У 2020 році в Instagram з’явилася нова функція – Reels. Це короткі відеоролики, максимальна тривалість яких – 60 секунд (за аналогією з TikTok). Вони допомагають залучити ще більше людей на свою сторінку і є безкоштовним способом просування бізнес-акаунта.
Річ у тім, що Reels легше потрапляють у розділ «Рекомендоване», а отже ваш ролик помітять не тільки ваші підписники, а й інші користувачі соціальної мережі. Це чудова можливість зацікавити аудиторію, збільшити охоплення і набрати підписників.
Інстаграм уже віддає перевагу відеоконтенту, а не фотографіям, тому рекомендуємо використовувати рілс для розкрутки вашого бізнесу в цій соцмережі.
Що таке Reels і як отримати від них користь
Reels – це розділ в Instagram з короткими відео у вертикальному форматі. Можна дивитися як чужі ролики, так і знімати власні. До відео додається різна музика, на них накладаються креативні ефекти та текст.
Переваги Reels:
Рілс для брендів – це ефективний інструмент швидкого і якісного просування. Люди люблять дивитися невеликі відео і добре їх запам’ятовують. А якщо ваші ролики сподобаються аудиторії, соцмережа розміщуватиме їх у рекомендованих, а отже їх побачить більше користувачів.
Де шукати Reels:
Щоб опублікувати своє відео, клікайте на значок «+» у своєму профілі. Так ви опинитеся в галереї телефону і зможете вибрати один або кілька роликів/знімків для майбутнього Reel. А ще знімайте з чистого аркуша – частинами або одним кадром – тут вже як захочете.
Після публікації першого відео на вашій сторінці з’явиться окрема вкладка з Reels. Вона заповнюватиметься новими роликами, коли ви їх зніматимете/розміщуватимете в профілі.
Тривалість рілс: 15, 30 і 60 секунд. Але частіше переглядають відео з хронометражем від 9 до 15 секунд.
У маркетинговому плані Reels зручні ще й тим, що кнопка «Підписатися» розміщується одразу під відео. Глядачеві сподобалося те, що ви зняли? Чудово, він просто лайкає вас і стає вашим новим підписником.
Що потрібно знати про Reels
Найцікавіші деталі, з якими вам потрібно познайомитися, перш ніж приступати до зйомок:
Стрічка Instagram показує рілс на основі тих, які подобалися користувачеві раніше. Наприклад, якщо людина цікавиться кондитерськими виробами, дивитиметься відео на цю тему, лайкатиме їх або ділитиметься з друзями, то система врахує такий інтерес і надалі показуватиме користувачеві ролики іменної цієї тематики.
Instagram підбирає відео Reels, які:
При цьому, на успіх такого формату публікацій впливають регулярність постингу і знання ЦА. Тобто, рілс треба викладати постійно, а не раз на півроку, і орієнтуватися на потреби, інтереси своєї аудиторії, щоб люди захотіли дивитися ваші ролики.
Не так часто «залітають у річки» (стають популярними) ті рілс, які:
У стрічці Reels спершу йдуть популярні ролики (тому всі прагнуть туди потрапити). Також рілс отримують спочатку безкоштовні охоплення, потім алгоритм дивиться, як люди взаємодіють з вашим відео (чи є перегляди, реакції) і вирішує, показувати його широкій аудиторії чи ні.
Щоб ваші відео потрапляли до рекомендацій, ставте хештеги, використовуйте популярну музику і маски, обирайте цікаві обкладинки, що чіпляють, публікуйте анонси роликів у стрічці і сторіс.
Завдяки хештегам, ваші відео будуть відображатися в пошуку. Стандартні теги, які можна використовувати: #reels, #reelsinstagram, #reelsinsta.
Трендову музику краще пошукати в топах із рекомендацій. Дивіться чужі ролики і намагайтеся запам’ятати, які аудіо використовують інші люди. Популярну пісню ви точно почуєте одразу, вона звучатиме в кожному відео.
Обкладинка для Reel має бути водночас цікавою і такою, що не розкриває всіх деталей ролика. Дуже важливо, щоб вона не була розмитою, бо глядачі навіть не захочуть відкривати такий контент.
І обов’язково подумайте, як ви хочете, щоб люди взаємодіяли з вашими рілс. Не забувайте закликати людей ставити лайки і підписуватися на вашу сторінку.
