Створення інтро та аутро для відео – збільшуємо залученість

YouTube – третій за відвідуваністю сайт у світі після Google і Facebook. Тут користувачі шукають огляди товарів, новинки, відеоінструкції, ролики улюблених брендів і багато іншого. Наявність акаунта на платформі відкриває доступ до широкої аудиторії, формує довіру у споживачів і покращує позиції в пошукових системах. Крім того, на YouTube можна заробляти. Якщо канал розкручений, дохід на платформі сягає десятків тисяч доларів на місяць тільки за вбудовану рекламу.  

У середньому люди проводять на YouTube понад годину, а щохвилини на платформу завантажують понад 500 годин відео. Щоб виділитися, необхідно докладати зусиль, бути цікавішими, ніж інші автори, а також постійно взаємодіяти зі своєю аудиторією і «чіпляти» креативністю подачі. Один з ефективних способів зацікавити користувачів – використовувати унікальні інтро та аутро.

Що таке інтро та аутро?

Інтро – це ролик-вступ до відео або комерційної реклами на YouTube. Аутро – заключна частина відеоролика. Вони можуть виконуватися у вигляді короткого анімаційного кліпу або підпису бренду.

Гарне інтро стимулює людину додивитися відео до кінця, а аутро – здійснити цільову дію. Компанії та бренди використовують їх у розважальних, рекламних відео, подкастах, веб-трансляціях тощо.

Такі вступу та кінцівки потрібні для будь-якого бізнесу, оскільки допомагають цікаво презентувати товар або послугу.

Переваги YouTube-інтро для вашого каналу

Головний плюс інтро для відеороликів на YouTube – підвищення залучення користувачів. Особливо корисним його використання на каналі буде для тих, у кого менше мільйона підписників. Крім того, інтро активно використовують інтернет-магазини у відеооглядах товарів, digital-агентства та IT-компанії в корпоративних презентаціях. Корисно використовувати цей формат блогерам, які займаються монетизацією соцмережі, і компаніям, чия спеціалізація – створення серіалів, фільмів або ток-шоу.

Які завдання для бізнесу та персонального бренду ще вирішує інтро:

  • коротко розповідає, про що ролик;
  • збільшує час перегляду відео;
  • підвищує впізнаваність компанії;
  • формує довіру споживачів;
  • допомагає оформити відео у фірмовому стилі компанії та просувати YouTube-канал.

Створення ефективного інтро вимагає професійного підходу. А тому варто довірити його розробку фахівцям або агентству, а не сподіватися на спеціальні програми.

Типи інтро, що підігрівають інтерес аудиторії 

Обираємо відеозаставку на прикладах популярних кейсів! Щоб посилити ефект інтро та аутро, використовуйте також атмосферний музичний супровід.

Традиційні

Яскравий приклад традиційного відео – вступ у фільмах. Наприклад, у кінокартині «Drive» з Раяном Гослінгом звучить атмосферний саундтрек, а на екрані нічне місто змінюється процесом нічного водіння.

Відокремлені інтро

Це свого роду міні-фільм перед фільмом. Такі інтро дають змогу глядачеві перейнятися настроєм ролика, але нічого не повідомляють про його сюжет. Відокремлені вступу найчастіше передбачають наявність складних монтажних склеювань. Приклад такого інтро — вступ до фільму «Дівчина з тату дракона».

Стилізовані титри

Таке інтро починається посеред основної дії і триває відокремленою заставкою. Найзнаменитіші приклади такого плану – інтро фільмів про Джеймса Бонда.

У чому сила аутро для відео?

Для відеоконтенту важливий не тільки цікавий початок, а й не менш ефектний фінал. Продумане повідомлення наприкінці ролика впливатиме на користувача, підштовхуючи його подивитися інші ваші відео, оформити підписку або перейти на сайт/профіль у соціальних мережах.

Крута фінальна заставка:

  1. Утримує аудиторію – аутро стимулює користувачів залишатися на вашому каналі довше, перемикаючись між відео.
  2. Мотивує вчинити цільову дію – ви можете розмістити посилання на веб-сайт або закликати підписатися на канал, залишити коментарі тощо.
  3. Збільшує охоплення в соціальних мережах – розмістіть інформацію з профілів у соцмережах у своєму відеоролику, щоб користувачі переходили за додатковою інформацією.

Аутро для відео допомагає ефективно взаємодіяти з аудиторією і встановлювати зі споживачами контакт.

Види аутро для каналу на YouTube

Наприкінці відео можна розмістити як статичну заставку, так і невеликий ролик – головне, щоб кінцівка утримувала увагу користувачів і стимулювала їх здійснити потрібну вам дію.

Які аутро можна використовувати:

  • блупери – щоб підняти настрій аудиторії, можна викласти смішні та невдалі кадри зі зйомок;
  • повноцінне відео – спеціально знятий короткий ролик, у якому можна проговорити, які подальші дії очікуєте від користувачів, або ж показати анонс нового відео;
  • статична заставка з анімацією – така картинка може використовуватися неодноразово, вона утримує аудиторію і мотивує її до дії;
  • статична заставка з музикою – найпростіший варіант, що являє собою нерухому картинку зі звуковою доріжкою.

При створенні аутро пам’ятайте, що заставка має пасувати до загального стилю відео зокрема і каналу загалом, а також бути лаконічною і зрозумілою, щоб не навантажувати аудиторію і не збивати її з пантелику.

Особливості створення відеоконтенту

При створенні інтро чи аутро звертаються до різних технік і прийомів. Однак основні «правила» – незмінні для всіх типів бізнесу:

  • Звук. Він допомагає підкреслити настрій відеоролика, задає тон і виділяє риси бренду: грайливість, серйозність, романтичність, загадковість тощо.
  • Стислість. Довге відеоінтро ризикує набриднути користувачеві, навіть якщо воно розроблене за всіма законами драматургії. А тривале аутро можуть закрити, не зробивши цільової дії. Оптимальна довжина вступу та заключної частини ролика на YouTube – 5-12 секунд.

  • Заклик до дії. Використовуйте його для взаємодії з аудиторією, залучення і досягнення кінцевої мети. Можна вибрати заклик підписатися на Ютуб-канал, залишити коментарі до ролика або перейти на веб-сайт компанії.
  • Орієнтація на брендбук. При створенні інтро та аутро орієнтуйтеся на фірмовий стиль – колірну гамму бренду, шрифти, логотип та інші елементи. Вступ і кінцівка мають відповідати візуальному стилю компанії, її ідентичності. Так ви досягнете запам’ятовуваності.

Допускається також використання анімації в 2D або 3D. Анімовані зображення зроблять відео більш живим, цікавим і професійним.

У той час, як людей зустрічають за одягом, перегляд відео починається зі вступної заставки. Тож «одягніть» свої ролики та збільшуйте залученість аудиторії.

Скільки коштує інтро та аутро: від чого залежить ціна

На вартість створення вступної частини і кінцівки відео впливають тривалість ролика (що довший, то дорожчий), складність модельованих об’єктів, кількість використовуваної графіки і дата здачі проєкту. Стислі терміни збільшують вартість інтро та аутро YouTube-відео.

Разом зі створенням вступу і кінцівки для відео часто замовляють ще й просування ролика. Додаткова послуга також веде до подорожчання проєкту.

Створення інтро та аутро в агентстві WeLoveSMM

Розробка інтро та аутро в нашому агентстві починається з узгодження технічного завдання. Ґрунтуючись на обумовлених із замовником вимогах, фахівці визначають, які графічні елементи і звукове оформлення можна використовувати.

Потім проводиться аналіз конкурентів, розробляється концепція і загальний стиль відеоформату.

Аналіз інтро та аутро інших компаній або особистих брендів дає змогу визначити, які теми, типографіка та музика популярні на YouTube. Вступ і висновок створюють із використанням авторської анімації.

Наступний етап розробки – додавання музичного супроводу та звукових ефектів. Використовуємо музичні композиції, на які є дозволи.

Агентство WeLoveSMM просуває комерційні та особисті акаунти в соціальних мережах уже понад п’ять років, успішно реалізувавши 340 проєктів. Для отримання консультації зателефонуйте або напишіть повідомлення в чат. Детальніше про просування на YouTube читайте за посиланням. Be social. Be loved.

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання