Колись люди додавали одне одного в друзі та підписувалися заради простої розваги. Однак зараз усі стали серйозніше ставитися до вибору, кому надавати доступ до особистого профілю, адже ніхто не хоче ділитися своїми фотографіями і життям з усіма на світі.
Власники бізнесу теж підходять до питання залучення підписників з особливою увагою. Боти і випадкові користувачі не приносять жодної користі в продажах і підвищенні активності на сторінці. А ось зацікавлені споживачі серед фоловерів – зовсім інша справа. Щоправда, набрати їх ще потрібно вміти.
Розглянемо в цій статті, як залучити передплатників в Instagram і успішно розвивати свій бізнес у соціальних мережах.
Навіщо бізнесу багато підписників в Instagram
Instagram вважається одним із найкращих маркетингових майданчиків. Багато хто приходить сюди купувати і продавати. Хтось пропонує товари і послуги безпосередньо в соцмережі, хтось підігріває аудиторію і переводить її у свій інтернет-магазин, а хтось, наприклад відомі блогери, отримує дохід з реклами. Чи впливає тут кількість підписників на розвиток бренду? Безумовно. Адже фоловери – це ваші потенційні клієнти.
Ось чому важлива велика кількість підписок в Instagram:
- Розширення охоплення аудиторії: чим більше підписників у бізнес-акаунта, тим більше людей побачать контент. Так ви підвищите видимість продуктів і послуг, зможете розширити базу клієнтів.
- Зміцнення довіри: кількість підписників створює враження популярності та авторитетності бренду. Користувачі схильні довіряти компаніям або приватним особам, які вже мають велику підтримку в соціальних мережах.
- Маркетингові цілі: з безліччю підписників швидше вдається досягти результатів (підвищення впізнаваності, зростання продажів тощо). Велика аудиторія – це завжди широкий потенціал для залучення нових клієнтів.
- Партнерство та спонсорство: бренди з активними фоловерами часто привертають увагу інших компаній. Ви відкриєте додаткові горизонти для співпраці, спонсорських угод і партнерських програм.
- Зворотний зв’язок і взаємодія: зможете отримати зворотний зв’язок, коментарі та відгуки за допомогою залучення аудиторії в діалог, що посприяє підвищенню якості ваших продуктів або послуг.
А ще ви отримуєте низку інших значущих переваг:
- Широкі можливості для заробітку. Instagram дає змогу продавати будь-які товари та послуги, не заборонені законом. Це можуть бути як дешеві аксесуари, так і елітні прикраси, послуги репетитора або адвоката у кримінальних справах, наприклад.
- Формування атмосфери бренду. В Instagram ви не тільки демонструєте свою продукцію і говорите про послуги, а й знайомите аудиторію зі своєю командою, принципами і цінностями в роботі. Це допоможе залучити близьких вам за духом людей, підвищити лояльність і довіру.
- Створення особистого бренду керівника. Сьогодні споживачі більше довіряють конкретним людям, а не якимось компаніям. Тому імена, що асоціюються з брендом, мають більший вплив при ухваленні рішення про покупку.
- Управління репутацією. Наявність офіційного акаунта в Instagram допомагає боротися із запереченнями. Коментарі про продукцію або послуги дають змогу зрозуміти, що не влаштовує людей і коригувати роботу, а позитивні відгуки показують ваші переваги.
- Ефективне спілкування зі споживачами: реакції на коментарі, швидкі відповіді на запитання користувачів у директі та під постами покажуть, що вам не байдуже і що кожен підписник важливий. Це сприяє формуванню позитивного враження та підвищенню лояльності до вас.
Підписники в соцмережах допомагають розвивати бізнес, тому що більше активних і зацікавлених у продукті споживачів ви зможете залучити на свою сторінку, то більше у вас буде шансів на успіх.
Як залучити аудиторію в Інстаграмі
Перше, що необхідно зробити – проаналізувати конкурентів і з’ясувати, як вони залучають підписників.
Можливо, у них є недоліки, які не дають набрати більше людей в Instagram. Проведіть аналіз, використовуйте їхні сильні сторони для формування ефективної стратегії розкрутки та врахуйте слабкі місця, щоб не припускатися таких самих помилок.
Наприклад, можна вивчити пости і за реакціями визначити, що саме подобається аудиторії. Розробляючи свою тактику, зробіть акцент на цих аспектах, щоб зацікавити користувачів.
Це попередній, але дуже важливий етап перед основною роботою – набором підписників.
Також, слід добре вивчити цільову аудиторію і перевірити свій акаунт в Instagram. Щоб людям захотілося підписатися, вам слід:
Створіть стильне привабливе оформлення профілю, шаблони для рубрик і постів у фірмовому стилі, а також розробіть контент-план, що міститиме все необхідне для постингу (текст, фото або відео, хештеги, інфографіка). Це допоможе вести сторінку і планувати вихід контенту.
Залучення підписників з особистих контактів
Почніть із тих, кого ви знаєте і хто перебуває у вашому списку контактів. Не потрібно нікому дзвонити і просити підписатися. Підписники автоматично додадуться через вбудований функціонал соціальної мережі.
Як це зробити? Потрібно:
Таким чином, ви надішлете запит на підписку своїм контактам, і вони зможуть підписатися у відповідь.
Є ще способи:
- Згадка в постах: тегайте друзів і знайомих у своїх постах, особливо якщо вони пов’язані з тематикою вашого акаунта. Це приверне їхню увагу і підштовхне до підписки.
- Прохання про підтримку: не соромтеся просити знайомих і близьких підтримати ваш бренд. Ви можете надіслати їм особисте повідомлення, попросити залишити коментар або розповісти про сторінку особисто. Будьте щирими і поясніть, чому для вас це важливо.
- Цікавий контент: навіть для залучення своїх знайомих потрібно створювати цікавий і цінний контент. Регулярно публікуйте якісні фотографії, відео та корисні для аудиторії тексти. Що кращий ваш контент, то більша ймовірність, що люди захочуть підписатися.
Набирати підписників серед свого кола спілкування – можна, але пам’ятайте, що на це потрібен час. Будьте терплячими і не зациклюйтеся тільки на особистих контактах – використовуйте й інші методи.
Залучення аудиторії через інші соцмережі
Не Інстаграмом єдиним, як то кажуть. Переманити підписників в Instagram можна і через інші соціальні майданчики.
- Створіть привабливі оголошення або пости на платформах Facebook, Twitter або YouTube і включіть у них прямі посилання на ваш профіль в Instagram. Розкажіть своїй аудиторії про те, що вони можуть отримати, слідуючи за вами в Інстаграм, і запропонуйте їм підписатися.
- Співпрацюйте з іншими акаунтами в соціальних мережах. Робіть спільні пости або попросіть когось розповісти своїм підписникам про вас за аналогічну послугу натомість.
- Давайте рекламу на додаткових соціальних платформах, щоб просувати свій Instagram-акаунт. Створіть цільові рекламні кампанії та запропонуйте аудиторії підписатися на вашу сторінку для отримання додаткового контенту, переваг або бонусів.
Як вам допоможуть хештеги
Хештег в Instagram – це слово або фраза із символом решітки (#). Додається в опис до фото, текст поста або розміщується під ним у першому коментарі.
Хештеги допомагають організовувати і категоризувати контент у соціальних мережах, дозволяючи користувачам швидко знаходити пости, виходячи з теми або інтересів. Коли ви додаєте хештег до свого посту, він стає клікабельним і під час натискання на нього можна побачити всі публікації, що містять ту саму фразу.
Хештеги допомагають набрати фоловерів
Для цього:
- Проведіть дослідження і визначте найпопулярніші хештеги, пов’язані з вашою нішею або тематикою контенту. Наприклад, якщо ви працюєте у сфері моди, можете поставити хештеги #fashion, #OOTD (Outfit Of The Day), #styleInspiration и т.д.
- Вивчіть акаунти конкурентів і дізнайтеся, які хештеги вони ставлять. Так ви знайдете релевантні теги для свого бізнесу.
- Створіть свої унікальні хештеги, специфічні для вашого бренду. Наприклад, можна застосовувати теги з назвою компанії або використовувати емоції, якийсь посил.
- Вказуйте місця. Додавання міст, районів, конкретних місць або подій, пов’язаних із вашою діяльністю, буде приваблювати користувачів, які шукають продукт саме там, де ви перебуваєте.
Застосовуйте комбінацію популярних і менш популярних хештегів для розширення охоплення. Їхню кількість вибираєте ви самі. Рекомендується додавати 3-5 хештегів, але допускається і більше. Тут усе залежить від особливостей вашої діяльності.
Використовуйте геолокацію
Ставте геомітки, де може бути ваша цільова аудиторія. Цей метод допоможе привернути увагу зацікавлених осіб і перетворити їх на ваших підписників. Особливо корисно використовувати геолокації тим, хто працює в туристичному бізнесі.
Коментуйте чужий контент
Засвітіться зі своїм коментарем на чужій популярній сторінці.
Як зробити, щоб вас помітили:
- Пишіть змістовні коментарі під публікаціями, які вам цікаві. Уникайте шаблонних або непотрібних повідомлень. Не пишіть банальні компліменти із серії «Красиво!» або «Відмінна фотографія». Будьте конкретними і покажіть, що ви дійсно звернули увагу на контент і вам є що сказати.
- Ваш коментар має бути доброзичливим, шанобливим і конструктивним. Не пишіть негативні або образливі висловлювання.
- Поставте якесь запитання. Так ви почнете дискусію, до якої підключаться інші люди.
При виборі акаунтів для взаємодії слід віддавати перевагу тим, у яких значна кількість підписників. Що більше фоловерів, то більше шансів залучити когось на свою сторінку. Слідкуйте також, щоб ці профілі були цікаві вашій цільовій аудиторії.
Не нехтуйте іншими соціальними мережами та платформами, де ви можете представити себе. Діліться своїми ідеями та думкою, коментуйте відеоролики в YouTube і пости у Facebook і Twitter.
Люди, яким може бути цікавий ваш продукт, – скрізь.
Ігри як спосіб залучити аудиторію
Ще один простий спосіб залучити підписників в Instagram – організувати захопливу гру. Наприклад, популярним варіантом є «лайк-тайми», коли користувачі відмічаються в коментарях під публікацією і ставлять лайк попередньому коментатору.
Як це працює:
Можна вибрати й інші ідеї – не обов’язково прив’язуватися до лайків. Використовуйте тести, ребуси, загадки, щоб привернути увагу, зацікавити аудиторію і підвищити активність на своїй сторінці.
Чи допоможуть розсилки?
Якщо у вас є база клієнтів, можете скористатися функцією розсилки із запрошенням підписатися на ваш акаунт.
Використовуйте електронну платформу розсилок, таку як Mailchimp або Sendinblue, для створення професійно оформлених листів.
Розкажіть про ваш Instagram-акаунт, додайте приклади контенту, поділіться спеціальними пропозиціями або інформацією, доступною тільки підписникам.
Головне тут – не бути дуже нав’язливими, інакше ваше запрошення ризикує полетіти в кошик.
Таргетована реклама
Одним із найефективніших способів набору підписників є таргетована реклама. Це платний інструмент, але він вартий витрачених грошей за умови, що все зробити правильно.
Його суть у тому, щоб створити рекламне оголошення і налаштувати його на зацікавлених користувачів за певними параметрами. Тобто, реклама показуватиметься людям з урахуванням їхніх інтересів. Вам треба вибрати стать, вік, інтереси, сімейний стан, місцезнаходження тощо.
Рекламні кампанії можна створювати і налаштовувати прямо в застосунку або через рекламний кабінет Facebook Ads Manager.
Співпраця з блогерами
Ефективно замовляти рекламу й у блогерів. Вони згадуватимуть вашу сторінку за певну плату у своєму контенті. Їхні підписники можуть зацікавитися вами, перейти до вашого акаунта і підписатися.
Тільки отримати результат можна лише в тому разі, якщо блогер має багато підписників, серед яких є ваша цільова аудиторія. При цьому, обов’язково вивчіть сторінку людини, з якою хочете співпрацювати, оцініть активність підписників, щоб зрозуміти, чи жива тут аудиторія. Адже боти вам зовсім ні до чого.
Спільний контент
Якщо блогерам не хочеться платити, можна запропонувати варіант спільної роботи. Instagram нещодавно представив нову функцію співпраці між користувачами – спільні публікації та Reels.
Бренди, інфлюенсери та знаменитості все більше прагнуть взаємодопомоги, а не конкуренції. Тепер користувачі можуть запрошувати інших людей як співавторів своїх публікацій. Така співпраця в Instagram допомагає збільшити охоплення аудиторії та рівень залученості, оскільки публікацію буде видно всім авторам і їхнім аудиторіям.
При виборі блогера не обов’язково обмежуватися своєю нішею. Наприклад, компанія, що займається будівельними матеріалами, може співпрацювати з меблевою фабрикою, а медичний бренд – з профі в догляді за шкірою і здоровому способі життя.
IGTV
Це відеоролики тривалістю до години. За цей час ви зможете продемонструвати свій товар або послуги, провести майстер-клас, дати корисні рекомендації, зробити огляд.
Цей підхід сприяє збільшенню охоплення і впізнаваності вашого бренду. Але пам’ятайте, що важливо створювати унікальний і корисний контент, не копіювати чужий і не знімати одне й те саме.
Накрутка підписників: чи варто?
Використання додатків для накрутки передплатників в Instagram порушує правила платформи і може призвести до негативних наслідків, включно з блокуванням або видаленням вашого акаунта.
Чому накрутка фоловерів марна:
Малоефективними є також масфоловінг і масслайкінг. Якщо ви активно підписуватиметеся на всі підряд сторінки, не факт, що вони підпишуться на вас у відповідь або проявлять активність у вашому профілі. А використання спеціальних сервісів і зовсім табу. Алгоритми платформи можуть розцінити таку поведінку як підозрілу і заблокувати ваш акаунт.
Ручний масфоловінг виправдовує себе тільки в тому випадку, якщо у вас нова сторінка і ви хочете набрати кілька десятків перших підписників. Тоді переходьте на акаунти цільової аудиторії, ставте вподобайки, пишіть коментарі, підписуйтесь, але дійте ненав’язливо.
Як набрати підписників в Instagram без накрутки
Органічне зростання аудиторії в Instagram забезпечує ефективні та довгострокові результати, оскільки залучені та зацікавлені підписники можуть стати вашими клієнтами. Адже купують реальні люди, а не боти.
Як мотивувати людей підписатися на вашу сторінку?
Ось кілька перевірених способів:
- Робіть якісний контент Розробіть власний унікальний стиль і оформлення, що відображає вашу особистість або бренд.Розміщуйте якісні фотографії та відео, які будуть візуально привабливими та цікавими вашій цільовій аудиторії.Діліться цінною інформацією, розважальним контентом або надихаючими історіями.
- Публікуйте Stories
Історії Instagram дають масу можливостей, тому стають потужним інструментом для залучення нових підписників.
Викладайте захопливі фотографії та зображення, додавайте відеоматеріали та короткі тексти, проводьте опитування та голосування, покажіть залаштунки (робочі процеси) та прочиніть трішечки двері у своє особисте життя (хобі, домашні улюбленці, захоплення, що надихає або засмучує – і не обов’язково показувати свою сім’ю, якщо ви цього не хочете). За реальною людиною людям завжди цікавіше спостерігати.
- Взаємодійте з аудиторієюБудьте активними, ставте лайки своїм підписникам, залишайте коментарі та відповідайте на запитання під своїми публікаціями.Знаходьте акаунти і контент ваших потенційних підписників, пишіть відгуки і показуйте інтерес до їхньої роботи.Проводьте опитування, щоб залучити аудиторію до спілкування і показати, що ви цінуєте думку підписників.
- Влаштовуйте конкурси та розіграші
Проводьте конкурси або розіграші до свят або інших значущих подій, даруйте невеликі подарунки, бонуси або знижки за активність, мотивуйте користувачів підписуватися і залучатися до спілкування, дякуйте новим фоловерам.
- Аналізуйте конкурентів
Уважно стежте за акаунтами, які конкурують з вашим, і аналізуйте їхню стратегію просування. Отримані дані допоможуть виявити їхні сильні сторони і використовувати для набору підписників.
А ще у конкурентів сидить ваша цільова аудиторія, яку ви можете спробувати залучити на свій профіль.
- Використовуйте платні інструменти
Найефективнішими є таргетована реклама, колаборації з блогерами та лідерами думок.
Підсумуємо. Для залучення підписників в Інстаграмі необхідно:
Врахуйте, що на ваш акаунт підпишуться, якщо він буде цікавим, корисним, таким, що пропонує вирішення проблем користувачів.
Що якісніша ваша сторінка, то більше ви отримаєте підписок.
Скажіть «ні» накруткам ботів і працюйте тільки з живою аудиторією, що приносить вам продажі.
Інструменти для просування та залучення підписників в Instagram
Полегшіть собі роботу за допомогою спеціальних сервісів. У розкручуванні акаунта стануть у пригоді:
- Планувальники публікацій: Later, Buffer, Planoly і Hootsuite дають змогу планувати й автоматизувати публікації в Instagram, спрощуючи управління контентом.
- Аналітика та відстеження показників: Iconosquare, Sprout Social і Squarelovin дають змогу відстежувати статистику, вивчати залученість підписників і зростання інших показників.
- Робота з коментарями: Agorapulse і Sprinklr допомагають відповідати на повідомлення і взаємодіяти з аудиторією в єдиному інтерфейсі.
- Пошук і використання хештегів: Flick і Display Purposes шукають популярні та релевантні хештеги, що підвищують видимість ваших публікацій.
- Візуальне оформлення: Canva і Facetune – відомі додатки, які використовуються для оформлення публікацій в Instagram. У них можна редагувати фотографії, створювати стильні зображення, покращувати портретні знімки та багато іншого.
На завершення
Щоб набрати підписників, знадобиться час. Потрібно приділяти увагу своєму акаунту і робити його цікавим для читачів. Але ваша старанна праця обов’язково окупиться.
Якщо ж ви не хочете займатися цим самостійно або вважаєте, що у вас недостатньо знань для ефективного набору підписників, звертайтеся до нас. Фахівці студії WeLoveSmm допоможуть залучити фоловерів на вашу сторінку, використовуючи перевірені дієві способи без накруток і заборонених інструментів.
Зв’яжіться з нами в месенджері або зателефонуйте для обговорення деталей. Ваші соцмережі в надійних руках!
Поширені запитання
- Створюйте якісний і корисний контент.
- Використовуйте Instagram Stories для взаємодії з аудиторією.
- Спілкуйтеся з підписниками через коментарі, лайки, відповіді на повідомлення та проведення опитувань.
- Використовуйте релевантні хештеги та геометки для збільшення видимості ваших публікацій.
- Проводьте конкурси та розіграші з призами, щоб залучити нових підписників.
- Співпрацюйте з іншими акаунтами або інфлюенсерами для взаємного просування і залучення нової аудиторії.
- Рекламуйте свій акаунт на інших платформах і в онлайн-спільнотах.
- Оптимізуйте профіль за допомогою привабливої біографії, інформації про вас і ваш контент.
- Аналізуйте свою аудиторію і результати, щоб розуміти, що працює найкраще, і коригувати стратегію з часом.
- Використовуйте тренди й актуальні теми.
- Підготуйте стильне оформлення акаунта, яке привертатиме увагу, виділятиметься на тлі конкурентів і підвищуватиме довіру.
Ці рекомендації допоможуть вам залучити й утримати аудиторію в Instagram у 2023 році. Але пам’ятайте, що кожен акаунт унікальний, тому експериментуйте, аналізуйте результати й адаптуйтеся під свою цільову аудиторію.
Рекомендуємо такі методи набору живої аудиторії:
- Партнерство з місцевими бізнесами: працюйте з локальними компаніями, які мають схожу аудиторію з вашою. Разом ви можете проводити заходи, конкурси або спеціальні акції для підписників.
- Організація фотоконкурсів або фотофлешмобів: запропонуйте своїй аудиторії взяти участь у конкурсі або флешмобі у вашій тематиці. Попросіть учасників використовувати спеціальний хештег і відзначити ваш акаунт на своїх фотографіях.
- Створення унікальних та інтерактивних Stories: застосовуйте різноманітні функції та можливості Instagram Stories для генерації цікавого контенту, що залучає. Проводьте опитування, голосування або запропонуйте підписникам виконати завдання. Так ви взаємодієте з уже наявною аудиторією і залучаєте нових підписників.
- Організація онлайн-зустрічей: заплануйте онлайн-зустріч або вебінар за темою, що цікавить вашу аудиторію. Розкрийте корисну інформацію, поділіться порадами чи досвідом. Попросіть учасників зареєструватися, щоб отримати доступ до зустрічі, і повідомте про неї через свої соціальні мережі. Ця ідея дасть змогу набрати нових передплатників, охочих почути вашу думку та ознайомитися з вашим експертним контентом.
- Створення колаборацій з мікроінфлюенсерами: Зверніться до лідерів думок, у яких є невелика, але активна аудиторія у вашій ніші. Запропонуйте співпрацю або гостьову появу на їхньому акаунті. Підписники інших блогерів – це і ваші потенційні читачі.
Крім цього, можна налаштувати таргетовану рекламу і використовувати безкоштовні способи просування, включно з публікацією унікального цікавого контенту, додаванням хештегів, створенням захопливих рілс.
Як правило, набрати 1000 підписників в Instagram швидко не виходить. Це процес, який може зайняти кілька місяців або навіть років. Однак, ви можете прискорити розкрутку свого акаунта, якщо будете використовувати ефективні стратегії просування в Instagram. Одним із найкращих способів набору фоловерів є таргетована реклама. Ви налаштовуєте її за заданими параметрами і залучаєте до себе на сторінку людей, зацікавлених у вашій пропозиції.
Також, можна брати участь у різних конкурсах і роздачах призів, співпрацювати з іншими брендами і блогерами тощо. Важливо пам’ятати, що якість вашого контенту і взаємодія з аудиторією також є ключовими факторами для залучення підписників.
Припустимо, ви набрали 1000 фоловерів. Які переваги у вас тепер є?
- Збільшення охоплення: чим більше у вас підписників, тим більше людей побачать ваші пости.
- Підвищення довіри: велика кількість підписників може викликати враження, що ваш акаунт популярний і цікавий людям. Ви сформуєте довіру відвідувачів, які бачать вашу сторінку вперше. Можливо, вони теж захочуть приєднатися до числа ваших постійних читачів.
- Можливість партнерства: вами можуть зацікавитися інші компанії та бренди, ви отримаєте від них пропозиції про співпрацю для просування продуктів або послуг, спонсорство або партнерство.
- Поліпшення репутації: кількість підписників впливає на ставлення до вас як до експерта. Вас помічають, впізнають і більше читають.
Однак не варто зациклюватися лише на підписниках. Важливо також приділяти увагу якості контенту та взаємодії з аудиторією, щоб зберігати інтерес фоловерів і залучати нових людей.
Кількість підписників, необхідна для заробітку в Instagram, залежить від багатьох чинників, як-от тематика профілю, якість контенту, взаємодія з аудиторією тощо.
Зазвичай, для отримання доходу від реклами або партнерських програм, профіль повинен мати не менше 10 000 підписників. Але багато мікроблогерів успішно монетизують свій контент навіть із меншою кількістю фоловерів, наприклад, через продаж власних товарів чи послуг.
Пам’ятайте, що кількість підписників сама по собі не гарантує заробіток, і що багато інших чинників теж відіграють важливу роль. Тому розвивайтеся, покращуйте свій контент, впроваджуйте фішки, використовуйте цікаві ідеї, викликайте реакції користувачів. Якщо зможете зачепити аудиторію, швидше збільшите кількість підписників і зможете заробляти в соцмережі.
А якщо не знаєте, з чого почати, і які методи розкрутки краще використовувати у вашій ніші, замовте послугу в нашій студії. Зателефонуйте або напишіть у месенджерах і отримайте консультацію.