Як створити Reels
Оскільки головним завданням рілс є привернути увагу до вашої сторінки, перед створенням роликів слід розробити контент-стратегію. Необхідно визначитися з цілями, зрозуміти, який ви викладатимете контент (експертний, розважальний чи комбінований), як показуватимете свій продукт (користь, застосування, історії, виробництво тощо).
Алгоритм створення рілс
Відкрийте рілс такими способами:
Ви можете використовувати як готове відео в галереї, так і зняти нове.
Основні функції створення рілс:
Далі про кожен інструмент окремо:
- Аудіо. Обирайте музику для своїх роликів. При натисканні відкривається музична бібліотека з аудіо на будь-який смак. Якщо вам сподобалася аудіодоріжка з чужого ролика, просто натисніть на рядок із цим записом і додайте її до свого відео. Музики може і не бути, замість неї запишіть свій голос, як ви щось розповідаєте, наприклад.
- Тривалість. Максимально – 60 секунд. Це оптимальний варіант, оскільки занадто великі ролики будуть обрізатися і ділитися на кілька частин. Краще, щоб рілс були короткими.
- Швидкість. Можна прискорити, уповільнити відео, потрапляючи в ритм пісні. Такі фішки зроблять ваш контент цікавішим.
- Ефекти. Накладайте фільтри, маски, 3D-об’єкти та інтерактивний контент.
- Макет. Дозволяє користувачам знімати відео окремо, а потім відтворювати їх разом. Виходить свого роду колаборація з двох роликів.
- Таймер. Зручний у моменти, коли немає можливості натиснути кнопку для зйомки. Ще ця функція дозволяє обмежувати час запису.
- Спалах. Вмикається ліхтарик і підсвічує ваше обличчя, збільшує яскравість.
- Подвійна камера. Наприклад, ви перебуваєте на заході. За допомогою цієї функції вийде одночасно знімати івент і робити селфі.
- Жест. Запускає відео за допомогою жесту руки.
Можливість попереднього перегляду/редагування
Після зйомки відео, можна його урізноманітнити, додаючи стікери, ефекти, текст, малювання. Цей інструментарій ви знайдете на спеціальних іконках (знаходяться вгорі екрана під час редагування відео).
Який вигляд мають і працюють іконки:
Останній крок – це обкладинка. Додати її можна прямо з альбому камери. Обирайте обкладинки, що відповідають естетиці вашого акаунта, щоб не псувати загальне враження про ваш профіль.
Ідеї Reels для бізнесу
За допомогою коротких відео можна просувати свій бізнес. Рілс підвищують лояльність аудиторії, працюють на впізнаваність бренду, викликають зацікавленість у споживачів.
Практичний результат після перегляду Reels – це підписки на ваш профіль.
Щоб ваші ролики були цікавими, придумайте для них сюжет.
Який контент публікувати в рілс:
- Поради та навчання
Діліться інформацією, як користуватися вашою продукцією. Якщо товар складний або незвичайний, опублікуйте цілу інструкцію у вигляді серії роликів. Розкажіть, яка користь від вашого продукту, які в нього особливості, характеристики та переваги. Покажіть, який він має вигляд у житті або зробіть для нього презентацію.
- «Внутрішня кухня» компанії
Навіть за 30 секунд можна встигнути показати, чим живе ваш бренд. Людям буде цікаво подивитися на процес виробництва, ваших працівників, як ви відзначаєте свята або берете участь у будь-яких заходах. Коли користувачі бачать ваш робочий процес таким, яким він є, вони починають довіряти більше.
- Промоакції
Знижки, анонси розіграшів, майбутні оновлення та події – ось що цікаво глядачам. Тільки не зловживайте таким контентом. Пам’ятайте, що рілс більше призначені для відпочинку і веселощів, а не реклами.
- Огляд новинок
За допомогою рілс зручно показувати, що нового з’явилося у вашому асортименті. У вас розширення каталогу? Зніміть про це відео. Покажіть новинки з найвигідніших ракурсів під популярну музику.
- До/після
На початку відео покажіть початковий варіант, а наприкінці – результат вашої праці. Підійде як для товарів ручної роботи (спочатку можна показати заготовку або інгредієнти для майбутнього продукту, а потім готовий товар), так і для послуг, особливо у сфері краси (фото до стрижки і після, наприклад).
- Гумор
Придумайте жарти про вашу компанію або обіграйте чужі, створіть меми на тему своєї діяльності. Спробуйте обіграти поради з експертної галузі, жартівливо показати, як ваш продукт розв’язує життєву проблему, посмійтеся над казусами у своїй роботі. Головне, щоб гумор не був злим. Жартувати люблять усі, але робити це потрібно з добрими намірами й обережно.
Дивіться рілс інших брендів і беріть на замітку ідеї, адаптуйте їх під себе. Потрібно завжди бути в тренді, тому підглядати за конкурентами в Instagram – це важливо.
Монтуйте ролики в додатку Quik — в одному з найкращих сервісів редагування відео. Підійде як для новачків, так і досвідченим монтажерам.
Найкраще публікувати рілс вдень у вівторок, четвер і п’ятницю. Найгірший час для публікації: з 11-ї ранку і до першої години дня (у цей час люди активно працюють і не мають часу розслаблено сидіти в Інтернеті).
Чергуйте експертний і розважальний контент. Так глядачі не втомлюватимуться від надто великих обсягів інформації та отримають задоволення від перегляду вашого контенту.
І обов’язково публікуйте рілс регулярно, з огляду на інтереси вашої ЦА, тренди і специфіку діяльності, аналізуйте, що заходить людям і не бійтеся експериментувати.
Скільки коштують послуги зі створення Reels
Якщо ви не знаєте, як робити Reels, або у вас немає на це часу, зверніться до фахівців. Рілсмейкери створять для вас унікальні відео. Вони розроблять концепцію, знайдуть ідеї для зйомок, підберуть музику та ефекти, змонтують ролики.
Фахівці найчастіше працюють із:
Загалом, просування через Reels підходить практично будь-яким бізнесам і особистим брендам. Обмежень тут немає.
Орієнтовна вартість послуг:
Часто творці рілс – фрілансери, їхні послуги можна замовити на біржах реклами. Але будьте обережні. Щоб не потрапити на недосвідченого або недобросовісного рілсмейкера, читайте відгуки про його роботу, вивчайте портфоліо, прописуйте всі нюанси співпраці в договорі. Або зверніться в SMM-агентство, і тоді з вашим контентом працюватиме відділ досвідчених фахівців.
Як замовити створення Reels
Reels — ефективний інструмент просування, без якого зараз не обходиться жоден бренд.
Замовте створення коротких відео в студії WeLoveSmm. Наші фахівці придумають сценарії для роликів, складуть ТЗ для зйомок, підберуть аудіодоріжки, текст і ефекти, змонтують відео та якісно їх оформлять. Зв’яжіться з нами в месенджері або зателефонуйте для обговорення деталей.
Результат нашої роботи – впізнаваність вашої компанії, залучення зацікавленої аудиторії, збільшення активності у вашому профілі Instagram і зростання довіри.
Часті запитання
На відміну від стрічки та IGTV, рілс призначені для перегляду у вертикальному положенні. Такі ролики обмежені за часом: не довше 60 секунд. На Reels можна додати ефекти і маски, а ось для звичайних відео такі можливості не передбачені.
У рілс не можна залишати згадки, позначати геолокації та ставити запитання. Зате вони не пропадають через 24 години, а сторіс, навпаки, через добу зникають. Також рілс бачать не тільки ваші підписники, а й інші користувачі Instagram.
Виходить, основна відмінність рілс від сторіс – те, що перші більше працюють на широку аудиторію, а другі взаємодіють з уже наявними підписниками. Рілс – назавжди, а сторіс – лише на деякий час.
Функція дозволяє записувати і завантажувати короткі ролики, накладати на них музику і візуальні ефекти. Завдання рілс – переважно розважати і тим самим залучати аудиторію на ваш акаунт. А ще Reels органічно підвищують охоплення і мотивують людей підписуватися на сторінку.
Контент Reels потрапляє в «Рекомендації» легше, ніж пости. Це дає змогу охоплювати не тільки своїх передплатників, а й інших користувачів Instagram, а отже – безкоштовно просуватися.
Ролики Reels дивляться в 3 рази частіше, ніж звичайні пости зі стрічки.
Людям подобаються короткі відео розважального характеру, саме тому вони стали настільки популярними в Інстаграм.