Навіщо Психологу Соціальні Мережі?

Згідно з дослідженнями, проведеними каліфорнійським університетом у 2020 році 95% клієнтів шукали психолога або психотерапевта, використовуючи пошукові системи. Незважаючи на статистику, багато фахівців чомусь чинять опір використанню соціальних мереж і створенню онлайн-присутності у своїй практиці. Вони звикли, що пацієнти приходять: за рекомендаціями друзів, колег по цеху або за допомогою реклами в медіа і тому відмовляються розглядати інші джерела. А даремно. Адже є серйозні причини, через які ви повинні приділяти багато уваги соціальним мережам. 

Тільки уявіть, скільки знань ви отримали за 6 років навчання в університеті. Від цієї думки просто дух захоплює. Ви стали власниками знань про фізіологію і функції розуму. Ви знаєте, як допомогти впоратися з такими важкими станами, як: посттравматичний стресовий розлад, депресія і тривога. І в результаті важкої, напруженої роботи, ви стали володіти навичками, за допомогою яких допомагаєте звільнитися від невирішеної поведінки і глибоко вкорінених травм, які не дають людям рухатися вперед. І незважаючи на багаторічні дослідження і практику, вам не стало близьким і знайомим слово – маркетинг. 

Маркетинг для психолога

Терапевт Лорі Готліп у журналі New York Times Magazine дав рекомендації, як зрушити з мертвої точки приватну практику. Йому було незрозуміло чому психологи, і психотерапевти борються з маркетингом. Адже, для того щоб залучити нових клієнтів і вщерть заповнити свій графік, вам, як фахівцеві, потрібно оголосити всьому світу – ви є! Ви доступні! І допоможете вирішити всі їхні проблеми з психічним здоров’ям.

Створюючи свій профіль у соц. мережах, варто пам’ятати про кілька принципів грамотного використання всіх їхніх ресурсів у своїй практиці.

  1. Для початку визначте платформи, які використовує ваш ідеальний клієнт. Адже необов’язково бути активним одразу у всіх соц.мережах. Тобто, це працює так – якщо ваша аудиторія це підлітки, буде доцільним використовувати Instagram. Їхні батьки, як правило, шукатимуть інформацію у Facebook. Ну а, для того щоб обмінюватися досвідом з іншими фахівцями, можна використовувати Twitter і Linkedin
  2. Діліться корисним контентом: цитати, особисті спостереження, зображення і статті, які можуть зацікавити вашу потенційну аудиторію. Контент, яким ви ділитеся, має знаходити відгук. Більшість платформ надають інформацію, що демонструє дані охоплення і залученості. Використовуючи цю інформацію можна визначити тип контенту, який цікавий вашим підписникам.
  3. Напружений графік не дозволяє витрачати занадто багато часу на соціальні мережі. Вам допоможе система планування публікацій контенту, і у Facebook вона є, ну а при використанні Hootsuite можна запланувати публікації одразу на декількох платформах.

Особливості просування психолога в найпопулярніших соц. мережах: Фейсбук, Інстаграм, Ютуб

YouTube

Якщо ви не ховалися під камінням останні 10 років, вам чудово відомо, що YouTube дає змогу приватним фахівцям і компаніям завантажувати та ділитися своїми відео. Ситуація така: сьогодні сервісом користуються 1,8 мільярда людей, тож найімовірніше ваша потенційна аудиторія вже шукає відео на вашу тематику. Перш ніж приступити до створення відео, дайте собі відповідь на 3 запитання:

  • Чому я створив канал на YouTube?
  • На кого орієнтовані мої відео?
  • Як просувати мій контент?

Отже, вам просто необхідний канал на YouTube, якщо:

  1. Ви зацікавлені у зміцненні авторитету в рамках своєї компетенції;
  2. Вам цікаве ще одне джерело доходу – створення монетизованого контенту;
  3. Ви шукаєте свою аудиторію.

The Mighty’s стали популярними завдяки своєму відео про психічне здоров’я, до речі, це одна з основних галузей на якій вони спеціалізуються. Але в списку популярних каналів, він опинився завдяки своєму винятковому контенту та аудиторії. The Mighty’s взяв на себе місію допомогти людям, які страждають на психічні розлади та інвалідність.

Каті Мортон – ліцензований психотерапевт – стала відомою завдяки своїм приголомшливим відеороликам про депресію, розлади харчової поведінки, тривожні стани тощо. У своїх роликах Каті запевняє, що ніхто з людей не повинен бути затаврований діагнозом – «Ви гідні боротьби!»

The Psych Show канал доктора філософії та клінічного психолога Алі Мату раз на два тижні випускає новий контент для людей, які страждають на фобії, депресії, тривожні стани та панічні атаки. Підписників приваблює легке подання інформації.

Instagram

Instagram більше ніж просто популярна платформа з безліччю потенційних клієнтів. Це чудовий ресурс для створення вашого бренду як фахівця. Отже, суть маркетингу психолога – показати потенційному клієнту, що ви співпереживаєте їхній особистій боротьбі. А маркетинг найкращих фахівців, піде ще далі – він продемонструє унікальну здатність розуміти ці труднощі та досвід боротьби з ними.

Instagram робить акцент на візуальний контент: графіка, незвичайні фотографії, короткі відеоролики. Згідно з даними опитування, проведеного маркетологами у 2019 році, фото, на яких зображені обличчя людей, отримали на 38% більше уваги (лайків), ніж зображення без облич. Ці дані переконують вас, що Instagram – платформа орієнтована на прямий маркетинг між психологами та клієнтами.

Користувачі Instagram люблять хештеги більше ніж користувачі будь-якої іншої платформи. Використовувати їх можна до 30 штук в одному пості, і вони не повинні повторюватися. А що стосується ідеальної довжини підпису фотографії, то тут не варто орієнтуватися на можливості платформи (до 2200 симв.). Він насправді набагато коротший – до 150 символів не враховуючи хештегів. Почніть процес інтеграції Instagram у маркетинг, і ваша практика буде вам вдячна.

Facebook

Відокремте особисте від професійного: ваші друзі з цікавістю оцінять фото з Мексики, а ось клієнтів психолога хвилює лише те, що ви можете запропонувати, щоб вирішити їхні проблеми. Вам потрібна бізнес-сторінка. І останнє, що вам необхідно – це публікація нудного контенту. Наповніть свій бізнес-акаунт у Facebook контентом, який навчить вашу аудиторію і підніме їй настрій. Це можуть бути:

  • Надихаючі цитати;
  • Відповіді на поширені запитання;
  • Мотиваційні ролики;
  • Смішні меми.

Не пропускайте відгуків клієнтів. Дайте їм можливість висловитися про якість ваших послуг. Це ефективний маркетинговий інструмент, адже сучасна потенційна аудиторія, перед тим як прийняти рішення про вибір психолога, обов’язково пошукає відгуки про вашу практику. Ця інформація допоможе підписникам вирішити, чи варто скористатися вашими послугами.

 Оформлення профілю психолога: стиль, колір, фото

Хочеться повернутися до народної мудрості і процитувати – «По одягу зустрічають…». Так. Це так, профіль психолога в соціальних мережах має бути оформлений грамотно. Адже за зовнішнім виглядом майбутні клієнти оцінюють і приймають рішення про підписку.

Ось критерії, за якими підписники оцінюють профіль фахівця:

  • Публікується потрібна /цікава інформація;
  • У вас щось можна купити;
  • Ви фрік, ваша подача інформації шокує і хочеться посміятися (це у випадку хейтерів).

Але навіть хорошого ворога потрібно ще заслужити, тому оформлення профілю психолога в соціальній мережі – це не демонстрація почуття стилю, а гонка озброєнь.

  1. Виберіть «тему». Тут ідеться про стиль: гранд, бохо, вінтаж, барвистий, мінімалістичний тощо. Використовуючи додаток Preview, ви можете створити власну, унікальну тему.
  1. Виберіть фільтр, який будете використовувати в усіх публікаціях. Зверніть увагу, наскільки приємним для очей і послідовним виглядає фід, якщо ви використовуєте один і той самий фільтр.
  1. Потік ваших повідомлень має бути впорядкований. У вас має бути план:
  • Ви визначилися з темою;
  • Ви знаєте, про що будете писати;
  • У вас є постійний фільтр.

