов’язки популярних блогерів виконують асистенти. Хороший помічник «розвиває» блогера і зростає разом із ним.

Асистент блогера відповідає за:

  • пошук рекламодавців і ведення переговорів з ними;
  • документообіг;
  • комунікацію з підписниками;
  • підготовку брифів рекламодавцям;
  • розроблення та реалізацію стратегії розвитку профілю;
  • пошук фотографів, відеооператорів, маркетологів, стилістів і візажистів;
  • планування та моніторинг PR-активностей – блогів, інтерв’ю та статей;
  • аналіз ефективності PR-акцій та підготовку щомісячних звітів.

Перелік завдань може відрізнятися. Головне – бути «легким на підйом», комунікабельним і зацікавленим в успіхах блогера, а також залишатися на зв’язку 24/7. Важливі якості – стресостійкість і готовність із «холодною головою» відповідати на негатив.

Плюси професії – часті зустрічі з цікавими людьми і можливість розвиватися. До мінусів можна віднести ненормований графік, необхідність за сумісництвом бути психологом у роботодавця – у творчих людей може бути складний і запальний характер.

Зарплата асистента залежить від навантаження, кількості та рівня завдань, а також від «розкрученості» блогера. Середня зарплата в Україні становить 15-20 тисяч гривень.

make-money-in-instagram

5. Працювати таргетологом

Рекламодавці ставлять таргетовану рекламу на друге місце за значенням після банерної. Починаючи рекламуватися в соцмережах, компанії часто наймають таргетолога – фахівця, який налаштовує рекламу так, щоб її бачила ЦА, а рекламний бюджет використовувався максимально ефективно.

Ми заповнюємо профіль і вказуємо стать, вік, сімейний стан, інтереси, місце розташування та інші критерії. Інстаграм сегментує підписників за цими ознаками. Завдання таргетолога – налаштувати рекламу на зацікавлених користувачів.

На думку роботодавців, таргетолог має вміти:

  • аналізувати нішу і ЦА;
  • розробляти стратегію рекламних кампаній;
  • планувати рекламний бюджет;
  • налаштовувати рекламу;
  • аналізувати ефективність рекламної кампанії;
  • складати звіти.

За даними Work.ua, зарплата Instagram-таргетолога в Україні становить 13-15 тисяч гривень у регіонах і 18 тисяч гривень у Києві. Оплата за послуги досвідченим фрілансерам із 3-5 проєктами в роботі може бути навіть вищою.

make-money-in-instagram

6. Інфобізнес: заробляти на курсах та інших інфопродуктах

Інфобізнес – передача інформації з отриманням прибутку. Будь-які скіли можуть приносити дохід, якщо вони корисні, а ви можете цікаво про них розповісти. Наприклад, таргетолог може створити навчальний курс і навчати блогерів і підприємців налаштовувати таргетовану рекламу, бухгалтер – вести бухгалтерський облік, кулінар – готувати страви за рецептами топових шеф-кухарів світу, учитель – у цікавій формі передавати знання.

Інфопродукт може бути платним і безкоштовним. Безкоштовні курси та семінари можна використовувати як лід-магніт, щоб зібрати дані зацікавлених користувачів, і пізніше використовувати їх у просуванні платних продуктів.

Продавати інфопродукти в Instagram можна за допомогою:

  • інтерактивних онлайн-марафонів;
  • гайдів і чек-листів;
  • вебінарів;
  • онлайн-курсів.

Створюючи інфопродукт, обирайте затребувану та близьку для вас тему. Актуальні тематики для вивчення в Instagram – SMM, таргетована реклама, пакування акаунта, healthy lifestyle і правильне харчування, beauty-сфера, догляд за шкірою і волоссям, створення stories, вивчення іноземних мов, графічний дизайн, копірайтинг, ведення блогів. Доходи в інфобізнесі залежать від ступеня популярності та цінності блогера як експерта, а також собівартості інфопродукту.

make-money-in-instagram

7. Працювати дизайнером профілів

Мало мати привабливі фотографії, їх ще потрібно скласти в гармонійну картинку. Цим завданням займаються дизайнери профілю, або менеджери з візуалу. Зараз цієї спеціальності навчають на вузькоспеціалізованих курсах.

Дизайнери профілю:

  • складають візуальну контент-стратегію бренду або блогера, щоб візуал передавав цінності клієнта, відображав настрій профілю і викликав у користувача відповідні емоції;
  • розробляють контент-план за віжуалом, щоб профіль мав гарний і гармонійний вигляд;
  • організовують і проводять фотосесії, навчають позування;
  • обробляють фотографії та створюють пресети;
  • розробляють stories і шаблони для постів.

Для успішної роботи віжуал-менеджер повинен володіти наглядовістю, бути в курсі Інстаграм-трендів, знати основи дизайну і фотографії, композиції та колористики. Необхідне вміння працювати в графічних редакторах і програмах обробки, фотографувати на камеру і телефон. Стануть у пригоді організаторські скіли – можливо, доведеться керувати невеликою командою.

make-money-in-instagram

8. Працювати дизайнером AR-масок

З’явившись у 2017 році, AR-маски два роки були майже непомітними, поки у 2019-му не «підірвали» Instagram. Завдяки маскам блогери збільшили кількість передплатників, а творці заробили на дизайні і на навчанні. Зараз в інтернеті легко знайти курси та відеоуроки, які навчать працювати в спеціалізованих програмах для розробки AR-масок.

Маски активно використовують для просування брендів і продуктів. Вони допомагають просувати нові товари, підвищувати впізнаваність бренду, дають змогу «приміряти» аксесуари, косметику і навіть фарбу для волосся. А можливість вбудовувати в AR-маски ігри та інтерактивні елементи підвищує залученість користувачів.

Щоб створювати маски в Інстаграм, потрібно вміти користуватися спеціальним софтом і володіти знаннями в галузі реклами, вивчати тренди і проявляти креативність. Створення масок – повноцінний бізнес. Ціна розробки AR-маски стартує від тисячі гривень, а верхню межу визначає складність замовлення.

make-money-in-instagram

9. Працювати контент-менеджером

За даними компанії HeadHunter, російські роботодавці готові платити контент-менеджерам Інстаграм від 20 до 50 тисяч рублів на місяць. Вартість послуг фрілансерів залежить від обсягу робіт. Ціна одного завдання варіюється в діапазоні 3-15 тисяч рублів. Середня зарплата українського фахівця – 12,5 тис. гривень, у Києві – 15-25 тисяч гривень.

Контент-менеджер інстаграму:

  • готує і публікує тексти/stories;
  • взаємодіє з клієнтами та лідерами думок;
  • проводить конкурси та акції;
  • готує і виконує контент-план;
  • пише сценарії для фото та відеоконтенту;
  • аналізує результати рекламних кампаній.

Контент-менеджер повинен володіти знаннями в галузі копірайтингу, SMM, сторітелінгу, вміти працювати з графічними редакторами. Мають значення софт-скіли – креативність і комунікабельність.

make-money-in-instagram

Чек-лист помилок просування в Instagram, які «вбивають» онлайн-бізнес

Широка присутність брендів в Instagram не означає, що всім компаніям і блогерам вдається використовувати можливості соцмережі та рекламний бюджет по максимуму.

Вивчіть типові помилки, які зводять нанівець просування в інстаграмі:

  1. накрутка лайків і підписників;
  2. низька якість візуалу;
  3. нудні підписи під фото або їх повна відсутність;
  4. відсутність оновлень;
  5. нав’язлива реклама;
  6. відсутність відповідей на коментарі;
  7. нехтування аналітикою.

Крім того, важливо постійно відстежувати інстаграм-тренди. Соцмережа змінюється: з розважальної мережі Instagram перетворюється на місце обговорення глобальних проблем. Особливого значення набуває соціальна відповідальність бренду. Користувачі віддають перевагу компаніям, які виконують важливу місію і мають схожі цінності.

Збільшується вплив лідерів думок. Підписники стежать за лайфстайлом, покупками, місцями відпочинку значущих осіб, прислухаються до їхньої думки. Наступного року нативна реклама у блогерів буде ще більш популярною.

Хочете розвиватися в SMM? Більше порад про просування профілю та пошук фахівців шукайте в блозі WeLoveSMM. Ми публікуємо щорічні звіти трендів, ефективні способи та канали просування, які допоможуть збільшити продажі та підвищать впізнаваність комерційного або особистого бренду в інтернеті.

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання