Соціальні мережі вже давно перестали бути просто розвагою. Замість цього вони перетворилися на найпотужніший інструмент для просування бізнесу, продажів і реклами. Проте використовувати його за призначенням виходить далеко не у всіх. Багато підприємців стикаються з тим, що запущена в facebook рекламна кампанія зазнає невдачі: гроші вкладено, а результату нуль.
Що робити в таких випадках, чому РК у фейсбуці не працює і як налаштувати ефективну рекламу у фейсбуці (крок за кроком, звісно ж) – читайте в цій статті. А тим, хто дочитає до кінця, буде бонус: 8 секретів успішної реклами, які знають тільки найбільш просунуті маркетологи. Готові до занурення? Ми – так.
Чому реклама у Фейсбук неефективна: 4 причини
Одного разу зіткнувшись із провальною РК у соцмережах, багато хто переконується, що це абсолютно даремний і неефективний інструмент, вкладатись у який однозначно не варто – тільки втратиш гроші. Але це помилкова думка. Тому що це не фейсбук неефективний, а реклама була налаштована неправильно. Давайте розбиратися, що і де могло піти не так.
01. Ви «зажали» гроші на просування.
Часто буває, що клієнт робить ставку на безкоштовні методи просування, бажаючи заощадити на рекламі. Навіть якщо це буде на шкоду продажам і потоку клієнтів. Виникає запитання: який резон заощаджувати, якщо мінімальний бюджет на рекламу у фейсбук – лише 1 євро на день? Це не такі вже величезні фінансові вливання, на яких варто було б заощадити на шкоду просуванню, правда? Зрозуміло, що мінімальний бюджет не дасть такого вже вау-ефекту, але результати все ж будуть. Вибирати, звичайно, вам. Але пам’ятайте – скупий платить двічі.
02. Ви вибираєте неправильну або занадто велику аудиторію.
«Що більше людей побачить рекламу, то краще», – думають багато підприємців і… провалюють РК. А все тому, що вони вірять у міф, мовляв, для суттєвих результатів реклами у facebook потрібно якомога більше підписників.
Але насправді у вас уже є великі охоплення потенційних клієнтів. І все, що потрібно зробити для підвищення ефективності РК – повідомити фейсбуку, хто ваша ЦА. Іншими словами, правильно налаштувати таргетовану рекламу. А далі фейсбук усе зробить сам: і людей знайде, і рекламу вашу їм покаже.
Щоб зібрати інфу про потенційних клієнтів, зазвичай користуються двома фішками: схожими аудиторіями і пікселями. Але про них поговоримо трохи пізніше.
03. Ви не приділяєте належної уваги оформленню.
Головне, щоб реклама у facebook була візуально приємною і привертала увагу. А для цього потрібні зображення. Як ви будете їх робити – за допомогою професійних фотографів і дизайнерів або самостійно – це абсолютно неважливо. Порада: зробіть кілька різних зображень і протестуйте на аудиторії. Так ви точно зрозумієте, що найкраще заходить людям.
04. Ваша реклама занадто нав’язлива.
Людей дуже сильно дратує нав’язлива реклама, це правда. Тому більшість її ігнорує або залишає скарги, а за посиланням переходять тільки ті, кому дійсно цікавий рекламований товар/послуга. Тому у правильно складеної реклами є велика перевага – її показують тільки тим, для кого вона цікава і корисна. У цьому головний секрет ефективності реклами фейсбуці.
Пам’ятайте: реклама у фейсбук – один із найпотужніших інструментів із величезним потенціалом. І при цьому коштує недорого. Ну, чим не найкращий спосіб просування бізнесу?
Загалом, першопричини неефективності реклами ми з вами розібрали. Рухаємося далі.
У чому переваги просування в facebook?
Якщо порівнювати фейсбук з іншими джерелами трафіку, то можна знайти цілу низку переваг:
- автоматизація та оптимізація процесу просування;
- можливість пошуку схожих аудиторій;
- зручний і зрозумілий рекламний кабінет;
- можливість встановлювати індивідуальні конверсії та цілі;
- йому належить інстаграм;
- великий вибір посадкових майданчиків;
- є джерелом міжнародного трафіку.
Реклама через facebook має й інші плюси: величезну аудиторію з країн колишнього СНД, високу залученість молодих покупців і низьку ціну трафіку.
Серед мінусів виділимо, мабуть, тільки інтерфейс, що дає збій, замкнуту підтримку і часті бани рекламних акаунтів. Але це не смертельний діагноз і з цим можна жити, як то кажуть, довго і щасливо. До того ж плюшки таргетованої реклами у facebook сильно переважують мінуси.
Як налаштувати рекламу у фейсбук: попередня підготовка + покрокова інструкція
Як працює таргетована реклама?
Особливість таргетованої реклами в тому, що вона показується тільки тим людям, які підходять під задані під час налаштування параметри. Це може бути стать, вік, географія, освіта, сімейний статус, різні інтереси, хобі тощо.
Фейсбук постійно аналізує акаунти користувачів. Він повільно і методично збирає інфу про інтереси, поведінку і стиль життя кожного з нас. Бувало з вами таке, що щойно подумаєш про щось, як на фейсбуці одразу ж з’являється реклама саме з цим товаром чи послугою? Чи це не найкращий доказ найпотужнішої аналітики facebook? Ось саме.
Фейсбук фіксує все: що користувач лайкає, пише, читає, на що чи на кого підписаний, з яких пристроїв частіше заходить у мережу тощо. Тому він дуже точно визначає людей, які підходять під параметри таргетингу, і показує рекламу саме їм.
Але перш ніж запускати таргетовану рекламу у фейсбук, потрібно пройти деяку попередню підготовку.
Як запустити рекламу у фейсбук: внутрішні роботи
Перш ніж приступати до запуску реклами через facebook, потрібно підготувати всю технічну частину. Робиться це безпосередньо всередині мережі. Навіть якщо ви плануєте пускати рекламу в Інстаграм, все одно це робиться через Фейсбук.
01. Привести до ладу особистий профіль на facebook
Це та сама тонкість, яку більшість чомусь упускає. Але ж це потрібно зробити обов’язково. Особиста сторінка (до якої потім підв’яжеться бізнес-менеджер і вся РК) повинна:
- бути з фотографіями (реальними, звісно ж);
- бути досить давно створеною;
- показувати достатній рівень соціальної активності.
02. Створити бізнес-менеджер
Бізнес-менеджер Facebook (він же business manager) безкоштовний. Але це не єдина його принадність. Головна фішка в тому, що він дає змогу власнику сторінки передавати свої права на управління будь-якими елементами акаунта. Бізнес-менеджер допомагає впорядкувати ресурси фейсбуку та управління ними.
Щоб створити business manager, потрібно зайти на business.facebook.com і клікнути на кнопку «Створити акаунт».
Зверніть увагу, що створити бізнес-менеджер можна тільки за наявності особистого профілю у фейсбуці. Якщо особистий акаунт відсутній, то рекламний кабінет і бізнес-сторінку створити не можна.
З огляду на те, що створювати бізнес-менеджер повинен клієнт, то процес підготовки до запуску реклами для нього та інтернет-маркетолога трохи відрізнятиметься.
Етапи, через які проходить клієнт: створює особистий обліковий запис або використовує вже наявний → створює бізнес-сторінку → створює рекламний кабінет → передає доступ маркетологу, який управлятиме рекламним кабінетом і бізнес-акаунтом.
Етапи, через які проходить маркетолог: створює особистий акаунт або використовує вже існуючий → створює бізнес-менеджер → надсилає запит на надання доступів і можливість керувати рекламним кабінетом і бізнес-акаунтом
Зверніть увагу: налаштування реклами у Фейсбуці краще робити саме з бізнес-менеджера, а не з особистої сторінки.
Чому так? По-перше, з особистого акаунта можна просувати тільки один бізнес. По-друге, фейсбук взагалі планує в найближчий рік-два повністю відмовитися від цієї схеми. Бізнес-менеджер випереджає особисті акаунти за всіма фронтами:
- зручніший;
- набагато більше довіри з боку техпідтримки;
- дає змогу встановлювати пікселі;
- дає змогу створювати багато рекламних акаунтів з одного профілю.
Таким чином, бізнес-менеджер має практично необмежений спектр можливостей, від створення нових рекламних акаунтів без участі клієнта до швидкого створення нового облікового запису в разі блокування.
Процес створення бізнес-менеджера досить простий. Вам потрібно зробити таке:
- Ввести свій ІПН або ІІН (дивлячись, що запросить фейсбук).
- Додати платіжні дані.
- Створити рекламний кабінет.
- Додати людей або колег у бізнес-менеджер, розставивши кожного на свою роль.
- Створити або підключити бізнес-сторінку й акаунт в Інстаграм.
Наскільки функціональний бізнес-менеджер?
Після успішної реєстрації бізнес-менеджера, користувач потрапляє в робоче поле. Тут можна додати бізнес-сторінку або рекламний акаунт (або створити їх за потреби)
Важлива деталь: якщо раніше кожен міг Одразу створювати по кілька рекламних сторінок в одному бізнес-менеджері, то зараз це можуть робити не всі. Як правило, якщо особистий профіль, з якого створюється business manager, давно зареєстрований, проявляє соціальну активність і дотримується всіх правил фейсбуку, то є великі шанси, що йому дозволять створити одразу два рекламні акаунти. Якщо і далі бути зразковим користувачем, то доступи розширять. Тоді ви зможете створювати по 5 і більше рекламних акаунтів.
Щоб підв’язати рекламні акаунти клієнтів, потрібно запросити до них доступ. Робиться це також через бізнес-менеджер. Покроково це виглядає так:
- відкрити налаштування кампанії;
- зайти в розділ «акаунти”;
- зайти в підрозділ «рекламні кампанії»;
- натиснути на кнопку «додати»;
- вибрати зі списку опцію «запросити доступ до рекламного акаунту».
Порядок дій із доступами до бізнес-сторінок такий самий.
Щоб додати людей на свої ролі, потрібно зробити такі кроки:
- відкрити налаштування бізнес-менеджера;
- зайти в розділ «користувачі»;
- зайти в підрозділ «люди»;
- натиснути на кнопку «додати»;
- у випадаючому вікні додати потрібну людину;
- вибрати тип ресурсу і відведену людині роль;
- натиснути на кнопку «запросити»
Також у бізнес-менеджері проводиться налаштування реклами в інстаграм через фейсбук. Зокрема, можна підв’язувати акаунти і додатки для налаштування рекламної кампанії в instagram.
Якщо ви збираєтеся запускати таргетовану рекламу в Інстаграм і в Фейсбук, зареєструйте бізнес-менеджер. Він зробить вашу роботу зручнішою, ефективнішою і позбавить головного болю з купою різних акаунтів.
03. Створити та налаштувати піксель facebook
Перш ніж приступати до налаштування реклами у фейсбук та інстаграм, потрібно створити піксель facebook. Це шматочок коду, який ставиться в програмний код сайту клієнта. Він відстежує, оцінює й оптимізує всі дії та дані користувачів, які заходять на сайт. Усі зібрані дані згодом можна використовувати для підвищення ефективності рекламних кампаній.
Чому піксель такий необхідний?
- Збирає найціннішу аудиторію – гарячу.
- Спрощує масштабування (за допомогою конверсій і look-a-like).
- Дає змогу аналізувати конверсії на різних пристроях.
- Оптимізує рекламу під аудиторію.
- Дає змогу запускати ретаргетинг.
- Класифікує користувачів за різними аудиторіями, щоб потім повторно звертатися до них.
Як бачите, піксель збирає й аналізує всі можливі дані про користувачів, відштовхуючись від дій, які вони робили на сайті.
Піксель фейсбуку збирає такі дані:
- унікальні ID користувачів у їхніх особистих профілях фейсбуку;
- дату відвідування сайту;
- кількість відвідувань сайту;
- кількість часу, проведеного на сайті та сторінці (у %);
- дії користувача на сайті – що дивився, що читав, куди переходив, куди клікав тощо;
- з якого пристрою було здійснено перехід на сайт (смартфон, пк, операційна система тощо);
- географічні дані;
- дані особистого профілю на фейсбуці (демографічні, поведінкові тощо).
У результаті виходить, що піксель дає змогу виконувати 3 важливі функції:
- Створювати індивідуально налаштовані аудиторії.
- Оптимізувати конверсії реклами у facebook.
- Відстежувати конверсії на сайті.
Про те, як налаштувати і запустити піксель, ви можете дізнатися безпосередньо в керівництві компанії Facebook. Для цього просто перейдіть за посиланням https://www.facebook.com/business/help/651294705016616
Як налаштувати рекламу у Фейсбуці: покрокова інструкція
Якщо ви пройшли всю попередню підготовку – встановили піксель, створили акаунти facebook для реклами, упорядкували особисті профілі – отже, ви повністю готові до запуску реклами. Приступимо.
Шаг №1. Створення нової РК і вибір цілей
Спочатку потрібно зайти в Ads Manager,
вибрати потрібний кабінет і натиснути на кнопку «Створити».
Ви побачите вікно, в якому потрібно вибрати мету рекламної кампанії. По суті, ви обираєте результат, який очікуєте отримати від реклами. Загалом на вибір надається 11 штук:
На перший погляд може здатися, що таргетована реклама через facebook повинна досягти всіх перерахованих цілей. Адже всі вони підходять і хочеться все й одразу. Але потрібно зробити вибір. Щоб вам було простіше, розглянемо кожну з них докладніше.
Впізнаваність бренду.
Вибирайте цю мету, якщо ваш пріоритет – щоб про вашу компанію дізнавалися представники вашої цільової аудиторії. У цьому випадку краще робити налаштування реклами в facebook за інтересами аудиторії. Так ви зробите таргетинг саме на ЦА і не зіллєте гроші на непотрібні покази.
Охоплення.
Ця мета працює з точністю до навпаки. Рекламу показують усім підряд, без урахування цільових аудиторій. Зрозуміло, що оголошення просто пролетить повз багатьох користувачів і навіть не зачепить. Просто тому що пропозиція їм нецікава. Тому для вузькопрофільних пропозицій і товарів цю ціль краще не обирати. Натомість вона добре підходить для реклами товарів мас-маркету та загальної (а ще краще щоденної) необхідності.
Трафік.
Обирайте цю мету, якщо хочете збільшити трафік на свій сайт. У цьому випадку реклама показуватиметься людям, які часто клікають на рекламу і переходять на сайти.
Залученість.
Завдання цієї мети – спонукати аудиторію до взаємодії з рекламним оголошенням. Поставити лайк, репостнути, перейти за посиланням, залишити коментар тощо. Мета «залученість» ідеально підходить для реклами новин, заходів та інших подій.
Встановлення додатка
Якщо ви обираєте цю мету, то рекламу показуватимуть здебільшого людям, які частіше за інших переходять за посиланнями і встановлюють запропоновані додатки.
Перегляд відео.
Ця ціль розрахована для аудиторій, які вважають за краще переглядати відео, ніж переходити за посиланнями або коментувати. У такому разі рекомендуємо додатково налаштувати таргетовану рекламу в facebook ще й за геолокацією.
Генерація лідів.
Вибирайте цю мету, якщо хочете, щоб люди заповнювали форми і залишали вам свої дані. Важливий нюанс: люди не будуть заповнювати форми просто так. Тому обов’язково запропонуйте якусь плюшку. Бажано ще й дати обмеження за часом.
Конверсії
Обирайте цю мету, якщо хочете, щоб реклама показувалася аудиторії, яка частіше за інших виконує запропоновану цільову дію.
Продажі товарів з каталогу
Вибір цієї мети дає змогу завантажити каталог товарів і показувати рекламу тим, хто здійснював якісь дії на сайті (дивився картки товарів, додавав товари в кошик тощо).
Відвідування точок.
Обирайте цю мету, якщо хочете, щоб люди прийшли у вашу компанію. У прямому сенсі. Найкраще ця ціль підходить для реклами бутиків, ресторанів, салонів краси тощо. Її побачать люди, які перебувають досить близько до вашої точки і зацікавлені у вашій пропозиції.
Шаг №2. Налаштування рекламного акаунта
Цей крок потрібно буде зробити тільки тим, кому належить налаштувати таргетовану рекламу в facebook вперше. Перед вами з’явиться вікно, в якому потрібно буде вибрати валюту, часовий пояс і країну акаунта.
Зверніть увагу, що валюту потрібно одразу обирати таку, якою згодом оплачуватиметься реклама. Врахуйте, що після запуску реклами цей параметр уже не можна буде змінити. Після заповнення всіх полів клікайте на кнопку «продовжити».
Крок №3. Вибір місця перенаправлення користувача
На цьому етапі вам потрібно вказати місце, в яке буде перенаправлятися користувач після того, як клацне по рекламному оголошенню. Фейсбук запропонує три місця, з яких потрібно вибрати одне:
- сайт;
- застосунок;
- месенджер.
Шаг №4. Налаштування таргетингу і вибір аудиторії
Як створити рекламу у фейсбук без таргетингу? Правильно, ніяк. Щоб оголошення показувалося саме тим людям, які його оцінять і яким воно буде цікаве, потрібно знати, як правильно таргетувати рекламу в facebook.
Головна умова таргетингу – вибрати правильну аудиторію. Але як це зробити? Насправді, все досить просто. Розберемо докладніше.
Аудиторія для реклами буває чотирьох типів:
- Індивідуалізовані аудиторії.
- Схожі аудиторії (Look-a-Like, LAL).
- Збережені аудиторії.
- Нові аудиторії.
Індивідуальні аудиторії – це користувачі, які вже контактували з компанією та/або здійснювали якісь дії на посадкових сторінках (лендингу, сайті, інстаграм-акаунті, лід-формі, бізнес-сторінці). Це завжди «теплі» клієнти, оскільки вони знають вашу компанію і навіть могли вже щось купувати. Тому продавати їм найлегше.
Після створення індивідуальної аудиторії можна налаштувати показ РК на користувачів, відштовхуючись від їхніх дій на посадковій сторінці.
Дані про індивідуальні аудиторії можна зібрати з:
- акаунта в інстаграмі;
- сайту зі встановленим пікселем;
- сторінки сайту зі встановленим пікселем;
- бізнес-сторінки;
- лід-форми;
- месенджера;
- клієнтської бази (e-mail або номери телефонів).
Схожі аудиторії – аудиторії, створені на основі попередньої категорії. Іншими словами, це люди, які за якимись ознаками перетинаються з індивідуальними аудиторіями, які ви обрали.
Це просто геніальний інструмент таргетингу, оскільки він:
- знаходить людей, які схожі на вашу аудиторію за інтересами або поведінковими характеристиками;
- чудово працює з вузькими аудиторіями;
- оновлюється кожні 3-7 днів, виходячи з індивідуальної аудиторії;
- дає змогу знаходити аудиторії з будь-яких країн.
Останній параметр особливо цікавий. Завдяки LAL, ви можете зібрати аудиторію в Україні і знайти схожу, наприклад, у Польщі. Або в будь-якій іншій країні. При цьому розмір аудиторії може бути від 100 осіб і до нескінченності, обмежень максимальної кількості немає.
Індивідуальні та схожі аудиторії вибирають у рядку «Індивідуально налаштовані аудиторії».
Збережені аудиторії – це люди, яких уже розподілили по групах, виходячи з якогось параметра. Їхній головний плюс у тому, що вони дають змогу створювати різні аудиторії наперед, заздалегідь. Але є одна особливість, яку потрібно знати: якщо ви редагуєте збережену аудиторію в одному адсеті, то ця зміна поширюється на всіх.
Нова аудиторія – це люди (цільова аудиторія), яку шукатиме фейсбук, спираючись на інструменти таргетингу.
Насправді таргетована реклама в інстаграм через фейсбук і просто у фейсбуці буває двох видів: базовий і детальний. Розглянемо детальніше.
У базовому таргетингу є такі інструменти:
- географія – ви обираєте місця (країни, міста, регіони), в яких буде показуватися реклама;
- місце – ви обираєте людей, які живуть або відвідували певне місце на карті;
- вік – реклама у фейсбуці 2019 дає змогу обирати вік від 13 років і старше (65+);
- стать – ви можете вибрати тільки жіночу аудиторію, тільки чоловічу або змішану;
- мова – ви можете вибрати ту мову, якою розмовляє ваша ЦА.
У детальному таргетингу вам запропонують вибрати вужчі характеристики цільової аудиторії:
- демографічні інтереси;
- особисті інтереси;
- поведінкові характеристики;
- зв’язки.
Загалом алгоритм роботи з аудиторіями має такий вигляд:
- Створити або зібрати бази лояльної аудиторії: покупці, передплатники бізнес-сторінки, передплатники сторінки в Instagram, відвідувачі сайту, користувачі, які дивилися відео і взаємодіяли з постами. Загалом, потрібно спробувати зібрати аудиторію з усіх можливих джерел.
- Зробити на них схожі аудиторії (1%).
- Запустити рекламу на цих людей.
- Протестувавши схожу аудиторію, можна приступати до тестування інтересів або широкої аудиторії.
Коли запускати базовий таргетинг:
- якщо у вас невеликий бюджет;
- якщо у вас широкий оффер;
- якщо ви тільки вчитеся вести РК;
- якщо ви запускаєте рекламу вперше;
- якщо вам не потрібен великий трафік.
Детальний таргетинг краще запускати, якщо:
- ваш оффер підходить для дуже вузької аудиторії;
- ваш бюджет дає змогу виділити понад 500$ на запуск РК;
- у вас уже є досвід налаштування і ведення РК;
- ваша мета – мінімум 150 лідів на день;
- вас цікавить довгострокова перспектива.
Переваги базового таргетингу:
- Дешевий трафік.
- Низька вартість тестування.
Недоліки базового таргетингу:
- Немає чіткого розуміння про конвертовану аудиторію.
- Відсутнє нормальне масштабування.
- Буває нестабільність у кількості лідів.
Переваги детального таргетингу:
- Дає змогу формувати зв’язки та працювати з ними надалі.
- Дає великий трафік.
- Стабільний у кількості лідів.
- Дає змогу працювати з вузькими аудиторіями під конкретний оффер.
Недоліки детального маркетингу:
- Вища вартість реклами.
- Вимагає великих грошових витрат для пошуку зв’язок.
- Можна помилитися з інтересами аудиторії.
- Аудиторія закінчується швидше.
Заповнюючи ці поля, намагайтеся підходити до цього максимально відповідально. Бажано зробити попередній аналіз цільової аудиторії, намалювати психологічний портрет клієнта. Це допоможе зробити найточнішу вибірку аудиторії і потрапити в саме її серце, зробивши рекламу в фейсбук надефективною.
Крок №5. Вибір плейсмента
Щоб налаштувати таргетовану рекламу в facebook, потрібно також вибрати місце її розташування. Вони обрані автоматично за замовчуванням, залежно від мети реклами, яку ви обрали раніше. До речі, реклама у facebook у 2019 році отримала деякі оновлення, внаслідок яких змінився і плейсмент. Тепер ви бачите не тільки, як налаштувати рекламу в facebook, а ще можете подивитися, який вигляд вона матиме в кожному плейсменті. Самі варіанти розміщення реклами при цьому не змінилися:
- новинна стрічка;
- права колонка сайту;
- інстаграм;
- прямі трансляції;
- Audience Network;
- Instant Articles.
Загалом фейсбук пропонує на вибір 12 видів плейсменту, згрупованих за категоріями:
Фейсбук – реклама крутитиметься на самому фейсбуці та в мобільному застосунку:
- стрічка;
- моментальні статті;
- вставки у відео;
- праве поле сторінки;
- рекомендовані відео.
Інстаграм – рекламу можна буде побачити тільки в мобільному застосунку:
- стрічка;
- сторіс.
Месенджер – реклама крутитиметься у фейсбуці, мобільному застосунку та месенджері:
- головна;
- рекламні повідомлення.
Audience Network – рекламу можна буде побачити на сайтах і в додатках, які є партнерами фейсбуку:
- нативна реклама, банер;
- вставка у відео;
- відео з бонусом.
Якщо ви не впевнені, де краще розмістити рекламу, дотримуйтесь поради Фейсбуку – він визначає найоптимальніші варіанти під задані параметри вашої РК.
Крок №6. Встановлення бюджету реклами
Як оплатити рекламу у Фейсбук? Для початку потрібно розрахувати бюджет рекламної кампанії.
Після створення кампанії у Фейсбук потрібно налаштувати «Групу оголошень», визначивши допустимий розмір бюджету. Рекомендуємо на старті рекламної кампанії закласти мінімальні бюджети, а потім поступово їх збільшувати.
Зверніть увагу: кожна мета і кожна аудиторія потребує оплати, тому розподіліть бюджет між ними.
Також вам потрібно буде визначитися з датами показу реклами (встановити дату початку і закінчення РК) і основою (щоденна або постійна). Тоді залежно від обраних параметрів фейсбук буде витрачати задану суму грошей на рекламу в задані дні. Також враховуйте, що при денному бюджеті вартість реклами може дещо змінюватися, тому намагайтеся вказувати середнє значення оплати. Так відбувається через те, що в якісь дні система може бачити більше можливостей для реклами, а в якісь менше.
Крок №7. Оптимізувати показ реклами
Розбираючись у тому, як запустити рекламу в facebook, потрібно розуміти всю важливість правильної оптимізації. Фейсбук пропонує різні види оптимізації, залежно від того, яку мету рекламної кампанії ви обрали раніше. Ось перелік можливої оптимізації:
- Трафік – сприяє збільшенню кліків за посиланням у рекламі та переходу користувачів на посадкову сторінку.
- Конверсії – сприяють залученню лідів і клієнтів.
- Повідомлення – оптимізація націлена на взаємодію з користувачем у месенджерах.
- Кліки за посиланням – реклама показується таким чином, щоб отримати максимальну кількість кліків за прикріпленим посиланням.
- Покази – реклама показується максимальну кількість разів у рамках передбаченого бюджету.
- Денні охоплення – оптимізація націлена на унікальних користувачів і показується один раз на день.
Ви можете не вибирати оптимізацію самостійно, а погодитися на те, що запропонує вам Фейсбук. Як правило, він видає найоптимальніший варіант під задану мету рекламної кампанії.
Крок №8. Встановити рекламну ставку
У розділі ставок вам належить визначити вартість конверсії. Новачкам зазвичай рекомендують пропускати цей крок, використовуючи автоматичні ставки. Більш досвідчені маркетологи можуть виставляти ставки вручну. Вартість одного кліка залежить від загального бюджету рекламної кампанії.
Крок №9. Вибір графіка показів
При використанні Lifetime Budget Фейсбук зазвичай пропонує налаштувати графік показів реклами вручну. У такому разі ви самі можете обирати дні та час показів.
Крок №10. Вибір способу оплати РК
Роблячи налаштування реклами у Фейсбуці вперше, вам доведеться вибрати спосіб оплати. Загалом у вас буде чотири варіанти:
- Кредитна карта (або дебетова).
- Qiwi Wallet.
- PayPal.
- Купон.
Крім цього, ви маєте знати, що у Фейсбуці є два види рекламного облікового запису: передплатний і постоплатний. Відрізняються вони часом і способом внесення платежів.
Постоплатний акаунт. У цьому разі платежі проводяться автоматично, а реклама показується в кредит. Щоб Фейсбук знімав гроші без проблем, потрібно підв’язати до акаунту банківську карту, після чого запустити РК. Гроші списуватимуться тільки після досягнення встановленого ліміту. Ліміт, до речі, за бажанням можна збільшити або зменшити. Реклама працюватиме, поки ви не зупините її вручну або поки дозволятиме встановлений грошовий ліміт.
Передоплатний акаунт. У цьому випадку оплата здійснюється вручну. Спочатку ви вносите гроші на рекламний акаунт і тільки після цього запускається реклама. Показ буде автоматично зупинено, коли закінчаться гроші на рахунку.
Після того, як ви запустите РК, вона відправиться на модерацію. Це може зайняти від 15 хвилин до кількох годин. Але зазвичай модерація дуже швидко проходить і не викликає проблем (якщо ваш контент відповідає критеріям допустимого у Фейсбуці).
Вітаємо! Тепер у вас є всі знання, щоб створити і запустити рекламу в Facebook. А тепер обіцяний бонус:
8 секретів успішної реклами у Фейсбуці, про які мовчать маркетологи
Ну, а ми мовчати не будемо. Тому що завжди раді поділитися цінною і корисною інформацією. Отже, приступимо.
1. Платити за лайки = втрачати гроші.
Багато хто, як і раніше, думає, що чим більше лайків, тим краще. Але реальність така, що лайки сьогодні майже нічого не значать. До того ж, Фейсбук не буде показувати сторінку в перших рядках навіть тим, що поставив заповітний лайк. Виходить, що платити за це – значить викидати гроші на вітер. Бо ви вкладатимете гроші в рекламу і чекатимете на позитивні оцінки від людей, які насправді цю публікацію навіть не бачили. Щоб цільова аудиторія побачила пост, вкладайте гроші в просування окремих публікацій, а не сторінки в цілому.
2. Націлюйте таргетинг на тих людей, які вже підписалися на вашу розсилку.
Це оптимальний метод просування. Тому що люди, які вас уже знають, куплять (або зроблять іншу цільову дію) швидше, ніж нова аудиторія, довіру якої ще потрібно заслужити. Повірте, більшість людей з вашої бази підписок є на фейсбуці. Тому можете сміливо вивантажувати цю базу в користувацьку аудиторію при налаштуванні реклами. Це дуже просте й ефективне рішення. А круті результати ви зможете побачити в аналітиці рекламної кампанії.
3. Створюйте нові аудиторії.
Для цього, власне, і придумали таку класну штуку, як Look-A-Like. Це ті самі схожі аудиторії, про які ми розповідали вище. Щоб їх створювати, потрібно лише вивантажити email-базу у Фейсбук під час налаштування РК і запросити пошук схожих аудиторій. Система знайде людей зі схожими смаками, інтересами, звичками, яким також може сподобатися ваша пропозиція. Не втрачайте таку шикарну можливість.
4. Робіть таргетинг.
Це одна з найважливіших (а тому обов’язкових) умов успішної реклами. Річ у тім, що якщо показувати рекламу людям, які дійсно зацікавлені в покупці, але з якихось причин її досі не зробили, ефективність реклами злітає практично до небес. І налаштовувати таргетинг нескладно. У вкладці «аудиторії» виберіть розділ «трафік з веб-сайту» і вставте запропонований шматочок програмістського коду на сайт або окремі сторінки з конкретним товаром. Це в рази підвищує ефективність таргетингу і чіткість попадання в цільову аудиторію.
5. Оформлюйте оголошення гарно.
Може, ви й не професійний дизайнер, але це зовсім не означає, що можна робити на тяп-ляп. Таке не продає. До створення оголошення потрібно докладати зусиль і час, потрібно намагатися зробити його максимально привабливим для аудиторії. І ще одна хитрість: оголошення в правому полі екрана коштують дешевше, але дають набагато менше конверсій. Тому краще використовувати показ оголошень прямо в новинній стрічці.
6. Обов’язково давайте заклик до дії.
Усього лише одна кнопка із закликом до дії підвищує коефіцієнт конверсії в рази. Людині потрібно говорити, що робити, інакше вона просто йде, не зробивши взагалі нічого. Тому не нехтуйте кнопками «купити», «замовити», «зареєструватися» тощо.
7. Ретельно вибирайте час для показу реклами.
Щоб це зробити, потрібно проаналізувати поведінку цільової аудиторії. Більшість заходить на свої сторінки вранці під час сніданку, у робочий час (в обідню перерву, наприклад), ввечері після роботи або перед сном. Але остаточна формула залежить від часового поясу, пори року, дня тижня і демографічних характеристик ЦА. Що ретельніше ви проаналізуєте свою аудиторію, то вищі результати отримаєте від реклами за менших грошових витрат.
8. Тестуйте взагалі все.
Міняйте заголовки, пробуйте різні за стилем картинки, міняйте фото на відео тощо. А потім відстежуйте реакцію аудиторії: що зайшло, а що зовсім ні. І робіть відповідні висновки. Краще створити одразу кілька варіантів оголошення і подивитися, яке працюватиме краще.
І пам’ятайте: до моменту запуску РК у вас має бути готовий крутий текст, що продає, для оголошення та якісний продуманий лендінг (або інша посадкова сторінка). Успішна реклама можлива тільки за наявності цих двох чинників.
А якщо ви хочете професійний запуск і ведення рекламної кампанії з оптимальним розрахунком бюджету та інших чинників – замовляйте просування і рекламу в Facebook і Instagram у студії WeLoveSMM. Адже ми потрапляємо в саме серце вашої цільової аудиторії.