Чому популярні профілі психологів захоплюють уяву? Взяти, наприклад, платформу інстаграм. Профіль матиме ідеальний вигляд, якщо фото матимуть гарний вигляд поруч одне з одним. До речі, згідно з опитуванням Claredon став найпопулярнішим фільтром у 2020 році. Він додає тонкої глибини та насиченості будь-якій фотографії. Але не варто думати, що популярні фільтри обмежують вас у творчості. Ви цілком можете знайти власну естетику завдяки експериментам.

Контент-план: про що писати психологу у Фейсбук та Інстаграм

Ви хочете бути людиною, яка публікує одноманітний контент?

Ви хочете просувати тільки себе?

Ви хочете ділитися тільки тим, що роблять інші люди?

Ні? Ви хочете позиціонувати себе в соціальних мережах як фахівець, який відкритий для встановлення реальних зв’язків зі своїми підписниками. У цьому вам допоможе календар публікацій контенту в соціальних мережах. Усім нам добре відомий закон життя «Подібне притягує подібне». Тому опис має починатися з тих слів, які люди очікують від вас почути.

Існують 6 початкових слів, які завжди чудово працюють: хто, що, коли, чому і як? Ви також можете використовувати ці тригерні слова, для того щоб зацікавити аудиторію. Повідомлення має пов’язувати вас і ваших підписників на емоційному рівні. Людей приваблюватимуть ваші пости, якщо ви опрацюєте доброзичливий, послужливий, щедрий образ, що розуміє. Зацікавлюйте аудиторію і залучайте до діалогу, коментарі допоможуть вам зрозуміти, наскільки підписники активні.

Цікавий підхід використали Livescribe, вони попросили своїх передплатників поділитися історіями про те, як продукти компанії дали їм змогу вдосконалюватися в особистому та професійному плані. Завдяки цим історіям фахівець може краще розуміти, який контент корисний для його підписників.

Робота з відгуками, нейтралізація негативу

«Будь-який дурень може критикувати, засуджувати і скаржитися – як і більшість дурнів», – анонімно. (с)

Тут є хто-небудь, кому подобається отримувати негативні відгуки? Особливо в тому випадку, якщо це потік несправедливої критики від людини, яка ніколи не була вашим клієнтом. Для початку трохи статистики: у середньому незадоволений пацієнт розповідає про свій негативний досвід 13-15 людям. Щасливий клієнт, який вирішив свою проблему, поділиться позитивним досвідом з 4-6 людьми.

Отже, до вашої уваги 3 варіанти управління репутацією вашої практики:

  1. Варто почати зміцнювати свою репутацію в інтернеті з першого дня. Солідна база позитивних оцінок допоможе нейтралізувати негативні відгуки про ваші послуги.
  2. Є другий варіант вирішення проблеми: швидка реакція на скаргу з індивідуальним підходом для її вирішення.
  3. Проявіть творчий підхід у вирішенні потенційних негативних проблем. Несподівана відповідь іноді ефективний хід. Наприклад, гумор часто буває чудовими ліками проти негативних настроїв.

Для того щоб продемонструвати правильну і неправильну реакцію на негатив, розглянемо історію студії малювання, яка зараз на жаль закрита через запізнення викладача. Загалом люди були задоволені заняттями й отримували масу задоволення від вивчення технік великих майстрів. Але через 30 хвилин очікування розгнівані клієнти залишили неприємні відгуки на Yelp. Студія малювання пробувала нейтралізувати їх позитивними відгуками, але безуспішно.

Власникам студії вдалося б розібратися з інцидентом, якби вони звернулися до розсерджених клієнтів з листом, де вони висловлюють співчуття з приводу обставин, що склалися, зобов’язуються повернути гроші та запрошують на 1 безкоштовне заняття протягом 3 місяців (у час зручний для клієнта). Таким чином, їм би вдалося вирішити інцидент і перетворити супротивників на фанатів. Ну а гумористичне відео під назвою «Чому наш викладач запізнився на урок», яке описувало б масу безглуздих ситуацій: з’їла акула, викрали інопланетяни, використання клею замість розчину для контактних лінз – закріпило б успіх.

«Якщо життя дає вам лимони – зробіть крутий лимонад!». Те, як психолог реагує на негативні відгуки в інтернеті, може принести користь його практиці або зовсім її зруйнувати. Продумайте реакцію на негатив, і ви зможете заздалегідь підготуватися до атак інтернет-тролів.

Топ помилок психолога в соцмережах

Ви скажіть, що вчилися 6 років бути психотерапевтом або психологом, а не маркетологом. Але коли фахівець займається приватною практикою, він носить одразу кілька бейджиків, і на одному з них написано – «Маркетолог». Яких помилок вам потрібно уникати, для того щоб успішно продавати свої послуги?

Помилка No1. Ви відмовляєтеся від маркетингу.

Це помилка, яка може погубити вашу практику. На жаль, більшість психологів упевнені: якщо повісити черепицю з написом – «Психолог», одразу ж вишикується черга, для того щоб записатися до них на прийом. Це так не працює. Суспільство не знає про ваше існування, отже, можуть просто проїжджати повз ваш кабінет, щоб записатися на прийом до психолога в іншому кінці міста.

Помилка No 2. У вас немає веб-сайту

Ризиковано покладатися виключно на профілі в соціальних мережах. Що буде, якщо раптом, з якоїсь причини, платформа забанить ваш профіль, або його зламають зловмисники? Веб-сайт – це простір, який належить вам. Ви маєте контроль над призначеним для користувача інтерфейсом і презентацією, отже, ваші клієнти можуть не відволікатися на сповіщення, які вискакують на бічній панелі. Сайт дає можливість знайти вас користувачам пошукових систем. Про створення сайту, можна дізнатися у фахівців агентства WeLoveBrands за номером, вказаним у контактах або використовуючи чат-бот.

Помилка No 3. Ви не зареєстровані в соціальних мережах

Завдяки тому, що Facebook сумно відомий своїм вибірковим просуванням, цей факт ускладнює органічний маркетинг. Але, разом з тим Facebook вважається шалено ефективною платформою для залучення потенційної аудиторії. Наприклад, одна з його можливостей: створювати оголошення, які орієнтовані на стать, географічну приналежність, стосунки, або обставини.

Помилка No4: Ви намагаєтеся охопити занадто багато людей

Хто ваша цільова аудиторія? Знайдіть чітку відповідь на це запитання. Можливо ваш ідеальний клієнт: мати з післяпологовою депресією. А тепер уточніть – вона живе за певним поштовим індексом і народила дитину протягом останніх 6 місяців. Ви знайшли свою цільову аудиторію, з якою можна працювати.

Чому це так важливо?

Ваш рекламний бюджет буде значно меншим, якщо ви станете працювати зі своєю цільовою аудиторією. Наприклад: це буде група з 5000 людей. Тобто кожне ваше маркетингове повідомлення буде адаптоване до цієї групи людей. І, замість того щоб звертатися до мас, психолог звертається безпосередньо до цієї хворої мами, яка, можливо, навіть не розуміє, що з нею відбувається.

Оцінка ефективності рекламних кампаній (основні показники, сервіси, аналітика).

Найкращі маркетологи, які десятиліттями працюють у сфері охорони здоров’я, скажуть вам, що маркетингова стратегія не може працювати на всі 100%. Споживча поведінка і тенденції постійно змінюються і для того, щоб ваші рекламні кампанії були успішними, вам потрібно постійно робити аналіз даних. Виміряти ефективність маркетингу не просте завдання. Це тому що між враженнями і взаємодією є велика різниця. Які прийоми ви можете використовувати, для того щоб оцінити ефективність вашої маркетингової стратегії?

  1. Створіть цільову сторінку, яка рекламує одну з ваших послуг. Вона повинна включати спеціальний номер телефону, який не використовується в інших маркетингових компаніях. Я поясню: цей прийом дасть вам змогу оцінити кількість конверсій з цієї сторінки, а також ефективність платних пошукових кампаній з платою за клік або медійною рекламою, яка приводить користувачів на цільову сторінку.
  2. Створіть ефективну форму відстеження. На лендингу або веб-сайті має бути розміщена контактна форма. Ні-ні, це не стандартне «Зв’яжіться з нами», ця форма націлена на досягнення конкретних цілей. Це мотивація для конкретних дій «Призначити зустріч» або «Запланувати безкоштовну консультацію». Яким би не був ваш вибір. Важливо продовжити пошук ефективного формулювання, змінювати поля анкети і дизайн ефективний з точки зору конверсії.
  3. Перевірка рейтингу. Високий рейтинг у пошукових системах може стати хорошим стартом для будь-якої практики. За допомогою Google Analytics можна виміряти ефективність роботи з пошуковими системами.
  4. Вартість одного потенційного клієнта. Так, ви все правильно зрозуміли. Існує можливість оцінити кожен дзвінок у свій офіс за допомогою Google Adwords або Bing Ads.
  5. Рахуйте кількість заявок на прийом. Більшість кабінетів саме за заявками на прийом оцінює ефективність роботи маркетингу. Безумовно, що це відправна точка, але не завжди правильний показник ефективності рекламної кампанії. Варто пам’ятати про те, що втрачати клієнтів можна через різні причини.

