SMM-фахівець: Огляд популярної професії

Хто такий SMM-менеджер?

Серед актуальних занять професія SMM-менеджера з кожним роком стає все більш популярною. Причому такі співробітники затребувані практично в будь-якому бізнесі. Це пояснюється тим, що соціальні мережі стрімкими темпами інтегруються в життя сучасної людини, в процесі перетворюючись з початкових платформ для спілкування через Інтернет на торгові онлайн-майданчики. 

Давайте розберемося детальніше, що ж із себе представляє фахівець із маркетингу в соціальних мережах (Social Media Marketing – SMM).

SMM-менеджер – це фахівець, який керує присутністю бренду і відповідає за його розвиток в одному або декількох соціальних каналах (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter тощо.).

У процесі SMM-фахівець займається вирішенням низки бізнес-завдань:

  • Підвищує впізнаваність бренду в онлайн-середовищі.
  • Залучає передплатників із цільової аудиторії та генерує їх у лідів.
  • Забезпечує інформаційну підтримку клієнтів і працює з негативом.
  • Формує позитивний імідж бренду і підтримує лояльність до нього з боку клієнтів.

Посадові обов’язки SMM-менеджера в компанії

Уявлення роботодавців про те, що має робити SMM-фахівець, і реальні обов’язки співробітника на цій посаді, як правило, відрізняються між собою. Розгляньмо це питання докладніше і з’ясуймо, що ж дійсно входить у функції СММщика.

За версією роботодавця

Як показує вивчення вакансій, представлених у мережі Інтернет, у різних роботодавців різні вимоги до SMM-фахівців. Розглянувши кілька десятків таких вакансій, на їхній підставі можна скласти загальний список із таких обов’язків:

1. Створювати й оформляти зовнішній вигляд спільноти в різних соцмережах.

2. Розробляти та реалізовувати SMM-стратегію.

3. Займатися підготовкою контент-планів.

3.1. Продумувати теми для майбутніх постів.
3.2. Визначати оптимальну кількість публікацій.

4. Створювати та публікувати контент.

4.1. Писати тексти для постів.
4.2. Підбирати/створювати зображення та відео для постів.
4.3. Розміщувати підготовлений контент у соцмережах.

5. Забезпечувати комунікацію з аудиторією.

5.1. Відповідати на запитання підписників.
5.2. Консультувати щодо продуктів компанії.
5.3. Відпрацьовувати негативні реакції.

6. Залучення в акаунт передплатників і підтримання в ньому активності.

6.1. Пропонувати пройти опитування.
6.2. Проводити акції, конкурси та розіграші.
6.3. Придумувати нові способи залучення підписників.

7. Просування акаунта замовника.

7.1. Налаштовувати рекламу (таргетовану, Яндекс.Директ, Google Adwords).
7.2. Залучати до співпраці блогерів і лідерів думок.
7.3. Знаходити акаунти з метою партнерства або купівлі рекламного місця.
7.4. Використовувати прийоми вірусного маркетингу.

8. Володіти та застосовувати сучасні інструменти SMM.

8.1. Парсери (Target Hunter, Cerebro Target та ін.).
8.2. Інтелектуальні карти Mind Map.
8.3. Інструменти для моніторингу соцмереж.

9. Вести аналітичну роботу та складати звіти.

9.1. Аналізувати діяльність конкурентів у соцмережах і трендів у галузі.
9.2. Складати наочні звіти про виконану роботу за певний період часу.
9.3. Аналізувати свою роботу як SMM-фахівця.

Вражаючий перелік, погодьтеся? Однак, на практиці не всі пункти з цього списку має виконувати безпосередньо SMM-менеджер.

Реальні обов’язки

Загалом, робота СММника зводиться до виконання двох головних завдань:

  1. Формувати бренд та імідж компанії в онлайн-просторі.
  2. Генерувати лідів за допомогою грамотного контенту і пропонованих соцмережами інструментів.

Для більш повного розуміння всі обов’язки SMM-фахівця можна зібрати в 5 груп, кожна з яких передбачає виконання певних дій:

Планувати стратегію просування.

  1. Збирати інформацію.
  2. Складати контент-план.

Створювати і знаходити релевантний контент.

  1. Писати тексти, що залучають
  2. Підбирати/створювати до тексту фото/відео/аудіо доповнення.

Залучати підписників.

  1. Налаштовувати та запускати таргетовану рекламу.
  2. Співпрацювати з лідерами думок і блогерами.
  3. Знаходити акаунти з цільовою аудиторією для розміщення реклами.
  4. Спонукати користувачів до розшарювання постів.
  5. Укладати партнерські угоди про взаємний обмін постами.

Взаємодіяти з аудиторією.

  1. Спілкуватися з передплатниками, відповідаючи на їхні запитання і консультуючи за необхідності.
  2. Модерувати акаунт.
  3. Відпрацьовувати негативні реакції клієнтів.

Займатися аналітичною роботою.

  1. Аналізувати первинні результати і на їх підставі коригувати контент-план.
  2. Аналізувати результати рекламних кампаній і вносити корективи в план просування.
  3. Складати і надавати роботодавцю звіти про виконану роботу.

У такому вигляді перелік обов’язків SMM-фахівця виглядає послідовним і впорядкованим.

Якими знаннями та навичками повинен володіти професійний СММник? 

Щоб отримати високооплачувану роботу, хороший SMM-менеджер повинен мати набір із таких базових знань і скілів:

  • Розбиратися в особливостях соцмереж та їхніх аудиторій.
  • Вміти створювати цікавий і корисний для цільової аудиторії контент.
  • Грамотно писати тією мовою, якою планується комунікація з аудиторією.
  • Володіти основами дизайну.
  • Мати хороші комунікаційні навички.
  • Уміти користуватися рекламними інструментами, доступними для просування в різних соцмережах.
  • Володіти аналітичними здібностями.
  • Володіти інструментами автоматизації в соцмережах і месенджерах.
  • Мати навички адміністрування проєктів у різних соцмережах.
  • Знати та вміти використовувати інструменти для оцінки ефективності рекламних кампаній.

Чи варто брати на роботу SMM-менеджера без досвіду?

Незважаючи на досить великий список вимог до SMM-фахівців, багато компаній готові взяти і беруть на роботу СММщиків без досвіду. Така кадрова політика виправдана в тому разі, якщо роботодавець зацікавлений “виростити” свого профі в SMM з нуля, даючи можливість розв’язувати практичні завдання за невелику на перших порах винагороду. А вже згодом, коли фахівець проявить себе в роботі з найкращих боків, набуде безцінного досвіду і продемонструє успішні результати, підвищення заробітної плати стане логічним кроком з боку роботодавця до підвищення мотивації співробітника.

Напрями роботи сучасного SMM-фахівця

Діяльність SMM-менеджерів у різних компаніях може бути як вузькоспрямованою, так і охоплювати всі можливі напрямки роботи, перелік яких наведено нижче:

  • SMM-фахівець із просування бренду в соцмережах. В Україні та РФ такі СММники зазвичай керують присутністю і просуванням бренду в популярних соціальних каналах Facebook, Instagram, Twitter. Якщо йдеться про західні ринки, то робота також ведеться в соцмережах Pinterest і Reddit. SMM-фахівець цього напряму повинен володіти грамотною письмовою мовою, мати навички копірайтингу, вміння користуватися графічними редакторами.
  • SMM-таргетолог. Його завданням є залучення цільових клієнтів шляхом запуску таргетованої реклами. Для цього потрібне вміння користуватися Ads Manager у Facebook та Instagram, Twitter Ads Manager, Snapchat.
  • SMM в інтернет-магазині. Основний упор такого фахівця – на Instagram, в якому для сторінки бренду потрібно створювати багато якісного фотоконтенту. У цьому допомагає вміння робити красиві знімки і створювати описи товарів, навички роботи в Photoshop або іншому графічному редакторі, володіння маркетинговими інструментами, досвід проведення акцій і giveaways.
  • SMM-фахівець із чат-ботів. Робота СММ-менеджерів цього напряму спрямована на проєктування й оптимізацію тунелів продажів через Messenger, Telegram, Facebook, Viber. Щоб успішно справлятися з обов’язками в даному випадку, SMM-менеджеру необхідно мати уявлення про принципи автоматизації чатів, досвід роботи в сервісах по створенню і налаштуванню ботів, навички копірайтингу для написання сценарію спілкування бота з користувачем.
  • SMM-аутрічер. Співробітник на такій посаді займається побудовою стосунків із лідерами думок на різних платформах з метою впровадження просувного бренду в їхній контент. Це має бути фахівець із хорошими комунікаційними навичками та досвідом використання платформ для пошуку лідерів думок, який володіє грамотною письмовою мовою і знанням іноземних мов.

Скільки заробляють SMM-менеджери?

Менеджер SMM належить до числа конкурентних професій. Заробіток СММ-менеджера безпосередньо залежить від обсягу його вмінь як фахівця. Що ширший спектр завдань, які SMM-менеджер здатний вирішувати, то солідніші суми він може отримувати.

Вартість послуг SMM-фахівців у світі має такий вигляд:

  • В Україні.

Якщо переглянути актуальні вакансії, в Україні зарплата SMM-ника-початківця сьогодні стартує від 6 000-8 000 грн (216 дол) на місяць. Досвідченим фахівцям роботодавці пропонують щомісяця від 10 0000 (360 дол) до 15 000 грн (540 дол). У середньому SMM-фахівці в українських регіонах за місяць роботи отримують 12 500 грн. (450 дол). У Києві розмір середній розмір заробітної плати становить 15 000 грн (540 дол) на місяць.

  • В РФ.

У Москві пропонована зарплата на позиції “SMM-менеджер” становить 30 000-60 000 руб (385-771 дол) на місяць. В окремих випадках (наприклад, коли від СММщика вимагається одночасно виконувати функції SEO-оптимізатора) суми за місяць досягають 100 000 руб. (1 285 дол).

У Санкт-Петербурзі діапазон зарплат СММщика варіюється від 25 000 до 40 000 руб (від 321 до 514 дол) на місяць. У російських регіонах SMM-фахівці на старті щомісяця отримують від 25 000 руб (321 дол), старші СММ-менеджери – від 50 000 до 70 000 руб (від 642 до 900 дол). У розрізі російських регіонів найвищі середні зарплати в Астраханській області – 47 500 руб (610 дол) на місяць.

  • У країнах СНД.

У Білорусі діапазон зарплат SMM-фахівця від 156 до 510 дол. У Казахстані щомісячний заробіток професіонала в сегменті SMM може становити до 460-560 дол.

  • У Європі. 

Якщо говорити про європейські країни, тут заробіток СММника в середньому становить від 2 000 до 3 000 євро на місяць.

  • В США. 

Тут у SMM-фахівців доходи ще вищі, ніж у Європі. Так, ком’юніті-менеджер у невеликій американській компанії може отримувати від 4 100 до 6 660 дол на місяць, SMM-менеджер – від 5 800 до 9 100 дол на місяць.

9 стереотипів про роботу сучасного SMM-фахівця

Щодо популярної нині професії SMM-менеджера існує чимало хибних думок. Щоб ви чітко розуміли, хто ж такий SMM-фахівець і чим займається, назвемо і розвіємо десять основних стереотипів, які, цілком можливо, склалися і у вас.

  1. Нам не потрібен SMM. Якщо ваш продукт унікальний і справді якісний, конкуренти в ніші відсутні, а процеси обслуговування клієнтів ідеально налагоджені, то так, хороші результати можна отримати і без допомоги СММника. Однак більшість компаній, зокрема сфери В2В, вимагає залучення SMM-фахівця.
  2. Займатися просуванням брендів у соцмережах можуть студенти і навіть школярі. Насправді, розв’язання бізнес-завдань вимагає наявності щонайменше базових знань, без яких не тільки навряд чи вдасться домогтися поставлених цілей, а й ще є ризик нашкодити репутації вашого бренду.
  3. Послуги СММника мають коштувати дешево. Охочі заощадити свій бюджет, звісно, можуть звернутися до фрілансерів, готових задешево виконати роботу з SMM-просування. Але частіше це призводить до того, що вкладені гроші не приносять ніяких результатів, і через даремно витрачений час все одно доводиться замовляти послуги у професіоналів.
  4. На послуги SMM-фахівців уже сформувався попит. Професія SMM-менеджера з’явилася відносно недавно, і попит на неї серед представників бізнесу продовжує зростати.
  5. У SMM сфері нормований графік роботи. Просування в соцмережах вимагає від співробітника, відповідального за їхнє ведення, бути на зв’язку постійно – 24 години на добу 7 днів на тиждень. У цьому допомагає вміння користуватися наявними інструментами планування.
  6. Для збільшення рівня соціальної присутності достатньо, щоб пости лайкали друзі та знайомі. Насправді, програми зі збору статистики влаштовані набагато складніше. Тому для підвищення коефіцієнта активності необхідно створювати такі пости, які залучатимуть більшу кількість аудиторії.
  7. Ефективність роботи SMM-фахівця складно оцінити. Сьогодні це можна зробити кількома способами:
    • Відстежувати охоплення, залученість користувачів, коефіцієнт окупності витрат (ROI).
    • Відстежувати індекс залученості – показник зростання ER.
    • Для оцінки окупності співробітника потрібно аналізувати місце SMM в асоційованих конверсіях.

  8. СММщику не обов’язково мати багато підписників на своїй сторінці. В ідеалі, чим більше, тим краще, за винятком ботів. Потрібно враховувати, що комунікація з аудиторією в соцмережах може здійснюватися як через робочу, так і через особисту сторінку SMM-менеджера. У другому випадку це дає змогу фахівцеві виступати в ролі лідера думок, тим самим викликаючи інтерес і привертаючи увагу нових клієнтів до просувного бренду серед своїх передплатників.
  9. SMM-фахівець має вміти робити все. Часто СММщику доручають виконання всіх завдань за проєктом, починаючи від розроблення стратегії просування і закінчуючи запуском рекламних кампаній. При цьому якісь із них можуть даватися співробітникові гірше за інших. Тому все ж доцільніше, особливо в рамках роботи над великим проєктом, розподіляти обов’язки між кількома співробітниками на підставі наявних у них компетенцій.

Навчання спеціальності SMM

Плюсом професії СММника є те, що за бажання її можна освоїти самостійно. В Україні для цього є кілька способів: дистанційне навчання (онлайн-курси) та навчання офлайн.

Нижче пропонуємо вашій увазі 5 топових курсів з SMM маркетингу на вибір.

ТОП-5 найкращих онлайн-курсів SMM для початківців: 

  • Курс «SMM-менеджер» від Нетології. Програма цього курсу, розрахованого на новачків, керівників бізнесу та представників суміжних професій, складена викладачами популярного онлайн-університету. Після закінчення навчання студенти отримують диплом, який котирується в РФ і країнах СНД.

Ознайомитися з програмою курсу та зареєструватися можна за посиланням: smmnew.geekbrains.ru/?id=724804

  • Курс «SMM-фахівець» від GeekBrains. Відомий онлайн-університет пропонує пройти навчання у досвідчених SMM-фахівців з великих компаній, які розкажуть вам про особливості роботи реклами в соцмережах і навчать просувати за її допомогою товари та послуги.

Ознайомитися з програмою курсу та зареєструватися можна за посиланням: smmnew.geekbrains.ru/?id=724804

  • Курс «Спеціаліст із просування в соцмережах» від ConvertMonster. Навчання новачків, фрілансерів із базовими знаннями та власників бізнесу тут відбувається у форматі живих вебінарів, що дає змогу студентам ставити запитання викладачеві в процесі викладення ним матеріалу.

Ознайомитися з програмою курсу та зареєструватися можна за посиланням:  convertmonster.ru/SMM-manager-live?gcpc=4f360

  • Курс «SMM-фахівець» від TexTerra. Фахівці відомого агентства інтернет-маркетингу готові поділитися з вами досвідом, набутим за 11 років роботи у сфері SMM.

Ознайомитися з програмою курсу та зареєструватися можна за посиланням: teachline.ru/courses/smm/?partner=m48x281zj0

  • Курс «Професія СММщик» від Republic. SMM-школа запрошує охочих пройти навчання, у процесі якого ви отримаєте не лише професійні знання з теми SMM, а й корисну інформацію щодо принципів складання резюме, поради з пошуку роботи тощо.

Ознайомитися з програмою курсу та зареєструватися можна за посиланням: smm.republicmedia.ru

Офлайн-навчання професії SMM в Україні.

Професійну освіту за спеціальністю «SMM» в українських вишах поки що отримати не можна. Зате є приватні школи, які пропонують навчитися однієї з актуальних професій нашого часу. У Києві п’ятірку найкращих із них представляють:

  • Практична школа комунікацій Bazilik. Набирає охочих отримати компетенції SMM-фахівця на курс «SMM FULL Course».

Ознайомитися з програмою та розкладом курсу, а також записатися на нього можна за посиланням: bazilik-school.com.ua/course/smm_full

  • Школа письменницької майстерності та копірайтингу «Риба». Пропонує навчання на курсі з контент-маркетингу, копірайтингу та сторітелінгу, SMM і PR-контенту для брендів.

Ознайомитися з програмою та розкладом курсу, а також записатися на нього можна за посиланням: riba.academy/course/

  • International Marketing Business Academy (IMB Academy). Навчання тут відбувається за програмою ірландського інституту Digital Marketing Institute. Студенти можуть обрати один із пропонованих 3-х курсів, а після закінчення отримати диплом рівня EQF5.
  • Комп’ютерна школа Hillel. Набирає студентів на базовий курс Social Media Marketing.
  • IT education academy. Пропонує пройти курс для майбутніх і діючих SMM-фахівців.

Як набути досвіду СММщику-початківцю?

Сфера SMM хороша тим, що надає широкі можливості для отримання досвіду новачкам. І якщо ви не знаєте, з чого почати, наведені нижче поради мають бути корисними для вас.

  • Заведіть особистий акаунт у соцмережі або блог за інтересами. Займаючись адмініструванням свого онлайн-майданчика, ви отримаєте навички спілкування з аудиторією, протестуєте власні ідеї, навчитеся користуватися пропонованими інструментами просування тощо.
  • Станьте помічником на для друзів або знайомих. Запропонуйте свою допомогу в SMM-просуванні комусь із близького оточення – вашим друзям або знайомим, які займаються малим бізнесом. Нехай це навіть буде на безоплатній основі або за символічну винагороду, зате ви «наб’єте руку» і почуватиметеся впевненіше в обраній сфері діяльності. А надалі зможете отримувати замовлення, працюючи на фрілансі.
  • Влаштуйтеся найманим співробітником. Деякі діджитал-агентства не проти взяти на роботу SMM-фахівця без досвіду і навчати його з нуля. Отримавши місце в одному з них, ви дізнаватиметеся нову для себе інформацію і паралельно застосовуватимете отримані знання для розв’язання завдань, рівень складності яких зростатиме в міру підвищення ваших компетенцій.

Куди рости SMM-фахівцю?

Перед СММщиком, який отримав базові знання і розвивається у своєму напрямку, відкриваються привабливі перспективи. Наприклад, можна дорости до SMM-менеджера, відповідального за просування одразу кількох проєктів. Фахівці такого рівня фокусуються головним чином на стратегіях просування, практичною реалізацією яких займаються звичайні СММщики. Ті, кому цікаво займатися створенням реклами у Facebook та Instagram, можуть спробувати себе в ролі PPC-фахівця або інтернет-маркетолога, який повністю відповідає за просування бренду.

3 поради SMM-менеджеру-початківцю з пошуку роботи

Для тих, хто тільки починає робити свої перші кроки в СММ професії та шукає роботу в цій сфері, пропоную кілька корисних порад:

  1. Якщо у вас є свій профіль/сторінка в соцмережі або блог за інтересами з великим числом підписників, це великий плюс. Оскільки за умови підтримки активності в акаунті цілком імовірно, що хтось із користувачів помітить вас як фахівця в SMM і звернеться по допомогу з ведення своєї бізнес-сторінки.
  2. Можна підписатися на вподобану сторінку бренду в соцмережах, де нерідко компанії публікують актуальні вакансії. І якщо серед них з’явиться позиція «SMM-менеджер», надіслати резюме, пройти співбесіду й отримати омріяну роботу.
  3. З роботою можуть допомогти друзі, родичі чи знайомі, які займаються бізнесом. Серед них можна знайти того, хто зацікавлений розвивати свій продукт або послуги онлайн і готовий за помірні гроші найняти СММ-ника без досвіду. По-перше, завдяки такій практиці ви отримаєте реальне уявлення про те, як працювати із замовником і цільовою аудиторією. А по-друге, можливо, досягнете перших результатів, які зможете упакувати в кейс і з його допомогою залучати нових клієнтів.

Рекомендації роботодавцю: як знайти грамотного SMM-менеджера

З кожним роком на ринку праці з’являється дедалі більше СММників, але хороших серед них не так багато. У зв’язку з цим виникає логічне запитання, як серед них знайти профі? Роботодавцю, зацікавленому взяти на роботу SMM-фахівця з досвідом, можна рекомендувати виконати такі дії:

  1. Розмістити вакансію на сайті пошуку роботи (work.ua, rabota.ua, hh.ua) або в соцмережах (наприклад, у профільних групах Facebook).
  2. З числа претендентів, які надіслали резюме, відфільтрувати тих, хто вказав наявність досвіду роботи у сфері SMM, а також підтримує активність у соцмережах.
  3. Вислати відібраним претендентам тестове завдання і за його результатами запросити найперспективніших претендентів на співбесіду.
  4. У процесі спілкування з кожним із претендентів на посаду SMM-менеджера HR повинен переконатися в наявності у людини зазначених у резюме скілів і знань. Також кожному з кандидатів на співбесіді необхідно поставити перелік запитань, складених виходячи із завдань, які потребують вирішення конкретно у вашій компанії.

10 ключових запитань, які потрібно поставити SMM-фахівцю на співбесіді

Перш ніж довірити долю свого бренду в руки одного з претендентів на посаду менеджера з SMM, роботодавцю варто поставити кожному з них 10 обов’язкових запитань:

  1. Наскільки успішний ваш досвід ведення особистих акаунтів у соцмережах? Якщо претендент на посаду SMM-менеджера не вміє продавати себе як особистість онлайн, то він навряд чи зможе зробити це з вашим брендом.
  2. Що ви знаєте про наш ринок/сегмент ринку? Майбутній SMM-фахівець повинен мати хоча б загальне уявлення про діяльність компанії, особливості цільового ринку, тренди в ньому тощо.
  3. Чи контактуєте ви з лідерами думок у нашій сфері діяльності? Якщо СММщик підписаний на когось із агентів впливу у вашій сфері і хтось із них підписаний на нього, то в процесі роботи це допоможе підвищувати впізнаваність вашого бренду.
  4. Можете назвати імена ваших минулих замовників? На підставі того, хто користувався послугами кандидата на посаду SMM-менеджера, який сидить перед вами, можна зробити висновок про наявні в нього навички в маркетинговій сфері та рівень професіоналізму.
  5. Де можна побачити приклади і результати ваших минулих робіт? За профілями і сторінками в соцмережах, веденням яких раніше займався претендент, можна оцінити рівень і якість виконання ним роботи.
  6. Які інструменти ви збираєтеся використовувати для вимірювання ефективності вкладених коштів, а також поліпшення показників у соцмережах? ХДобре, якщо здобувач не тільки здатний домогтися високих кількісних показників, а й користуватися різними інструментами аналітики.   
  7. У використанні яких соцмереж ви вважаєте себе найбільш просунутим? Для просування вашого бренду більш корисним буде фахівець з уже наявним у нього досвідом комунікацій у тій соцмережі, з якої ви зацікавлені залучати клієнтів.
  8. У вас є ідеї щодо онлайн-просування нашого продукту? У претендента, готового запропонувати проведення якихось акцій у соцмережах, використовувати ті чи інші типи взаємодії з цільовою аудиторією або поділитися іншими міркуваннями у вибудовуванні стратегії бренду, більше шансів отримати посаду SMM-менеджера.
  9. Як ви маєте намір боротися з негативними реакціями і «чорним» PR у соцмережах? Важливо розуміти, якими способами майбутній співробітник збирається відбивати можливі атаки хейтерів і боротися з негативними коментарями на адресу вашого бренду.
  10. На яких умовах ви готові співпрацювати з нами? Якщо ви збираєтеся брати найманого співробітника в штат, варто з’ясувати, на який розмір зарплати він розраховує. Якщо йдеться про залучення до роботи підрядника для вирішення SMM-завдань, обговоріть прийнятну форму оплати (погодинна оплата або фіксована ставка за пакет послуг у межах проєкту), а також її частоту.

На підставі отриманих від претендентів відповідей на поставлені запитання можна приймати остаточне рішення про те, кого взяти на роботу як SMM-фахівця.

Затребувана сьогодні на ринку професія СММ-спеціаліста хороша тим, що дає можливість регулярно дізнаватися про нові тренди та інструменти у сфері маркетингу, удосконалювати свої навички та просуватися вгору кар’єрними сходами. А для представників бізнесу, наявність у команді грамотного SMM-фахівця, дає потужну перевагу перед конкурентами у справі розвитку свого бренду в соціальних мережах.

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання