Instagram – ефективний канал для розкрутки бізнесу, адже тут зареєстрована велика кількість користувачів, лояльних до реклами. Рекламні оголошення з’являються в стрічці і виглядають, як звичайні пости, тому вони чудово вливаються в загальний потік контенту і не напружують аудиторію.
Якщо ви хочете привернути увагу потенційних покупців до ваших послуг або товарів, реклама в Instagram допоможе досягти цієї мети. Вона налаштовується за певними показниками і показується тільки тим користувачам, які можуть бути зацікавлені у вашому продукті, що підвищує кількість замовлень.
Чому вигідно просувати бізнес в Інстаграм
Просування в Instagram допомагає сформувати позитивне враження про бренд, залучити цільову аудиторію, зміцнити репутацію і збільшити продажі.
7 причин, чому важливо просувати бізнес в Instagram:
- Залучення аудиторії в цінності бренду
Бізнес-сторінка може не тільки прямо працювати на продажі, а й побічно залучати людей до філософії бренду. У компанії є своє внутрішнє життя: активна позиція, події, навчання, цілі, користь, яку несе пропонована послуга або товар. Про все це, а також про те, чому людям не обійтися без вашого товару, можна розповідати передплатникам, підвищуючи таким чином їхню лояльність і залучаючи до життя компанії.
Необхідно створити цілісний образ бренду, продумати візуальну і текстову подачу інформації, здатну зацікавити користувачів соцмережі.
- Пошук нових покупців
Навіть якщо у вас є клієнтська база, не буде зайвим постійно її розширювати. Instagram – улюблений майданчик для багатьох. Щодня сюди заходять понад 500 мільйонів людей, вони ж потенційно можуть стати і вашими покупцями.
Тут ефективно виходить просувати інтернет-магазини, громадські заклади, б’юті-послуги та багато іншого. Часто зацікавити людей вдається за допомогою таргетованої реклами.
- Створення зацікавленого кола покупців
Тут ви знайдете людей, яким дійсно цікавий ваш продукт. Відповідайте на запитання підписників, допомагайте порадами, розповідайте про себе і свій продукт. Ці дії можуть здатися зайвими, але це не так. Якщо ви оточите себе однодумцями, яким вигідно те, що ви продаєте, у вас вийде ефективно себе просувати. Клієнт любить, коли з ним розмовляють. Спілкуйтеся і заслуговуйте на довіру.
- Вихід на гранично вузьку аудиторію
Якщо ваш бренд цікавий маленькому колу людей, не біда. Тут усі можливості залучити профільного споживача.
Наприклад, ваш бізнес – вузькоспеціалізований. Ви можете пропонувати товари тільки для стоматологічних кабінетів або тих, хто розводить рептилій. Можливо, це буде навіть b2b сегмент. Незважаючи на вузьку ЦА, у вас однаково вийде розкрутити акаунт завдяки налаштуванню таргетингу за чіткими характеристиками: територіальною ознакою, статтю, інтересами, платоспроможністю, приналежністю до соціальної групи або бізнесу тощо.
- Альтернатива сайтам
Instagram настільки ефективний, що деякі компанії використовують лише цей майданчик для просування. Тобто, у вас може зовсім не бути сайту або ви тільки почали його розробляти, але це не означає, що бізнес стоятиме на місці – продажі підуть завдяки розкрутці в соціальній мережі.
- Збільшення середнього чека
Переглядаючи красиві фото товарів, користувач починає цікавитися пропозицією. Часто так буває, що людина вирішила оновити лише спортивний костюм, але перегорнула галерею в рекламному оголошенні й захотіла ще кросівки та сумку.
Візуал у рекламі працює на всі 100. Крім того, візуальна інформація сприймається легше, ніж текстова. Беріть це на замітку, реєструючи свій бізнес в Instagram – соціальній мережі, аудиторія якої просто обожнює картинки, фото та відео.
- Зміцнення іміджу
Для будь-якого бізнесу важлива репутація. Щоб справити враження стабільної, орієнтованої на клієнта компанії, що враховує тренди і потреби своєї цільової аудиторії, необхідно бути представленою в тій соціальній мережі, в якій вона сидить. Завдяки цікавому і корисному контенту, а також спілкуванню з підписниками, ви зможете сформувати в їхній свідомості потрібний образ, підвищити довіру і лояльність.
Величезна кількість людей стверджують, що купують товари саме в Instagram. А за прогнозами експертів, у 2024 році дохід майданчика від реклами може перевищити позначку в $40 млрд. Тож якщо ваш бізнес ще не присутній у цій соцмережі, настав час завести і просувати свою сторінку.
Послуги розкрутки Інстаграм-акаунта
Ви можете розкручувати бізнес кількома способами. Ось найпопулярніші:
- Таргетована реклама – це спосіб просування, що передбачає показ оголошень певній аудиторії, заздалегідь відібраній за спеціальними характеристиками: статтю, віком, геолокацією, інтересами тощо.
- Блогери – це інтернет-користувачі, які ведуть власний канал або сторінку. Часто вони є лідерами думок для своєї аудиторії, люди їм довіряють, тому співпраця з ними допоможе вам залучити нових клієнтів.
- Реклама в пабліках – ефективний спосіб просування, що допомагає зацікавити аудиторію, який передбачає домовленості про розміщення інформації про бренд на знеособлених сторінках відповідної тематики.
- Біржа реклами – майданчик, що об’єднує тих, хто шукає можливість розмістити рекламу.
Кожен із них має свої особливості, переваги та вартість. Під час вибору слід орієнтуватися на специфіку бізнесу, поставлені завдання і рекламний бюджет.
Налаштовувати рекламу можна як самостійно, так і довіритися професіоналам. Якщо у вас ще немає досвіду в просуванні бізнесу в соціальних мережах, краще звернутися до фахівців. Вони грамотно налаштують рекламу і не зіллють ваш бюджет.
Від чого залежить ціна реклами в Інстаграм
Ефективність реклами залежить від якості самого оголошення і грамотного налаштування. Для досягнення найкращих результатів необхідно розробити стратегію, підготувати візуал, текст, що чіпляє, і ретельно відібрати ЦА.
Фактори, що впливають на вартість просування:
- Рекламна стратегія
Перед налаштуванням реклами необхідно розробити стратегію просування і визначити цілі. Чого ви хочете досягти? Збільшити кількість підписників, створити переходи на сайт, вплинути на продажі? Ваша стратегія починатиметься з аналізу показників акаунта і вивчення ЦА, а закінчуватиметься – безпосередньо підготовкою контенту і креативів.
Ціна послуги: від 3700 грн
- Оформлення акаунта
Люди люблять, коли сторінки брендів у соціальних мережах мають якісний вигляд. Стильне оформлення акаунту створить гарне враження про компанію та підкреслить ваші індивідуальні особливості. Пам’ятайте, що в Instagram дуже важливо приділяти увагу візуалу – це ваша візитна картка.
Акаунт оформлюється відповідно до фірмового стилю. А якщо ви ще не створювали корпоративний стиль, зверніться по допомогу до графічних дизайнерів.
Ціна послуги: від 2900 грн
- Створення та редагування візуального контенту
Акаунт необхідно наповнювати якісними та унікальними фото. Так ваш бренд матиме більш презентабельний вигляд у соціальних мережах і зможе підкреслити найсильніші сторони. Крім цього, ви зможете запустити рекламу, використовуючи будь-який опублікований пост, а не готувати під таргет зображення і текст спеціально.
Ціна послуги: від 2700 грн
- Створення текстового контенту
В Instagram важливі не тільки картинки, але ще й текст. Можна викладати нудні пости з коротким описом товару і закликами його купити, але це буде не дуже ефективно. Важливо публікувати цікаву інформацію про продукт і створювати корисний для аудиторії контент на постійній основі. Так ви зможете збільшити кількість підписників і підвищити продажі.
Ціна послуги: від 130 грн за 1000 символів
- Ведення акаунта
Сюди входить: підготовка фото і відео, робота над текстом, постинг, комунікація з передплатниками, налаштування таргетованої реклами. Хороші результати досягаються завдяки комплексній роботі.
Ціна послуги: від 2500 грн
- Налаштування таргетованої реклами
Таргетована реклама налаштовується на цільову аудиторію, якій може бути цікавий ваш продукт. Необхідно відібрати ЦА за різними характеристиками, наприклад, стать, інтереси, місце розташування, вік, сімейний статус тощо. За цю роботу візьметься таргетолог.
Ціна послуги: від 12 900 грн
- Звіти та аналітика
Налаштувати рекламу – це тільки половина роботи. Треба постійно відстежувати показники, щоб визначити, наскільки ефективне те чи інше рекламне оголошення, і за необхідності відкоригувати його. Далеко не з першого разу виходить домогтися потрібного результату за допомогою таргета і це нормально. Потрібно розуміти, який візуал, креатив і посил добре працює, приносячи замовлення, а що краще змінити в оголошенні.
Ціна послуги: договірна, вирішується в індивідуальному порядку
Що стосується безпосередньо вартості реклами в Instagram, то ціна залежить від її формату (таргет, у блогерів, у пабліках тощо), терміну і охоплення. Так, при запуску таргетованої реклами потрібно вказати добовий бюджет. Що він більший, то вищим буде охоплення.
Вартість таргетованої реклами Інстаграм
Таргетована реклама – платний формат просування, який пропонує соціальна мережа Instagram. Переваги таргету в гнучкості налаштувань на цільову аудиторію, наявності інструментів контролю бюджету і термінів реклами, можливості робити звіти по завершенню показу оголошення.
Ваш рекламний пост може бути у форматі фото, відео, кільцевої галереї, добірки в розділі «Цікаве».
Щоб працювати з таргетованою рекламою, потрібно створити бізнес-акаунт, вказати вид і категорію профілю, обов’язково прив’язати його до Facebook (якщо ви ще не створювали там сторінку, треба це зробити). Потім слід обрати потрібну публікацію і натиснути кнопку «Просувати».
На цьому етапі ви визначаєте аудиторію, якій буде показано оголошення, вказуєте бажану дію користувачів з ним (наприклад, перейти на сайт), виставляєте добовий бюджет і терміни.
Стосовно бюджету: не ставте мінімальну суму, соціальна мережа не дасть вам цього зробити, визначивши ваш бюджет як занадто маленький. Так, хочеться просуватися без величезних витрат, але якщо ви будете розмінюватися на дрібниці, то потрібного результату не досягнете.
Оптимальна вартість: вище 40 грн на добу.
Наприклад, якщо ви вирішили поставити добовий ліміт 500 грн на тиждень, то виходить, що реклама вам обійдеться в 3500 грн.
І навпаки, не ставте занадто великі суми, прагнучи якнайшвидше почати рекламу і отримати нових клієнтів. Найімовірніше, ви просто зіллєте бюджет у порожнечу.
Дуже важлива обережність і грамотний розподіл коштів. Найміть професіонала, якщо не хочеться розбиратися з фінансовими тонкощами самотужки.
Скільки коштує реклама у блогерів в Instagram
Обираючи блогера, у якого хочете замовити рекламу, звертайте увагу на такі нюанси:
- його аудиторію: кількісні та якісні показники;
- вид реклами: відгук, огляд, колаборація;
- розміщення реклами: стрічка, сторіс, рілс;
- специфіка товару: б’юті-продукція добре зайде у дівчат-блогерів і абсолютно не буде ефективною серед чоловічих блогів з темами про бокс, наприклад.
Усі блогери пропонують різну вартість своїх послуг, ціна тут обговорюється особисто. Або можна знайти прайс людини, яка цікавить, на просторах Інтернету, в якому будуть вказані ціни.
Ви самостійно обираєте, з ким співпрацювати, але найчастіше дивляться на дві речі, які може запропонувати блогер: кількість передплатників і тематика його профілю.
Орієнтовна ціна за 10 000 активних підписників – 400 грн. Але тут важливо, щоб аудиторія була жива, а не накручена.
За кількістю підписників розрізняють таких блогерів:
- Наноблогери: до 10 000 підписників
Вони добре реагують на символічну плату, можуть співпрацювати за бартером. Нехай вас не турбує маленька аудиторія – ці користувачі часто бувають лояльними, тому позитивно сприймуть інформацію про ваш бренд.
Що менший блог, то більше до нього довіри серед підписників. Парадокс, але у 2024 році саме розкручені блогери асоціюються з рекламою та агресивним нав’язуванням послуг. А от у маленьких блогах частіше прислухаються до думки лідерів.
- Мікроблогери: до 100 000 підписників
Тут реклама вже платна, але часто не дуже дорога. У таких блогерів аудиторія вже досить велика, але вони самі ще не дуже популярні, тому передплатникам простіше себе з ними асоціювати, а значить довіри буде більше. Середня вартість реклами тут – 2000-4000 грн.
- Мідлблогери: до 500 000 підписників
Вони розміщують універсальний контент, не заглиблюючись у специфіку будь-якої діяльності, а аудиторія в них досить широка. Тому при виборі блогера слід уважно вивчити його підписників, щоб зрозуміти, чи підходить він вашому бізнесу. Вартість послуг тут починається від 4000 грн.
- Макроблогери: 500 000+ підписників
У таких блогерів ціни на рекламу вищі, а залученість аудиторії часто низька. Приблизна ціна за пост – 12 900 грн, а за сторіс – 7400 грн.
- Мільйонники
Коштують дорого, оскільки у них багато читачів, якісний контент, над яким працює не один відділ. За рекламу можна віддати від 40 000 грн. Щоб не витратити гроші даремно, потрібно дуже добре знати свою ЦА і визначити, чому саме цей блогер буде їй цікавий.
Звичайно, ніхто не дасть обіцянок, що купівля реклами у медійних особистостей гарантовано принесе прибуток. Але якщо ви зможете зацікавити потенційних покупців своєю пропозицією, продажі будуть.
Вартість реклами Інстаграм через біржу
Ви можете скористатися біржею – купівлею рекламного місця у блогера.
Біржа – це свого роду посередник між замовником і виконавцем. Тобто, ви домовляєтеся про рекламу в Instagram з блогером не безпосередньо, а через цей майданчик.
Що дає біржа:
- більш прозора співпраця;
- безпечні умови роботи;
- велику базу з інформацією про блогерів.
Уважно аналізуйте, чи підходить вам аудиторія блогера. Якщо ваша тематика не стикається з інтересами підписників інфлюенсера, то реклама ефективною не буде. Звертайте також увагу, чи живі підписники на сторінці і які показники акаунта у блогера, що вас зацікавив.
Вам точно підійде такий майданчик, якщо ви хочете убезпечити себе і отримати чіткі домовленості виконання реклами. Ціна послуг кожного блогера часто вказана на біржі.
Корисні біржі: Trads, Epicstars, GetBlogger, Plibber, Adstamer та інші.
Вартість реклами в пабліках
У спільнотах за інтересами сидить найрізноманітніша аудиторія, тому і там напевно є ваші споживачі.
При виборі цього формату реклами вам буде потрібно дуже добре вивчити свою аудиторію. Тоді ви краще зрозумієте, в який паблік давати рекламу.
Наприклад, якщо розмістити оголошення майстерні шиномонтажу в групі для жінок, які займаються рукоділлям, потрібного результату не чекайте. А ось чоловічі спільноти на автомобільну тематику – зовсім інша справа.
Пам’ятайте: вибирати треба той майданчик, який точно зацікавить ваших клієнтів.
Звертайте увагу і на час розміщення реклами. Наприклад, для людей, які потенційно цікавляться ремонтом машини, підійде вечірній період – після 18:00, коли можна розслабитися після важкого робочого дня і посидіти в соціальних мережах.
Вартість на рекламу в пабліках Instagram починається приблизно з 60 грн.
Ціна на дизайн-супровід Інстаграм під ключ
Щоб ваш акаунт приваблював людей і викликав бажання підписатися, потрібно подбати про візуальну складову. Користувачі Instagram люблять дивитися фото і відео. Картинки тут ефективніші, ніж текст, тому зовнішній вигляд сторінки має бути цікавим, стильним і чіпляти.
Візуальне оформлення сторінки містить у собі:
- створення аватарки;
- загальну стилізацію стрічки профілю;
- створення сторіс у фірмовому стилі;
- дизайн хайлайтс.
Ви можете самостійно продумати стиль свого акаунта, використовуючи графічні редактори, наприклад, сервіс Canva. А якщо не володієте навичками малювання, зверніться по допомогу до професіоналів.
Дизайнери підготують унікальне оформлення сторінки відповідно до фірмового стилю компанії, трендів у дизайні, особливостей бізнесу та цільової аудиторії. А також розроблять шаблони для постів, іконки для актуального, дизайн сторіс, що підкреслюють сильні сторони бізнесу і виділяються на тлі конкурентів.
Ціна дизайну соцмереж під ключ становить від 920 грн.
Вартість базового візуального ведення Інстаграм
Якісний візуал істотно впливає на успіх просування бізнесу в соціальних мережах. Особливо він важливий, якщо ваші товари обирають не тільки за сухими технічними характеристиками, а й за зовнішнім виглядом. Наприклад, одяг, аксесуари, їжу можна настільки круто показати, що купити їх захочеться просто зараз.
Якщо ви стиліст або б’юті-майстер, то загальне враження про вас і вашу роботу теж складатиметься за візуалом. Люди почнуть оцінювати, наскільки стильно й акуратно оформлена ваша стрічка Instagram, чи якісні у вас фото робіт тощо. Зустрічають по одягу, пам’ятаєте? Ця народна мудрість стосується будь-якого бізнесу.
Раніше в соціальній мережі достатньо було просто розмістити гарне фото, щоб зацікавити продуктом. Але зараз користувачі вибагливіші: вони хочуть, щоб дизайн сторінки передавав основний посил бренду, його цінності та характер, був виконаний у єдиному стилі. Якщо відповідати очікуванням аудиторії, вас будуть краще розуміти. Тому вам необхідне унікальне оформлення бізнес-профілю.
Дизайн сторінки на місяць обійдеться вам приблизно в 13 000 тис. грн. Ви отримаєте якісно промальовані 20 постів, 4 сторіс і 16 хайлайтс. При цьому, на ціну впливатимуть специфіка бізнесу та особливості роботи.
Ціна оформлення бізнес-профілю в Instagram
Привабливе оформлення сторінки в соцмережі допомагає зацікавити користувачів і сформувати позитивне враження про бізнес. Крім цього, завдяки дизайну можна відбудуватися від конкурентів, підвищити впізнаваність компанії та лояльність аудиторії.
Візуальне оформлення акаунта складається з таких частин:
- Шапка профілю: нік, аватарка, опис.
- Візуал. Стрічка має бути красивою, викликати бажання її дивитися і в кінцевому підсумку – купувати товари. Важлива також подача сторіс і хайлайтс. Усі ці елементи разом мають являти собою композицію в єдиному стилі.
Вартість створення аватарки – від 100 грн, оформлення одного посту – від 490 грн, а стопів – від 380 грн.
Ціна на дизайн іконок хайлайтс
Хайлайтс – це альбоми збережених сторіс, які відображаються на сторінці. Тобто, якщо ви не хочете, щоб та чи інша історія зникла через добу, можна закріпити її в цьому розділі назавжди.
Зберігати тут можна відгуки клієнтів, переможців конкурсів, внутрішнє життя компанії, портфоліо або будь-які деталі, пов’язані з вашими товарами або послугами. А щоб викликати у користувачів бажання переглядати актуальне, важливо розробити привабливий унікальний дизайн Highlights.
Хайлайтс зараз модно оформляти в єдиному стилі. При цьому, елементи дизайну підбираються з урахуванням особливостей діяльності – тематики, ніші, асортименту. Також слід дотримуватися правил щодо створення таких іконок, встановлених майданчиком. Зокрема, мінімальний розмір має бути 600 х 750 пікселів, а оптимальний варіант – 720 х 1280 пікселів.
Дизайн обкладинок для актуального коштує близько 50 грн за штуку.
Ціна на дизайн постів в Інстаграм
Наповнювати акаунт просто картинками – не ефективно. Щоб профіль продавав, візуальний контент має бути чіпляючим, викликати емоції. Пости необхідно оформляти стильно, орієнтуючись на тренди дизайну, специфіку бізнесу і потреби ЦА. У вас має бути сформована цілісна естетика акаунта.
Унікальний дизайн постів виділить вас серед конкурентів і допоможе користувачам впізнавати з ходу бренд. Поєднання певних відтінків, ракурсів, подача, стиль і креативна ідея – обов’язкові складові якісних публікацій. Ваш профіль має бути «приємним для ока».
Приблизна вартість хорошого візуала постів починається від 1000 грн.
Ціна рекламних банерів і креативів в Інстаграм
Формат банерної реклами – один із найбільш використовуваних. Таке просування допомагає розширити клієнтську базу, працює на впізнаваність бренду, повертає клієнтів, які не встигли з якихось причин зробити замовлення минулого разу, збільшує продажі.
Креативи покликані захопити увагу людини і підштовхнути її ознайомитися з пропозицією, перейти за посиланням і виконати потрібну дію (купити, записатися, зареєструватися тощо). Тому рекламний банер має бути яскравим, привабливим і унікальним.
Вартість створення одного макета – від 1100 грн.
Ціна на оформлення сторіс
Сторіс – це міні-репортажі з терміном дії в 24 години. Потім вони зникають. Це один із найцікавіших інструментів як просування товарів, так і розваги користувачів Instagram.
Щодня історії переглядають 250 мільйонів людей. З їхньою допомогою можна рекламувати продукт, розповідати новини, проводити опитування, влаштовувати розіграші, демонструвати новинки та хіти продажів, розповідати про життя компанії тощо.
Сторіс ефективніший, ніж пости, тому що їх частіше дивляться. Вони хоч і зникають, але все ж встигають запам’ятатися. А ще виконують такі завдання: розважають, дають корисну інформацію, показують реальне життя.
Щоправда, не всі сторіс цікаві, тому їх можуть і перегорнути. Щоб людина не пропустила ваш контент, потрібно подбати про привабливий візуал.
Оформлення історії – це поєднання зрозумілого тексту та якісного дизайну. Є навіть окрема спеціальність у SMM – сторісмейкер. Цей професіонал обробляє фото та відео для історій, підбирає шрифти, працює зі стікерами та гіфками.
Середня ціна за дизайн однієї сторіс: 800-1000 грн.
Ціна розкрутки Інстаграм-магазину
Instagram – це соціальна мережа, давно вже призначена не тільки для публікації фото зі щоденного життя. Бізнес навчився ефективно використовувати всі інструменти просування на цьому майданчику, щоб підвищувати продажі, а також впізнаваність компанії, довіру і лояльність аудиторії.
Ви можете замовити як комплексну розкрутку свого магазину, так і окремі послуги, необхідні для залучення цільової аудиторії.
Комплексне просування підійде замовникам, які не розбираються у сфері SMM, не знають, як правильно побудувати стратегію в соцмережах, тому хочуть отримати якісний результат від професіоналів. А окремі послуги можуть взяти ті, хто здатний виконувати деякі маркетингові завдання самостійно, але не встигає або не хоче займатися рештою.
Комплексна розкрутка включає:
- оформлення акаунта (створення аватара, опису та хайлайтс);
- розробку цілісної стратегії просування;
- ведення сторінки (робота з контентом, написання постів, створення сторіс, комунікація з підписниками, запуск таргетованої реклами, звітність).
Вартість робіт у кожному SMM-агентстві відрізнятиметься. На це впливає безліч чинників: репутація компанії, професіоналізм маркетологів, обсяг робіт. Наприклад, якщо компанія займається тільки великими проектами, то її послуги можуть коштувати набагато дорожче, ніж у невеликих агентств. Інший приклад: є бізнеси, яким на місяць буде достатньо 15 публікацій, а є ті, хто обов’язково має викладати пости щодня. Це вплине на підсумкову вартість послуги.
У середньому, комплексне просування сторінки в Instagram обійдеться від 10 000 тис. грн на місяць.
Вартість одного підписника в Інстаграм
Підписники – це і є та аудиторія, яка цікавиться вашим контентом. Іноді компанії намагаються накрутити якомога більше передплатників, але не враховують важливої деталі: вони отримують людей, які не входять до їхньої ЦА, а отже, їм не потрібні пропоновані товари або послуги. Це пасивні користувачі, від яких не буде жодної користі.
Щоб створити видимість великої аудиторії, можна використовувати такий метод, але зловживати ним все ж не варто. Накрутка – це непрофесійно, може вплинути на вашу репутацію, відштовхнути реальних покупців.
Один підписник коштує в середньому 30-40 коп, тобто за 1000 підписників доведеться віддати 300-400 грн.
Вартість одного ліда в Інстаграм
Лід – це вже ближче до продажів. Простіше кажучи, це людина, яка звернулася із запитанням у Директ або в коментарях щодо вашого товару. Важливо її не проґавити і підштовхнути до покупки.
Тут добре спрацює таргетована реклама. Щоб зрозуміти, скільки ви витратили на одного ліда, необхідно суму витрат розділити на кількість звернень.
Припустимо, ви витратили 30 000 грн і отримали 350 лідів. Виходить, один лід обійшовся у 85 грн.
Скільки коштує 1000 показів в Інстаграм
Кількість усіх переглядів постів і сторіс – це і є покази. Вони дають змогу зрозуміти, наскільки цікава та чи інша публікація аудиторії, що їй взагалі подобається. А це, своєю чергою, допомагає коригувати контент і грамотно налаштовувати рекламу.
Збільшення показів зміцнює репутацію бізнес-профілю на майданчику, тому це важливий показник для будь-якої компанії.
В Instagram 1000 показів коштує 260 грн.
Вартість реклами в сторіс Інстаграм
Реклама в stories є ефективною, оскільки багато користувачів люблять переглядати історії більше, ніж гортати стрічку. Тоді охоплення рекламного оголошення може бути вищим.
Таргетологи налаштовують рекламу, починаючи з мінімальних цін у 1000 грн. Тут ви можете користуватися формулами розрахунку, щоб зрозуміти, який бюджет виділити на просування сторіс.
Скільки коштує таргетинг у стрічці Інстаграм
Рекламне оголошення добре сприймається користувачами, оскільки виглядає, як звичайний пост. Люди переглядають його, гортаючи свою стрічку, і можуть легко перейти за посиланням, щоб ознайомитися з пропозицією.
Просувати пости чи сторіс – ось у чому питання? Можна розкручувати акаунт, просуваючи і те, і інше. Мінімальна ціна, яку вимагатимуть таргетологи за свою роботу – 1000 грн.
Ціна на рекламу в Інстаграмі: як визначити бюджет
Пропонуємо приклад розрахунку рекламного бюджету.
Припустимо, ви – власник доставки їжі і вам потрібно налаштувати таргетовану рекламу на місяць. Вашою метою є переходи на сайт, а звідти вже замовлення.
Щоб зрозуміти, який бюджет закласти для таргета, потрібно відповісти на низку запитань:
- Скільки лідів хочеться отримати з реклами за місяць?
- Яка вартість ліда влаштує і буде оптимальною для вас?
- Який середній чек на замовлення їжі в цій доставці?
- Яка конверсія з сайту в розділі замовлень?
Припустимо, відповіді матимуть такий вигляд:
- 300 лідів.
- 50 грн.
- 275 грн.
- 7%.
Підсумок: для отримання 300 лідів по 50 грн за кожен необхідно закласти бюджет у 15 000 грн.
Рахуємо за допомогою простої формули:
300 лідів * 50 грн = 15 000 грн
У разі, якщо вдається досягти цього результату, клієнт заробляє 82 500 грн.
Формула:
300 лідів * 275 грн = 82 500 грн
А ось тут нюанс. Щоб отримати 300 лідів, враховуючи конверсію сайту в 7%, потрібно 4285 візитів з Інстаграму.
Як порахували:
300/х *100 % = 7%
300/х = 0,07
х = 4285
Як вирішити це завдання? Потрібно дізнатися середній СTR оголошень (показник, як часто люди клікають на рекламне оголошення) для тематики їжі в певному регіоні. Для цього слід провести невелику тестову кампанію терміном на тиждень з бюджетом приблизно 3000 грн. За підсумком виходить, що СTR – це 1,5%.
Продовжуємо розрахунок. Якщо ми хочемо отримати з реклами 4285 візитів, а клікабельність оголошення 1,5%, то мінімальна кількість показів має становити 285 667 разів.
Формула така:
4285/х * 100% = 1,5
4285/х = 0,015
х = 285 667
Відповідно, мінімальний CPC (ціна за клік) – 4 грн, мінімальний CPM (ціна за 1000 показів) – 53 грн.
Формула:
15 000 гривень / 4285 візитів = 3,5 (округлили до 4)
15 000 гривень / 285 667 показів * 1000 = 52,5 (округлили до 53)
Розраховуйте все до дрібниць, налаштовуючи свою рекламну кампанію.
Звісно, не завжди в таргеті все йде за планом – будьте до цього готові. Але чітке розуміння мети та шляхів її досягнення допоможе отримати найкращі результати.
З чого складається вартість супроводу акаунта в Instagram
Щоб визначити суму витрат на ведення сторінки, потрібно врахувати такі чинники:
- розробка стратегії просування;
- складання контент-плану на тиждень/місяць/півроку/рік уперед;
- підготовка та публікація постів і сторіс;
- комунікація з підписниками;
- збір статистики;
- подальші коригування в контент-плані;
- проведення конкурсів, розіграшів;
- запуск таргета/купівля реклами у блогерів/пабліків.
Вартість для кожного проєкту – різна, вона залежить не тільки від обсягу робіт, а й від специфіки вашого бізнесу.
Скільки коштує розкрутка Instagram-акаунта в Україні
Які завдання вирішує просування бізнес-сторінки в Instagram:
- залучення нових клієнтів;
- підвищення впізнаваності бренду;
- збільшення продажів;
- зростання довіри до компанії;
- створення позитивного іміджу.
Це непроста і велика робота, яка веде до конкретних результатів. Комплекс послуг SMM оцінюється в середньому від 10 000 тис грн на місяць.
Абонентське обслуговування vs разові роботи з реклами в Instagram
Рекламна кампанія охоплює розробку стратегії, ремаркетинг, визначення та коригування бюджету, підготовку креативів, звітність і рекомендації.
Ви можете замовити як комплексне просування, так і окремі види послуг. Так, налаштування реклами обійдеться приблизно в 1000 грн, а ведення акаунта – від 2000 грн. Це приблизні ціни, вони можуть бути й вищими – залежно від виконавця, специфіки бізнесу та поставлених завдань.
Якщо ви все робите самі і вам потрібна допомога лише на якомусь певному етапі, тоді вигідно замовляти разові роботи. Але в разі, якщо ви не знаєте, з чого почати, який контент краще підготувати, як правильно і на яку аудиторію запускати рекламні оголошення, вибирайте комплексне обслуговування. Тоді ви зможете передати всі завдання виконавцю.
Порівняння вартості налаштування реклами Інстаграм у Києві та Дніпрі
Ціна реклами залежить і від регіону України. Наприклад, у Києві така послуга може коштувати дорожче, ніж у Дніпрі. На це впливає статус компанії, досвід, репутація.
Студія з відомим ім’ям візьме більше грошей, ніж невелике агентство.
Але не завжди якість роботи безпосередньо залежить від масштабності фірми. Фахівці маленьких компаній теж цілком можуть ефективно налаштувати таргет.
Порівняння вартості налаштування реклами Інстаграм в Україні та Європі
У європейських країнах таргетована реклама в Instagram коштує дорожче, ніж в Україні. Розцінки зарубіжних фахівців при перерахунку з євро починаються від 3700 грн. При цьому, ціни на послуги відрізняються в різних державах (у північних і західних регіонах зазвичай дорожче, ніж у східних, наприклад).
Порівняння вартості налаштування реклами Інстаграм в Україні та США
У США ціна піднімається ще вище. Середня вартість послуг тут становить 5500 грн за ті самі завдання, які виконують українські SMM-щики.
Щоправда, саме зі Штатів до нас приходять тренди у сфері маркетингу. Якщо в США щось стає популярним, дуже скоро це чекає і на нас. Тому потрібно спостерігати за роботою американських колег, щоб не відставати від них. На щастя, це абсолютно безкоштовно.
Використовуйте інструменти просування в Instagram і допомагайте своєму бізнесу зростати. Запускайте таргет, купуйте рекламу у блогерів, розміщуйте оголошення в пабліках і дивіться, який спосіб розкрутки працює найкраще саме для вас.
Ефективно продавати через Instagram можна і потрібно, а з досвідченою командою ще й нескладно!
Вам потрібна реклама в соціальних мережах?
Тоді зв’яжіться з нами в месенджері або телефоном. У студії WeLoveSmm знають, що необхідно для збільшення продажів і просування бізнесу в Інстаграм.
Часті запитання
Це промо у вигляді зображення з текстом або відео. Натискаючи на них, людина може перейти на сайт компанії або в акаунт Instagram. Реклама відображається в стрічці користувачів або сторіс разом із фото і публікаціями їхніх друзів, завдяки чому оголошення не виглядають нав’язливо й агресивно.
Додаткові формати реклами: співпраця з блогерами, реклама в пабліках.
У соціальній мережі ефективно просуваються:
- ресторани, кав’ярні, бари, кондитерські;
- туристичні послуги;
- спортивні пропозиції: заняття з тренерами, спортзали, фітнес;
- дитячі товари;
- декор для дому;
- косметичні засоби та б’юті-послуги;
- ювелірні вироби;
- товари для хобі;
- одяг, взуття, аксесуари.
Таргетована реклама – це спосіб просування, який дає змогу показувати оголошення певній цільовій аудиторії. Перевага таргету в можливості точково вибрати, хто саме побачить рекламу. Наприклад, дівчата 18-30 років, які слідкують за трендами, або чоловіки віком 40-50 років, які захоплюються автомобілями.
Просування в Instagram ділиться на кілька блоків:
- Дії всередині свого акаунта: регулярна публікація інформативного контенту у вигляді постів, сторіс, рілс, IGTV, а також спілкування з передплатниками в Дірект і коментарях.
- Кооперація з блогерами: замовлення реклами у медійних особистостей.
- Таргетована реклама.
Інструментарій просування дуже широкий і різноманітний. Під час вибору способу розкрутки необхідно відштовхуватися від специфіки свого бізнесу, цільової аудиторії та поставлених цілей.
Просувайте свою сторінку безкоштовно такими способами:
- ставте в постах хештеги;
- вказуйте геолокацію;
- знімайте рілс;
- пробуйте взаємопіар з іншими користувачами та брендами;
- робіть сторис, що залучають;
- проводьте прямі ефіри;
- влаштовуйте конкурси та даруйте подарунки;
- частіше викладайте пости у форматі каруселі.
Обов’язково оформіть свій акаунт у соціальних мережах у єдиному стилі, щоб стрічка мала естетичний вигляд і викликала бажання переглядати різні пости. Пам’ятайте: якісний візуал теж продає.
Найлегше просувається те, чого частіше потребують люди. Найпопулярніші ніші:
- одяг і взуття;
- аксесуари;
- сумки;
- нижня білизна;
- ювелірні вироби;
- косметика;
- парфумерія;
- товари для дітей;
- вироби ручної роботи;
- книги;
- тури, екскурсії, концерти;
- домашній декор;
- доставка їжі;
- екотовари;
- подарунки та сувеніри;
- фотокартини;
- товари для творчості та хобі;
- послуги психологів і коучів;
- салони краси;
- фітнес-студії, спортзали, танці;
- екстремальні розваги;
- зоотовари;
- електронна техніка.
Усе це люди або використовують у повсякденному житті, або часто замовляють для дозвілля чи на подарунок.
Переконайтеся, що ваш профіль відкритий у форматі бізнес-акаунта – без цього статусу запустити рекламу не можна. Зайдіть у налаштування, знайдіть розділ «Акаунт», натисніть на заклик «Переключитися на професійний акаунт». Після цього ви можете просувати свої пости.
Зробити це просто:
- Опублікуйте пост і натисніть «Просувати».
- Виберіть, що користувач має зробити з вашою рекламою: перейти в профіль Instagram, відвідати сайт, написати повідомлення в Директ.
- Визначте аудиторію, яка побачить оголошення.
- Вкажіть бюджет і тривалість рекламної кампанії.
- Додайте спосіб оплати.
Після запуску реклами обов’язково відстежуйте статистику, щоб зрозуміти як реагує на ваш контент аудиторія.
Зареєструйтеся в Ads Manager і налаштовуйте рекламу таким чином:
- Виберіть мету кампанії: охоплення, трафік, впізнаваність бренду, залученість тощо.
- Налаштуйте аудиторію.
- Вкажіть місце розміщення: стрічка новин, відеолента, розділ «Цікаве», сторіс.
- Проставте бюджет і термін дії реклами.
- Створіть рекламне оголошення.
- Натисніть «Підтвердити».
Щоб зрозуміти, наскільки ефективною є ваша рекламна кампанія, слід:
- вирахувати відсоток досягнення цілей;
- зіставити свої фінансові показники з конкурентними;
- порівняти прогнозовані результати без проведення реклами з реально отриманими після завершення рекламної кампанії.
Метрики ефективності реклами, які ви маєте знати:
- покази (скільки разів оголошення потрапляло на очі користувачам);
- візити (кількість переходів на сайт або акаунт);
- CTR (коефіцієнт клікабельності) – за формулою: CTR = Візити / Покази * 100%;
- CPC (ціна за клік) – за формулою: Витрати / Візити;
- Конверсія в заявку (кількість заявок від загального числа візитів) – за формулою: Заявки / Візити * 100%;
- CPL (середня вартість заявки) – за формулою: Витрати / Заявки;
- Конверсія в покупку (частка покупок від числа заявок) – за формулою: Покупки / Заявки * 100%;
- CPO (середня вартість замовлення) – за формулою: Витрати / Покупки.
Простіше кажучи, ставте мету і дивіться, чи вдалося її досягти. Якщо початкове завдання таргета полягало в переходах на сайт, відстежуйте, яка кількість людей насправді вас відвідала.
- Правильно налаштовуйте таргетинг із чітким розумінням своїх цілей і ЦА.
- Використовуйте аудиторії ремаркетингу (показ реклами користувачам, які вже здійснювали деякі дії на шляху до купівлі вашого товару, але в останній момент відмовилися – щоб нагадати про себе ще раз).
- Використовуйте схожі аудиторії (look-alike).
- Налаштовуйте винятки.
- Вказуйте плейсмент (місце розміщення реклами: сторіс, стрічка новин, розділ «Цікаве» тощо).
- Обирайте формат оголошення: кільцева галерея або відео.
- Використовуйте якісні візуали та креативи.
- Розміщуйте на банерах зрозумілий текст.
- Вивчайте свою аудиторію, збирайте про неї якомога більше точної інформації.
- Робіть обмеження за ставками і бюджетом.
Замовити рекламу можна в студії WeLoveSmm. Якщо не хочеться розбиратися в тонкощах налаштування таргета в Instagram самостійно, зв’яжіться з нами в месенджері або зателефонуйте.
Соціальні мережі повинні працювати на вас, і ми знаємо, як це зробити ефективно.