Способи залучення аудиторії в комунікацію з вами для підвищення лояльності

У USA маркетологи провели загальнонаціональне опитування, згідно з результатами якого з’ясували, що три чверті респондентів розчаровані рекламним контентом, не адаптованим під їхні інтереси. Створення контенту який орієнтований безпосередньо під вашу цільову аудиторію збільшить її залученість.

  1. Слухайте свою аудиторію. Ви не досягнете успіху, якщо будете просто продавати свої послуги. Ви маєте просувати те, що хоче і те, чого потребує ваша аудиторія.
  2. Звертайтеся до їхніх емоцій. Зосередьте увагу на емоційному аспекті реклами. Навіщо це вам потрібно? Емоційні кампанії це один із найпотужніших та найефективніших інструментів комунікації. Адже клієнту будуть постійно повертатися за вашими послугами, якщо емоційна стратегія буде вплетена в маркетинг вашої практики.
  3. Чим зручніше – тим краще. Імідж чуйного і доступного для клієнтів психолога допоможе розширити діапазон залученості. Обговорює актуальні для підписників теми, благодійність або тренди. Це створить атмосферу автентичності та довіри.
  4. Продавайте результат. Люди люблять купувати не продукт, а результат. А працює це так: напишіть про проблему, яку ви можете вирішити, і повідомте про результати. Коли ви уявляєте ваш маркетинг як результат, а не продукт, то він буде апелювати до теперішнього і майбутнього ваших підписників.
  5. Будьте послідовними. Пам’ятайте, що ефективним може бути не креативний маркетинг, а послідовний. Послідовність – це ключ до довіри та лояльності між психологом і його потенційною аудиторією.

Це всього лише кілька рекомендацій для залучення аудиторії в комунікацію для підвищення лояльності. Але ці прості поради можуть зробити маркетинг вашої практики ефективнішим.

Сервіси для оптимізації роботи та часу

Для того щоб не відставати від конкурентів, фахівцю, який починає свою практику, необхідно витрачати багато часу на соціальні мережі. Це може «з’їсти» ваш графік, але вам потрібні соціальні мережі. На щастя існує маса сервісів та інструментів, які можуть допомогти автоматизувати процес.

Agora Pulse – допомога в плануванні.

Це служба управління соціальними мережами, яка допомагає планувати контент для таких платформ як: Twitter, Facebook та Instagram тощо. Вона надає докладні аналітичні звіти.

Табель успішності – відстеження своїх позицій порівняно з конкурентами. Для того щоб почати, достатньо натиснути кнопку «спробувати». І після цього, ви отримаєте лист від Agora Pulse з вашою успішністю, наприклад у Twitter. Натиснувши знак «+» ви можете додати облікові записи конкурентів і додати для порівняння. Разом із цим додатком ви можете планувати публікацію контенту, відстежувати зацікавлених підписників конкурентів тощо.

Bitly – дає змогу відстежувати посилання

Це ефективний маркетинговий інструмент. Скопіюйте поточне чинне посилання веб-сайту. Введіть його в рядок і натисніть Enter. Ви отримаєте скорочене посилання з акуратним зовнішнім виглядом. Можливо, ви хотіли б дізнатися, хто натискав на ваші посилання в повідомленні Facebook? Твіт? А що користувачі робили після цього? Усі ці дані можна отримати, використовуючи Bitly.

Quintly – дає змогу отримати дані для аналітики

За допомогою цього сервісу є можливість відстежувати, порівнювати та оптимізувати свою соціальну ефективність. Є можливість додавати такі дані як: повідомлення, взаємодії, ефективність реклами, шанувальники тощо. Це один з найпопулярніших сервісів, які дають можливість бути на крок попереду конкурентів у реалізації маркетингової стратегії в соціальних мережах.

