Лід-магніт

Лід-магніт – це безкоштовна унікальна пропозиція, яка є корисною для споживачів і використовується для збору контактних даних. Найчастіше у ролі лід-магніта виступає різноманітний контент, наприклад, книги, гіди, вебінари, чек-листи, набори шаблонів, а також знижки, бонуси та демо-версії.

Що таке лід-магніт

Лід-магніт простими словами – це приманка, пробник, своєрідна пастка для клієнта, точка входу у воронку продажів. Такий подарунок стимулює споживачів залишати свої контактні дані, підвищує інтерес до продуктів компанії та дозволяє розширити клієнтську базу. 

Важливі аспекти лід-магніта:

  • По-перше, це входження у воронку продажів. Дозволяє познайомитися з продуктом і зрозуміти його цінність.
  • По-друге, на різних етапах воронки продажів потрібно пропонувати різні лід-магніти. Вони привертають увагу, прогрівають аудиторію та допомагають збільшити конверсію. 

Лід-магніт є чудовим інструментом для залучення споживачів. Ліди (від англ. «leads») – це потенційні клієнти, які виявили інтерес до продукту чи послуги та залишили контактні дані для подальшої взаємодії. Такі маркетингові приманки важливі для бізнесу, адже підвищують лояльність аудиторії, покращують імідж компанії та сприяють зростанню продажів.

Не варто плутати лід-магніт з оффером (унікальною пропозицією компанії) та СТА (кнопкою цільової дії), оскільки він не пропонує товар і не закликає його купити, а надає певну користь для вирішення проблеми, знайомить споживача з продуктом і викликає інтерес до нього. Тобто, лід-магніт – це безкоштовна пропозиція, пов’язана з основним продуктом, спрямована на привернення уваги та збір контактних даних споживачів, а оффер – це платна пропозиція, орієнтована на зростання продажів. Наприклад, в інтернет-магазині лід-магнітом може бути знижка або доступ до закритих розпродажів, для SaaS-сервісів – пробний період використання, для експертів – безкоштовна консультація, а для офлайн-торгівлі – дегустація. 

Для чого потрібен лід-магніт

Основне завдання лід-магніта – залучення лідів, пошук потенційних клієнтів і запуск воронки продажів. Він не лише спонукає користувача залишити свій номер телефону або адресу електронної пошти, а й приносить користь. Таким чином, споживач уже на етапі знайомства з компанією та продуктом отримує можливість задовольнити певні свої потреби. Крім того, це створює конкурентну перевагу, адже подарунки люблять усі, а отже, це рішення підвищує лояльність аудиторії та довіру до компанії.

Переваги лід-магніта:

  • підігрів інтересу споживачів;
  • знайомство з новим продуктом;
  • фільтрація бази клієнтів;
  • отримання якісних контактів;
  • підвищення лояльності споживачів;
  • спрощення прийняття рішення про покупку, особливо якщо йдеться про дорогий продукт;
  • зростання конверсії;
  • розширення бази клієнтів;
  • підвищення цінності продукту в очах споживачів;
  • покращення SEO-показників, оскільки відвідувачі довше залишаються на сторінці;
  • формування довіри до компанії.

Лід-магніт дозволяє представити продукт і показати його переваги. З його допомогою можна в ненав’язливій формі підштовхнути споживачів до покупки і через емоції викликати інтерес до пропозицій компанії.

Які бувають лід-магніти

Існує кілька видів лід-магнітів. Усі вони відрізняються за своїм змістом, цінністю та метою. Їх обирають залежно від специфіки бізнесу, поставлених завдань і особливостей цільової аудиторії.

Види та приклади лід-магнітів:

  1. Корисні або вигідні. Це простий контент або інструмент, вигідний для споживачів. Його головна привабливість у тому, що людина отримує його у подарунок без зобов’язання щось купувати.

Приклади:

  • безкоштовна консультація – коротка і з конкретного питання;
  • демо-версія – програма з обмеженим функціоналом;
  • пробний період – використання продукту протягом тижня, місяця або іншого проміжку часу;
  • заморожування – цін, знижок, абонемента на певний період;
  • марафон – безкоштовна участь для вирішення конкретної проблеми;
  • подарунковий сертифікат – на певну суму, товари чи послуги;
  • знижка – може бути загальною або на конкретний продукт;
  • безкоштовна доставка – особливо актуально для інтернет-торгівлі;
  • безкоштовні зразки – пробники різних товарів;
  • фірмова продукція – будь-які корисні речі з фірмовою символікою компанії (футболки, блокноти, туристичні намети, фартухи, парасольки, шопери тощо).
  1. Навчальні. Це різноманітні матеріали, які дають нові знання, допомагають знайти рішення або щось створити. Такі лід-магніти приносять користь споживачам, а компанію представляють як експерта, що формує професійний імідж.

Приклади:

  • книга – електронне видання або аудіокнига з інформацією на певну тему;
  • фрагмент книги – одна глава або кілька уривків із різних розділів;
  • безкоштовний курс для новачків – з базовою інформацією;
  • інфографіка – цікавий спосіб подачі, що дозволяє візуалізувати інформацію;
  • звіти – допоможуть розібратися у питанні;
  • огляд – аналіз і систематизація інформації;
  • гайд – інструкція, керівництво, що дозволяє досягти бажаного результату;
  • вебінар – онлайн-семінар або презентація;
  • майстер-клас – показує, як щось зробити;
  • прогнози – висновки або результати на певну тему.
  1. Організуючі. Це матеріали, які допомагають систематизувати дані, організувати справи, зібрати все необхідне в один список або план.

Приклади:

  • чек-листи – контрольні списки дій, що допомагають уникнути помилок у роботі;
  • шпаргалки – важлива інформація подається у стислому вигляді;
  • рецепти – способи приготування або виконання дій;
  • план – перелік основних питань, список завдань тощо.
  1. Розважальні. Йдеться про веселий, легкий для сприйняття контент. Його основна мета – привернути увагу, розважити, підняти настрій і викликати бажання повернутися на сайт. Може бути гумористичним, інтерактивним, цікавим.

Приклади:

  • комікси та меми;
  • тести;
  • опитування;
  • ігри;
  • стікери;
  • шпалери на робочий стіл;
  • конкурси.
  1. Мотиваційні. Пропонувати можна будь-які матеріали, які надихають, викликають естетичне задоволення, створюють атмосферу любові та романтики, спрямовані на вираження підтримки та вдячності.

Приклади:

  • постери;
  • цитати відомих особистостей – які стосуються сфери діяльності;
  • список ідей – як змусити себе щось зробити, покращити настрій тощо;
  • швидкий старт – набір кроків чи вправ для швидкого отримання результату;
  • візуальна карта – творчий спосіб відображення різних речей;
  • оригінальний календар;
  • брендовані щоденники.
  1. Ті, що економлять час. До цієї категорії належать матеріали та інструменти, які спрощують життя, дозволяють економити час і засвоювати інформацію в зручному форматі.

Приклади:

  • конспекти з курсу або вебінару;
  • методички;
  • програми навчальних курсів;
  • онлайн-калькулятори;
  • віртуальні примірочні;
  • списки ресурсів і сервісів;
  • скрипти – схеми діалогів із готовими відповідями;
  • добірки найкращих матеріалів за темою;
  • підсумки;
  • генератори – ідеї, назви, кольорові поєднання;
  • набори шаблонів.
  1. Ті, що формують спільноту. Комунікація з клієнтами вибудовується не лише під час особистого спілкування, а й через групи чи ком’юніті. Довіра та лояльність аудиторії зростатимуть, якщо пропонувати їй різні бонуси як члену спільноти.

Приклади:

  • програми лояльності;
  • бонусні картки клієнтів;
  • доступ до закритих каналів;
  • челленджі;
  • запрошення на зустрічі з експертами.

Нові відвідувачі зазвичай довго вивчають інформацію, шукають її у конкурентів і порівнюють пропозиції. Також вони не поспішають ділитися своїми контактами, щоб уникнути нав’язливих дзвінків. Тому потрібні лід-магніти – привабливі та корисні подарунки, які стимулюють людей залишати свої дані та допомагають перетворити споживачів на клієнтів.

Різноманітність лід-магнітів дозволяє підібрати відповідний варіант для вашого бізнесу. Наприклад, онлайн-школа може запропонувати вебінар, косметологічний центр – безкоштовну консультацію спеціаліста, а консалтингова компанія – аудит.

Що має бути в лід-магніті

Лід-магніт – це потужний інструмент в арсеналі маркетолога, який дозволяє залучати потенційних клієнтів та створювати якісну базу контактів. Щоб він був ефективним, слід зробити його конкретним і таким, що відповідає інтересам цільової аудиторії, а також ретельно продумати оформлення.

З чого складається ідеальний лід-магніт:

  1. Привабливий заголовок. Має бути коротким, чітким і таким, що чіпляє. У ньому важливо відобразити вигоду для клієнта. Приклади успішних заголовків:
  • «10 кроків до успішного запуску бізнесу: повний гайд»;
  • «Безкоштовний шаблон для створення ідеального резюме»;
  • «Як подвоїти продажі за місяць: відеоінструкція».
  1. Опис і візуалізація. Короткий і зрозумілий опис лід-магніту пояснюватиме аудиторії, що саме вона отримає. Використання візуальних елементів, таких як зображення, інфографіка або короткі відео, допоможе привернути увагу і підвищити інтерес до пропозиції.
  1. Проста форма для збору даних. Форма для збору контактної інформації має бути максимально простою та зрозумілою. Чим менше полів для заповнення, тим вища ймовірність, що користувач захоче залишити свої дані. Зазвичай достатньо запитати ім’я та e-mail. У деяких випадках можна додати поле для номера телефону або компанії, але важливо не перевантажувати форму зайвими запитаннями.
  1. Заклик до дії (CTA). Заклик до дії має бути чітким і мотивуючим. Використовуйте дієслова, які спонукають до негайних дій, наприклад:
  • «Завантажте безкоштовно»;
  • «Пройдіть тест і одразу отримайте результати»;
  • «Зареєструйтеся на вебінар прямо зараз».
  1. Гарантії та впевненість. Додайте елементи, які знімають сумніви. Переконайте користувачів у надійності пропозиції та в тому, що їхні дані будуть у безпеці. Це може бути:
  • обіцянка не передавати відомості третім особам;
  • гарантія отримання безкоштовних матеріалів без прихованих умов;
  • політика конфіденційності.
  1. Миттєва відправка подарунка. Необхідно забезпечити швидке відправлення обіцяних матеріалів, щоб не змушувати користувача чекати та нервувати.

Лід-магніт — це не просто роздача безкоштовного матеріалу, а ретельно продумана пропозиція, яка є цінною для потенційних клієнтів і допомагає бізнесу збирати якісні ліди.

Де розмістити лід-магніт

Лід-магніт має бути доступним для цільової аудиторії. Тому необхідно використовувати ті канали, які відповідають вподобанням потенційних клієнтів.
Частіше за все лід-магніти розміщують на лендінгу чи сайті компанії, на які зручно направляти аудиторію з контекстної чи таргетованої реклами. Причому зробити це можна кілька разів, наприклад, у спливаючому вікні та в текстових блоках. Це стане додатковим стимулом для відвідувачів, які не наважилися заповнити форму при першому заклику.

Де ще можна розмістити лід-магніт:

  • футер, шапка сайту, сторінка 404;
  • банер на сайті чи в відео на YouTube;
  • pop-ups – спливаючі вікна при переході на сайт;
  • бокові панелі на сайті;
  • блог;
  • соціальні мережі – в постах чи сторіс;
  • email-розсилки;
  • тематичні форуми;
  • вебінари та онлайн-курси.

При виборі каналів і платформ для розміщення лід-магнітів потрібно орієнтуватися на потреби ЦА. Адже чим більше людей, яких може зацікавити ваш продукт, побачать вашу приманку, тим вищими будуть продажі.

Важливо не тільки розмістити лід-магніт, але й вивчати статистику, щоб розуміти, наскільки цінна ваша пропозиція для споживачів. Аналіз дозволить внести корективи для покращення результатів.

Яким має бути лід-магніт

Якісний лід – це потенційний клієнт, який має високий потенціал для конверсії в реального покупця. Щоб його залучити, потрібно створити лід-магніт, перед яким неможливо встояти. А оскільки основним завданням такого гачка є збір контактних даних відвідувачів для подальшого вибудовування з ними ефективної комунікації, необхідно розробити стратегію і зробити пропозицію цікавою.

Зацікавить той лід-магніт, який відповідає запитам аудиторії, дає користь і оригінально оформлений. Тільки так ви зможете зацікавити споживача на етапі знайомства з компанією.

Признаки ефективного лід-магніта:

  1. Цінність для клієнта. Лід-магніт повинен зацікавити споживачів, адже це безпосередньо впливає на його бажання залишити свої контактні дані. При цьому, цінність має бути очевидною – не варто пропонувати те, що й так легко можна знайти в відкритому доступі.
  2. Рішення реальної проблеми. Важливо зробити безкоштовну пропозицію максимально корисною для цільової аудиторії. Вона повинна задовольняти бажання та амбіції. Наприклад, тренер може викласти відео з однією тренуванням з марафону.
  3. Експертність. Необхідно продемонструвати експертизу та професіоналізм. Важливо показати, що ви розумієтеся в своїй справі.
  4. Релевантність. Лід-магніт має відповідати пропозиції та потребам аудиторії, щоб залучити тільки тих людей, які реально зацікавлені у вашій продукції. Адже неякісні ліди призведуть до втрати грошей.
  5. Ясність. Назва повинна відображати суть пропозиції та показувати вигоду для споживача. А сама пропозиція повинна бути зрозумілою, щоб людина усвідомила, що отримає в обмін на свої дані.
  6. Конкретика. Варто вибрати невелику проблему і дати рішення. При цьому проблема має бути реальною та конкретною. Наприклад, дієтолог може підготувати список продуктів і порад щодо зміни харчування, щоб підвищити рівень заліза в організмі.
  7. Унікальність. Лід-магніт має виділятися на фоні конкурентів. Важливо запропонувати щось таке, що не можна легко знайти в інших місцях.
  8. Простота сприйняття. Краще зробити лід-магніт коротким, структурованим і в зручному для цільової аудиторії форматі, щоб його можна було швидко вивчити. Наприклад, PDF-чек-листи зазвичай мають високу конверсію, оскільки їх легко переглядати.
  9. Доступність. Пропозиція повинна миттєво завантажуватися без затримок і в один клік, адже люди надають перевагу отриманню вигоди одразу. А форма для заповнення повинна бути простою, з мінімальною кількістю полів, щоб не відлякати відвідувачів.
  10. Оригінальний дизайн. Не варто розміщувати наспіх зроблену пропозицію з помилками і кривим оформленням. У такому разі воно навряд чи зацікавить споживачів. Оскільки люди краще сприймають візуальну інформацію, необхідно розробити якісний дизайн. Він має бути не тільки естетично привабливим, а й унікальним, неповторним, з якоюсь фішкою. Чим краще продумано оформлення, тим ефективніше воно буде.

При створенні лід-магніта необхідно дотримуватись основних правил і тоді він точно спрацює. Також важливо уникати помилок, які відштовхують споживачів від заповнення форми. Серед них – занадто загальний контент без конкретної користі, багато кроків для отримання подарунка, неактуальність.

Хороший лід-магніт поєднує в собі цінність, експертність, конкретику і простоту. Він обов’язково має вирішувати реальну проблему клієнта, щоб залучити його в воронку продажів.

Як правильно створити лід-магніт

Лід-магніт є ефективним інструментом, який допомагає налагодити контакт з новими відвідувачами сайту. Вони ще толком нічого не знають про компанію, але цінна безкоштовна пропозиція буде мотивувати їх почати знайомство з продуктом.

Не обов’язково використовувати інноваційні технології, щоб створити крутий лід-магніт. Головне тут – адаптувати пропозицію до продукту компанії та потреб цільової аудиторії. Наприклад, косметологічний центр може підготувати календар догляду за шкірою.

Весь процес створення лід-магніту можна поділити на три великі блоки – підготовку, розробку та просування. Кожен з них має свої підпункти, що вирішують конкретні завдання.

Алгоритм створення лід-магніту

Етап 1: розробка портрета покупця

Кожна компанія повинна чітко розуміти, хто може стати потенційним клієнтом. Портрет покупця відрізняється від цільової аудиторії, оскільки є чітким образом людини, яка може стати реальним клієнтом. В його основі лежать результати досліджень ринку та дані про існуючих клієнтів компанії. Але не варто намагатися охопити всіх споживачів – важливо підготувати лід-магніт для конкретної людини.

Характеристики, які слід враховувати:

  • вік;
  • стать;
  • соціальний статус;
  • покупецька поведінка;
  • цілі та потреби;
  • болі та проблеми.

Зібрати потрібні дані можна за допомогою опитувань та інтерв’ю. Також слід вивчити, про що запитують люди в чат-ботах і які питання вони ставлять консультантам. Дізнатися більше про бажання та проблеми споживачів дозволяють також відгуки, залишені на сайті, форумах чи в соціальних мережах.

Етап 2: постановка мети

Необхідно продумати, чого ви хочете досягти за допомогою лід-магніту та яка інформація користувачів вам потрібна. Це дозволить підготувати правильну захоплюючу пропозицію.

Етап 3: визначення цінності пропозиції

Знайдіть відповіді на питання, чому споживач повинен зацікавитися вашою пропозицією, яку користь ви можете дати, в чому унікальність лід-магніту. Це допоможе підкреслити особливості продукту, які роблять його унікальним. Для цього проаналізуйте SEO-позиції різних сторінок сайту, щоб виявити найбільш відвідувані та зібрати ключові слова, що приваблюють відвідувачів. Так ви отримаєте список ідей для пропозиції та зможете встановити пріоритети.

Етап 4: аналіз пропозицій конкурентів

Завжди слід вивчати конкурентів, щоб зрозуміти, що вони роблять краще або гірше, ніж ви. Також це дозволить отримати натхнення і нові ідеї. При цьому не можна копіювати стратегії конкурентів, а потрібно створити унікальну пропозицію, яка буде виділятися та викликати цікавість у аудиторії.

Етап 5: вибір виду лід-магніту

Лід-магніт повинен бути корисним, коротким і зрозумілим. Слід акцентувати увагу на своїх сильних сторонах, щоб переконати споживачів, що ви пропонуєте ефективне і швидке рішення їх проблем.

Розповсюджені види лід-магнітів:

  • посібники та інструкції;
  • безкоштовні пробні та демо-версії;
  • списки ресурсів;
  • тести та міні-ігри;
  • чек-листи;
  • відеоуроки;
  • знижки або спеціальні пропозиції;
  • скрипти, підбірки та огляди.

Формат може бути будь-яким – текст, відео, інфографіка, інтерактив. Вибір лід-магніту залежить від специфіки вашої діяльності та особливостей цільової аудиторії.

Етап 6: створення та оформлення лід-магніту

Лід-магніт повинен мати структуру, цікавий заголовок та привабливий дизайн. Якщо ви пропонуєте текстовий документ, необхідно правильно його оформити – розділити на блоки, написати підзаголовки, виділити списки, позначити абзаци, додати ілюстрації. Для створення зображень краще використовувати ІІ, ніж стокові картинки. Шрифти повинні бути читабельними. Важливо виділяти ключову інформацію за допомогою кольору, курсиву, жирного шрифту або підкреслення, але при цьому дотримуватися принципів мінімалізму, щоб отримати естетично привабливу пропозицію, яка не буде тиснути і відлякувати.

Створюючи лід-магніт, необхідно враховувати, що багато користувачів заходять на сайти з мобільних пристроїв. Це означає, що дизайн повинен бути адаптивним, щоб додаток коректно відображався як на комп’ютері, так і на екрані смартфона.

В якому додатку зробити лід-магніт

Створення якісного лід-магніту вимагає використання надійних і функціональних програм. Ось кілька варіантів, які допоможуть швидко і легко створити захоплюючу пропозицію.

  1. Canva – це багатоцільовий графічний редактор, ідеально підходить для створення різних видів контенту, включаючи лід-магніти. Додаток пропонує шаблони для чек-листів, eBooks, інфографіки та презентацій, прості інструменти для редагування і налаштування дизайну, величезну бібліотеку зображень та іконок. Приклад використання: створення чек-листа з покроковими інструкціями у форматі PDF.
  2. Adobe Spark – пропонує інструменти для створення візуально привабливого контенту. Підходить для лід-магнітів у вигляді графіки, веб-сторінок і відео. Має простий інтерфейс, можливість інтеграції з іншими продуктами та дозволяє налаштовувати дизайн під фірмовий стиль компанії. Приклад використання: розробка короткого відеоуроку, що пояснює складний процес.
  3. Visme – інструмент для швидкої розробки візуального контенту, наприклад презентацій, інфографіки та звітів. Додаток надає безліч шаблонів, можливість створювати інтерактивні елементи та анімації. Приклад використання: підготовка інтерактивного звіту з ключовими даними та графіками.
  4. Lumen5 – підходить для перетворення статей та блогів у відеоформат. Програма може автоматично перетворювати текст у відео, має велику бібліотеку медіа-ресурсів та прості інструменти для редагування та налаштування відео. Приклад використання: перетворення статті в відеоролик з ключовими інсайтами.
  5. Google Slides – оптимальна програма для підготовки презентацій та PDF-документів. Це безкоштовний додаток з широкими можливостями для спільної роботи та інтеграції з іншими сервісами Google. Має прості інструменти для роботи з текстом, зображеннями та графікою. Приклад використання: створення презентації з порадами або чек-листу для завантаження в форматі PDF.
  6. Adobe Spark – пропонує інструменти для створення візуально привабливого контенту. Підходить для лід-магнітів у вигляді графіки, веб-сторінок і відео. Має простий інтерфейс, можливість інтеграції з іншими продуктами і дозволяє налаштовувати дизайн під фірмовий стиль компанії. Приклад використання: розробка короткого відео-руководства, що пояснює складний процес.
  7. Visme – інструмент для швидкої розробки візуального контенту, наприклад презентацій, інфографіки та звітів. Додаток надає безліч шаблонів, можливість створювати інтерактивні елементи та анімації. Приклад використання: підготовка інтерактивного звіту з ключовими даними та графіками.
  8. Lumen5 – підходить для перетворення статей і блогів у відеоформат. Програма може автоматично перетворювати текст у відео, має велику бібліотеку медіа-ресурсів і прості інструменти для редагування та налаштування відео. Приклад використання: перетворення статті у відеоролик з ключовими інсайтами.
  9. Google Slides – оптимальна програма для підготовки презентацій та PDF-документів. Це безкоштовний додаток з широкими можливостями для спільної роботи та інтеграції з іншими сервісами Google. Має прості інструменти для створення контенту, пропонує шаблони для презентацій та документів. Приклад використання: розробка покрокового керівництва у форматі PDF.

Вибір програми залежить від формату пропозиції та бажаного ефекту. Якщо у вас недостатньо знань та навичок для розробки, завжди можна звернутися за допомогою до професіоналів, які зроблять всю роботу за вас.

Як просувати лід-магніт

Важливим етапом при створенні лід-магніту є його просування. Необхідно розробити стратегію, вибрати оптимальні канали розкрутки, щоб лід-магніт побачили потрібні вам люди.

Привернення клієнтів вимагає комплексного підходу. Це означає, що можна використовувати кілька ефективних методів для досягнення поставленої мети.

Як привернути якісні ліди

  • Соціальні мережі

Використання соціальних мереж – один з найпопулярніших способів просування лід-магніту. Платформи, такі як Facebook, Instagram та LinkedIn, дозволяють охопити широку аудиторію.

Переваги:

  • органічні пости: з описом і посиланням на лід-магніт;
  • таргетована реклама: для залучення конкретної аудиторії;
  • взаємодія з користувачами: коментарі, відповіді на питання і прямі повідомлення.

 

  • Email-маркетинг

Створення якісної розсилки з пропозицією лід-магніту може значно збільшити конверсію. Крім того, вийде:

  • розділити бази підписників на групи за інтересами;
  • звертатися за ім’ям і пропонувати релевантний контент;
  • налаштувати автоматичну відправку листів для нових підписників.

 

  • Контент-маркетинг

Корисний та релевантний контент на сайті або в блозі допомагає привернути потрібну аудиторію та мотивувати її на завантаження лід-магніту. Це може бути:

  • публікація статей з упам’ятовуванням лід-магніту та посиланнями на нього;
  • підготовка матеріалів для інших популярних блогів з посиланнями на лід-магніт;
  • оптимізація контенту для пошукових систем.

 

  • Вебінари та онлайн-заходи

Проведення вебінарів та онлайн-семінарів – відмінний спосіб представити лід-магніт широкій аудиторії та одразу отримати контактні дані учасників. Тут можна пропонувати бонус за реєстрацію, відповіді на актуальні питання як додаткові матеріали, подарунки у вигляді демонстрацій продуктів, реклами в соціальних мережах або на сайті.

 

  • Партнерські програми та колаборації

Співпраця з іншими компаніями або інфлюенсерами може значно розширити аудиторію та залучити нових клієнтів. Для цього потрібно включити лід-магніт в розсилки партнерів, проводити вебінари або акції з іншими брендами, публікувати відгуки від лідерів думок.

При просуванні необхідно використовувати різні майданчики та інструменти для досягнення найкращих результатів. При цьому важливо орієнтуватися на цільову аудиторію, тобто вибирати актуальні для неї канали. Також обов’язково треба вивчати статистику та аналізувати дані для розуміння, чи підходить такий спосіб для вас або треба змінити стратегію.

Лід-магніт – помічник будь-якого бізнесу. Це ефективний інструмент підвищення лояльності аудиторії та продажів. Без нього компанії втрачають клієнтів. Якісні безкоштовні пропозиції здатні привернути зацікавлених у продукті покупців і збільшити кількість лідов на 40%. Тому лід-магніт потрібен кожному бізнесу, незалежно від масштабу і виду діяльності.

Часті питання

Лід-магніт в Інстаграм — це цінний безкоштовний матеріал, який пропонують споживачам в обмін на їх контактні дані. Використовується для збільшення бази підписників та взаємодії з потенційними клієнтами.

Що може виступати лід-магнітом? Та що завгодно: звіти, записи вебінарів, чек-листи, огляди, гіди, інструкції, шаблони, рекомендації, лайфхаки, демо-версії, книги, міні-курси, консультації, аудит, тести, знижки, доступ до закритих груп і ін.

Упоминання про лід-магніти розміщують у постах в стрічці або в сторіс, які оформляють у вигляді відгуків, корисного або продаючого контенту. Це може бути пропозиція перейти за посиланням у шапці профілю для отримання подарунка.

Вартість створення лід-магніту варіюється від 50 до 500 доларів – в залежності від складності, обсягу та особливостей дизайну. Але деякі агентства можуть брати і більше.
Трипваєр – це недорогий продукт, що спонукає покупця зробити перше замовлення, перейшовши до основної пропозиції. А лід-магніт – це повністю безкоштовна пропозиція для збору контактних даних.

Лід-магніт залучає зацікавлену в продукті компанії аудиторію, тобто лідов. Але лід – це ще не клієнт.

Чим відрізняється лід від клієнта? Лід – це потенційний клієнт, який висловив інтерес до продукту або послуги, надавши свої контактні дані, і який може зробити замовлення в майбутньому. Клієнт – це той, хто вже здійснив покупку.

Завдання лід-магніту полягає саме в залученні уваги та пошуку споживачів, яких може зацікавити товар або послуга. Його ефективність вимірюється за наступними метриками:

  • кількість завантажень;
  • відсоток кліків по посиланнях;
  • конверсія відвідувачів в лідів;
  • вартість залучення одного ліда;
  • рівень взаємодії з контентом.

Ці дані можна подивитись, використовуючи різні аналітичні інструменти та платформи, такі як Google Analytics, а також в спеціалізованих CRM-системах. Сервіси надають звіти та аналітику за різними параметрами.

Після отримання даних необхідно обробити їх і внести в базу, а потім використовувати, щоб продовжити взаємодію з потенційним клієнтом. Що можна зробити:

  • автоматична розсилка листів з корисною інформацією;
  • персоналізовані пропозиції;
  • запит зворотного зв’язку та пропозиція додаткових матеріалів.

Окрім цього, слід тестувати різні заголовки, заклики до дії, візуальні елементи, тригери, щоб зрозуміти, на що аудиторія реагує краще.

Одного лід-магніта буде недостатньо. Для підтримки інтересу та залучення уваги різних людей слід підготувати кілька таких пропозицій. А для цього потрібно сегментувати аудиторію. Наприклад, у фітнес-тренера це можуть бути поради з дієтичного харчування для тих, хто хоче схуднути, і відеоурок з тренуванням для тих, хто прагне набрати м’язову масу.

Кількість лід-магнітів може визначатися особливостями цільової аудиторії та специфікою вашої діяльності. Оптимальною кількістю вважається 3-5 пропозицій.

Також, можна підготувати різні лід-магніти для кожного етапу воронки продажів. Це дозволить зацікавити споживачів і сприятиме підвищенню їх лояльності до компанії.

Замовити дзвінок

Замовте зворотний дзвінок.

    Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності та Умовами використання