Покрокова інструкція для бізнес-акаунтів
Ні для кого не секрет, що Інстаграм став уже не просто платформою для публікацій фото. З його допомогою продають, купують, тренують і навіть прописують дієти онлайн. Загалом, можливості практично безмежні.
Саме тому багато підприємців намагаються «оцифрувати» свій бізнес і перекласти його на мову Python. Адже за технологіями майбутнє. І більшість людей вважають за краще робити покупки в Інстаграм.
Про те, що на цій платформі можна створювати свій бізнес і заробляти непогані гроші, говорять практично всі. Але ось як саме це зробити, чомусь не уточнюють. Ми хочемо трохи прояснити ситуацію.
Для того, щоб зробити бізнес-акаунт успішним, насамперед важливо звернути увагу на його оформлення. Тому що за допомогою стильного дизайну ви зможете виділитися серед маси інтернет-магазинів подібних до вашого.
Тому в цій статті ми вирішили розкрити всі секрети привабливого акаунта. Простелимо вам червону килимову доріжку від порожньої безликої сторінки до популярного успішного магазину. Цікаво? Тоді читайте далі.
Чому ж оформлення таке важливе?
Ви, напевно, знайомі з російським прислів’ям: «Зустрічають по одягу, а проводжають по розуму». Виявляється, його можна застосувати не тільки щодо зовнішності людини, а й в Інстаграмі. Адже коли користувач потрапляє на вашу сторінку, то він насамперед дивиться саме на її зовнішній вигляд. І тільки оцінивши її, він натискає на заповітну кнопку «Підписатися». Або ні. Тут уже все залежить від вас.
На що звертає увагу людина, переходячи на незнайомий бізнес-профіль?
- Естетика профілю загалом.
Хто не оцінить красиві фотографії в Інстаграмі? Якісний візуал завжди користуватиметься попитом. Тому ніколи не забувайте про естетичну картинку. Яка б цікава інформація не була у вас у постах, якщо вона буде під неякісними фото, то мало хто її оцінить. Тож озброюйтеся камерою і біжіть знімати «придатні фоточки».
- Чи хочеться щось купити на сторінці?
Дуже важливо, щоб людина «загорілася» ідеєю купити у вас щось. Для цього необхідно робити незвичайні описи товару. Ну і картинки теж мають бути відповідні. Намагайтеся всіма силами викликати у користувача бажання придбати у вас товар.
- Чи цікава інформація в акаунті?
Якщо у вас нудні й банальні пости, підписники набиратимуться неохоче. Тому під час оформлення сторінки не забувайте і про її змістовність. Додавайте таку інформацію, яку ви б захлинаючись читали самі.
Саме тому ми наполягаємо на тому, щоб ви всерйоз зайнялися зовнішнім виглядом свого профілю. Адже це, по суті, обличчя вашого бізнесу. А від нього безпосередньо залежить, чи підпишуться на вас нові користувачі.
Як корабель назвеш, так він і попливе. Як назвати сторінку?
Ім’я сторінки можна порівняти з особистим брендом. За ним впізнаватимуть вас і те, що ви просуваєте. Саме тому для створення назви потрібно підключати всю свою фантазію. Адже як корабель назвеш, так він і попливе.
Якщо ви вже придумали назву для бізнесу, то можете просто зробити трансліт латинськими буквами – це і буде вашим ніком в Інстаграм. Але якщо раптом таке ім’я вже існує, є варіант додати додаткові слова. Наприклад, shop, best, і так далі. Щоправда, з такими префіксами краще бути обережнішим і намагатися використовувати їх менше. Бо зараз вони вже мало не на кожному кроці. Вигадайте інші, менш поширені. Але пам’ятайте, що це тільки на крайній випадок і в ідеалі взагалі обійтися без них.
Як варіант, у нік акаунта можна додати назву його місця розташування. Наприклад, якщо ваш магазин розташований у місті Дніпро, то додайте dp, dnepr і так далі. Можете використовувати і країну. Ua, ukraine, якщо ви з України. За допомогою таких приставок потенційний покупець одразу зрозуміє, в яких краях ви надаєте послуги. Але повторимося, що найоптимальніший варіант – це просто назва вашого бізнесу, написана латинськими літерами. Так користувачі швидше вас знайдуть і вже точно ні з ким не переплутають.
Ну а якщо ви раптом ще не придумали ім’я для свого бізнесу, то читайте далі. Так-так, про це ми теж подумали:) Отже, поради для крутого неймінгу:
1. Зробіть назву максимально зрозумілою і точною. Поменше невизначеності
За назвою людина повинна відразу зрозуміти, що ви продаєте. Звучання бренду має відповідати вашій сфері діяльності. Для того, щоб знайти найкраще ім’я – пропишіть слова, які найчастіше трапляються у вашій галузі й ті, які добре характеризують її. Тоді вам буде набагато легше придумати, як назвати «ваш корабель».
2. Ім’я має продавати вас
Воно має говорити за вас. Описувати те, чим ви займаєтеся, ваш підхід до бізнесу.
Але дуже важливо, щоб це було ненав’язливо. Іншими словами, говоріть про свої переваги, але не «в лоб».
3. Нікнейм повинен запам’ятовуватися
Людський мозок влаштований так, що він сприймає актуальну інформацію недовго. Тому, щоб ваша назва запам’яталася, потрібно «обдурити» мозок. Для цього пов’яжіть ім’я з будь-яким почуттям або відчуттям. Але, щоб воно було дійсно таким, що запам’ятовується, важливо зробити його:
- коротким
- незвичайним
- мати знайомі звуки або слова
4. Стислість – сестра таланту
Робіть назву максимально лаконічною. Не навантажуйте мозок потенційного покупця зайвою інформацією. Тим паче, короткі назви легше вимовляються і запам’ятовуються.
5. Іменуйте себе трендово
Дуже важливо уникати застарілих тенденцій неймінгу. Якщо ви хочете зацікавити сучасних людей, то й назва має бути сучасною. Але й занадто трендами захоплюватися не варто. Бо мода – поняття мінливе. І те, що було актуально сьогодні, завтра вже може стати несмаком. А ви ж обираєте назву на довгі роки?
6. Назва має бути довговічною
Вигадуйте ім’я бренду так, щоб воно пережило і вас. Адже назва може вплинути мало не на ціле покоління людей. А щоб це сталося, важливо не прив’язувати нікнейм до однієї людини.
7. Ім’я повинно встановлювати емоційний зв’язок між вами і клієнтом
Важливо, щоб назва подобалася не тільки вам, а й вашій цільовій аудиторії. Тому при створенні нікнейму подумайте про те, як його сприймуть покупці. Можете комбінувати слова, близькі для вас і користувачів. Також радимо уникати поширених банальних назв. Підписники оцінять.
Загалом, без хорошого нікнейма ви далеко не заїдете. Звісно, підписники приходитимуть до вас, але їх буде набагато менше. Приділіть неймінгу хоча б годину свого часу, добре подумайте над назвою. Або зверніться до професіоналів – потім це окупиться.
Трохи про індексацію
Як зробити так, щоб підписники знаходили вас у пошуку Інстаграм без зусиль? Це можна зробити за допомогою ніка, геолокації та хештегів. Так що:
- Робіть простий і запам’ятовується нікнейм. Користувачеві буде простіше вас знайти.
- У Інстаграма з’явилося нововведення – підписка на хештеги. Тому ви можете використовувати їх в описі свого профілю. Але це не найкращий варіант.
- Якщо вам потрібні підписники з певного міста або країни, то використовуйте геолокацію.
А що робити, якщо ви хочете, щоб ваш профіль висвічувався в пошукових системах, таких як Google? Для цього теж є свої фішки:
- Зробіть профіль відкритим
- Додайте ключові слова в назву вашого Інстаграм профілю
- Робіть підписи до зображень
- Поширюйте посилання на свої пости за різними джерелами
Інстаграм акаунти не дуже добре піддаються SEO-оптимізації, але, як бачите, існують хитрощі, завдяки яким ви можете з’явитися в результатах пошуку Гугла або Яндекса.
Ти шапку вдягнути не забув? Оформляємо шапку профілю
Шапка профілю – це перше, що бачить користувач, заходячи на вашу сторінку. Саме тому при її написанні потрібно викластися на повну. Цей маленький блок із текстом, емоджі та хештегами відіграє велику роль на сторінці. Його можна порівняти з візитною карткою. Ну а як зробити цю візитну картку максимально вдало, ми розповімо далі.
Отже, для того, щоб відредагувати шапку або біо профілю, потрібно натиснути на кнопку «Редагувати профіль». Тут-то і починається найцікавіше.
Що писати в розділі «про себе»?
Не має значення, наскільки серйозний бізнес ви збираєтеся розвивати. Підхід у будь-якому разі має бути не особливо формальним. Уявіть ніби ви спілкуєтеся з новим другом і розповідаєте йому про своє підприємство. Розкажіть про свій акаунт не тільки ділячись сухими фактами і контактами, а й показуючи людське обличчя.
Якщо коротко, то запорукою ідеальної шапки буде формула: користь+душа. Саме це поєднання викличе довіру у вашого потенційного покупця і одразу викличе бажання підписатися або навіть придбати у вас товар.
Дуже важливо змусити користувача відчути себе на сторінці затишно. Для цього слід використовувати під час написання тексту для біо різні художні прийоми. Приміром, якщо ви хочете сказати про те, що ви стиліст, уявіть себе як «фея гардероба». Зробіть усе, щоб людина зацікавилася.
Радимо додати внизу шапки заклик до дії. «Напишіть у Директ», «замовляйте тут» – начебто дрібниця, а підписнику буде приємно, що ви звертаєтеся саме до нього. Також обов’язково залишайте свої контакти. Так клієнтам буде легше з вами зв’язатися. Та й до того ж буде одразу зрозуміло, що ви не шахрай. Адреса електронної пошти та номер телефону в профілі викликають довіру.
До речі, сам текст можна теж урізноманітнити. І це ми не про епітети і метафори. Додайте пару смайликів емоджі і він стане яскравішим. Також ви можете поміняти шрифт. Це легко робиться за допомогою спеціальних сервісів. Просто вбийте в гуглі «шрифти для Інстаграм» і користуйтеся. Ще слід пам’ятати, що Інстаграм любить збирати текст «в одну кашу». Тобто навіть якщо ви хочете написати всі окремі думки в різних рядках, він усе перемістить в один рядок. Але не потрібно засмучуватися. Є спеціальні додатки і боти в Телеграм, завдяки яким ви можете розставити всі слова по поличках. Наприклад, бот у ТГ text4instabot.
Що писати в розділі «веб-сайт»?
У принципі логічно, що в цьому розділі потрібно поділитися посиланням на свій сайт. Але якщо його немає, то можете додати сюди посилання на інші соцмережі. Одну адресу розмістили – і чудово. Але що робити, якщо у вас багато посилань і потрібно додати їх усі?
Для цього добрі люди одного разу придумали мультипосилання. Це сторінка, на якій зібрані всі ваші адреси. Її можна зробити на цих сервісах:
- Taplink
- Mssg.me/ Msto.me
- MeConnect
- Hipolink
Не забудьте зробити красиву аватарку!
Аватарка – це перша фотографія, за якою вас розпізнають користувачі. За допомогою якісної аватарки можна залучити нових підписників. Тому втрачати таку можливість – справжній злочин.
Отже, правила придатної аватарки:
- якісна фотографія
- хороше освітлення
- фото зроблено крупним планом
- однотонний спокійний фон
- аватар відображає вашу концепцію
- підходить під візуал блогу загалом
- трохи тексту
- читабельний шрифт
Створити красиву шапку нескладно. Головне – розібратися з усіма секретами її створення.
Поговоримо про хайлайтс?
Хайлайтс – це збережені історії, які не видаляються через 24 години, а зберігаються під описом профілю. Для того, щоб вони мали органічніший вигляд в акаунті, можна зробити для них обкладинки. Так сторінка матиме гармонійніший вигляд.
Поради щодо оформлення Highlights:
- Визначте колірну гаму.
Для цього завантажте на смартфон додаток Palette Republic і завантажте скрін вашого акаунта. Програма покаже вам основні кольори вашого акаунта. Тоді підбирати обкладинки для актуальних сторіс буде набагато простіше.
- Зробіть обкладинки з ваших фото
Якщо ідей зовсім немає, то ви можете оформити хайлайтс за допомогою ваших фото або фото ваших товарів. Тільки всі картинки обов’язково мають поєднуватися між собою.
- Спробуйте додати різні фактури
Ви можете використовувати для дизайну актуальних історій зображення мармуру, тканини, дерева, пір’я тощо. До речі, їх навіть можна спробувати поєднати.
Створюємо унікальний стиль в Інстаграм
В Інстаграмі можна знайти настільки красиві профілі, що часом дивуєшся, як їхнім власникам вдається підігнати фото під один унікальний стиль. Та ще й усі фото яскраві, світлі, чіткі. Якщо ви хочете викликати захоплення у потенційних покупців і заздрість у конкурентів, створюйте унікальний стиль. Ми підкажемо вам, як це зробити.
Для початку потрібно дотримуватися двох простих правил:
- Усі пости, які ви робите, ви робите тільки для користувачів, яких вважаєте цільовою аудиторією вашого бізнесу.
- Не враховуйте думки всіх глядачів акаунта. Бо так ви ніколи не прийдете до однієї думки.
При створенні дизайну профілю радимо спиратися на свою інтуїцію і на досвід конкурентів.
А для того, щоб напевно зачепити користувача, робіть усі фотографії в певному стилі. Існує три основні способи оформлення постів:
1. Єдина колірна гамма
Це один із найлегших варіантів. Просто наклали один фільтр на всі фото – і готово.
2. Шахматка
Такий спосіб включає в себе чергування схожих зображень через одне. Можна чергувати цитати або способи обробки фото.
3. Колажі
Ви можете зробити колажі на окремих постах. Або розбити його на кілька публікацій (за типом інста-лендінгів). Цей спосіб не найкращий, але якщо вам він «заходить», то чому б не спробувати?
Також хочемо звернути вашу увагу на деякі нюанси складання стрічки.
По-перше, краще не ставити фотографії одного розміру або з однієї локації поруч. В ідеалі поєднуйте різні зображення: портрети, живі фото, фотографії природи, кадри деталей або елементів декору тощо. Також для якісного візуалу радимо обирати не більше трьох насичених кольорів. Можна чергувати менш насичені картинки з яскравими акцентами. До речі, яскраві кольори чудово освіжають сторінку і додають стрічці життя.
Кілька секретів обробки фото
Кожен хоче бачити у себе в стрічці красиві фотографії. Тим більше, коли вони приваблюють нових підписників. Запорукою гарного фото є не тільки якісний вихідний матеріал, хоча він теж важливий. Необхідно також гідно відредагувати фотографію. Тому що без корекції буде «не те».
Сучасний Інстаграм диктує нам: потрібно дотримуватися натуральної обробки. Такої, яка просто трохи поліпшить кольори. Ну а для того, щоб усі фотографії були виконані в одних відтінках, можна використовувати пресети з Lightroom. Їх можна завантажити з інтернету або взяти у блогерів, вони часто діляться ними. Але не вибирайте пресети, які спотворюють кольори. Наприклад, роблять шкіру на фото помаранчевою, а дерева – сірими.
Композиція в кадрі
Для того, щоб зображення добре «засвоювалися» нашими очима і головним мозком, були придумані правила «якісного знімка». Адже скільки над фотографією не чаклуй, якщо вона буде поганою, жоден пресет і жоден ефект нормально не ляже.
Будь-який вдалий знімок має три основні складові: композиція, унікальний момент і освітлення. Композиція або крупність кадру потрібна для того, щоб людина краще сприймала фотографію. Адже користувач не розглядатиме фото, на якому його нічого не зацікавило.
Композиція має свої правила, яких ми радимо дотримуватися. Принаймні, на початкових етапах. І для того, щоб їх було легше дотримуватися, під час фотографування вмикайте режим «сітка». Він є практично на кожному смартфоні.
Отже, правила композиції:
- Правило третин
Для того, щоб кадр мав гармонійніший вигляд, розташовуйте об’єкт не в центрі, а на перетині третин.
- Правило трикутників
Якщо ви хочете заповнити кадр, то можете створити на фотографії трикутник із головних об’єктів.
- Правило діагоналей
Це правило більше поширюється на динамічні знімки. Воно ніби оживляє кадр. Ви можете задавати діагоналі за допомогою певної пози, розташування предмета. Або навіть за допомогою кольору.
- Правило ритму
Цей прийом дасть змогу утримати увагу людини. Багаторазове дублювання схожих або навіть однакових об’єктів на фото – те, що змусить користувача довго розглядати картинку.
- Правило висоти
Пропонуємо спробувати розташувати об’єкти в кадрі на різній висоті. Виглядає цікаво і незвично. А головне – різна висота на картинці обов’язково приверне увагу глядача.
Як зробити тексти публікацій більш привабливими?
Пости, що чіпляють, – це, звісно, цікаво. Але куди цікавіше буде, якщо ви зробите їх трохи яскравішими. Ми підготували для вас кілька прийомів, завдяки яким ваші підписи під фото «засяють» по-новому.
- Почніть текст із провокаційного заголовка
Останнім часом Інстаграм любить прибирати текст під плашку «Читати повністю». Тому необхідно спонукати людину натиснути на неї і дочитати сам пост. З цим допоможе крутий заголовок. Можете навіть зробити його ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ, затиснувши caps lock. До речі, цим прийомом користуються багато блогерів. Ну а чому б і ні, капс же здорово привертає увагу. Як заголовний рядок можете написати якесь провокаційне запитання, як варіант.
- Діліть текст на абзаци
Цей пункт, скоріше, навіть не рекомендація, а переконливе прохання. Не з’єднуйте весь текст у кашу! Побережіть мозок і нерви підписників:) Хочемо нагадати, що Інстаграм любить під час публікації з’єднувати всі абзаци в один суцільний. Тут знову ж таки допоможе Телеграм бот text4instabot. Якщо тексту дуже багато, допишіть його в коментарі під постом.
- Не забувайте про візуальні розмежувачі
Приведіть свої тексти в порядок. Як розмежувачі ви можете використовувати нижні підкреслення або емоджі. Вони тут виступають як органайзер для поста. Наприклад, якщо ви хочете написати кілька думок в одній публікації, то можете використовувати розмежувачі.
- Використовуйте емоджі
Ці яскраві іконки здатні будь-який текст зробити веселішим. Не має значення, пишіть ви про продаж сукні чи про оренду мотоцикла, емоджі будуть доречні скрізь. Також за допомогою цих смайликів можна починати рядки в постах, щоб відокремити нову думку.
- З приводу хештегів
Багато хто вважає, що хештеги необхідні. Але, насправді, це пережитки 2010-х років. Хештеги вже застаріли. І вони ніяк не допоможуть розкрутити ваш профіль. Радимо використовувати тільки навігаційні хештеги, для орієнтації по ваших постах. Наприклад, якщо у вас є різні рубрики в Інстаграмі, то ви можете виділити їх за допомогою спеціальних хештегів.
Круті додатки для обробки фото та відео в Інстаграм
Завдяки якісній обробці фото навіть найневдаліший кадр можна перетворити на цукерку. Пропонуємо вам добірку найкращих застосунків для обробки фото і відео, які ви можете завантажити на свій смартфон у будь-який момент.
Lightroom |
За допомогою цієї програми ви можете зробити кольорокорекцію. Якщо потрібно десь освітлити або затемнити – все тут. Також тут можна створювати карколомні пресети. Загалом завантажуйте, не пошкодуєте.
PS Express |
Ви напевно знайомі з комп’ютерною програмою Photoshop. Так ось це її зменшена версія. Можливостей тут, звісно, поменше. Але цей додаток однозначно слід завантажити на смартфон.
Photoshop Fix |
Це ще один додаток із сімейства «фотошопових». Тільки ця програма більше призначена для корекції зовнішності. Якщо вам потрібно замазати нерівності на шкірі або зробити талію вужчою, сміливо завантажуйте Photoshop Fix.
Facetune 2 |
Продовжуємо тему усунення недоліків зовнішності на фото. Цей додаток, на відміну від попереднього, більше націлений саме на вдосконалення рис обличчя. Щось додати, щось прибрати, щось збільшити, щось зменшити – тепер ви знаєте, який додаток відкривати.
Snapseed |
Цей додаток – просто мастхев для кожного профілю в Інстаграм. Оскільки він має найширший функціонал: від корекції світла до зміни фону. І що дуже важливо, з ним розбереться навіть новачок. Якби нас запитали, який застосунок для корекції фото потрібно обов’язково мати у своєму смартфоні, ми б без роздумів назвали Snapseed.
PicsArt |
Ця програма може дуже багато чого. Тут ви можете і недоліки на шкірі замазати, і красивий стікер на фотографію причепити. Цим вона, до речі, і вирізняється з-поміж перелічених вище додатків. У PicsArt ви можете додати красивий напис на фото або вставити картинку. До речі, фон тут теж можна поміняти. Якщо почати зараз перераховувати всі можливості додатка, то ми закінчимо тільки десь до ранку. Тому завантажуйте і розбирайтеся з усіма фішками самі:)
VSCO |
Найпопулярніше «сховище» різних ефектів для фото. І що важливо, всі вони виглядають на зображеннях просто нереально. Цей додаток обожнюють багато блогерів. По-перше, за простий інтерфейс, а по-друге – за неймовірні ефекти. Щоправда, більшість із них потрібно купувати. Але повірте, воно того варте.
Inshot |
Любите публікувати відео у своєму акаунті? Тоді цей додаток просто незамінний. Тут ви можете відредагувати відео для стрічки. Також у ньому добре підбирати кадр, який найкраще виглядатиме на заставці. А потім вже і у вашому профілі. Якщо ви націлені на створення успішного і популярного профілю в Інстаграм, то без «іншоту» вам не обійтися.
Canva |
У цьому додатку можна робити макети. Цей редактор фото частково призначений для графічного дизайну. Тому в ньому ви навіть можете створити собі новий логотип, візитку. Також тут роблять колажі, презентації, публікації для Інстаграму, шаблони для сторіс. Якщо коротко, то все, що душа забажає.
Що за Insta-трендами?
Якщо ви думаєте, що існують лише модні тренди, то ви глибоко помиляєтеся. Інстаграм теж має свої тенденції і вони регулярно змінюються. Які ж тренди в Інстаграмі у 2020 році?
1. Фото товару в незвичайному місці
Білі та строкаті тони в якості фону вже всім давно набридли. Додайте в кадри зі своїм товаром трішки креативу і незвичайного реквізиту. І вітаємо! Ви вже на вершині трендового ланцюжка!
2. Зображення 3D
Подібні картинки вимагатимуть від вас деяких зусиль. Але те, що вона збере багато лайків, це факт. А головне – товари на фотографіях такого формату мають особливо крутий вигляд.
3. Реалістичні фото
Фотографії з мінімальною обробкою і без ідеальних облич зараз дуже популярні. Сюди можна віднести і фото зі спалахом. Але головне в таких фотографіях – не переборщити з реалістичністю. Щоб не відлякати підписників:)
4. Гарний текст на фотографіях
І йдеться зараз не про шаблони зі звичайним стандартним шрифтом. А про справді красиві букви на картинці. Цитати з глибоким змістом, проста геометрія приваблює користувачів. А якщо про індивідуальність і мінімалізм не забути, то ви взагалі станете «королем Інстаграму».
5. «Цифрові стікери»
Під цим поняттям ми маємо на увазі додавання на фото іконок повідомлень Інстаграму, вікно браузера, рядка, що біжить, з телевізора, векторної графіки і все в такому дусі. Просто не знали, як назвати:)
6. Додавання «сучасних» ефектів
Глітч, подвійна експозиція, градієнт – за допомогою цих штук можна створити на фото практично будь-яку атмосферу. Але коли вони зливаються на одній картинці, виходить щось неймовірне, креативне і зухвале!
Поради від нас
Ми не могли залишити вас без фішок, які регулярно використовуємо самі. Тому зараз ми відкриємо завісу таємниці і розповімо вам про те, як зробити акаунт в Інстаграмі ще кращим. Адже ідеальному немає меж.
- Як зробити акаунт без особистості таким же душевним і затишним, як акаунт блогера?
Оскільки ви плануєте робити бізнес в Інстаграмі, ця порада буде як ніяка інша актуальна для вас. Адже через те, що в кадрі немає людини, привернути увагу аудиторії та створити певну атмосферу дуже складно. Але можливо. Для цього використовуйте незвичайні ракурси. Також спробуйте пограти зі світлом і кольором. Особливо важливо звертати увагу і на деталі. На фотографіях має бути продуманий мало не кожен піксель. Так користувачеві захочеться наблизити вашу публікацію і розглянути її ближче.
А як бути зі сторіс без людини? Повірте, відсутність обличчя в кадрі не завадить хорошому охопленню. Крім публікації товару ви можете розміщувати цікаві добірки, книги, статті, новини та історії. Як бачите, не все так страшно.
- Як «розговорити» своїх підписників?
Для того, щоб потенційні покупці довіряли вам, а нові користувачі хотіли підписатися, потрібно з ними поспілкуватися. Ось вам п’ять порад, як зблизитися зі своїми підписниками.
- Залишайте лайки та коментарі своїм підписникам.
- Ставтеся до підписників, як до близьких друзів. Вони відчувають фальш.
- Тому якщо ви будете нещирими, то й великої кількості замовлень можете не чекати.
- Ставте своїй аудиторії запитання. Тільки без нецікавих запитань, без надто складних або особистих. Також не треба користуватися цим прийомом у кожному пості.
- Викликайте у підписників емоції. Сухі пости нікого не приваблять.
- Взаємодійте з читачами. Відповідайте на їхні коментарі, ставте зустрічні запитання, попросіть поділитися їхнім своїм досвідом і так далі.
- Не використовуйте тренди, які втрачають свою актуальність
Використання антитрендів можуть негативно вплинути на ваш акаунт. Тому уникайте їх. Хочемо розповісти вам, які фішки поступово втрачають актуальність у 2020 році:
Великі гівевеї із залученими спонсорами
Останнім часом блогери воліють об’єднуватися між собою або проводять іменні гіви. А все тому що «підпишись на 50+ людей і виграй айфон» уже нікого не приваблює. Адже в таких випадках платоспроможна аудиторія не приходить, а потім ще й відписується протягом 3-4 місяців.
Марафони-навчалки
Ніхто не сперечається, що це крутий спосіб просування. Але завдяки спікерам-пустодзвонам репутація цього способу підірвалася. І до того ж, теми в таких марафонах зазвичай розкриваються поверхнево, інформація не особливо цінна. Тому люди вже просто не ведуться на це.
Нативна реклама
Реклама, яка маскується під щирими рекомендаціями, уже всім набридла. Звісно, ми не кажемо, що потрібно пропонувати просто в «лоб». Але користувачі просто хочуть правди, щоб речі називалися своїми іменами. Додайте позначку «спонсор публікації». Так підписники одразу розумітимуть, що до чого.
Кілька слів наостанок…
Вибудовуючи онлайн-бізнес в Інстаграм, ви маєте розуміти, що тут потрібно докладати навіть більше зусиль, ніж в офлайн-форматі. Цей формат має свої підводні камені. Тому будьте готові працювати і постійно розвивати нові навички в цій сфері. Ну або найміть людей, які добре знайомі з цими «підводними каменями» і готові допомогти вам.
У вас не вистачає часу на це або ви просто боїтеся, що не впораєтеся? Команда WeLoveSMM вже поспішає до вас на допомогу! Часом здається, що ці хлопці просто енерджайзери, тому що стільки часу приділяти своїй роботі практично нереально. І що головне – вони дійсно закохані у свою справу. Таке відчуття, ніби вони в кожен пост вкладають шматочок душі. Тож за якість ви можете навіть і не переживати.
Тому, якщо ви хочете бачити у своєму директі купу замовлень – звертайтеся до професіоналів. Таким, як співробітники WeLoveSMM. Вони вам і акаунт красиво оформлять, і таргет налаштують, і пости напишуть – взагалі повний фарш!
Вести Інстаграм – це ціле мистецтво. Тому творіть красиво і з душею. Взаємодійте зі своєю аудиторією, обробляйте фотографії, викладайте змістовні сторіс. Ну а ми віримо в те, що у вас все вийде! Бажаємо удачі!