Як підбирати фахівця з реклами, SMM, копірайтера

В інтернеті можна знайти тисячі резюме хороших фахівців. І можливо десятки авторів можуть гідно написати про ваш бренд або провести рекламну кампанію. Але навіщо вам посередність? Представляю вашій увазі план із 7 кроків, який дасть можливість знайти хорошого фахівця і переконати його розвивати вашу практику.

Крок No 1. Визначтеся, чого хочете. Часто психологи для розвитку своєї практики в інтернеті прагнуть знайти людину, яка вміє все: просувати пости в соціальних мережах, писати тексти для розсилки, пости в соціальних мережах, SEO-тексти тощо. І швець, і жнець, і на дуді гравець. Це все різні люди: фахівець з реклами або по-іншому таргетолог, копірайтер і SMM менеджер. Якщо під ваш проєкт потрібен автор, який пише талановиті публікації в соціальних мережах, потрібно зосередиться на пошуку саме цього фахівця. Якщо потрібен фахівець з реклами, то шукати потрібно іншу людину або звертатися в smm-агентство, в якому є команда smm.

Крок No 2. Визначтеся з рівнем навичок. Для одноразового проєкту можна ризикнути і найняти фрілансера. Якщо це серія проєктів, варто задуматися про те, щоб скористатися послугами smm-агентства. Тут у вас буде більше гарантій, що над вашими проєктами працюватимуть висококваліфіковані фахівці, кожен з яких на своєму місці.

Крок No 3. Ви б хотіли, щоб у пості були ключові слова для пошукових систем? Ні, потрібно наймати SEO-фахівця. Краще знайти SMM-копірайтера, ніж розчаруватися в SEO-письменнику, який звик працювати в зовсім іншому форматі. Досить просто передати список ключових слів SMM, і попросити про них пам’ятати.

Крок No 4. Забудьте про коефіцієнти конверсії. Коефіцієнти конверсії або аналіз – це не входить до компетенції SMM-автора. Це творча особистість, яка створює приголомшливий контент, а не аналітик. За аналітикою вам знову ж таки, краще звернутися до профільного фахівця.

Крок No 5. Проведіть тестування профпридатності

Тест – це не серія перешкод, яку має подолати фахівець. При цьому завдання має бути профільним. Якщо ви шукаєте копірайтера, важливо дати йому тестове завдання, яке пропонує реальний приклад того, чим він займатиметься в роботі над вашими проєктами. Я поясню – якщо копірайтер займатиметься розсилками, то немає необхідності тестувати його на наявність навичок написання постів у соц. мережі.

Пам’ятка для психолога, який шукає smm команду

Фахівці зі smm можуть бути всіх форм, розмірів і спеціалізацій. Є ті, хто відмінно розповідає історії. Деякі володіють навичками написання сценарію для відео, хтось робить круті креативи і візуал, а хтось просто бог у рекламі. Тільки після того, як ви визначилися, який фахівець вам потрібен, – можете сміливо приступати до пошуку або йдете в агентство, де з вами буде працювати команда: smm-менеджер, таргетолог, дизайнер, копірайтер, стратег. 

Які KPI ставити виконавцям і хто за що відповідає

Для початку давайте розберемося, що ж це за звір KPI або Key Performance Indicator. Це вимірна величина, завдяки якій можна продемонструвати ефективність досягнень компанії (у вашому випадку практики). KPI можуть бути високого та низького рівнів. Високий рівень концентрується на загальних показниках бізнесу, а низький на ефективності процесів у конкретному відділі: маркетинг, менеджмент, підтримка тощо.

Як виставити KPI для співробітників? Якщо ви визначаєте коефіцієнт ефективності маркетолога, то його показником може бути кількість залучених лідів за певний відрізок часу (тиждень, місяць). Якщо це співробітник підтримки – середній час обробки заявки. Тобто, простіше кажучи – це індикатор ефективності та продуктивності співробітників.

Необхідність у коефіцієнті ефективності виникла не на порожньому місці, на основі його результатів можна зробити чесну і максимально ефективну оцінку роботи персоналу. І якщо співробітники виконали план, можна використовувати систему нагород і заохочень. Планувати темпи продажів і їхні обсяги. На жаль, не існує загальних коефіцієнтів показників, тому що вони розробляються індивідуально під кожен бізнес або приватну практику.

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання