Соціальні мережі цілком можна порівняти з кондитерською, куди люди приходять, щоб випити кави з десертом, поспілкуватися і провести разом час. Крім того, в соціальних мережах можна продемонструвати своє меню, використовуючи приголомшливі візуальні ефекти, і створити позитивний імідж для своїх потенційних гостей.
Пам’ятайте, що ресторанна індустрія орієнтована не тільки на досвід, а й на візуальну складову. Якщо ваша мета розповісти людям про те, яка смачна у вас їжа – необхідно продавати те, який вона має вигляд. Тобто соціальні мережі дали нам можливість продемонструвати шипіння стейка, що смажиться, щоб ви змогли продати сам стейк. Переконайтеся в тому, що ви публікуєте привабливі фото ваших страв. Станьте кулінарним стилістом і сфотографуйте їжу в добре освітлених, мальовничих частинах ресторану. Ну і найголовніше, постарайтеся прикрасити страву максимально апетитно. Після того як будуть зроблені всі знімки, переконайтеся, що всі пункти меню описані таким чином, щоб їх було «смачно» читати.
Соціальні мережі це засіб для збору інформації про свою клієнтуру, а не просто інструмент для просування свого бару чи ресторану. Завдяки частим публікаціям у ваших підписників є причина, щоб залишатися активними на профілі вашого ресторану. Для того щоб зрозуміти, які публікації отримують гарячий відгук можна використовувати інструменти аналітики соціальних мереж. З їхньою допомогою ви побачите, збирає ваша сторінка підписників чи втрачає. Тобто при регулярному аналізі даних ви зможете в майбутньому відмовитися від неефективного контенту.
Спілкування зі своїми клієнтами. Ви не можете заперечувати той факт, що управління рестораном – це робота з людьми. Але водночас заглядати за кожен столик і питати про якість обслуговування, рецензії на кухню – неможливо. Присутність у соціальних мережах полегшує це завдання і допомагає взаємодіяти з рецензентами в Yelp і Google. Коментаторами у Facebook, Instagram і Twitter. Стимулювання діалогу з підписниками безумовно може бути чудовою стратегією. Але важливо робити це правильно. Кожен ваш коментар має бути інформативним. Авторам негативних відгуків пропонуйте поговорити наодинці електронною поштою або в месенджері.
Особливості просування барів і ресторанів у найпопулярніших соцмережах: Фейсбук, Інстаграм, Ютуб
Facebook – найбільша соціальна мережа у світі яка оснащена маркетинговими інструментами. Які функції він пропонує? Проведення рекламних кампаній та бізнес-акаунт. Завдяки наявності інструментів статистичного аналізу можна:
- Відстежити ефективність рекламної кампанії
- Створити та керувати рекламою з урахуванням цільової аудиторії
- Підтримувати особистий контакт із клієнтською базою
- Продавати їжу онлайн при використанні системи UpMenu
YouTube
Как YouTube допомагає підвищити ефективність ресторанного інтернет-маркетингу? Ця платформа потрібна для створення іміджу експерта та бренду. Завдяки коротким роликам можна привабити гостей цікавими ідеями приготування страв. Вважаєте що ваші гості зацікавляться простим рецептом приготування домашнього кетчупу? Відео вашого каналу стануть вірусними завдяки стравам із трьох інгредієнтів? Ця платформа надає безмежні можливості для втілення ваших ідей.
Twitter дуже схожий на Facebook. Різниця лише в тому, що ця платформа орієнтована на обмін короткими інформаційними повідомленнями (максимально 280 символів), графіки та фотографій. Як використовувати всі ці можливості? Розкажіть своїм клієнтам про акції, нові пункти меню та інші події в житті вашого ресторану. Під час публікації фотографій, використовуйте хештеги. Чим вони можуть бути корисні в ресторанному інтернет-маркетингу? Більшість користувачів відзначають ресторани в Інтернеті, і створюють посилання. Будь-який їхній підписник, який натисне на хештег, автоматично буде перенаправлений на акаунт вашого ресторану.
Ця платформа популярна серед молодого сегмента (від 15 до 24 років). Орієнтована для обміну фотографіями або короткими відео. При використанні різних фільтрів та інструментів можна зробити контент більш привабливим. Таким чином Instagram вважається ідеальною платформою для реклами ресторанів із зображеннями апетитних страв.
Pinterest – ще одна платформа, успіх якої ґрунтується переважно на візуальній комунікації. Його основна функція – це збір фотографій і графіки. Тож для ресторанної індустрії потенціал Pinterest величезний. Використовуйте Pinterest, щоб ділитися фотографіями ваших найкращих страв, або посиланнями на статті рецептів тощо.
Оформлення профілю: як підняти продажі та відвідуваність закладу за рахунок смачних і соковитих фото
Хочете кілька порад, які допоможуть «продати» профіль вашого ресторану підписникам як гарячий пиріжок? Індустрія ресторанів процвітає і в соціальних мережах щодня реєструється сотні нових конкурентів? Що допоможе вам виділитися?
1. Зробіть кращими ваші фото та відео. Може ви коли-небудь чули фразу «Їсти очима»? Для світу соціальних мереж це так актуально! І, можливо, тому такі акаунти, як @BuzzfeedTasty в Instagram, настільки популярні. Створити приголомшливі візуальні ефекти для акаунта ресторану простіше, ніж ви можете подумати.
- Зафіксуйте як кухарі готують популярну страву
- Опублікуйте фото переповненого гостями залу (створення відчуття втрати)
- Пустіть бумеранг відвідувача, який наминає вашу їжу (з його дозволу, звісно)
2. Зробіть процес перегляду меню і резервацію столика максимально простими. У соціальних мережах все максимально просто: якщо вашим передплатникам сподобається те, що вони побачать на вашій сторінці в соціальних мережах – вони захочуть стати вашими гостями. Також переконайтеся що розділи з контактною інформацією на вашому профілі правильно заповнені:
- Контактні телефони
- Адреса електронної пошти
- Адреси місцезнаходження
3. Стимулюйте гостей залишати відгуки. Раніше вже згадувалося, що більшість людей «їдять очима», але це ще не все. Перш ніж відвідати нове місце, гості «їдять вухами» – моніторять відгуки про ресторан. Тому, для того щоб переконати їх відвідати ваш ресторан, вам потрібно зібрати масу позитивних відгуків. Ось випадок із мого життя: два тижні тому я завітала до Кракова (Польща) і скуштувала піцу в Піццатопії винятково через яскраві відгуки, які залишили відвідувачі на їхній сторінці у Facebook.
Контент-план для кафе і ресторанів: що і навіщо писати у Фейсбук та Інстаграм
Що таке контент-маркетинг? Цю форму маркетингу найкраще описати як інструмент, який використовує ваші знання про потенційну аудиторію для залучення до вашого бізнесу. Звучить не надто складно. Чим же контент-маркетинг відрізняється від інших методів? Тут потрібно без використання знижок і пропозицій вибудовувати взаємини зі своїми клієнтами.
Для створення простої контент-стратегії дайте відповідь на два запитання:
- Куди мої клієнти звертаються за інформацією?
- Яку інформацію вони шукають?
Як правило, потенційні гості кафе, барів і ресторанів шукають інформацію в пошукових системах і соціальних мережах. Яку інформацію вони будуть шукати? Якщо ваша кав’ярня пропонує особливе обсмажування кави, не забудьте згадати про це – поціновувачі кавового напою шукатимуть вас за саме цими запитами. Якщо ваш ресторан пропонує страви екзотичної кухні, не соромтеся про це писати.
Для ресторану будуть актуальні такі типи повідомлень як:
- Повідомлення про конкретні дієти – 10 страв палео, які потрібно спробувати
- Рецепти – 15 рецептів обіду без глютену
- Заходи – де можна випити смачної кави на автопаті?
- Тематичні вечори у вашому ресторані
- Помітні заголовки з органічно вписаною інформацією про ваш ресторан. Ніхто з підписників не заперечуватиме!
1. Якщо фотографія краща за тисячу слів, то коротке відео замінить мільйон непотрібних у цьому випадку словосполучень. Створюйте короткі але захопливі відео про те, як відбувається процес обсмажування кави у вашій кав’ярні, як кухар готує страву екзотичної кухні тощо. Зніміть низку навчальних відеороликів про здорову їжу, користь кави та на інші теми, які зацікавлять ваших підписників. Знімайте трансляцію в реальному часі для рубрики «Питання – Відповіді». Люди дуже люблять історії. Розкажіть своїм гостям свою.
2. Пишайтеся своїми гостями! Людям подобається читати про таких самих, як і вони – простих людей. І саме тому люди довіряють рекомендаціям колег, а не рекламі бренду. У контент-маркетингу це називається соціальним доказом. Як власник ресторану ви теж можете ділитися користувацьким контентом. Ваш гість сфотографував страву або десерт ресторану, який має чудовий вигляд? Поділіться ним! Є ресторан у Бостоні (Mei Mei), який став відомим завдяки своїй рубриці – інтерв’ю з гостями.
3. Використовуйте більше одного каналу. Існує безліч каналів для поширення вашого контенту. Зазвичай починають із блогу на своєму вебсайті, де ви ділитеся гастрономічними прийомами, порадами та новинами свого ресторану. Також існує інформаційна розсилка електронною поштою. Цей канал буде регулярно інформувати ваших гостей про оновлення вашого меню. І звісно ж – соціальні мережі, які стали справжньою перлиною створення та поширення контенту. Завдяки цьому маркетинговому інструменту ви можете:
- Публікувати текстовий контент, відео та фото
- Запросити підписників створити власний контент, який буде пов’язаний з вашим рестораном
- Організовувати конкурси
- Пропонувати знижки та інші стимули
- Створювати й анонсувати події
4. Не забувайте про пошукову оптимізацію. Основна умова для ефективної роботи вашого контенту – це видимість. Пам’ятайте про це. Також потрібно оптимізувати кожен фрагмент контенту і включити релевантні ключові запити.
5. Аналізуйте результати. Ця порада остання в моєму списку. Для того щоб ваша маркетингова стратегія була успішною, вимірюйте її результати (ROI). Перед тим як почати створювати і поширювати свій контент, потрібно мати чітко поставлену мету: лідогенерація, підвищення соціальної обізнаності, конверсії тощо. Після того як ви визначили мету, можна порівнювати результат і визначати рентабельність інвестицій. Це дасть можливість визначити й усунути слабкі місця у вашій стратегії та побачити, які формати подобаються вашій аудиторії найбільше.
Робота з відгуками, нейтралізація негативу
У роботі з негативними відгуками важливо розуміти: якщо ви їх ігноруєте або намагаєтеся виправдатися – ви гасите вогонь бензином. Потрібно реагувати на кожен коментар, запитання, скаргу і навіть відверте хамство. Обіцяти, що обов’язково розберетеся в цій ситуації і зробите все можливе, щоб її виправити. Тут я постараюся дати кілька простих шаблонів, які допоможуть вам у роботі з відгуками. Тобто, зверніть увагу – я не писатиму вам готових шаблонів, натомість покажу елементи переконливої відповіді, які не атакують рецензента.
Є кілька варіантів розвитку подій:
- Ти найкращий (5 зірок)
- Ти хороший (4 зірки)
- Непогано, але у мене претензії (3 зірки)
- Негатив (1-2 зірки)
1. Ти найкращий. Ви не повірите, але на позитивні відгуки теж потрібно відповідати! Шаблон роботи з позитивними відгуками матиме приблизно такий вигляд: Наталя спасибі що ви знайшли час поділитися своїми думками з приводу роботи нашого ресторану. Ми довго працювали над тим, щоб наш ресторан став місцем для комфортного відпочинку. І ми цінуємо все що ви робите для нас, щоб ресторан став кращим.
2. Ти хороший. У роботі над змішаними відгуками беремо частину від попереднього шаблону, і усуваємо будь-які недоліки, описані рецензентом: Геннадій спасибі, що ви знайшли час поділитися своїми думками з приводу роботи нашого ресторану. Ми довго працювали над тим, щоб наш ресторан став місцем для комфортного відпочинку. Так, ви маєте рацію, нам потрібно ще рости і розвиватися в цій галузі. Дякуємо за вашу рецензію.
3. Непогано, але у мене претензії. Аглая ми щиро дякуємо за залишений вами відгук. Наш ресторан докладає всіх зусиль, для того щоб створити комфортну обстановку для наших гостей. Ваш відгук – чудовий зворотний зв’язок для нас. Коли справа доходить до (вставте сюди причину, претензію), ми багато працюємо в цій галузі і прагнемо усунути причину невдоволення наших гостей.
4. Негатив. Анно, дякуємо, що ділитеся своїм досвідом відвідування нашого ресторану. Нам дуже шкода, що у вас не залишилося чудових вражень про час, який ви провели у нас. Ми докладаємо всіх зусиль для вирішення проблем у цій галузі. Ще раз дякуємо за те, що знайшли час залишити цей огляд. Ми запрошуємо вас для спілкування електронною поштою, для того щоб наші фахівці запропонували варіанти вирішення цієї проблеми. Співчуття, вдячність і спроба вирішити цю проблему повністю нейтралізує негативний відгук. Звісно, контекст відповідей на відгуки буде трохи змінюватися залежно від обставин.
Топ помилок барів, кафе і ресторанів щодо просування в соцмережах
Хочете щоб у ваш ресторан приходило якомога більше нових клієнтів? Так, якщо ваш ресторан є в соціальних мережах. Що ж тоді не так? Можливо ви припускаєтеся помилок щодо просування в соцмережах.
1. Ви непослідовні. Публікуєте контент тоді, коли… Прийде натхнення. Або привід. А привід є завжди, потрібно тільки пошукати. Можливо ваш ресторан був згаданий у пресі? У вашій команді новий кухар? Або сьогодні вранці офіціанти креативно підійшли до обслуговування одного зі столиків? Ви знаєте, що згідно з опитуванням, яке провів Каліфорнійський університет 2019 року, 75% учасників опитування відвідали ресторан тільки тому, що про нього згадували в соціальних мережах. Як ви думаєте, наскільки ефективна послідовність? Якщо публікувати контент раз на 2 – 3 дні, то можна створити групу лояльних підписників.
2. Публікуєте контент у невідповідний час. Так, ви все правильно прочитали. Якщо клієнти вашого ресторану затрималися допізна, то вони не можуть ознайомитися з вашим контентом о 8 годині ранку. Як правило, актуальний час розміщення нової інформації після обіду.
3. Публікуєте повідомлення на невідповідній платформі. Взяти до прикладу Facebook. Більший відсоток користувачів цієї соціальної мережі має вищу освіту і працює у сфері ІТ. І маркетингова компанія у Facebook не принесе успіху, якщо ви націлені не на ту демографічну групу. Те ж саме і з іншими соціальними мережами. Як же дізнатися, що підходить саме вам? Як варіант створіть опитування, в якому запропонуйте клієнтам розповісти:
- Що їм цікаво;
- Що їм подобається у вашому ресторані;
- Їхні улюблені соціальні мережі;
- Вказати демографічну інформацію.
4. Зв’язок із неправильними впливовими особами. Інфлюенц-маркетинг – найважливіша частина будь-якої кампанії в соцмережах. Одна з найпоширеніших помилок маркетингу впливу – партнерство з неправильними авторитетами. Я поясню. Незважаючи на те, що спокуса працювати з інфлюенсерами, які мають мільйони передплатників, велика, для початку зробіть вибір на користь впливових осіб, які можуть мати менше шанувальників, але потрапляють у вашу цільову аудиторію. Це може бути, наприклад, кулінарний блогер вашого міста.
Як запустити рекламу кафе і ресторану? Таргетинг без зливу бюджету
Якщо ви вже пробували запустити таргетингову рекламу і прогоріли, ймовірно причиною цього провалу була відсутність точного тагетингу. Ви знали, що 91% ресторанів цього року будуть запускати таргетингову рекламу в Facebook? Якщо ваш ресторан входить до цього числа, то можливо ці 6 порад будуть для вас корисними.
- Зацікавлена аудиторія це ваші нинішні клієнти. Якщо ви хочете, щоб ресторан був популярний – зверніться до ваших постійних гостей. Найдешевший пункт реклами на Facebook – це налаштування тагетингу на поточних клієнтів.
- Створіть список «теплої» аудиторії. Це будуть списки людей, які мали взаємодію з вашою сторінкою в соціальних мережах, але не були гостями вашого ресторану. «Холодна» аудиторія не знає ні вашого ресторану, ні пропозицій, тож тут потрібно буде більше ресурсів, часу та рекламного бюджету.
- Запустіть сезонні пропозиції. Тут вам знадобиться рекламний календар, який допоможе в плануванні публікацій у Facebook.
- Просувайте розваги в ресторанах. Орієнтуйтеся на людей, яким подобається така музика у Facebook.
- Винагороджуйте наявних клієнтів, використовуючи ретаргетингову рекламу. Проводьте спеціальні акції для клієнтів, які перестали відвідувати ваш ресторан.
- Grow Restaurant Catering. Таргетинг, який орієнтований на працівників офісу, зацікавте їх спеціальними пропозиціями з кейтерингу у Facebook.
Способи залучення аудиторії в комунікацію з вами для підвищення лояльності
Викликайте почуття довіри. Пам’ятайте, що вас оточують конкуренти, які виборюють одну й ту саму аудиторію. Тому спроба залишитися на плаву або забезпечити собі зростання в конкурентній сфері може стати проблемою в наші дні, особливо якщо врахувати той факт, що величезна кількість ресторанів дозволяє клієнтам переходити від одного до іншого. Але це в тому випадку, якщо немає причини залишатися лояльним послідовником вашого бренду. І саме на цьому моменті вступає в гру взаємодія ресторану з гостями, яка стає вашим шляхом до великої впізнаваності, довіри та авторитету в цій сфері.
Зробіть із ресторану бренд. Неможливо залучити гостей до ресторану, навіть якщо ви використовуєте приголомшливий контент, здійснюєте регулярне розсилання електронною поштою і проводите маркетингові кампанії в соціальних мережах, але при цьому не створили бренд. Розробка власного фірмового стилю, який виділить вас із натовпу конкурентів, вкрай важлива. В іншому разі клієнти забудуть про вас дорогою до іншого ресторану. Зрозумійте і зосередьтеся на тому, що важливо для ваших гостей і навчіться їх персоналізувати. А це не просто звернення до клієнтів на ім’я в електронній розсилці – це адаптація бренду до їхніх потреб, прагнень і способу життя.
Пам’ятайте про соціальний доказ. У наш час це не тільки одна з маркетингових цілей, а й самостійна бізнес-модель, без якої неможливо вибудувати довіру до бренду. Причина, чому бізнес-лідери інвестують бюджет, час та інші ресурси у створення соціального доказу, проста: відвідувачі вебсайту отримують у реальному часі сповіщення про те, що інші клієнти є постійними відвідувачами вашого ресторану. Це зміцнює довіру до вашого бренду і мотивує відвідати ваш ресторан.
Створюйте активну присутність ресторану в соціальних мережах. За такого великого скупчення потенційних клієнтів, ресторани просто не можуть дозволити собі бути байдужими до можливостей соціальних платформ.
Звертайтеся до емоцій аудиторії. Зосередьте її увагу на емоційному аспекті реклами. Згідно з дослідженнями маркетологів у 2019 році емоційні кампанії стали одним із найпотужніших і звісно найефективніших інструментів комунікації. Але навіть після того як ви з’ясуєте, що хвилює вашу потенційну аудиторію, створення маркетингової стратегії з емоційним аспектом непросте завдання. Щоб ідея стратегії працювала, важливо гармонійно вплести її в тканину вашого бренду, щоб клієнти були мотивовані повертатися до вашого ресторану.
Як підбирати фахівця з реклами, SMM, копірайтера: співробітник у штат або співпраця з агентством
Ефективна реклама зазвичай виходить за рамки відомих прийомів. Такі цілі, як стимулювання взаємодії та створення групи послідовників бренду, вимагають часу, інвестицій і спеціальних навичок. І найголовніше – вони не можуть бути примусовими. Перш ніж залучати спеціалістів з реклами, ресторан має окреслити цілі та узгодити обсяг робіт. Це дасть кращі результати в підборі фахівця з реклами чи агенції та дасть змогу команді бренду чітко зрозуміти рівень компетенції, можливості, досвід та навички фахівця чи агенції, яку вони шукають.
Отже, ваш ресторан шукає фахівця для проєктної роботи чи стратегічної співпраці? Під час оцінки кандидатів на вакансію фахівця з реклами на постійній основі варто звертати увагу насамперед на технічні знання, талант і функціональний досвід. Якщо ви шукаєте кандидата для проєктної співпраці, буде достатньо технічних знань і досвіду. Існує кілька основних критеріїв відбору агенції або фахівця для стратегічної співпраці:
- Керування акаунтом;
- Експертиза та аналіз ресторанної сфери діяльності;
- Стратегічне мислення;
- Інноваційний розвиток;
- Позитивний досвід у роботі з іншими ресторанами.
Копірайтер
Ви створили свіженький, новенький веб-сайт вашого ресторану і тепер настав час вибрати виконавця для створення контенту. Ось кілька рекомендацій, дотримуючись яких можна знайти копірайтера:
1. Ознайомтеся з його портфоліо та оцініть стиль письма. Чи комфортно вам читати тексти цього автора? Чи може його стиль письма змусити вас залишитися на веб-сайті й дочитати їх до кінця?
2. Чи є відгуки клієнтів про роботу з цим копірайтером. Обов’язково ознайомтеся з ними, щоб знати, чого можна очікувати під час довгострокової співпраці. Якщо такої опції немає, попросіть надати контактні дані своїх клієнтів, щоб ви могли зв’язатися з ними телефоном або електронною поштою.
3. Тепер можна поспілкуватися особисто. Як правило, копірайтери – це люди інтернету і тому особисту зустріч більшість з них вважає неефективною і віддає перевагу зв’язку електронною поштою або телефоном. Під час спілкування постарайтеся визначити, наскільки копірайтеру цікаві ваші вимоги і чи ставить він запитання.
4. Уточніть розцінки автора. Звісно, питання гонорару дуже важливе, але воно не має бути пріоритетом у виборі фахівця. Копірайтер, який бере недорого за свою роботу, можливо, не має досвіду і може не розуміти всіх нюансів написання маркетингових матеріалів. Поставте собі запитання: чи отримає ваш ресторан хорошу рентабельність інвестицій у разі співпраці з цим фахівцем?
5. Обговоріть проект детально. Найкращим способом переконатися в тому, що всі ваші побажання будуть виконані, стане чіткий виклад їх у письмовій формі. Це допоможе автору зрозуміти цілі вашого ресторану, щоб створюваний ним контент гармонійно вписався в маркетинговий комплекс.
SMM-фахівець
Якщо ця людина розуміє, що її слова – це зброя. Розуміє, що вони можуть захопити, заворожити, занурити в історію і навіть продати – це саме та людина, яка потрібна вашому ресторану. Але це суто емоційний підхід до справи, крім цього важливо мати навички:
- Створення помітної та ефективної присутності ресторану в соціальних мережах;
- Навичка аналізу конкурентного ринку;
- Уміння проводити діалог зі споживачами та виявляти бар’єри;
- Уміння сегментувати цільову аудиторію і розуміння тонкощів поведінки в різних соціальних мережах;
- Розбиратися в поведінковій психології користувачів соціальних мереж.
- Знати про всі можливості smm і правильно встановлювати KPI (детальніше про це розповім пізніше);
- Відстежувати і бути в курсі всіх трендів smm
- Мати навички з налаштування реклами
Агентство або фрілансер?
Робота з агентствами і фрілансерами має свої переваги і недоліки. Для того щоб прийняти рішення, потрібно поставити собі кілька запитань:
- Яким я хочу бачити результат?
- Яка складність мого проєкту?
- Скільки я можу на нього витратити?
Переваги роботи з фрілансером
Вартість. О, це дійсно перевага. Адже в ціну роботи фрілансера не включена оплата за офіс і роботу інших співробітників, однак варто пам’ятати, що ми отримуємо те, за що платимо.
Гнучкість. Ще одна перевага роботи з фрілансером, адже фахівці, які працюють віддалено, будують свій графік відповідно до ваших потреб і термінів.
Недоліки
Обмеження. Так, ви все правильно прочитали. Фрілансер обмежений у виконанні повномасштабного завдання, з яким легко впорається багатопрофільне завдання агентства.
Надійність. Безсумнівно, фахівець, який працює віддалено, може бути талановитий, розумний та й просто – геніальний. Але несподіваний збій може поставити під загрозу ваш проєкт. А робота з агентством повністю виключає ризик виникнення збоїв у графіку проєкту.
Фрілансер, ваш ресторан, аудиторія і конкуренти незнайомі. Тому побудувати стосунки з фахівцем, який не має уявлення про цілі, мотивацію та специфіку вашого бізнесу, може бути надзвичайно складно.
Переваги роботи з брендинговим агентством WeLoveBrands
У команді агентства немає слова «я». І тому найбільшою перевагою співпраці з нами є доступ до досвіду і навичок профільних фахівців.
Досвід, висока швидкість і ефективність. Ми накопичили досвід спільної роботи над реалізацією комплексних високоякісних проєктів і завдяки цьому можемо точно прогнозувати необхідний час і ресурси.
Підтримка та сервіс. Незалежно від розміру та обсягу вашого проєкту наша команда пропонує постійну підтримку (SEO, маркетинг, аналіз відгуків користувачів тощо).
Які KPI ставити виконавцям
Отже, ласкаво просимо до вступу. Якщо вам не зрозумілий сам термін KPI для початку перекладу – це ключовий показник ефективності. І відразу ж скажу, що KPI це не мета, а спосіб вимірювання прогресу в досягненні мети. Якщо ми говоримо про співвідношення відвідуваності сайту і кількості потенційної аудиторії варто врахувати 4 показники:
- Унікальні відвідування вашого сайту
- Кваліфіковані ліди з маркетингу (MQL) в результаті конверсій на веб-сайтах
- Конверсії за відвідування сайту
- Конверсія за джерелом
Також важливо знати і розуміти співвідношення потенційної аудиторії, яка повернулася в маркетингову воронку, і кількість потенційних учасників продажів. Щойно ви це дізнаєтеся, можна починати роботу з усунення слабких місць.
Не існує шаблонних KPI, для кожного виконавця група показників буде своя. У копірайтера ключовий показник ефективності – це простий і зрозумілий текст. Наведу приклад: на заході розцінки копірайтера можуть стартувати від 100$ на день до 100$ на годину і вище. І що дивно, незважаючи на великі гонорари, клієнти стають у чергу, в якій обговорюють, як швидко окупляться інвестиції, вкладені в контент цього автора.
Вимірюють ефективність заклику до дії – аналізуються елементи, які спонукають зробити покупку, поставити лайк або зв’язатися з представником фірми за номером телефону.
Рахують вхідні посилання. Зараз поясню – у цьому разі ведеться підрахунок сайтів, які у своєму контенті посилаються на тексти автора.
Кількість лайків і перепостів. Так, на сьогоднішній момент це один із показників успішності контенту в соціальних мережах.
Основна формула успіху: коефіцієнт конверсії дорівнює кількості покупок або кількості користувачів, які ознайомилися з пропозицією.
Для того щоб провести ефективну оцінку фахівця потрібні маркетингові інструменти. Якщо говорити простими словами про складне – це ефективність тексту, популярність і якість.